'Vlap toch gewoon in de basis tegen Ajax; ook Schaars mag beginnen'

( 10 reacties)
'Vlap toch gewoon in de basis tegen Ajax; ook Schaars mag beginnen'

Volgens Omrop Fryslân leek het er donderdag nog op dat Jordy Bruijn in de basis zou starten tegen Ajax, maar dat lijkt niet helemaal te kloppen. De Leeuwarder Courant meldt nu dat niet de oud-Ajacied, maar Michel Vlap in de basis start bij de Friezen.

De Sneker is momenteel clubtopscorer met acht goals en heeft zijn plek in de basis inmiddels wel verworven. Op het middenveld zal hij worden bijgestaan door de teruggekeerde Stijn Schaars en Pelle van Amersfoort, die een linie terugzakt vanuit de aanval.

De selectie van SC Heerenveen traint vanmiddag achter gesloten deuren. Zaterdagmiddag om 14:30 staat de laatste (openbare) sessie op het programma, voordat zondag wordt afgereisd naar Amsterdam.

Vermoedelijke opstelling SC Heerenveen: Hahn; Floranus, Hoegh, Pierie, Woudenberg; Schaars, Vlap, Van Amersfoort; Van Bergen, Lammers en Zeneli.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Jan 2019 om 13:58
    • Quote van 19 Jan 2019 om 09:44
      Als ze vlap en Bruijn nou klonen, dan hebben we de ideale speler voor ons middenveld. Grapje natuurlijk! Maar let maar eens op, die Bruijn gaat straks ergens anders naartoe, hij krijgt hier toch geen kans, en ontwikkeld zich daar zo dusdanig dat er alsnog een topclub voor hem komt. Speler naar m,n hart.
    helemaal mee eens....geef Bruijn de kans. Is toch wel triest dat deze jongen weer niet zou beginnen in de basis. By the way....Veltman is altijd nog optie....denk dat hij morgen na de wedstrijd gepresenteerd wordt.
  • 19 Jan 2019 om 09:44
    • Quote van 18 Jan 2019 om 18:51
      Wat ik weer heel verrassend vind is dat bruijn weer geen kans krijgt. Altijd als die invalt en speelt brengt die vechtlust, drive en meer voetbal mee dan wat er staat in het veld.Het is wel logisch als het bruijn of schaars was, maar ik zie persoonlijk liever schaars en bruijn dan halve spits van amersfoort op het middenveld.
    Als ze vlap en Bruijn nou klonen, dan hebben we de ideale speler voor ons middenveld. Grapje natuurlijk! Maar let maar eens op, die Bruijn gaat straks ergens anders naartoe, hij krijgt hier toch geen kans, en ontwikkeld zich daar zo dusdanig dat er alsnog een topclub voor hem komt. Speler naar m,n hart.
  • 18 Jan 2019 om 18:51
    Wat ik weer heel verrassend vind is dat bruijn weer geen kans krijgt. Altijd als die invalt en speelt brengt die vechtlust, drive en meer voetbal mee dan wat er staat in het veld.Het is wel logisch als het bruijn of schaars was, maar ik zie persoonlijk liever schaars en bruijn dan halve spits van amersfoort op het middenveld.
  • 18 Jan 2019 om 18:39
    Zonder Vlap was ook te gek om waar te zijn. OF wederom weer aan het prutsen...
    We zullen heel vaak moeten scoren, want met deze achterhoede krijg je er sowieso 5 tegen.
  • 18 Jan 2019 om 18:05
    In eerste instantie meteen de gedachte dat dit veel te aanvallend is.Maar het hangt natuurlijk af van de opdrachten die men meegeeft aan de spelers.Met name Van Amersfoort tegelijk met Vlap is verrassend.
  • 18 Jan 2019 om 17:25
    Lekker oefenen voor donderdag. Thats THE match...!
  • 18 Jan 2019 om 16:08
    Ach die de Vries toch Zie vorige Berichten.
  • 18 Jan 2019 om 16:05