''Soms lijkt het of de mensen denken dat we nog voor de Champions League spelen''

( 30 reacties)
Groenste stroom van Nederland
''Soms lijkt het of de mensen denken dat we nog voor de Champions League spelen''

Jurgen Streppel vertrekt na twee seizoenen bij SC Heerenveen. De oefenmeester is over het algemeen positief over de sfeer in het Abe Lenstra Stadion.

"Zo nu en dan niet", reageert Streppel in gesprek met FeanFan Magazine. "De verwachtingen zijn soms te hoog. Soms lijkt het of de mensen denken dat we nog voor de Champions League spelen. Die tijden zijn geweest. Ik vind dat je altijd achter het team moet blijven staan. In de meeste wedstrijden heb ik genoten van het publiek en hun steun."

Streppel kijkt met een goed gevoel terug op zijn tijd in Friesland. "Ik ben bijzonder trots dat ik voor Heerenveen heb mogen werken. Dit is mijn club. Net zoals Helmond Sport en Willem II mijn clubs waren toen ik daar trainer was. Heerenveen is een stukje van mijn leven. Daar ben ik dankbaar voor. Ik kan de club met opgeheven hoofd verlaten", aldus de oefenmeester.

Benieuwd naar de rest van het interview? Word dan lid van supportersclub FeanFan en je krijgt het magazine - naast vele andere voordelen - thuis opgestuurd.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Jun 2018 om 19:08
    • Quote van 13 Jun 2018 om 16:47
      Laten we het er maar op houden dat we wat andere ideeën hebben over voetbal. Jij hebt zoals je gezegd hebt erg genoten van 2 seizoenen trechtervoetbal. Alles lekker door het midden, wat eenvoudig te verdedigen is. Zonder veel wedstrijden met veel goals. Het is maar net wat je hobby is. Ik heb in ieder geval een andere beleving. En ik heb zo'n idee dat er met mij heel veel anderen zijn die er net zo over denken.
    Dat is natuurlijk een overdreven voorstelling van zaken. Ik heb de eerste zeven maanden genoten van Streppel. Daarna zag ik zijn idee wel, maar kwam het er niet altijd/zelden uit.

    Tevens predik ik positivisme. Ik denk dat dát een club verder brengt. Zowel in het stadion als op het gebied van sponsoren. Ik denk dat jouw veelal negatieve reacties (en met jou zijn er meerderen en veel negatievere) weinig bijdragen.
  • 13 Jun 2018 om 16:47
    • Quote van 12 Jun 2018 om 19:08
      Ik kan me heel goed herinneren dat het wel heel lang goed was, alleen verloren we heel goede wedstrijden van PSV, FC Utrecht en AZ (twee keer), terwijl we fantastisch speelden. Toen begon het gemopper en raakten spelers vertrouwen kwijt en werd het ook een periode niet best.

      Ik kan me nauwelijks een goede wedstrijd van Rojas herinneren. Daarbij, vleugels, tja. Tegenwoordig gaat voetbal door het centrum. Vanuit voorzetten wordt nauwelijks nog gescoord. Dus dat heb ik altijd een onzinnige opmerking gevonden. Ik begrijp daarom ook best dat Ødegaard op rechts stond en Larsson/Vlap bijvoorbeeld op links.
    Laten we het er maar op houden dat we wat andere ideeën hebben over voetbal. Jij hebt zoals je gezegd hebt erg genoten van 2 seizoenen trechtervoetbal. Alles lekker door het midden, wat eenvoudig te verdedigen is. Zonder veel wedstrijden met veel goals. Het is maar net wat je hobby is. Ik heb in ieder geval een andere beleving. En ik heb zo'n idee dat er met mij heel veel anderen zijn die er net zo over denken.
  • 13 Jun 2018 om 12:52
    • Quote van 12 Jun 2018 om 17:24
      Niet boos worden, dat is onnodig. Ik ben fan sinds, pak 'm beet, 1994.

      Kijk, jij noemt het seizoen onder Jans. Veel goals, inderdaad. Maar wat jij nu doet is het verwarren van veel doelpunten en goede spelers met vermaak.

      Onder Jans speelden we namelijk countervoetbal. Eén van de beste spelers van Heerenveen ooit ergerde zich daar nog aan. Deze speler speelde niet eens altijd: Filip Djuricic.

      Onder Streppel werd geprobeerd veel druk naar voren te zetten. Dat was ook de reden waarom Reza altijd speelde. Ik vind het zeer treurig dat je dit jeugdproduct, dat zich bovendien altijd volledig gaf tijdens wedstrijden, een 'kutspits' noemt.

      Ik vraag me daarom af hoe lang jij al fan bent, want kun jij je nog de tijd herinneren dat Heerenveen-fans positief waren en werden geroemd door heel het land? In mijn ogen ben jij in elk geval geen Heerenveen-fan zoals ik ze graag zie.
    Dus als wij veel scoren wordt jij niet vermaakt? Waar draait het om in het voetballen? Om het maken van goals! Onder Jans speelden we minder counter voetbal dan onder Streppel. En Filip Djuricic 1 van de beste spelers van Heerenveen ooit? De tering he.. We hebben zoveel spelers gehad bij grote clubs en dan noem jij hem 1 van de beste spelers ooit.. Maar dat verklaart ook meteen je voetbal inzicht. Onder streppel werd druk naar voren gezet zeg je? Hou toch op man. We speelden gewoon op eigen helft hoor. Zelfs in de "derby " tegen Groningen hebben we geen druk op de helft van de tegenstander gezet. Streppel gaf ook later toe dat het hem niet gelukt is om in 2 jaar tijd de ploeg dat aan te leren, de tegenstander onder druk te zetten. Daarin is hij KEIHARD gefaald! Je vraagt je af hoelang ik al fan ben, nou in elk geval al langer dan 18 jaar want zo oud is mijn seizoenskaart al. Maar wat doet het er toe hoelang ik al fan ben? Ik vraag me oprecht af hoeveel verstand van voetbal jij hebt, want hoe jij over voetbal denkt zo zie ik niet graag. En ja dat is hard, maar dat kan je verwachten na je eigen opmerkingen. Ps. Ik wacht ook nog steeds op antwoord, waarin je beweerd dat Henk met vleugelspelers ook niks gebracht heeft. Welke wedstrijden waren dat? En dat bedoel ik met voetbal inzicht/visie/kennis.
  • 12 Jun 2018 om 19:08
    • Quote van 12 Jun 2018 om 17:33
      Het draaide in Streppel zijn eerste jaar niet tot en met februari geweldig. Al voor de winterstop werd het voetbal een stuk minder. Ik kan me o.a. nog een bekerpotje bij IJsselmeervogels heugen. Niet om aan te gluren! Een maand daarvoor verloren we al kansloos bij Sparta. Er zaten hele goede wedstrijden bij qua voetbalniveau. Sommigen met een redelijk resultaat, sommige met een goed resultaat. Maar de verschillen waren te groot. En als het voetbal bar slecht was, waren de resultaten dat ook. De grootste oorzaak daarvan was in mijn ogen het zinloze gewissel waar hij op een gegeven moment mee begon. En ook afgelopen seizoen kreeg de competitie eenzelfde verloop.

      Toen hij (noodgedwongen) weer met Rojas op rechtsvoor ging spelen, toen begon het voetbal er weer wat op te lijken, omdat hij het veld als enige wél breed hield. Rojas die overigens in eerdere speeltijd (Excelsior uit o.a.) ook zijn goaltjes meepikte. Eens of niet? Kijk anders de gegevens er maar eens op na.

      Je stelt dat er in de selectie geen spelers zitten/zaten die makkelijk scoren. Dat onderken ik. Maar daarom ben ik ook zo verbaasd geweest dat juist de spelers die wél scoorden er door Streppel zomaar weer uitgehaald werden. Thorsby, Vlap, van Amersfoort, noem ze maar op. Weer dat gewissel dus. Wat voor het teamproces niet goed heeft uitgepakt. En het spelen met eigen jeugd een compliment? Er was verder niets anders beste Bauke. En het verhaal met Vlap en van Amersfoort was ook een stukje politiek om ze te laten verlengen. Anders hadden ze de poppen aan het dansen gehad wanneer ze na afgelopen seizoen transfervrij vertrokken waren. Gelukkig is daarmee een soort Namli scenario voorkomen. Maar om daar Streppel nu de glorie voor te geven.
    Ik kan me heel goed herinneren dat het wel heel lang goed was, alleen verloren we heel goede wedstrijden van PSV, FC Utrecht en AZ (twee keer), terwijl we fantastisch speelden. Toen begon het gemopper en raakten spelers vertrouwen kwijt en werd het ook een periode niet best.

    Ik kan me nauwelijks een goede wedstrijd van Rojas herinneren. Daarbij, vleugels, tja. Tegenwoordig gaat voetbal door het centrum. Vanuit voorzetten wordt nauwelijks nog gescoord. Dus dat heb ik altijd een onzinnige opmerking gevonden. Ik begrijp daarom ook best dat Ødegaard op rechts stond en Larsson/Vlap bijvoorbeeld op links.
  • 12 Jun 2018 om 17:33
    • Quote van 12 Jun 2018 om 11:25
      Helemaal eens met wat Bosse zegt. Ook de onverzettelijke spelers worden niet gewaardeerd. Evenals de spelers met risico in hun spel die graag iets moois doen (Larsson en Ødegaard).
      Ik wil overigens benadrukken dat ik niet de grootste fan van Streppel ben, maar ik wil een bepaalde nuance aanbrengen in de discussies over hem. Het leukste halve seizoen van de afgelopen tien jaar was onder Streppel. Vanaf zijn begin tot en met februari was het een lust voor het oog.
      Ook hier lees ik weer kritiek dat Streppel de 'poppetjes op de verkeerde plek zet'. De keren dat hij met echte buitenspelers speelde en Veerman in de spits opstelde, was het werkelijk niet om aan te zien. Waarom dan deze kritiek blijven leveren?
      Natuurlijk wil ik het liefst vermaakt worden en goals zien. Ik denk dat Streppel dat ook graag heeft. Helaas is er echter niemand in de selectie die makkelijk scoort. Dat kun je Streppel niet aanrekenen. De poging tot vermaak is er zeker geweest (kijk naar zijn eerste zeven maanden). Helaas mort het publiek al na één gelijkspelletje. Tja, dan worden trainer en speler dan automatisch behoudender.
      Bovendien heeft Streppel zich altijd keurig gedragen in de media en heeft hij eigen jeugd een kans gegeven. Daar mag hij tussen al het 'nathals', 'eikel' en 'prutser' in best een compliment voor krijgen.
    Het draaide in Streppel zijn eerste jaar niet tot en met februari geweldig. Al voor de winterstop werd het voetbal een stuk minder. Ik kan me o.a. nog een bekerpotje bij IJsselmeervogels heugen. Niet om aan te gluren! Een maand daarvoor verloren we al kansloos bij Sparta. Er zaten hele goede wedstrijden bij qua voetbalniveau. Sommigen met een redelijk resultaat, sommige met een goed resultaat. Maar de verschillen waren te groot. En als het voetbal bar slecht was, waren de resultaten dat ook. De grootste oorzaak daarvan was in mijn ogen het zinloze gewissel waar hij op een gegeven moment mee begon. En ook afgelopen seizoen kreeg de competitie eenzelfde verloop.

    Toen hij (noodgedwongen) weer met Rojas op rechtsvoor ging spelen, toen begon het voetbal er weer wat op te lijken, omdat hij het veld als enige wél breed hield. Rojas die overigens in eerdere speeltijd (Excelsior uit o.a.) ook zijn goaltjes meepikte. Eens of niet? Kijk anders de gegevens er maar eens op na.

    Je stelt dat er in de selectie geen spelers zitten/zaten die makkelijk scoren. Dat onderken ik. Maar daarom ben ik ook zo verbaasd geweest dat juist de spelers die wél scoorden er door Streppel zomaar weer uitgehaald werden. Thorsby, Vlap, van Amersfoort, noem ze maar op. Weer dat gewissel dus. Wat voor het teamproces niet goed heeft uitgepakt. En het spelen met eigen jeugd een compliment? Er was verder niets anders beste Bauke. En het verhaal met Vlap en van Amersfoort was ook een stukje politiek om ze te laten verlengen. Anders hadden ze de poppen aan het dansen gehad wanneer ze na afgelopen seizoen transfervrij vertrokken waren. Gelukkig is daarmee een soort Namli scenario voorkomen. Maar om daar Streppel nu de glorie voor te geven.
  • 12 Jun 2018 om 17:24
    • Quote van 12 Jun 2018 om 11:45
      Het leukste halve seizoen van de afgelopen jaar onder streppel? Ben je net pas fan ofzo? Of ben je familie van Strepel dat je het voor hem opneemt? Onder Ron jans met Dost en Assiddi en Narsingh, toen hebben we pas gevoetbald. We scoorden er op los en we versloegen destijds iedereen met veel goals! Dat was vermaak! En ja ik Gaf Streppel heel veel kritiek, jij zegt dat het met Veerman in de spits en vleugels op de zijkanten helemaal niet goed ging. Vertel eens Bauke, welke wedstrijd stond Henk in de Spits en had hij vleugelspelers met de juiste been aan de buitenkant tot zijn beschikking? Hoeveel wedstrijden waren dat er en welke vooral. Vermaakt door Streppel... Nou dat waren een handjevol wedstrijden. Voor de rest heb ik mij dood geërgerd aan het tactische niveau van Streppel en dan vooral omdat hij het verdomde om die kut spits van een Reza op de bank te zetten. Man man, het leukste half jaar van de afgelopen 10 jaar onder streppel... Hou aub dan je mond dicht hoor.. Streppel is de SLECHTST presterende trainer die we OOOIT gehad hebben, heeft een negatief record verbroken vanuit onze 1e divisie tijdperk? Dat het bestuur deze man nog een extra jaar heeft gegeven was wel zo triest. Gelukkig is hij nu weg want anders had ik mijn seizoenskaart na dik 18 jaar op gezegd.
    Niet boos worden, dat is onnodig. Ik ben fan sinds, pak 'm beet, 1994.

    Kijk, jij noemt het seizoen onder Jans. Veel goals, inderdaad. Maar wat jij nu doet is het verwarren van veel doelpunten en goede spelers met vermaak.

    Onder Jans speelden we namelijk countervoetbal. Eén van de beste spelers van Heerenveen ooit ergerde zich daar nog aan. Deze speler speelde niet eens altijd: Filip Djuricic.

    Onder Streppel werd geprobeerd veel druk naar voren te zetten. Dat was ook de reden waarom Reza altijd speelde. Ik vind het zeer treurig dat je dit jeugdproduct, dat zich bovendien altijd volledig gaf tijdens wedstrijden, een 'kutspits' noemt.

    Ik vraag me daarom af hoe lang jij al fan bent, want kun jij je nog de tijd herinneren dat Heerenveen-fans positief waren en werden geroemd door heel het land? In mijn ogen ben jij in elk geval geen Heerenveen-fan zoals ik ze graag zie.
  • 12 Jun 2018 om 11:50
    • Quote van 12 Jun 2018 om 07:30
      Laat ik je meteen maar uit die droom halen. Want de type spelers die jij beschrijft worden door het Heerenveen publiek de laatste jaren niet echt gewaardeerd. Men zegt wel dat ze strijd en passie willen zien. Maar spelers die dat brengen/brachten zoals van den berg en thorsby worden iedere keer ook voor rotte vis uitgemaakt, omdat ze te veel kaarten pakken, bepaalde techniek missen etc.
    Ik kan mij niet heugen dat een speler als Thorsby ooit is uitgefloten door het publiek?

    Het publiek ergerde zich altijd aan van den Bergh want hij was altijd de eerste die zijn hoofd liet zakken.. Maar van den Bergh mist echt geen techniek hoor, die heeft juist heel veel techniek.

    Maar goed, kennelijk weet jij hoe het Heerenveen publiek is en reageert, kennelijk zie ik een heel andere publiek dan.
    Want wanneer werd Thorsby door het publiek uitgescholden voor Rotte vis?


  • 12 Jun 2018 om 11:45
    • Quote van 12 Jun 2018 om 11:25
      Helemaal eens met wat Bosse zegt. Ook de onverzettelijke spelers worden niet gewaardeerd. Evenals de spelers met risico in hun spel die graag iets moois doen (Larsson en Ødegaard).
      Ik wil overigens benadrukken dat ik niet de grootste fan van Streppel ben, maar ik wil een bepaalde nuance aanbrengen in de discussies over hem. Het leukste halve seizoen van de afgelopen tien jaar was onder Streppel. Vanaf zijn begin tot en met februari was het een lust voor het oog.
      Ook hier lees ik weer kritiek dat Streppel de 'poppetjes op de verkeerde plek zet'. De keren dat hij met echte buitenspelers speelde en Veerman in de spits opstelde, was het werkelijk niet om aan te zien. Waarom dan deze kritiek blijven leveren?
      Natuurlijk wil ik het liefst vermaakt worden en goals zien. Ik denk dat Streppel dat ook graag heeft. Helaas is er echter niemand in de selectie die makkelijk scoort. Dat kun je Streppel niet aanrekenen. De poging tot vermaak is er zeker geweest (kijk naar zijn eerste zeven maanden). Helaas mort het publiek al na één gelijkspelletje. Tja, dan worden trainer en speler dan automatisch behoudender.
      Bovendien heeft Streppel zich altijd keurig gedragen in de media en heeft hij eigen jeugd een kans gegeven. Daar mag hij tussen al het 'nathals', 'eikel' en 'prutser' in best een compliment voor krijgen.
    Het leukste halve seizoen van de afgelopen jaar onder streppel? Ben je net pas fan ofzo? Of ben je familie van Strepel dat je het voor hem opneemt? Onder Ron jans met Dost en Assiddi en Narsingh, toen hebben we pas gevoetbald. We scoorden er op los en we versloegen destijds iedereen met veel goals! Dat was vermaak! En ja ik Gaf Streppel heel veel kritiek, jij zegt dat het met Veerman in de spits en vleugels op de zijkanten helemaal niet goed ging. Vertel eens Bauke, welke wedstrijd stond Henk in de Spits en had hij vleugelspelers met de juiste been aan de buitenkant tot zijn beschikking? Hoeveel wedstrijden waren dat er en welke vooral. Vermaakt door Streppel... Nou dat waren een handjevol wedstrijden. Voor de rest heb ik mij dood geërgerd aan het tactische niveau van Streppel en dan vooral omdat hij het verdomde om die kut spits van een Reza op de bank te zetten. Man man, het leukste half jaar van de afgelopen 10 jaar onder streppel... Hou aub dan je mond dicht hoor.. Streppel is de SLECHTST presterende trainer die we OOOIT gehad hebben, heeft een negatief record verbroken vanuit onze 1e divisie tijdperk? Dat het bestuur deze man nog een extra jaar heeft gegeven was wel zo triest. Gelukkig is hij nu weg want anders had ik mijn seizoenskaart na dik 18 jaar op gezegd.
  • 12 Jun 2018 om 11:25
    Helemaal eens met wat Bosse zegt. Ook de onverzettelijke spelers worden niet gewaardeerd. Evenals de spelers met risico in hun spel die graag iets moois doen (Larsson en Ødegaard).
    Ik wil overigens benadrukken dat ik niet de grootste fan van Streppel ben, maar ik wil een bepaalde nuance aanbrengen in de discussies over hem. Het leukste halve seizoen van de afgelopen tien jaar was onder Streppel. Vanaf zijn begin tot en met februari was het een lust voor het oog.
    Ook hier lees ik weer kritiek dat Streppel de 'poppetjes op de verkeerde plek zet'. De keren dat hij met echte buitenspelers speelde en Veerman in de spits opstelde, was het werkelijk niet om aan te zien. Waarom dan deze kritiek blijven leveren?
    Natuurlijk wil ik het liefst vermaakt worden en goals zien. Ik denk dat Streppel dat ook graag heeft. Helaas is er echter niemand in de selectie die makkelijk scoort. Dat kun je Streppel niet aanrekenen. De poging tot vermaak is er zeker geweest (kijk naar zijn eerste zeven maanden). Helaas mort het publiek al na één gelijkspelletje. Tja, dan worden trainer en speler dan automatisch behoudender.
    Bovendien heeft Streppel zich altijd keurig gedragen in de media en heeft hij eigen jeugd een kans gegeven. Daar mag hij tussen al het 'nathals', 'eikel' en 'prutser' in best een compliment voor krijgen.
  • 12 Jun 2018 om 07:30
    • Quote van 11 Jun 2018 om 17:52
      Als we spelers zien die vechten voor de club, het team. En spelers zien die voor hun plezier voetballen en niet elk balletje terug spelen, dan ben ik aardig tevreden. Hopelijk krijgt Olde Riekerink dat wel voor elkaar. Je hoeft niet alles te winnen. Maar ik heb dit seizoen thuis zeer weinig leuke wedstrijden gezien. Dat is het probleem
    Laat ik je meteen maar uit die droom halen. Want de type spelers die jij beschrijft worden door het Heerenveen publiek de laatste jaren niet echt gewaardeerd. Men zegt wel dat ze strijd en passie willen zien. Maar spelers die dat brengen/brachten zoals van den berg en thorsby worden iedere keer ook voor rotte vis uitgemaakt, omdat ze te veel kaarten pakken, bepaalde techniek missen etc.
  • 11 Jun 2018 om 23:46
    • Quote van 11 Jun 2018 om 23:12
      In de eerste plaats is eikel volgens mij niet van mij afkomstig. En verder denk ik dat ik mijn mening over Streppel, zijn 'prestaties' en slappe praatjes wel genoeg onderbouwd heb. Hij had beter zijn mond kunnen houden in plaats van allemaal suggestieve opmerkingen over onrealistische verwachtingen en mensen beschadigen als hij alles zou zeggen. Het is gewoon natrappen en dan kun je dit soort reacties verwachten. Het zou hem sieren wanneer hij zou hebben gezegd dat het een misser van hem was om te vaak met middenvelders op de vleugels te spelen. Of dat hij de kwaliteiten van Namli onderschat heeft. Maar daar hoor je hem niet over. Het ligt allemaal aan iemand anders dat hij nu niet meer bij onze club zit.
    Eikel staat hier idd onder van iemand anders (maar gok dat jij hem het afgelopen jaar vast wel een keer hier op Feanonline zo genoemd hebt ;-)) Sec gezien heeft hij ieder jaar z'n doelstelling behaald (playoffs europees voetbal) helaas was het bijbehorende voetbal niet om aan te gluren, en dat hij middenvelders op de vleugels zet, is vanuit zijn zienswijze (mindset of hoe je het wilt noemen) logisch zo veel mogelijk risico vermijden. Dat het daardoor leuker is om te kijken hoe gras groeit of verf droogt dat zal Streppel een zorg zijn. (Hij heeft in zijn ogen een doelstelling te halen en z'n baan hangt er van af) Want als je aan het begin van seizoen 1, 5 x met geweldig creatief aanvallend voetbal met 3-4 of 2-3 of 1-3 verliest en je staat ergens in de degradatie zone dan haal je als trainer ook de kerst niet. Hij heeft zich duidelijk niet kunnen aanpassen van coach van een degradatie kandidaat naar een coach van een goede middenmoter / "Subtopper" (Subtopper zijn we in mijn ogen al tijden niet meer want die speelt in mijn ogen regelmatig europees voetbal, dat doen wij alleen in de voorbereiding) en dat mag je ook het bestuur aanrekenen want zij hebben dat dus niet goed ingeschat (is ook lastig). Maar laat er geen misverstand over bestaan dat ik blij ben dat hij weg is. :-)
  • 11 Jun 2018 om 23:12
    • Quote van 11 Jun 2018 om 20:24
      En daarom zijn benamingen als Nathals, eikel en prutser e.d. nodig? Kritisch? Prima! Onderbouwd? Graag! Maar dit soort benamingen mogen van mij achterwege blijven.
    In de eerste plaats is eikel volgens mij niet van mij afkomstig. En verder denk ik dat ik mijn mening over Streppel, zijn 'prestaties' en slappe praatjes wel genoeg onderbouwd heb. Hij had beter zijn mond kunnen houden in plaats van allemaal suggestieve opmerkingen over onrealistische verwachtingen en mensen beschadigen als hij alles zou zeggen. Het is gewoon natrappen en dan kun je dit soort reacties verwachten. Het zou hem sieren wanneer hij zou hebben gezegd dat het een misser van hem was om te vaak met middenvelders op de vleugels te spelen. Of dat hij de kwaliteiten van Namli onderschat heeft. Maar daar hoor je hem niet over. Het ligt allemaal aan iemand anders dat hij nu niet meer bij onze club zit.
  • 11 Jun 2018 om 20:24
    • Quote van 11 Jun 2018 om 19:37
      Je bent gelukkig niet zijn enige fan Bauke. Een seizoen vol negativiteit zeg je? We zullen zien. Ik heb er in ieder geval zin in. En begin er zeker positief aan, net zoals ik dat met Streppel ook deed! Complimenten waar verdiend en kritisch waar nodig.
    En daarom zijn benamingen als Nathals, eikel en prutser e.d. nodig? Kritisch? Prima! Onderbouwd? Graag! Maar dit soort benamingen mogen van mij achterwege blijven.
  • 11 Jun 2018 om 20:15
    • Quote van 11 Jun 2018 om 20:05
      Wat blijft men hier toch lang en vaak in het verleden hangen. Hoevaak ik nu al dezelfde maar toch andere comments lees is niet normaal meer. Streppel is verleden tijd; lekker negeren.
    Komt door die leuke terugkerende stukjes ;-)
  • 11 Jun 2018 om 20:05
    Wat blijft men hier toch lang en vaak in het verleden hangen. Hoevaak ik nu al dezelfde maar toch andere comments lees is niet normaal meer. Streppel is verleden tijd; lekker negeren.
  • 11 Jun 2018 om 19:37
    • Quote van 11 Jun 2018 om 17:36
      Hoezo komen hier weer negatieve reacties op? Hij is positiever op de supporters dan ik zou zijn. Hij mag een compliment krijgen voor de manier waarop hij zich heeft opgesteld de afgelopen seizoenen.
      Ik vrees voor opnieuw een seizoen vol negativiteit. Ik begin er zelf bijna in mee te doen.
    Je bent gelukkig niet zijn enige fan Bauke. Een seizoen vol negativiteit zeg je? We zullen zien. Ik heb er in ieder geval zin in. En begin er zeker positief aan, net zoals ik dat met Streppel ook deed! Complimenten waar verdiend en kritisch waar nodig.
  • 11 Jun 2018 om 19:34
    • Quote van 11 Jun 2018 om 16:42
      Jammer dat het nivo lijkt te zijn op dit forum. Wat een negativisme. Wat heb je zelf gepresteerd voor onze club?
    Dus je moet iets gepresteerd hebben bij onze club om kritisch te mogen reageren? Nou dan kun je de fora wel opdoeken Fopstra!
  • 11 Jun 2018 om 19:28
    We krijgen nu in ieder geval een fatsoenlijke communicerende trainer
  • 11 Jun 2018 om 19:17
    • Quote van 11 Jun 2018 om 17:52
      Als we spelers zien die vechten voor de club, het team. En spelers zien die voor hun plezier voetballen en niet elk balletje terug spelen, dan ben ik aardig tevreden. Hopelijk krijgt Olde Riekerink dat wel voor elkaar. Je hoeft niet alles te winnen. Maar ik heb dit seizoen thuis zeer weinig leuke wedstrijden gezien. Dat is het probleem
    Helemaal mee eens
  • 11 Jun 2018 om 19:14
    • Quote van 11 Jun 2018 om 16:42
      Jammer dat het nivo lijkt te zijn op dit forum. Wat een negativisme. Wat heb je zelf gepresteerd voor onze club?
    Dan vraag jij de af wat je voor de club hebt gedaan. Zeker die Streppel niet, wat die kreeg voor zijn wanprestaties ook dik betaald! En nu maar zeiken dat hij het zo goed heeft gedaan! Wat een eikel.
  • 11 Jun 2018 om 19:08
    Thuis verwacht ik gewoon dat wij er altijd vol in beuken. In eigen huis moet je in principe altijd druk op de tegenstander zetten en de wil hebben om continu de bal te willen hebben.
    Maar Streppel heeft in 2 jaar tijd het niet voor elkaar gekregen om het team aanvallender te laten spelen, dus tegenstander onder druk zetten.
    2 jaar lang... 2 jaar lang heb ik naar afbraakvoetbal zitten kijken. Opgeheven hoofd zegt die dan.
    Ik vraag mij echt af wat Streppel zijn visie was over het spelletje.. Volgens mij zou hij meteen tekenen als hij alle wedstrijden met 0-0 kan afsluiten.

    Streppel heeft niet door dat voetbal een entertainment sport is. Je moet het publiek ook vermaken, daar krijg je volle stadions van en dus meer sponsoren.
    En hoe vermaak je voetbal supporters? Door te proberen om zoveel mogelijk te scoren want daar draait het om in het voetbal. GOALS maken en niet de NUL houden, streppel pannenkoek.
  • 11 Jun 2018 om 17:58
    Mijn probleem staat in de kop vermeld en vind ook dat Streppel het zichzelf aangedaan heeft. Te lang vasthouden aan falende spelers, verkeerde poppetjes op de verkeerde plaats, misplaatste grapjes wanneer het publiek al een beetje aan het morren is en niet de absolute wil tonen om te winnen.
    Daarnaast verwacht ik als supporter helemaal niet dat wij meedoen om de champions league, maar ik verwacht wel dat wij serieus meedoen om die play-offs te winnen. In Streppel zijn 1e jaar was dat een absolute aanfluiting en in het 2e jaar waren we geen schim meer van de, zeer goede, eerste wedstrijd. Maar Streppel zelf zet de hoge pet op "we hebben de play-offs gehaald", nou daar kun je dus helemaal niks mee.
  • 11 Jun 2018 om 17:52
    • Quote van 11 Jun 2018 om 17:36
      Hoezo komen hier weer negatieve reacties op? Hij is positiever op de supporters dan ik zou zijn. Hij mag een compliment krijgen voor de manier waarop hij zich heeft opgesteld de afgelopen seizoenen.
      Ik vrees voor opnieuw een seizoen vol negativiteit. Ik begin er zelf bijna in mee te doen.
    Als we spelers zien die vechten voor de club, het team. En spelers zien die voor hun plezier voetballen en niet elk balletje terug spelen, dan ben ik aardig tevreden. Hopelijk krijgt Olde Riekerink dat wel voor elkaar. Je hoeft niet alles te winnen. Maar ik heb dit seizoen thuis zeer weinig leuke wedstrijden gezien. Dat is het probleem
  • 11 Jun 2018 om 17:36
    Hoezo komen hier weer negatieve reacties op? Hij is positiever op de supporters dan ik zou zijn. Hij mag een compliment krijgen voor de manier waarop hij zich heeft opgesteld de afgelopen seizoenen.
    Ik vrees voor opnieuw een seizoen vol negativiteit. Ik begin er zelf bijna in mee te doen.
  • 11 Jun 2018 om 17:27
    • Quote van 11 Jun 2018 om 17:08
      Streppel fan gespot
    Heeft niks te maken of je Streppel fan bent of niet. Meer met het feit dat de manier van communiceren van sommige mensen (alleen maar krachttermen en negatieve one-liners) en het gebrek aan enige vorm van nuance dan wel realisme bij sommige supporters.
    En ja ik weet het, dit is internet, maar als je sommigen hier hoort; "We moeten voor het kampioenschap gaan en ambitie tonen" "We moeten Frank de Boer of Jaap Stam als coach aanstellen" etc etc dan is het realisme ver te zoeken. :-)
    En wat betreft Streppel, het is een coach die het liefst alle risico's uitsluit. Denk dat hij een hele bruikbare coach is voor iedere club die tegen degradatie strijdt. Dat wij als publiek van een goede middenmoter / subtopper ook nog aantrekkelijk en aanvallend voetbal willen zien daar staat hij dan helaas niet bij stil (of noemt het te hoge verwachtingen)
  • 11 Jun 2018 om 17:08
    Streppel moet dit niet doen. Ja, wij zinnen kritisch publiek. Maar het was niet matig het was af en toe ronduit dramatisch.
  • 11 Jun 2018 om 17:08
    • Quote van 11 Jun 2018 om 16:42
      Jammer dat het nivo lijkt te zijn op dit forum. Wat een negativisme. Wat heb je zelf gepresteerd voor onze club?
    Streppel fan gespot
  • 11 Jun 2018 om 16:42
    • Quote van 11 Jun 2018 om 16:20
      Zijn praatjes na zijn vertrek zijn eventueel nog onnozeler dan zijn wedstrijdbesprekingen voor de camera. Wat. Een. Nathals!! Hij haalt alles uit de kast om zijn eigen gepruts goed te praten. Hopelijk is dit bijna het laatste stukje kwaliteitsproza uit zijn mond. Doorrrrrrr!!
    Jammer dat het nivo lijkt te zijn op dit forum. Wat een negativisme. Wat heb je zelf gepresteerd voor onze club?
  • 11 Jun 2018 om 16:20
    Zijn praatjes na zijn vertrek zijn eventueel nog onnozeler dan zijn wedstrijdbesprekingen voor de camera. Wat. Een. Nathals!! Hij haalt alles uit de kast om zijn eigen gepruts goed te praten. Hopelijk is dit bijna het laatste stukje kwaliteitsproza uit zijn mond. Doorrrrrrr!!
  • 11 Jun 2018 om 15:53
    Hij heeft gelijk want met streppel is CL niet realistisch
zondag 26 augustus 2018
14:30
Volledige programma ›