EINDSTAND| VVV Venlo - SC Heerenveen (0-2)

( 68 reacties)
Groenste stroom van Nederland
EINDSTAND| VVV Venlo - SC Heerenveen (0-2)

SC Heerenveen speelt zaterdagavond de uitwedstrijd tegen VVV Venlo. Coach Jurgen Streppel kiest voor diverse wijzigingen in het basiselftal ten opzichte van vorige week. SC Heerenveen start derhalve met Michel Vlap op de bank.

Dave Bulthuis vervangt achterin Lucas Woudenberg. Verder is Pelle van Amersfoort op het middenveld opgesteld in plaats van Morten Thorsby. Daarnaast vervangt Marco Rojas voorin Michel Vlap die op de bank plaats moet nemen.

Opstelling VVV: Unnerstall; Rutten, Van Bruggen, Roseler, Labylle; Seuntjes, Post, Leemans; Castelen, Thy, Van Crooij

Opstelling Heerenveen: Hansen; Dumfries, Hoegh, Bulthuis, Pierie; Bruijn, Kobayashi, Van Amersfoort; Rojas, Ghoochannejhad, Zeneli

 

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Apr 2018 om 23:50
    • Quote van 15 Apr 2018 om 22:22
      Ik heb destijds gelezen dat het om 1,4 miljoen ging.
    je hebt gelijk het was 1.4 mln zie ik nu heb het artikel weer gevonden https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/802871/heerenveen-vecht-met-groningen-en-twente-om-miljoenen-gaat-om-serieus-geld-.html
  • 15 Apr 2018 om 22:22
    • Quote van 15 Apr 2018 om 01:34
      Nog belangrijker is dat we 3 plaatsen boven Groningen eindigen , en daarna hoe hoger hoe beter voor de komende jaren. Twente is geen probleem meer die eindigt wel 7 plaatsen onder ons.Scheelt toch weer 2.1 miljoen (niet helemaal zeker of de 2.1 klopt maar was iets in die richting) tv inkomsten. De playoff zijn leuk maar om eerlijk te zijn hebben we niets in Europe te zoeken al zijn de europese wedstrijden wel leuk om te bezoeken.
    Ik heb destijds gelezen dat het om 1,4 miljoen ging.
  • 15 Apr 2018 om 21:30
    • Quote van 15 Apr 2018 om 21:16
      Hou nu toch eens op met elkaar napapegaaien. Je weet er duidelijk niets van. Heb je werkelijk wel eens geturft hoeveel (echt goede) spelers uit voormalig Joegoslavie werkelijk op Topniveau meedraaien in heel Europa en ook on NL ?...denk het niet En hou (zoals gezegd) eens op met dat nergens op gebaseerde gelul (nu al lang niet meer!) over de zaakwaarnemers.En kwaliteit?, nee hier in onze "supercompetitie" daar loopt het over van het talent.... En precies wat Drachten zegt Scandinavie is leeg .
    nee daarom is er weer een buslading naar kazachstan gegaan , spelers verdienen hier net zoveel maar toch kiezen ze voor kazachstan. Waarom? omdat de zaakwaarnemers dat willen.

    En roep nou niet "dat is niet meer zo " want dat is kolder , helaas worden deze jonge spelers nog steeds uitgebuit door deze lieden.
  • 15 Apr 2018 om 21:16
    • Quote van 15 Apr 2018 om 10:50
      Heb je hem weer, zet die roze Balkan bril af en kijk eens realistisch, hoeveel zijn er hier nou geslaagd uit die landen , ik snap dat je een fan bent van de Balkan landen maar het feit is en blijft dat de meeste het hier niet redden, Groot aantal van de jeugdspelers mogen ook al weer weg Nemanje KAN een uitzondering worden het is zeker een goede speler waar veel potentie in zit, maar 1 zwaluw brengt nog geen zomer.
    Hou nu toch eens op met elkaar napapegaaien. Je weet er duidelijk niets van. Heb je werkelijk wel eens geturft hoeveel (echt goede) spelers uit voormalig Joegoslavie werkelijk op Topniveau meedraaien in heel Europa en ook on NL ?...denk het niet En hou (zoals gezegd) eens op met dat nergens op gebaseerde gelul (nu al lang niet meer!) over de zaakwaarnemers.En kwaliteit?, nee hier in onze "supercompetitie" daar loopt het over van het talent.... En precies wat Drachten zegt Scandinavie is leeg .
  • 15 Apr 2018 om 17:09
    • Quote van 15 Apr 2018 om 14:39
      Spelers uit de Balkan hebben een betere mentaliteit dan men denkt, scouting moet vooral in die landen beter hun ogen de kost geven.
      In de Scandinavische landen is de vijver al leeg.
    Leeg niet maar wel erg veel vissers die in dezelfde vijver aan het hengelen zijn Maar in de Balkan lopen veel Italiaanse Scouts die halen echt wel de betere spelers uit de vijver aldaar. Nog een probleem in de Balkan landen zijn de zaakwaarnemers met vaak vreemde contracten met spelers waardoor het allemaal nogal ondoorzichtig en riskant is voor de clubs. Veel talenten gaan bv naar kazachstan omdat die wel de premie voor de zaakwaarnemer willen betalen en de speler kan geen kant op.
  • 15 Apr 2018 om 14:39
    Spelers uit de Balkan hebben een betere mentaliteit dan men denkt, scouting moet vooral in die landen beter hun ogen de kost geven.
    In de Scandinavische landen is de vijver al leeg.
  • 15 Apr 2018 om 10:50
    Heb je hem weer, zet die roze Balkan bril af en kijk eens realistisch, hoeveel zijn er hier nou geslaagd uit die landen , ik snap dat je een fan bent van de Balkan landen maar het feit is en blijft dat de meeste het hier niet redden, Groot aantal van de jeugdspelers mogen ook al weer weg Nemanje KAN een uitzondering worden het is zeker een goede speler waar veel potentie in zit, maar 1 zwaluw brengt nog geen zomer.
  • 15 Apr 2018 om 09:51
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:23
      Ik zei toch goed voetballertje die mihajlovic!
    Dáár moet je scouten, de betere voetballers haal je tegenwoordig uit de "Balkan" ...
  • 15 Apr 2018 om 07:19
    • Quote van 14 Apr 2018 om 22:36
      Never change a winning team!
    Thorsby is er weer bij dinsdag.
  • 15 Apr 2018 om 01:34
    Nog belangrijker is dat we 3 plaatsen boven Groningen eindigen , en daarna hoe hoger hoe beter voor de komende jaren. Twente is geen probleem meer die eindigt wel 7 plaatsen onder ons.Scheelt toch weer 2.1 miljoen (niet helemaal zeker of de 2.1 klopt maar was iets in die richting) tv inkomsten. De playoff zijn leuk maar om eerlijk te zijn hebben we niets in Europe te zoeken al zijn de europese wedstrijden wel leuk om te bezoeken.
  • 14 Apr 2018 om 22:36
    Never change a winning team!
  • 14 Apr 2018 om 22:06
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:53
      Nee maakt niets uit.
    Inderdaad, Fey en AZ staan beide boven ons
  • 14 Apr 2018 om 21:53
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:41
      Hangt vgm af van de uitslag vd beker toch?
    Nee maakt niets uit.
  • 14 Apr 2018 om 21:51
    V Amersfoort speelde prima ...en niet van slecht dit aardig goed dat gewoon 0-2 winnen in Venlo! !!
  • 14 Apr 2018 om 21:41
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:29
      En ben je blij met de voorsprong?
    ja en met de overwinning , ik ben gewoon helemaal klaar met Reza en Streppel . De reactie kwam toen ik reageerde op een opmerking over nemanja en toen miste Reza net de kans , misschien een beetje ongelukking in 1 zin neergezet door mij
  • 14 Apr 2018 om 21:41
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:34
      Plaats 5 tot en met 8
    Hangt vgm af van de uitslag vd beker toch?
  • 14 Apr 2018 om 21:34
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:28
      Kan iemand mij uitleggen, wanneer zitten we in de play offs op welke plek moeten we dan staan (dit seizoen)
    Plaats 5 tot en met 8
  • 14 Apr 2018 om 21:30
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:28
      Streppel heeft hem ook nooit de kans gegeven en wat verpruts reza weer een levensgrote kans Hoop echt dat de club niet met hem om tafel gaat zitten.
    Eens! Leuk geweest met Reza, tijd voor Een echte spits
  • 14 Apr 2018 om 21:29
    Stel het is 0-0 .. en dán zo'n kopbal....
  • 14 Apr 2018 om 21:29
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:28
      Streppel heeft hem ook nooit de kans gegeven en wat verpruts reza weer een levensgrote kans Hoop echt dat de club niet met hem om tafel gaat zitten.
    En ben je blij met de voorsprong?
  • 14 Apr 2018 om 21:28
    Pelle speelt een prima pot. Maar elke keer als hij wordt aangepakt lijkt hij te sterven zo overdreven.
  • 14 Apr 2018 om 21:28
    Kan iemand mij uitleggen, wanneer zitten we in de play offs op welke plek moeten we dan staan (dit seizoen)
  • 14 Apr 2018 om 21:28
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:25
      Nu al zin in het volgende seizoen.
    Streppel heeft hem ook nooit de kans gegeven en wat verpruts reza weer een levensgrote kans Hoop echt dat de club niet met hem om tafel gaat zitten.
  • 14 Apr 2018 om 21:27
    Reza gedraag je
  • 14 Apr 2018 om 21:26
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:23
      Ik zei toch goed voetballertje die mihajlovic!
    Yep
  • 14 Apr 2018 om 21:26
    Prima goal...:-)
  • 14 Apr 2018 om 21:25
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:23
      Ik zei toch goed voetballertje die mihajlovic!
    Nu al zin in het volgende seizoen.
  • 14 Apr 2018 om 21:23
    Ik zei toch goed voetballertje die mihajlovic!
  • 14 Apr 2018 om 21:22
    Jezus wat een goal!!
  • 14 Apr 2018 om 21:22
    Goed voetballertje die mihajlovic.
  • 14 Apr 2018 om 21:20
    Dat had de 2-0 moeten zijn.

  • 14 Apr 2018 om 21:18
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:17
      Was die assist van Bruyn? Zag het het niet.
    Hoegh
  • 14 Apr 2018 om 21:17
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:13
      Mooi gedaan van bruijn!
    Was die assist van Bruyn? Zag het het niet.
  • 14 Apr 2018 om 21:16
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:14
      Prima, snap alleen de wissel van Bruijn niet.
    dat bedoel ik , lijkt wel alsof Streppel nu al weer aan dinsdag denkt om mensen te sparen
  • 14 Apr 2018 om 21:14
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:14
      weer van die vreemde wissels
    Prima, snap alleen de wissel van Bruijn niet.
  • 14 Apr 2018 om 21:14
    weer van die vreemde wissels
  • 14 Apr 2018 om 21:13
    Mooi gedaan van bruijn!
  • 14 Apr 2018 om 21:13
    Gelukje
  • 14 Apr 2018 om 21:12
    Prikt hij hem er toch weer in!
  • 14 Apr 2018 om 21:02
    Reza er uit, ligt niet perse aan hem maar de Lieve man brengt ook niks.
  • 14 Apr 2018 om 21:00
    Er moet een wonder gebeuren willen we deze wedstrijd winnen!
  • 14 Apr 2018 om 20:57
    Tenenkrommend slecht. Echt onvoorstelbaar
  • 14 Apr 2018 om 20:41
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:36
      Ik word moe van het voetbal, man wat een slappe hap. Tempo veel te laag, VVV kan dit makkelijk bijbenen.Als ik neutrale toeschouwer was keek ik niet verder.
    ligt ook aan dat plastic
  • 14 Apr 2018 om 20:36
    Ik word moe van het voetbal, man wat een slappe hap. Tempo veel te laag, VVV kan dit makkelijk bijbenen.Als ik neutrale toeschouwer was keek ik niet verder.
  • 14 Apr 2018 om 20:31
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:29
      Gelukkig ik ben niet de enige die Evert ten Napel moe is..
    Ik bedoel niemand verplicht hem om daar te zitten. Kan wel iets enthousiaster
  • 14 Apr 2018 om 20:29
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:28
      wat zeurt die commentator
    Gelukkig ik ben niet de enige die Evert ten Napel moe is..
  • 14 Apr 2018 om 20:28
    wat zeurt die commentator
  • 14 Apr 2018 om 20:27
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:24
      Reza is weer eens kwaad, man presteert al tijden ver onder de maat en toch kwaad..
    Terecht ook, al die hoge ballen
  • 14 Apr 2018 om 20:24
    Reza is weer eens kwaad, man presteert al tijden ver onder de maat en toch kwaad..
  • 14 Apr 2018 om 20:18
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:07
      Die draai cirkel van Bulthuis is niet te filmen.
    Het is anders vol in beeld , dus klopt niet helemaal wat je beweerd het is wel degelijk te filmen
  • 14 Apr 2018 om 20:15
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:13
      Als dit al een penal was
    Daar had Him.. Hit.. Ik bedoel Higler het flink verkeerd gezien.
  • 14 Apr 2018 om 20:14
    Morgen maar op bezoek bij Hansen even feliciteren.
  • 14 Apr 2018 om 20:14
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:13
      Als dit al een penal was
    Gerechtigheid! Goed gestopt! =)
  • 14 Apr 2018 om 20:13
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:12
      Morgen maar ff opbezoek bij die Higler. Wat een mafkees.
    Als dit al een penal was
  • 14 Apr 2018 om 20:12
    Morgen maar ff opbezoek bij die Higler. Wat een mafkees.
  • 14 Apr 2018 om 20:10
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:07
      Die draai cirkel van Bulthuis is niet te filmen.
    Speelt toch redelijk wel! Een vrachtwagen maar goed.
  • 14 Apr 2018 om 20:07
    Die draai cirkel van Bulthuis is niet te filmen.
  • 14 Apr 2018 om 20:06
    Je zet Rojas in de basis een echte rechtsbuiten, maar nee je laat hem lekker zwerven pfffff moedeloos wordt je van deze trainer houdt gewoon vast aan zijn speelwijze ongeacht welke speler er ook speelt...
  • 14 Apr 2018 om 19:52
    Commentator verdwenen?
  • 14 Apr 2018 om 19:52
    • Quote van 14 Apr 2018 om 19:51
      snap ik maar met deze trainer heb ik de hoop al opgegeven dat er logische opstellingen op het veld staan
    De laatste loodjes.. de laatste loodjes.
  • 14 Apr 2018 om 19:51
    • Quote van 14 Apr 2018 om 19:49
      Ach zie liever Veerman invallen dan Reza.
    snap ik maar met deze trainer heb ik de hoop al opgegeven dat er logische opstellingen op het veld staan
  • 14 Apr 2018 om 19:49
    • Quote van 14 Apr 2018 om 19:46
      ja helaas het is niet anders .
    Ach zie liever Veerman invallen dan Reza.
  • 14 Apr 2018 om 19:49
    • Quote van 14 Apr 2018 om 19:47
      Bulthuis centraal prima , maar.Pierie linksback is lachwekkend , daar hoort gewoon Woudenberg te spelen.
    Inderdaad lachwekkend dat Woudenberg wordt geslachtofferd terwijl Kik de laatste wedstrijd de fout in gaat.
  • 14 Apr 2018 om 19:47
    Bulthuis centraal prima , maar.Pierie linksback is lachwekkend , daar hoort gewoon Woudenberg te spelen.
  • 14 Apr 2018 om 19:46
    • Quote van 14 Apr 2018 om 19:28
      En weer die koekenbakker in de spits
    ja helaas het is niet anders .
  • 14 Apr 2018 om 19:28
    En weer die koekenbakker in de spits
  • 14 Apr 2018 om 19:13
    • Quote van 14 Apr 2018 om 19:11
      Mooi dat streppel kiest voor Rojas, vond Thorsby niet onaardig spelen de laatste tijd maar een iets creatievere speler tegen vvv is leuk.
    Thorsby is geschorst eh
  • 14 Apr 2018 om 19:11
    Mooi dat streppel kiest voor Rojas, vond Thorsby niet onaardig spelen de laatste tijd maar een iets creatievere speler tegen vvv is leuk.