Roozemond enthousiast: ''Daar kunnen we ook gebruik van maken''

16
Roozemond enthousiast: ''Daar kunnen we ook gebruik van maken''

Cees Roozemond is blij met de komst van Ferry de Haan, die woensdagmiddag een contract voor drie seizoenen heef getekend bij SC Heerenveen. De algemeen directeur van de club uit Friesland is blij dat de opvolger van Gerry Hamstra binnen is. 

"Hij was een kandidaat die al vrij snel in beeld kwam. Hij stond al op een lijst bij ons", vertelt hij op de website van Omrop Fryslân. "De eerste gesprekken vielen uitermate goed, wederzijds. We zijn vrij snel tot overeenstemming gekomen", vervolgt Roozemond tevreden.

De bestuurder vindt het tevens fijn dat De Haan bij Excelsior, de nummer negen van de Keuken Kampioen Divisie, al jarenlang ervaring heeft opgedaan als algemeen directeur. "Daar kunnen we ook gebruik van maken, we zien het echt als een team", legt hij uit. 

16 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Apr 2021 om 20:19
    • Quote van 22 Apr 2021 om 17:40
      Maar die is al weer afgeblazen...dat had Roozemond al doorzien (:
    Maar dat is uiteraard ook Roozemond zijn schuld.
  • 22 Apr 2021 om 17:40
    • Quote van 22 Apr 2021 om 17:10
      en vergeet het feit niet dat wij niet bij de initiatiefnemers van de superleague zitten. Daar heeft Roozemond ook liggen slapen.
    Maar die is al weer afgeblazen...dat had Roozemond al doorzien (:
  • 22 Apr 2021 om 17:10
    • Quote van 22 Apr 2021 om 13:48
      Eens met ynze 07. Als Roozemond zo'n goede bestuurder is, waarom hebben we dan een woningcrisis in Nederland? En waarom heeft Roozemond de capaciteit op de IC's niet uitgebreid? En waarom doet Roozemond niets aan klimaatverandering? We hebben al twintig jaar niet meer in de Champions League gespeeld, allemaal door deze paardenfuisteraar! Supporters zijn weer de dupe!
    en vergeet het feit niet dat wij niet bij de initiatiefnemers van de superleague zitten. Daar heeft Roozemond ook liggen slapen.
  • 22 Apr 2021 om 16:20
    • Quote van 22 Apr 2021 om 14:38
      heel interessant wat je hier nu zegt. Ik zie nu ook de linkjes!
    inderdaad dat Ynze hier zelf niet over begon , gemiste kans voor onze troll
  • 22 Apr 2021 om 14:38
    • Quote van 22 Apr 2021 om 13:48
      Eens met ynze 07. Als Roozemond zo'n goede bestuurder is, waarom hebben we dan een woningcrisis in Nederland? En waarom heeft Roozemond de capaciteit op de IC's niet uitgebreid? En waarom doet Roozemond niets aan klimaatverandering? We hebben al twintig jaar niet meer in de Champions League gespeeld, allemaal door deze paardenfuisteraar! Supporters zijn weer de dupe!
    heel interessant wat je hier nu zegt. Ik zie nu ook de linkjes!
  • 22 Apr 2021 om 13:48
    Eens met ynze 07. Als Roozemond zo'n goede bestuurder is, waarom hebben we dan een woningcrisis in Nederland? En waarom heeft Roozemond de capaciteit op de IC's niet uitgebreid? En waarom doet Roozemond niets aan klimaatverandering? We hebben al twintig jaar niet meer in de Champions League gespeeld, allemaal door deze paardenfuisteraar! Supporters zijn weer de dupe!
  • 22 Apr 2021 om 13:41
    • Quote van 22 Apr 2021 om 13:26
      Waar heeft FdH dat aangegeven?
    https://www.omropfryslan.nl/nijs/1051166-ferry-de-haan-we-gaan-met-elkaar-bouwen-aan-iets

    Hij heeft zelfs nog contact gehad met Hamstra gehad die positief was over zijn periode bij Heerenveen.
  • 22 Apr 2021 om 13:26
    • Quote van 22 Apr 2021 om 12:06
      Wat weet jij er nou van of Ferry De Haan niet in de vorige bespreking al aanbod is gekomen of dat Roozemond telefonisch contact heeft gehad met Riemer en/of Foppe. Daarnaast heeft Ferry zelf al aangegeven erg graag in gesprek te gaan met Riemer en Foppe.
    Waar heeft FdH dat aangegeven?
  • 22 Apr 2021 om 13:08
    • Quote van 22 Apr 2021 om 11:40
      Roozemond heeft overmorgen weer overleg met de heren. Onbegrijpelijk dat ze deze man uit Rotterdam vooraf hebben gehaald en niet eerst hebben gewacht op de aanbevelingen en oordelen van Riemer en Foppe. Nota bene de mensen die de meeste kennis, visie en ervaring hebben. Opnieuw een messteek in de rug voor beide heren, en het lijkt er nu wel heel erg op dat Roozemond ze definitief overboord heeft gekieperd. Hiermee is het laatste sprankje hoop voor mij en vele anderen vervlogen..!
    Dat ze jou niet gevraagd hebben verbaasd me.
  • 22 Apr 2021 om 12:57
    Niet weer reageren op ynze 07
  • 22 Apr 2021 om 12:13
    • Quote van 22 Apr 2021 om 11:40
      Roozemond heeft overmorgen weer overleg met de heren. Onbegrijpelijk dat ze deze man uit Rotterdam vooraf hebben gehaald en niet eerst hebben gewacht op de aanbevelingen en oordelen van Riemer en Foppe. Nota bene de mensen die de meeste kennis, visie en ervaring hebben. Opnieuw een messteek in de rug voor beide heren, en het lijkt er nu wel heel erg op dat Roozemond ze definitief overboord heeft gekieperd. Hiermee is het laatste sprankje hoop voor mij en vele anderen vervlogen..!
    Daar is opperbaas Ynze gelukkig weer om m'n dag op te fleuren!

    Als je eens zo'n dag hebt, dat je denk "tis allemaal klote!".. Dan is dit wel de eye-opener die je even nodig hebt om in te zien dat het best meevalt en het echt wel erger kan.
    Dank voor je opofferingsgezindheid Ynze!
  • 22 Apr 2021 om 12:06
    • Quote van 22 Apr 2021 om 11:40
      Roozemond heeft overmorgen weer overleg met de heren. Onbegrijpelijk dat ze deze man uit Rotterdam vooraf hebben gehaald en niet eerst hebben gewacht op de aanbevelingen en oordelen van Riemer en Foppe. Nota bene de mensen die de meeste kennis, visie en ervaring hebben. Opnieuw een messteek in de rug voor beide heren, en het lijkt er nu wel heel erg op dat Roozemond ze definitief overboord heeft gekieperd. Hiermee is het laatste sprankje hoop voor mij en vele anderen vervlogen..!
    Wat weet jij er nou van of Ferry De Haan niet in de vorige bespreking al aanbod is gekomen of dat Roozemond telefonisch contact heeft gehad met Riemer en/of Foppe. Daarnaast heeft Ferry zelf al aangegeven erg graag in gesprek te gaan met Riemer en Foppe.
  • 22 Apr 2021 om 12:04
    • Quote van 22 Apr 2021 om 11:40
      Roozemond heeft overmorgen weer overleg met de heren. Onbegrijpelijk dat ze deze man uit Rotterdam vooraf hebben gehaald en niet eerst hebben gewacht op de aanbevelingen en oordelen van Riemer en Foppe. Nota bene de mensen die de meeste kennis, visie en ervaring hebben. Opnieuw een messteek in de rug voor beide heren, en het lijkt er nu wel heel erg op dat Roozemond ze definitief overboord heeft gekieperd. Hiermee is het laatste sprankje hoop voor mij en vele anderen vervlogen..!
    Je zou columnist moeten worden ik vind je stukjes altijd zeer vermakelijk om te lezen :)
  • 22 Apr 2021 om 11:55
    • Quote van 22 Apr 2021 om 11:40
      Roozemond heeft overmorgen weer overleg met de heren. Onbegrijpelijk dat ze deze man uit Rotterdam vooraf hebben gehaald en niet eerst hebben gewacht op de aanbevelingen en oordelen van Riemer en Foppe. Nota bene de mensen die de meeste kennis, visie en ervaring hebben. Opnieuw een messteek in de rug voor beide heren, en het lijkt er nu wel heel erg op dat Roozemond ze definitief overboord heeft gekieperd. Hiermee is het laatste sprankje hoop voor mij en vele anderen vervlogen..!
    Willen de vele anderen zich melden? Ik ben zeer positief over de Haan! Ook over Roozemond trouwens.
  • 22 Apr 2021 om 11:45
    • Quote van 22 Apr 2021 om 11:40
      Roozemond heeft overmorgen weer overleg met de heren. Onbegrijpelijk dat ze deze man uit Rotterdam vooraf hebben gehaald en niet eerst hebben gewacht op de aanbevelingen en oordelen van Riemer en Foppe. Nota bene de mensen die de meeste kennis, visie en ervaring hebben. Opnieuw een messteek in de rug voor beide heren, en het lijkt er nu wel heel erg op dat Roozemond ze definitief overboord heeft gekieperd. Hiermee is het laatste sprankje hoop voor mij en vele anderen vervlogen..!
    Als je laatste hoop vervlogen is, is dat jammer. Maar je spreekt alleen namens jezelf, de reacties verder over het aantrekken van De Haan zijn positief. Maar als je laatste hoop vervlogen is laat het dan ook lekker los.
  • 22 Apr 2021 om 11:40
    Roozemond heeft overmorgen weer overleg met de heren. Onbegrijpelijk dat ze deze man uit Rotterdam vooraf hebben gehaald en niet eerst hebben gewacht op de aanbevelingen en oordelen van Riemer en Foppe. Nota bene de mensen die de meeste kennis, visie en ervaring hebben. Opnieuw een messteek in de rug voor beide heren, en het lijkt er nu wel heel erg op dat Roozemond ze definitief overboord heeft gekieperd. Hiermee is het laatste sprankje hoop voor mij en vele anderen vervlogen..!