Olde Riekerink twijfelt: ''Die hebben in het verleden ook op die positie gespeeld''

( 8 reacties)
Olde Riekerink twijfelt: ''Die hebben in het verleden ook op die positie gespeeld''

Jan Olde Riekerink is er nog niet over uit wie Daniel Hoegh gaat vervangen in de wedstrijd tegen FC Utrecht. Dave Bulthuis, Rodney Kongolo en Ben Rienstra zijn op dit moment de gegadigden.

"Maar Rodney Kongolo en Ben Rienstra hebben in het verleden ook op die positie gespeeld", zegt Olde Riekerink tegen de Leeuwarder Courant. "De jongens weten dat ze zich op het voetbal moeten concentreren. Nog drie wedstrijden. Daarna maken we de balans op."

Sam Lammers keert mogelijk weer terug in de basis, ten opzichte van Pelle van Amersfoort. "Pelle verdient een groot compliment. Niet alleen voor zijn spel tegen Willem II en een week eerder tegen Fortuna, maar ook voor de manier waarop hij daarvoor is omgegaan met zijn rol als wisselspeler."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Dec 2018 om 11:43
    • Quote van 15 Dec 2018 om 04:56
      Weinig succes met Bulthuis. 2 Dramawedstrijden met Kongolo. Doe maar Rienstra deze keer. Bruijn op het middenveld a.u.b.
    Lijkt mij goed. Of Druskic?
  • 15 Dec 2018 om 11:42
    • Quote van 15 Dec 2018 om 10:04
      Trouwens, die Neass zit die nog op de bank of komt die helemaal niet meer In actie tot de winterstop?
    Die is toch per direct naar Noorwegen gegaan?
  • 15 Dec 2018 om 10:04
    Trouwens, die Neass zit die nog op de bank of komt die helemaal niet meer In actie tot de winterstop?
  • 15 Dec 2018 om 09:58
    • Quote van 15 Dec 2018 om 04:56
      Weinig succes met Bulthuis. 2 Dramawedstrijden met Kongolo. Doe maar Rienstra deze keer. Bruijn op het middenveld a.u.b.
    Lijkt mij ook het beste voor deze wedstrijd, toch een belangrijke, zeker Tov je huidige stand.bij verlies kun je weer naar onderen kijken. En we moeten ook nog naar NAC toe. Die is ook nog niet gewonnen.
  • 15 Dec 2018 om 06:29
    Tsja je kan ook een verrassing uit je hoge hoed halen met een jeugdtalent.
  • 15 Dec 2018 om 04:56
    Weinig succes met Bulthuis. 2 Dramawedstrijden met Kongolo. Doe maar Rienstra deze keer. Bruijn op het middenveld a.u.b.
  • 14 Dec 2018 om 22:55
    Pelle verdiend een basisplaats
  • 14 Dec 2018 om 21:32
    Off topic: ik zit nu dat schakel programma van fox even te kijken maar die van der steen wat keept die een wedstrijd niet normaal.
zondag 4 augustus 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›