Nieuwe club Basacikoglu vervangt Panathinaikos tijdens FeanDei

( 12 reacties)
Nieuwe club Basacikoglu vervangt Panathinaikos tijdens FeanDei

SC Heerenveen heeft een tegenstander gevonden voor een oefenwedstrijd tijdens de jaarlijkse FeanDei. Kayserispor wordt de opponent van de Friezen, meldt de club op haar officiële website.

SC Heerenveen zou aanvankelijk tijdens de Open Dag oefenen tegen Panathinaikos, maar het duel met de Griekse topclub komt te vervallen. De wedstrijd tegen Kayserispor wordt op zaterdag 21 juli om 16.00 uur gespeeld in het Abe Lenstra Stadion. De toegang is gratis.

Kayserispor eindigde afgelopen seizoen als negende in de Turkse Süper Lig. Bij de Turkse club speelt een oude bekende. Bilal Basacikoglu maakte afgelopen zomer namelijk de overstap van Feyenoord naar Kayserispor.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jul 2018 om 18:39
    • Quote van 13 Jul 2018 om 12:34
      En toch is het juist de naam waar fans op afkomen, eigenlijk maakt het dan weinig uit welke spelers er rondlopen. Want zowel die van Panathinaikos als Kayserispor zullen ze niet kennen. ;)
    Naast Bilal speelt bij Kayserispor ook ene Asamoah Gyan. Best een aardige naam. En als je echt into business bent ken je misschien nog Sapunaru, rechtsback en international van Roemenie. Maar verder is het natuurlijk niet echt een droomtegenstander en we weten allemaal dat dit weer een enorme schoppartij van Turkse kant gaat worden dus of je er nou echt blij mee moet zijn...
  • 13 Jul 2018 om 12:34
    • Quote van 13 Jul 2018 om 11:51
      Panathinaikos is alleen qua naam nog een topclub, maar in werkelijkheid al een aantal jaren zo goed als failliet. Was toch leuk geweest.
    En toch is het juist de naam waar fans op afkomen, eigenlijk maakt het dan weinig uit welke spelers er rondlopen. Want zowel die van Panathinaikos als Kayserispor zullen ze niet kennen. ;)
  • 13 Jul 2018 om 11:51
    Panathinaikos is alleen qua naam nog een topclub, maar in werkelijkheid al een aantal jaren zo goed als failliet. Was toch leuk geweest.
  • 13 Jul 2018 om 09:05
    • Quote van 12 Jul 2018 om 16:48
      Die vraag heb ik op twitter gesteld. Ik ben daar ook benieuwd naar en ik denk met ons nog vele anderen. Een wedstrijd tegen een behoorlijke kandidaat uit de top-3 van Griekenland t.o.v de nummer 9 van Turkije.....
    Panathinaikos is afgelopen seizoen 11e geworden in de competitie. Dus ongeveer hetzelfde niveau als Kayserispor. Normaal wel top-3 natuurlijk uiteraard
  • 12 Jul 2018 om 22:14
    Ik vind het positief dat de club een vervanger heeft gevonden. Ik weet niet waarom ze niet komen. Maar er staat wel wedstrijd gepland nu
  • 12 Jul 2018 om 20:29
    Lekker potje skoffelen.
  • 12 Jul 2018 om 16:58
    Goed bezig Heerenveen! #goedeklantenbinding
  • 12 Jul 2018 om 16:56
    We gaan dus van Standard Luik en Panathinaikos naar fc Twente en deze Turkse club. Het leek even een hele mooie voorbereiding te worden. Maar op deze manier valt dat toch wel tegen. Zonde, blijkbaar kan je oefenwedstrijden nogal makkelijk cancelen.
  • 12 Jul 2018 om 16:48
    • Quote van 12 Jul 2018 om 16:18
      Waarom niet tegen Panathinaikos?
    Die vraag heb ik op twitter gesteld. Ik ben daar ook benieuwd naar en ik denk met ons nog vele anderen. Een wedstrijd tegen een behoorlijke kandidaat uit de top-3 van Griekenland t.o.v de nummer 9 van Turkije.....
  • 12 Jul 2018 om 16:47
    Lekker dan, Griekse vrienden uitgenodigd om te komen kijken.
  • 12 Jul 2018 om 16:38
    Ook niet bepaald iets om nog wat extra seizoenkaarten te verkopen
  • 12 Jul 2018 om 16:18
    Waarom niet tegen Panathinaikos?
vrijdag 10 augustus 2018
20:00
Volledige programma ›