Homepage » Eerste elftal » Thorsby mist duel tegen Willem ll; vraagtekens rondom Lammers

Thorsby mist duel tegen Willem ll; vraagtekens rondom Lammers

( 15 reacties)
Groenste stroom van Nederland
Thorsby mist duel tegen Willem ll; vraagtekens rondom Lammers

SC Heerenveen won vorige week de eerste thuiswedstrijd en nu wil de ploeg verder klimmen op de ranglijst. Daarvoor moet eerst gewonnen worden van Willem ll. 

Dat moet de ploeg wel doen zonder Morten Thorsby. De dynamische middenvelder kreeg tegen PSV een rode kaart en hij werd daarom voor een duel geschorst. Hij miste dus de thuiswedstrijd tegen Fortuna Sittard en hij zou nu weer mogen spelen. Dat gaat echter niet gebeuren, want hij is geblesseerd.

Dat meldt Arjen de Boer van Omrop Fryslân op Twitter. Wellicht is Thorsby niet de enige speler die het duel moet missen, want ook Sam Lammers is nog een groot vraagteken. De twee voetballers werden tegen de promovendus uit Limburg vervangen door Yuki Kobayashi en Pelle van Amersfoort. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 7 Dec 2018 om 20:25
    • Quote van 7 Dec 2018 om 17:39
      vertel ons eens vanwaar die hetze tegen bulthuis
    Ach hetze..?.. hij brengt opbouwend wel wat weinig vind ik...
  • 7 Dec 2018 om 17:43
    • Quote van 7 Dec 2018 om 17:24
      Hij kleunt er nog eens een keer in als het nodig is. Zeg niet dat het een hoogvlieger is. Maar spelers afbranden vind ik zo laag even als uitfluiten. Wie speelt die speelt daar heb je het als supporter mee te dien anders stond je wel als trainer aan de kant.
    Nee maar je mag best kritisch zijn. Hij is gehaald als “Rots in de branding” voor de verdediging. En hij heeft vooralsnog de handen vol aan zichzelf. Hij laat aan beide kanten de backs qua rugdekking vallen. Hij coacht amper want zo goed leest hij het spelletje ook niet. (Tenzij je achteraf verrot schelden onder coachen verstaat) En hij is vrij traag. Hij is 28/29 dus hij zou nu op z’n “hoogtepunt” moeten zijn, en we hoeven ook niet veel verbetering te verwachten. Dus daarom liever op de bank
  • 7 Dec 2018 om 17:39
    • Quote van 7 Dec 2018 om 13:25
      Ik mag toch hopen dat Bulthuis in Heerenveen achter blijft?
    vertel ons eens vanwaar die hetze tegen bulthuis
  • 7 Dec 2018 om 17:24
    • Quote van 7 Dec 2018 om 16:29
      Want? Hij is een aanwinst?
    Hij kleunt er nog eens een keer in als het nodig is. Zeg niet dat het een hoogvlieger is. Maar spelers afbranden vind ik zo laag even als uitfluiten. Wie speelt die speelt daar heb je het als supporter mee te dien anders stond je wel als trainer aan de kant.
  • 7 Dec 2018 om 17:05
    • Quote van 7 Dec 2018 om 16:29
      Want? Hij is een aanwinst?
    Inderdaad. En hij brengt met zijn ervaring zo enorm veel stabiliteit achterin. Sarcasmemodus uit en nu weer even serieus. Hij mag best mee naar Tilburg. Mag ook best een kwartier tot een half uur warmlopen, maar laat hem maar niet invallen. In ieder geval niet in de verdediging. Misschien op 't laatst bij achterstand de lange bal spelen hem dan als stormram inbrengen, maar verder geen grappen a.u.b. Ik vrees alleen dat JOR een andere keus in gedachten heeft.
  • 7 Dec 2018 om 16:29
    • Quote van 7 Dec 2018 om 13:36
      Goedkoop van je.
    Want? Hij is een aanwinst?
  • 7 Dec 2018 om 15:46
    • Quote van 7 Dec 2018 om 15:14
      Ik hoop het niet. We kunnen hem prima gebruiken als waterdrager.
    van de kleedkamer naar de dug out en weer terug... ;-)
  • 7 Dec 2018 om 15:14
    • Quote van 7 Dec 2018 om 13:25
      Ik mag toch hopen dat Bulthuis in Heerenveen achter blijft?
    Ik hoop het niet. We kunnen hem prima gebruiken als waterdrager.
  • 7 Dec 2018 om 14:44
    • Quote van 7 Dec 2018 om 13:12
      Mooi, zelfde basis als tegen Fortuna zou ik zeggen. Zag er vanaf minuut 1 anders en beter uit......
    Yep
  • 7 Dec 2018 om 14:04
    • Quote van 7 Dec 2018 om 13:28
      Lees net dat Zeneli ziek is...
    Dat zou wel minder zijn in dat geval....net nu hij weer aardig op dreef lijkt te geraken.
  • 7 Dec 2018 om 13:36
    • Quote van 7 Dec 2018 om 13:25
      Ik mag toch hopen dat Bulthuis in Heerenveen achter blijft?
    Goedkoop van je.
  • 7 Dec 2018 om 13:28
    Lees net dat Zeneli ziek is...
  • 7 Dec 2018 om 13:25
    Ik mag toch hopen dat Bulthuis in Heerenveen achter blijft?
  • 7 Dec 2018 om 13:12
    Zelfde 11 er maar weer in. Of Hornkamp gezien zijn neusje voor de goal.
  • 7 Dec 2018 om 13:12
    Mooi, zelfde basis als tegen Fortuna zou ik zeggen. Zag er vanaf minuut 1 anders en beter uit......