Homepage » Eerste elftal » Streppel weigert duidelijkheid te geven over toekomst: ''We zullen zien''

Streppel weigert duidelijkheid te geven over toekomst: ''We zullen zien''

( 12 reacties)
Groenste stroom van Nederland
Streppel weigert duidelijkheid te geven over toekomst: ''We zullen zien''

SC Heerenveen ging zondagmiddag op pijnlijke wijze onderuit tegen Ajax. In Amsterdam werd het maar liefst 4-1 voor de thuisploeg.

"Ik denk dat dit aan de bal onze slechtste wedstrijd van het seizoen was", steekt een balende Jurgen Streppel van wal in gesprek met de Leeuwarder Courant. "Wij durfden niet te voetballen. En als we dat wel durfden, waren we heel erg slordig."

De oefenmeester koos ervoor om zijn Zweedse vleugelflitser Arber Zeneli pas na een klein uur in het veld te brengen. Hij was niet volledig fit. "We wilden geen risico's nemen", legt Streppel na afloop van het duel uit.

SC Heerenveen staat inmiddels op de elfde plek. "De play-offs halen was en is ons doel. Er wachten ons nog zeven hete potjes", aldus Streppel, die nog niet aan wil geven of hij aan zijn laatste dagen in Friesland bezig is. "We zullen zien", besluit hij.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Mar 2018 om 17:52
    • Quote van 12 Mar 2018 om 11:52
      geen geruzie over streppel zeg, is die niet waard.wat wel duidelijk is als hij blijft dat er veel mensen hun kaart gaan opzeggen
    Helemaal mee eens
  • 12 Mar 2018 om 13:32
    • Quote van 12 Mar 2018 om 11:32
      Zo lang er van de andere kant ook weinig fatsoenlijks komt..

      Ik weet het goed gemaakt, We wachten rustig af wat streppel doet en ik houd me voorlopig even stil.
    Lijkt me een fantastisch idee.
  • 12 Mar 2018 om 12:38
    • Quote van 12 Mar 2018 om 11:32
      Zo lang er van de andere kant ook weinig fatsoenlijks komt..

      Ik weet het goed gemaakt, We wachten rustig af wat streppel doet en ik houd me voorlopig even stil.
    Zou heel verstandig van je zijn
  • 12 Mar 2018 om 12:12
    Ik begrijp ook niet helemaal waar er nou hier om geruzied wordt. Volgens mij zijn we het er wel over eens dat het contract van Streppel niet verlengd moet worden - om diverse redenen. Het zou fijn zijn als de club dit ook snel bevestigd. Een beetje wishful thinking: misschien willen ze direct ook zijn opvolger presenteren? Anders krijg je daar in de tussentijd ook heel veel heisa omheen.
  • 12 Mar 2018 om 11:52
    geen geruzie over streppel zeg, is die niet waard.wat wel duidelijk is als hij blijft dat er veel mensen hun kaart gaan opzeggen
  • 12 Mar 2018 om 11:32
    • Quote van 12 Mar 2018 om 08:48
      Doe eens normaal joh, idioot!! Heb je nog wat inhoudelijks te melden of blijf je het bij deze onnozele posts houden...
    Zo lang er van de andere kant ook weinig fatsoenlijks komt..

    Ik weet het goed gemaakt, We wachten rustig af wat streppel doet en ik houd me voorlopig even stil.
  • 12 Mar 2018 om 10:44
    • Quote van 12 Mar 2018 om 08:16
      Laffe hond is het.
    Jammer dit soort reacties. Voegt ook weinig toe.
  • 12 Mar 2018 om 10:36
    • Quote van 12 Mar 2018 om 08:16
      Laffe hond is het.
    Het is jammer dat we dit soort taalgebruik en reacties steeds meer tegenkomen. Als je niet in alle redelijkheid je ongenoegen kunt melden moet je niet meer reageren.
  • 12 Mar 2018 om 10:08
    • Quote van 12 Mar 2018 om 09:45
      Ik zie Henk Herder wel komen.

      Zal wel niet gebeuren, "te weinig ervaring enz."

      Maar speelt met Harkemase Boys, zeer aantrekkelijk aanvallend voetbal met 4-3-3 met de punt naar voren.

      Ik denk dat veel supporters zich ook wel kunnen identificeren in Henk Herder.
    Liever iemand anders
  • 12 Mar 2018 om 09:45
    Ik zie Henk Herder wel komen.

    Zal wel niet gebeuren, "te weinig ervaring enz."

    Maar speelt met Harkemase Boys, zeer aantrekkelijk aanvallend voetbal met 4-3-3 met de punt naar voren.

    Ik denk dat veel supporters zich ook wel kunnen identificeren in Henk Herder.
  • 12 Mar 2018 om 08:48
    • Quote van 12 Mar 2018 om 08:16
      Laffe hond is het.
    Doe eens normaal joh, idioot!! Heb je nog wat inhoudelijks te melden of blijf je het bij deze onnozele posts houden...
  • 12 Mar 2018 om 08:16
    Laffe hond is het.
zondag 16 december 2018
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›