Nog geen opvolger Hamstra: ''Nog niet met kandidaten in gesprek''

19
Nog geen opvolger Hamstra: ''Nog niet met kandidaten in gesprek''

SC Heerenveen is nog altijd op zoek naar een vervanger voor de vertrokken technisch manager Gerry Hamstra. Algemeen directeur Cees Roozemond geeft aan dat de Friese club zich niet laat opjagen inzake de opvolging van Hamstra.

"We nemen er de tijd voor die we nodig achten", zegt Roozemond in gesprek met Voetbal International. "We zijn ons aan het oriënteren op de mogelijkheden en onmogelijkheden, dat betekent ook dat we nog niet met kandidaten in gesprek zijn."

"De meest dringende zaken pakken we nu binnen onze eigen organisatie op en dat gaat hartstikke goed, maar richting de toekomst zou het ideaal zijn als we bepaalde beslissingen kunnen neerleggen bij de uiteindelijke opvolger van Gerry Hamstra. Je legt de technische toekomst van de club immers het liefst neer bij een man die zich voor een langere periode aan de club committeert", aldus Roozemond.

19 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Mar 2021 om 14:15
    • Quote van 25 Mar 2021 om 14:04
      Oh verrek, dat is inderdaad per ongeluk weggelaten in de tekst. Daarmee was het duidelijker geweest dat het niet direct uit de mond van Roozemond was gekomen, maar inderdaad 'opgevangen in de wandelgangen' of hoe je het ook maar wilt noemen.
    :)
  • 25 Mar 2021 om 14:04
    • Quote van 24 Mar 2021 om 17:00
      Nee hoor, dat staat niet duidelijk in het stuk ;)
      Er staat alleen, daar bovenin ergens, onder de titel; "Bron: FeanOnline"
      Nu weet natuurlijk niet iedereen dat jij je linker duim "Fean" en je recht duim "Online" noemt, maar goed ;)

      Zonder gekheid, wat Bosse zegt; het lijkt me verstandig om te benadrukken dat het geruchten (uit de wandelgangen) zijn en geen quote van de persoonlijk in kwestie. Sommigen nemen alles letterlijk als het beter uitkomt. ;)
    Oh verrek, dat is inderdaad per ongeluk weggelaten in de tekst. Daarmee was het duidelijker geweest dat het niet direct uit de mond van Roozemond was gekomen, maar inderdaad 'opgevangen in de wandelgangen' of hoe je het ook maar wilt noemen.
  • 25 Mar 2021 om 09:54
    • Quote van 25 Mar 2021 om 09:34
      Volgens mij was @Bosse sarcastisch meneertje N01tra
    En je punt is... ?
  • 25 Mar 2021 om 09:34
    • Quote van 24 Mar 2021 om 17:00
      Nee hoor, dat staat niet duidelijk in het stuk ;)
      Er staat alleen, daar bovenin ergens, onder de titel; "Bron: FeanOnline"
      Nu weet natuurlijk niet iedereen dat jij je linker duim "Fean" en je recht duim "Online" noemt, maar goed ;)

      Zonder gekheid, wat Bosse zegt; het lijkt me verstandig om te benadrukken dat het geruchten (uit de wandelgangen) zijn en geen quote van de persoonlijk in kwestie. Sommigen nemen alles letterlijk als het beter uitkomt. ;)
    Volgens mij was @Bosse sarcastisch meneertje N01tra
  • 24 Mar 2021 om 17:00
    • Quote van 24 Mar 2021 om 16:04
      Dat is op basis van eigen bronnen, zoals ook duidelijk in het stuk stond. :) Werd van meerdere kanten bevestigd maar blijkbaar zijn de zaken anders gelopen.
    Nee hoor, dat staat niet duidelijk in het stuk ;)
    Er staat alleen, daar bovenin ergens, onder de titel; "Bron: FeanOnline"
    Nu weet natuurlijk niet iedereen dat jij je linker duim "Fean" en je recht duim "Online" noemt, maar goed ;)

    Zonder gekheid, wat Bosse zegt; het lijkt me verstandig om te benadrukken dat het geruchten (uit de wandelgangen) zijn en geen quote van de persoonlijk in kwestie. Sommigen nemen alles letterlijk als het beter uitkomt. ;)
  • 24 Mar 2021 om 16:32
    • Quote van 24 Mar 2021 om 16:04
      Dat is op basis van eigen bronnen, zoals ook duidelijk in het stuk stond. :) Werd van meerdere kanten bevestigd maar blijkbaar zijn de zaken anders gelopen.
    haha misschien moeten we een disclaimer bij de berichten laten zetten: Let op, deze woorden zijn niet letterlijk door Roozemond gezegd, eventuele deadlines die niet gehaald worden kunnen hem niet worden aangerekend :P
  • 24 Mar 2021 om 16:04
    • Quote van 24 Mar 2021 om 15:52
      Daarvoor moet je bij @Massi zijn.
      Die stelde op 13 maart " Roozemond wil het liefste komende week al de opvolger van Hamstra presenteren, zodat de blik waar naar voren kan worden gericht."
      Maar geen idee waar ie dat vandaan heeft gehaald; een bron ontbrak.
    Dat is op basis van eigen bronnen, zoals ook duidelijk in het stuk stond. :) Werd van meerdere kanten bevestigd maar blijkbaar zijn de zaken anders gelopen.
  • 24 Mar 2021 om 15:56
    Het stond eerst op Twitter van ESPN maar niet meer daarop te vinden.Via Google toch dat filmpje gevonden op gemistvoornmt.nl. Hij zegt dat er zich kandidaten hebben gemeld en dat ze niets overhaast willen doen. Zag ook op een andere site Roozemond staan maar dat filmpje deed het niet. Als je het zoekt moet je wel Cees Roozemond toevoegen met bv ESPN.
  • 24 Mar 2021 om 15:52
    • Quote van 24 Mar 2021 om 15:34
      Niet zo'n stemming maken om niets.... Roozemond heeft nergens gezegd dat er deze week een opvolger zou worden gepresenteerd. Sterker nog, ik kan het alleen nergens meer zo snel terugvinden, heeft hij zelfs aangeven geen datum of tijdsbestek te noemen omdat hij dat destijds fout had gedaan met het vinden van een hoofdsponsor.
    Daarvoor moet je bij @Massi zijn.
    Die stelde op 13 maart " Roozemond wil het liefste komende week al de opvolger van Hamstra presenteren, zodat de blik waar naar voren kan worden gericht."
    Maar geen idee waar ie dat vandaan heeft gehaald; een bron ontbrak.
  • 24 Mar 2021 om 15:49
    • Quote van 24 Mar 2021 om 15:34
      Niet zo'n stemming maken om niets.... Roozemond heeft nergens gezegd dat er deze week een opvolger zou worden gepresenteerd. Sterker nog, ik kan het alleen nergens meer zo snel terugvinden, heeft hij zelfs aangeven geen datum of tijdsbestek te noemen omdat hij dat destijds fout had gedaan met het vinden van een hoofdsponsor.
    Artikel hier zei: sc is van plan op korte termijn een nieuwe td aan te stellen. Nu word gezegd we nemen er de tijd voor. Goed misschien maar gaat wel even duren. Heeft niks te maken met stemming maken maar een mening geven op basis van gegevens g publiceerd alhier. Ik wil niks liever dan rust bij onze club maar dan geen domme stunts meer want...
  • 24 Mar 2021 om 15:47
    • Quote van 24 Mar 2021 om 15:44
      Toen overleggroep is geformeerd zei hij dat hij h t liefst volgende week nieuwe td aan wilde stellen. Blik moet naar voren (mee eens) alleen dit gaat nu nog lang duren
    Ah, ik interpreteer dat als een opmerking in de trant van 'Het liefst stel ik de opvolger gister aan'. Maar snap de andere interpretatie gezien het verleden.
  • 24 Mar 2021 om 15:44
    • Quote van 24 Mar 2021 om 15:32
      Sterker nog, hij stond afgelopen vrijdag bij ESPN voor de camera en zei dat hij diezelfde fout niet nog eens ging maken... Lijkt me sterk dat hij dat gezegd heeft.
    Toen overleggroep is geformeerd zei hij dat hij h t liefst volgende week nieuwe td aan wilde stellen. Blik moet naar voren (mee eens) alleen dit gaat nu nog lang duren
  • 24 Mar 2021 om 15:34
    • Quote van 24 Mar 2021 om 15:11
      Weer zo een uitlating.. volgende week (nu dus) hopen we nieuwe TD te presenteren. Nu zijn er nog niet eens gesprekken. Komt me bekend voor Cees.. zie hoofdsponsor. Duurde ook erg lang
    Niet zo'n stemming maken om niets.... Roozemond heeft nergens gezegd dat er deze week een opvolger zou worden gepresenteerd. Sterker nog, ik kan het alleen nergens meer zo snel terugvinden, heeft hij zelfs aangeven geen datum of tijdsbestek te noemen omdat hij dat destijds fout had gedaan met het vinden van een hoofdsponsor.
  • 24 Mar 2021 om 15:32
    • Quote van 24 Mar 2021 om 15:29
      Waar heeft Roozemond dit gezegd? Want het is niet in het VI-artikel geweest.
    Sterker nog, hij stond afgelopen vrijdag bij ESPN voor de camera en zei dat hij diezelfde fout niet nog eens ging maken... Lijkt me sterk dat hij dat gezegd heeft.
  • 24 Mar 2021 om 15:29
    • Quote van 24 Mar 2021 om 15:11
      Weer zo een uitlating.. volgende week (nu dus) hopen we nieuwe TD te presenteren. Nu zijn er nog niet eens gesprekken. Komt me bekend voor Cees.. zie hoofdsponsor. Duurde ook erg lang
    Waar heeft Roozemond dit gezegd? Want het is niet in het VI-artikel geweest.
  • 24 Mar 2021 om 15:18
    Verbeek zou dit kunnen aan de hand van Foppe, Riemer en het advies van Brandsma. Dat hij het zou willen dat is al bekend volgens mij. Alleen zullen zowel Roozemond als Verbeek hun ego's aan de kant moeten zetten en open staan om samen te werken.
  • 24 Mar 2021 om 15:14
    Kan zijn dat ze de gesprekken met Foppe en Riemer eerst afwachten en hun mening meenemen in de aanstelling van een nieuwe TD.
  • 24 Mar 2021 om 15:11
    Weer zo een uitlating.. volgende week (nu dus) hopen we nieuwe TD te presenteren. Nu zijn er nog niet eens gesprekken. Komt me bekend voor Cees.. zie hoofdsponsor. Duurde ook erg lang
  • 24 Mar 2021 om 15:09
    Gaat nog wel even duren dus :')
Saturday 23 October 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›