Homepage » Eerste elftal » Gözübüyük staat achter beslissing: ''Lammers kon niet meer bij de bal''

Gözübüyük staat achter beslissing: ''Lammers kon niet meer bij de bal''

( 13 reacties)
Gözübüyük staat achter beslissing: ''Lammers kon niet meer bij de bal''

Serdar Gözübüyük staat na de wedstrijd nog altijd achter zijn beslissing. De scheidsrechter besloot SC Heerenveen geen strafschop te geven nadat Kostas Lamprou Sam Lammers omver liep.

“Ik vond het te licht'', zei Gözübüyük bij FOX Sports over de botsing tussen doelman Kostas Lamprou van Ajax en de Friese spits Sam Lammers. “Hij raakte 'm, er was contact. Maar Lammers kon niet meer bij de bal. Daarom kan ik er mee leven dat ik geen strafschop gaf.”

Op advies van zijn collega’s, de scheidsrechters in de VAR-kamer ging de arbiter kijken. “Ik kwam tot dezelfde mening als op het veld. De ene vindt het een penalty, de andere niet. Het is vaak interpretatie. Een hoop mensen zullen zeggen: het was een penalty. Er zullen ook een hoop mensen zeggen dat het een voetbalduel was.”

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Jan 2019 om 13:15
    • Quote van 20 Jan 2019 om 20:22
      Nog steeds seizoenkaart in de Arena Serdar?
    Deze onechte zoon van Erdogan is de grootste Heerenveen Hater onder de arbiters. Daar zijn cijfers en statistieken van gemaakt en is allemaal na te lezen. Limburgse van Boekel is goede nr. 2 en Kevin Blom uit Gouda is nr. 3 ! Hoera... die is aangesteld voor de bekerwedstrijd van a.s. donderdag. Maak maar vast wat ruimte vrij op dit forum! Overigens is het inmiddels ruim 5 jaar geleden dat Ajax in de Arena een penalty tegen heeft gekregen....
  • 21 Jan 2019 om 09:20
    Als zelfs Ajaxcieden mij berichten sturen dat wij genaaid zijn dan weet je dat je een weergaloos slechte beslissing gemaakt hebt. Ongelooflijk dat 2 mensen (scheids en commentator) er geen penalty in zagen. Als dit nou het enige moment was dit seizoen, a la, maar dit is al naar schatting de 10e keer dat we genaaid worden. Echt ongelooflijk....
  • 20 Jan 2019 om 21:30
    Daar gaat het helemaal niet om dat ie niet meer bij de bal kon. Woudenberg krijgt terecht een penalty tegen op Donny v d Beek maar kon die wel bij de bal dan? Heerenveen is gewoon genaaid, wat een droeftoeter deze man. We hadden deze wedstrijd kunnen winnen en ik had nog wel een flinke afstraffing verwacht. Maar als je de kans hebt baal ik nu toch even. Zeneli had zich bovendien ook onsterfelijk kunnen maken, maar maakt weer de verkeerde keus, man man hoe mooi zou dat geweest zijn.
  • 20 Jan 2019 om 21:09
    Wat een bizar slechte beslissing
  • 20 Jan 2019 om 20:58
    Het was een overtreding. Dan maakt het volgens mij niet uit waar de bal is. Overtreding is overtreding, en als het in de 16 is, is het een penal. Geef anders desnoods een indirecte vrije trap.
  • 20 Jan 2019 om 20:48
    Grutte-boesdoek
  • 20 Jan 2019 om 20:32
    De ongeschreven wet van klein duimpje tegen de grote reus. Als het Ajax betrof was het natuurlijk wel zo geweest van, jah hij kon er nog bij.
  • 20 Jan 2019 om 20:31
    100% pengel geen discussie. Zelfs dick van Egmond zegt het en is de hoogste baas. Sedar maar mooi naar de keukenkampioen divisie doeiiiiii
  • 20 Jan 2019 om 20:29
    Hou toch op, zelfs de KNVB(van Egmond) heeft al een statement gegeven dat het een penal is
  • 20 Jan 2019 om 20:24
    Volgende keer kunnen we mooi bij deze serdab gozu nog wat iedereen naar de grond trappen en blesseren want ja ze konden toch niet meer de bal raken.
  • 20 Jan 2019 om 20:22
    Naar mijn mening kon nog wel bij de bal als het niet was gevallen. Maar bovenal was het gewoon een overtreding dus een penalty
  • 20 Jan 2019 om 20:22
    Nog steeds seizoenkaart in de Arena Serdar?
  • 20 Jan 2019 om 20:22
    Oke dus als ik iemand een rotschop geeft als die niet de bal heeft dan krijg ik geen rood?
zaterdag 23 februari 2019
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›