Aangeslagen Schaars verwacht pittige 'return': ''Zij zullen revanche willen''

( 6 reacties)
Aangeslagen Schaars verwacht pittige 'return': ''Zij zullen revanche willen''

Stijn Schaars verwacht dat Ajax donderdag revanche wil nemen voor het 4-4 gelijkspel van afgelopen zondag. De 35-jarige routinier startte voor het eerst sinds zijn dubbele beenbreuk in de basis bij de Friezen en kwam niet helemaal ongeschonden uit de strijd.

"Ik ben gelukkig fysiek weer fit. Nu is het eigenlijk een kwestie van veel spelen en zorgen dat je weer in het ritme komt. Dus ik ben weer blij met dit uur en natuurlijk ook met het resultaat", vertelt Schaars in gesprek met Veronica Inside. Na 64 minuten werd hij vervangen door Rodney Kongolo.

Vantevoren was al afgesproken dat Schaars niet de volledige wedstrijd zou spelen, iets dat hij waarschijnlijk ook niet had vol kunnen houden. "Ik had wel wat fysieke klachten. Dat is wel jammer maar dat is niet anders. Dat moet je accepteren en kijken of je donderdag weer kunt spelen."

Schaars verwacht een getergd Ajax in het bekertoernooi. "Zij zullen revanche willen, want dit is voor hun een nederlaag. We kunnen onze borst natmaken. Maar als wij spelen zoals in de tweede helft, dan blijft het bekervoetbal", besluit Schaars positief.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Jan 2019 om 07:23
    Hij maakt geen aangeslagen indruk...
  • 22 Jan 2019 om 20:53
    • Quote van 22 Jan 2019 om 20:30
      Wij moeten gewoon een absolute top dag hebben en Ajax een offday, dan maken we kans. Als we 10x op rij tegen Ajax zouden spelen, verliezen we er waarschijnlijk 8 of 9. Dit Ajax heeft simpelweg op iedere positie een speler die 2x zo goed is.
    Nou nou kom op zeg ik vind floranus toch net iets beter dan die rechtsback van Ajax
  • 22 Jan 2019 om 20:47
    • Quote van 22 Jan 2019 om 20:34
      Klopt, maar had Ajax geen geluk? Penalty momentje en Zeneli alleen voor de keeper? Ja, wij hadden kunnen verliezen, maar Ajax ook. Wij waren met afstand de morele winnaar. Ben zeer benieuwd hoe zeer dat in de kopjes van de Godenzonen zit. Met 2 à 3 van knikkende knietjes voorziene Ajacieden krijgt Ajax wederom een pittig potje voor de kiezen. Zoveel vertrouwen mag Heerenveen best hebben, toch??
    Ik denk dat we vooral moeten hopen dat Lamprou weer op doel staat. Die zag er bij Ajax niet heel lekker uit en wordt van alle kanten afgemaakt door zijn eigen supporters. Die zal dus niet met heel veel zelfvertrouwen onder de lat staan.
  • 22 Jan 2019 om 20:34
    • Quote van 22 Jan 2019 om 20:22
      Eindelijk iemand die realistisch is. Elke supporter die ik spreek die denkt dat wij wederom gaan stunten. Alsof Ajax dat zomaar laat gebeuren, als zij contstant druk zetten, dan wordt het voor natuurlijk heel lastig. We moeten niet vergeten dat we ook heel veel geluk hebben gehad afgelopen zondag.
    Klopt, maar had Ajax geen geluk? Penalty momentje en Zeneli alleen voor de keeper? Ja, wij hadden kunnen verliezen, maar Ajax ook. Wij waren met afstand de morele winnaar. Ben zeer benieuwd hoe zeer dat in de kopjes van de Godenzonen zit. Met 2 à 3 van knikkende knietjes voorziene Ajacieden krijgt Ajax wederom een pittig potje voor de kiezen. Zoveel vertrouwen mag Heerenveen best hebben, toch??
  • 22 Jan 2019 om 20:30
    • Quote van 22 Jan 2019 om 20:22
      Eindelijk iemand die realistisch is. Elke supporter die ik spreek die denkt dat wij wederom gaan stunten. Alsof Ajax dat zomaar laat gebeuren, als zij contstant druk zetten, dan wordt het voor natuurlijk heel lastig. We moeten niet vergeten dat we ook heel veel geluk hebben gehad afgelopen zondag.
    Wij moeten gewoon een absolute top dag hebben en Ajax een offday, dan maken we kans. Als we 10x op rij tegen Ajax zouden spelen, verliezen we er waarschijnlijk 8 of 9. Dit Ajax heeft simpelweg op iedere positie een speler die 2x zo goed is.
  • 22 Jan 2019 om 20:22
    Eindelijk iemand die realistisch is. Elke supporter die ik spreek die denkt dat wij wederom gaan stunten. Alsof Ajax dat zomaar laat gebeuren, als zij contstant druk zetten, dan wordt het voor natuurlijk heel lastig. We moeten niet vergeten dat we ook heel veel geluk hebben gehad afgelopen zondag.