''Nemanja is een grote 'potential', iemand met specifieke kwaliteiten''

( 6 reacties)
''Nemanja is een grote 'potential', iemand met specifieke kwaliteiten''

Nemanja Mihajlovic kwam in de zomer voor circa anderhalf miljoen euro naar SC Heerenveen, maar de vleugelspeler wist in de eerste seizoenshelft nog geen potten te breken. Gerry Hamstra heeft echter nog het volste vertrouwen in de aanvaller. 

"Nemanja is een grote 'potential'", vertelt hij in gesprek met Reon Boeringa, verslaggever van Voetbal International. "Iemand met specifieke kwaliteiten die wat langer de tijd nodig heeft. Jij (Boeringa, red.) zegt dat we Vlap niet verwacht hadden, maar we hebben hem er in de zomer niet voor niets bij gehouden", aldus Hamstra.

"We hadden hem ook kunnen verhuren", vervolgt hij. "Ik vind dat het best meevalt met hoelang hij heeft moeten wachten. Je ziet heel vaak dat clubs geen geduld hebben met een speler, of spelers niet met de club. Dit is juist een heel mooi voorbeeld van hoe het kan lopen als beide partijen geduld met elkaar hebben", besluit de bestuurder. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jan 2018 om 13:05
    Ik heb nog niet een speler beter zien worden onder Streppel.
  • 11 Jan 2018 om 12:52
    • Quote van 11 Jan 2018 om 12:34
      Misschien komt het er nog wel uit. Ik vind hem een beetje eenzelfde type speler als Zeneli. Echt veel vetrouwen krijgt Mihajlovic ook niet. Ik denk dat hij straks nog steeds wel een belangrijke speler kan gaan worden. Zo snel kan je nog niet beoordelen of het een miskoop is. Pas na 2 jaar kan dat echt goed, vooral als hij zo weinig speelt.
    Op basis waarvan concludeer je dat hij niet veel vertrouwen krijgt? Speelminuten en vertrouwen zijn niet een op een gelijk he.
  • 11 Jan 2018 om 12:34
    • Quote van 11 Jan 2018 om 10:23
      Dit bedoel ik dus met het huidige aankoopbeleid. Een bankzitter kopen van 1,5 miljoen? Op basis waarvan? Dit is gekkenwerk.
    Misschien komt het er nog wel uit. Ik vind hem een beetje eenzelfde type speler als Zeneli. Echt veel vetrouwen krijgt Mihajlovic ook niet. Ik denk dat hij straks nog steeds wel een belangrijke speler kan gaan worden. Zo snel kan je nog niet beoordelen of het een miskoop is. Pas na 2 jaar kan dat echt goed, vooral als hij zo weinig speelt.
  • 11 Jan 2018 om 11:05
    Je moet soms een gok nemen om de concurrentie voor te blijven. Als je wacht tot spelers ergens doorbreken, ben je eigenlijk al te laat. Al ben ik het met jullie eens dat anderhalf miljoen euro heel veel geld is. Nemanja laat zien dat hij aardig kan ballen, bij sommigen duurt het wat langer voordat het eruit komt. Onder de fans was er ook bij Assaidi in het begin veel twijfel.Ook over Assaidi was veel twijfel in het begin.
  • 11 Jan 2018 om 10:23
    Dit bedoel ik dus met het huidige aankoopbeleid. Een bankzitter kopen van 1,5 miljoen? Op basis waarvan? Dit is gekkenwerk.
  • 11 Jan 2018 om 10:17
    Wat een geld voor deze speler, hopelijk gaat het nog wat worden want je wilt er ook aan verdienen.Zo gaat het wel heel hard met je uitgaven en daarop bijgeteld de "toppers" van Feyenoord.
vrijdag 10 augustus 2018
20:00
Volledige programma ›