Homepage » Eerste elftal » SC Heerenveen mogelijk zonder Zeneli: ''Afwegen of we het wel aandurven''

SC Heerenveen mogelijk zonder Zeneli: ''Afwegen of we het wel aandurven''

( 11 reacties)
Groenste stroom van Nederland
SC Heerenveen mogelijk zonder Zeneli: ''Afwegen of we het wel aandurven''

SC Heerenveen moet het zaterdag tegen Willem II mogelijk stellen zonder Arber Zeneli. De uitblinker van de Friezen is volgens Voetbal International ziek en mogelijk niet op tijd hersteld.

Ook moet SC Heerenveen het ook doen zonder Sam Lammers. "Volgende week is hij zeker fit, dus we moeten afwegen of we het aandurven", zegt trainer Jan Olde Riekerink tegenover Voetbal International. "Sam wil zelf wel heel graag."

Olde Riekerink wil nog niet verklappen wie er centraal achterin speelt, nu Dave Bulthuis terug is van een schorsing. "Kik heeft specifieke kwaliteiten, maar je hebt soms ook duelkracht nodig. We baseren onze keuze op wat we nodig hebben."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Dec 2018 om 00:03
    • Quote van 7 Dec 2018 om 18:35
      Zet bulthuis anders maar in de spits. Komt meer aanvallend gevaar vanaf dan van Van Amersfoort. Verder alles zoals vorige week svp. Maar met deze zichzelf overschatte Coach weet je het maar nooit. Maakt wel vaker voor anderen onbegrijpelijke beslissingen. Hij zal wel met 5 verdedigers willen spelen om het gevaar Fran Sol te beteugelen.
    Vrijdagmiddagborrel?
  • 7 Dec 2018 om 19:24
    • Quote van 7 Dec 2018 om 18:35
      Zet bulthuis anders maar in de spits. Komt meer aanvallend gevaar vanaf dan van Van Amersfoort. Verder alles zoals vorige week svp. Maar met deze zichzelf overschatte Coach weet je het maar nooit. Maakt wel vaker voor anderen onbegrijpelijke beslissingen. Hij zal wel met 5 verdedigers willen spelen om het gevaar Fran Sol te beteugelen.
    Bijna weekend. Je valt weer in je wekelijkse zwarte gat he? Sterkte kerel
  • 7 Dec 2018 om 18:35
    Zet bulthuis anders maar in de spits. Komt meer aanvallend gevaar vanaf dan van Van Amersfoort. Verder alles zoals vorige week svp. Maar met deze zichzelf overschatte Coach weet je het maar nooit. Maakt wel vaker voor anderen onbegrijpelijke beslissingen. Hij zal wel met 5 verdedigers willen spelen om het gevaar Fran Sol te beteugelen.
  • 7 Dec 2018 om 17:39
    • Quote van 7 Dec 2018 om 17:01
      De maar van JOR geeft me al weer een vies smaakje in de mond. Gewoon geen geheimzinnig gelul. Pierie met Hoegh centraal. Never change a winning team!!
    JOR wil bewust Willem II niet wijzer maken, dat lijkt me ook wel zo handig... ;)
  • 7 Dec 2018 om 17:01
    De maar van JOR geeft me al weer een vies smaakje in de mond. Gewoon geen geheimzinnig gelul. Pierie met Hoegh centraal. Never change a winning team!!
  • 7 Dec 2018 om 16:40
    Kan Kongolo wellicht rechtsback? Maar verder zou ik de verdediging laten staan. Bulthuis lekker op de bank. En als Zeneli het niet redt dan zie ik het liefst Mihajlovic
  • 7 Dec 2018 om 15:59
    • Quote van 7 Dec 2018 om 15:55
      Of Van Bergen
    Die stond vorige week al op rechts... of wou je Yuki daar weer neerzetten... Laten we dat hopelijk niet weer doen.
  • 7 Dec 2018 om 15:55
    • Quote van 7 Dec 2018 om 15:14
      Niet zo moeilijk: Woudenberg rechtsback, bulthuis linksback en Pierie centrum. Mooi Mihaijlovic op de plaats van Arber.
    Of Van Bergen
  • 7 Dec 2018 om 15:14
    Niet zo moeilijk: Woudenberg rechtsback, bulthuis linksback en Pierie centrum. Mooi Mihaijlovic op de plaats van Arber.
  • 7 Dec 2018 om 14:44
    duelkracht geen dommekracht