Roozemond positief: ''We zijn er ongelooflijk hard mee bezig''

13
Roozemond positief: ''We zijn er ongelooflijk hard mee bezig''

Binnen SC Heerenveen is men druk bezig met de nieuwbouwplannen voor het nieuwe trainingscomplex. Volgens Cees Roozemond, algemeen directeur van SC Heerenveen, zijn de ontwikkelingen in volle gang.

"Het is inderdaad even stil geweest. Dat heeft deels met de situatie te maken waar we in zitten. Maar met name het feit dat het heel complex is", begint Roozemond bij SC Heerenveen TV. "Er zijn meerdere partijen bij betrokken. We doen het niet alleen, maar samen met de gemeente en VV Heerenveen."

"We moeten het ook gedegen en goed doen. Je kan dit soort dingen maar één keer doen en dan moet je het ook goed doen. Dan moeten de precieze faciliteiten die je wilt hebben er ook zijn. Het plan van eisen is nu klaar. Dat hebben we met elkaar afgestemd", vervolgt Roozemond.
 
Roozemond weet nog niet wanneer de bouw gestart kan worden. "We zitten nu in een fase waarin de financieringen komen. Dan komt het er echt even op aan. We zijn er ongelooflijk hard mee bezig. We maken stappen en dat gaat in hele goede harmonie. Ik heb er een heel goed gevoel over. Ik ga geen datum noemen, maar ik heb het gevoel dat we daarin een goede ontwikkeling doormaken."

13 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Mar 2021 om 22:18
    • Quote van 8 Mar 2021 om 20:58
      Net als 15000 fans en 900 business leden is de jarenlange binding die men had met het Friese SC Heerenveen totaal verdwenen. Verbondenheid door het Wij-gevoel, lage drempeligheid en een enorme nuchtere work ethic binnen alle gelederen van de club! Alles is weg en kapotgemaakt, en zit de club alleen nog opgescheept, met zoals in alle andere in teloorgaande clubs, doorsnee voetbal volk en nietsvermoedende fans. De hele club is kapot gemaakt door egoïsten die zichzelf verhevenen boven de club. Hier wil ik en vele anderen niet meer mee geassocieerd worden! Het helpt totaal niet als je boegbeeld geen een woord Fries spreekt maar in plaats daarvan elke dag in een dikke leasebak op een neer naar het exotische Bergen rijdt. Alles stond 2 jaar geleden klaar om de oude tijden weer doen te herleven en de club weer terug te geven aan de fans, vrijwilligers en alle medewerkers van de club. Het is bij Ajax gelukt, nu bij Barca en hoop het in mijn leven ook nog bij Heerenveen mee te maken...
    Ik help het je hopen, ben er van overtuigd dat het met dit visieloze bestuur niet gaat lukken. Sterker nog, vroeg of laat lukt het een keertje net niet en staan wij waar Willen II en ADO nu staan. Degradatie betekent een nekschot voor SCH, maar ik vrees dat ik dat nog eens moet meemaken.
  • 8 Mar 2021 om 22:07
    • Quote van 8 Mar 2021 om 20:58
      Net als 15000 fans en 900 business leden is de jarenlange binding die men had met het Friese SC Heerenveen totaal verdwenen. Verbondenheid door het Wij-gevoel, lage drempeligheid en een enorme nuchtere work ethic binnen alle gelederen van de club! Alles is weg en kapotgemaakt, en zit de club alleen nog opgescheept, met zoals in alle andere in teloorgaande clubs, doorsnee voetbal volk en nietsvermoedende fans. De hele club is kapot gemaakt door egoïsten die zichzelf verhevenen boven de club. Hier wil ik en vele anderen niet meer mee geassocieerd worden! Het helpt totaal niet als je boegbeeld geen een woord Fries spreekt maar in plaats daarvan elke dag in een dikke leasebak op een neer naar het exotische Bergen rijdt. Alles stond 2 jaar geleden klaar om de oude tijden weer doen te herleven en de club weer terug te geven aan de fans, vrijwilligers en alle medewerkers van de club. Het is bij Ajax gelukt, nu bij Barca en hoop het in mijn leven ook nog bij Heerenveen mee te maken...
    Koekoek :D

    Ik vind je fantasie en bijbehorende volhardendheid wel knap. Misschien eens contact zoeken met George R.R. Martin, die kan voor z'n boeken wel wat hulp gebruiken.
  • 8 Mar 2021 om 20:58
    Net als 15000 fans en 900 business leden is de jarenlange binding die men had met het Friese SC Heerenveen totaal verdwenen. Verbondenheid door het Wij-gevoel, lage drempeligheid en een enorme nuchtere work ethic binnen alle gelederen van de club! Alles is weg en kapotgemaakt, en zit de club alleen nog opgescheept, met zoals in alle andere in teloorgaande clubs, doorsnee voetbal volk en nietsvermoedende fans. De hele club is kapot gemaakt door egoïsten die zichzelf verhevenen boven de club. Hier wil ik en vele anderen niet meer mee geassocieerd worden! Het helpt totaal niet als je boegbeeld geen een woord Fries spreekt maar in plaats daarvan elke dag in een dikke leasebak op een neer naar het exotische Bergen rijdt. Alles stond 2 jaar geleden klaar om de oude tijden weer doen te herleven en de club weer terug te geven aan de fans, vrijwilligers en alle medewerkers van de club. Het is bij Ajax gelukt, nu bij Barca en hoop het in mijn leven ook nog bij Heerenveen mee te maken...
  • 8 Mar 2021 om 18:45
    • Quote van 8 Mar 2021 om 18:27
      Nu heeft Roozemond het over een nieuw te bouwen multifunctionele trainingsaccommodatie. Hartstikke mooi maar onder hem zal er geen speler beter worden of jeugd doorbreken die in de hoogste landelijke divisies uitkomen. Je kan iemand in de snelste en beste formule 1 auto zetten, maar zal niet of nooit de finish halen. Daar heb je een top coureur voor nodig. Dat zelfde geldt hier ook, zonder goede leiding kom je nooit verder en ontwikkel je niets. Daar heb je mensen voor nodig die er alles uithalen, net zoals Riemer en Foppe alles uit het bescheiden Skoatterwald hebben gehaald. Talenten scouten, ontwikkelen en voor goed geld verkopen. Dat betonnen fundament van toen is nu een fundament van drijfzand. Het is Roozemond in die jaren zolang hij al bij Heerenveen zijn zakken vult, nog niet gelukt om om de tekorten terug te brengen, 300 nieuwe sponsoren aan te trekken en het stadion vol te krijgen. Iets wat hij voor zijn zelfbenoeming wel opperde. Het enigste slimme wat hij doet is met een dik marketing budget het aan de buitenkant zeer mooi en bloeiend te laten lijken. Maar de inhoud (club) is gewoon helemaal niets en worden er door hem weer heel veel mensen voor de gek gehouden!
    Ik wist dat Cees veelzijdig was, maar dat hij ook nog de jeugdopleiding op het sleeptouw nam had ik niet durven dromen.
  • 8 Mar 2021 om 18:30
    • Quote van 8 Mar 2021 om 18:27
      Nu heeft Roozemond het over een nieuw te bouwen multifunctionele trainingsaccommodatie. Hartstikke mooi maar onder hem zal er geen speler beter worden of jeugd doorbreken die in de hoogste landelijke divisies uitkomen. Je kan iemand in de snelste en beste formule 1 auto zetten, maar zal niet of nooit de finish halen. Daar heb je een top coureur voor nodig. Dat zelfde geldt hier ook, zonder goede leiding kom je nooit verder en ontwikkel je niets. Daar heb je mensen voor nodig die er alles uithalen, net zoals Riemer en Foppe alles uit het bescheiden Skoatterwald hebben gehaald. Talenten scouten, ontwikkelen en voor goed geld verkopen. Dat betonnen fundament van toen is nu een fundament van drijfzand. Het is Roozemond in die jaren zolang hij al bij Heerenveen zijn zakken vult, nog niet gelukt om om de tekorten terug te brengen, 300 nieuwe sponsoren aan te trekken en het stadion vol te krijgen. Iets wat hij voor zijn zelfbenoeming wel opperde. Het enigste slimme wat hij doet is met een dik marketing budget het aan de buitenkant zeer mooi en bloeiend te laten lijken. Maar de inhoud (club) is gewoon helemaal niets en worden er door hem weer heel veel mensen voor de gek gehouden!
    Een top coureur in een slechte auto wint ook nooit een wedstrijd.
  • 8 Mar 2021 om 18:27
    • Quote van 8 Mar 2021 om 07:27
      Laporta opnieuw voorzitter van Barcelona. Daar zijn ze er weer achter gekomen dat een voetbal club alleen geleid kan worden door echte voetbalmensen met visie, kennis en ervaring. Kunnen wij niet zo’n verkiezing houden bij Heerenveen en de echte voetbalmensen weer terug kiezen zoals het gewoon hoort?
    Maak ons even deelgenoot van de rijke voetballoopbaan van Laporta, want ik heb het niet kunnen vinden.
  • 8 Mar 2021 om 18:27
    Nu heeft Roozemond het over een nieuw te bouwen multifunctionele trainingsaccommodatie. Hartstikke mooi maar onder hem zal er geen speler beter worden of jeugd doorbreken die in de hoogste landelijke divisies uitkomen. Je kan iemand in de snelste en beste formule 1 auto zetten, maar zal niet of nooit de finish halen. Daar heb je een top coureur voor nodig. Dat zelfde geldt hier ook, zonder goede leiding kom je nooit verder en ontwikkel je niets. Daar heb je mensen voor nodig die er alles uithalen, net zoals Riemer en Foppe alles uit het bescheiden Skoatterwald hebben gehaald. Talenten scouten, ontwikkelen en voor goed geld verkopen. Dat betonnen fundament van toen is nu een fundament van drijfzand. Het is Roozemond in die jaren zolang hij al bij Heerenveen zijn zakken vult, nog niet gelukt om om de tekorten terug te brengen, 300 nieuwe sponsoren aan te trekken en het stadion vol te krijgen. Iets wat hij voor zijn zelfbenoeming wel opperde. Het enigste slimme wat hij doet is met een dik marketing budget het aan de buitenkant zeer mooi en bloeiend te laten lijken. Maar de inhoud (club) is gewoon helemaal niets en worden er door hem weer heel veel mensen voor de gek gehouden!
  • 8 Mar 2021 om 17:41
    • Quote van 8 Mar 2021 om 16:38
      Volgens mij moet Ynze zich eerst eens verdiepen in wat ie roept in plaats van lekker populistisch te doen.
      Wat die Laporta, zoals een echte politicus/advocaat betaamt, overigens ook veelal doet; roepen wat men wil horen.


    Hij heeft al zoveel veel voor de club betekent door te werken uit de visie en geest zoals Cruijff het voor ogen had. Hij staat in voor het belang van de club om opnieuw de puinhopen op te ruimen van de afgelopen jaren net zoals Cruijff dat bij Ajax heeft gedaan nadat Ajax er in 2010 ongelofelijk slecht voor stond en kennis, visie en ervaring ver te zoeken was. Mensen vulden hun zakken en dachten met hun ego dat ze groter waren dan de club. Ajax is er dankzij Cruijff weer bovenop gekomen, net als Barcelona dat er straks ook weer bovenop komt. Heerenveen is in het klein vergelijkbaar met deze clubs, groot gemaakt door de juiste mensen en afgebroken door luchtfietsers en idioten! Het wordt de hoogste tijd dat wij ook weer de juiste mensen aan de leiding krijgen en dat de club er daarna ook vanzelfsprekend weer bovenop zal komen!
  • 8 Mar 2021 om 16:38
    Volgens mij moet Ynze zich eerst eens verdiepen in wat ie roept in plaats van lekker populistisch te doen.
    Wat die Laporta, zoals een echte politicus/advocaat betaamt, overigens ook veelal doet; roepen wat men wil horen.


  • 8 Mar 2021 om 15:18
    Had hij voetbal ervaring voordat hij de eerste keer voorzitter was ???
  • 8 Mar 2021 om 15:16
    • Quote van 8 Mar 2021 om 07:27
      Laporta opnieuw voorzitter van Barcelona. Daar zijn ze er weer achter gekomen dat een voetbal club alleen geleid kan worden door echte voetbalmensen met visie, kennis en ervaring. Kunnen wij niet zo’n verkiezing houden bij Heerenveen en de echte voetbalmensen weer terug kiezen zoals het gewoon hoort?
    Is het daar juist geen hang naar het verleden? In zijn eerste periode als voorzitter waren de spelers nog op te top van hun carrière nu is dat wel anders. Hij zal nu veel meer een visie moeten hebben als toen.
  • 8 Mar 2021 om 07:27
    Laporta opnieuw voorzitter van Barcelona. Daar zijn ze er weer achter gekomen dat een voetbal club alleen geleid kan worden door echte voetbalmensen met visie, kennis en ervaring. Kunnen wij niet zo’n verkiezing houden bij Heerenveen en de echte voetbalmensen weer terug kiezen zoals het gewoon hoort?
  • 7 Mar 2021 om 19:21
    Dhr Roozemond houdt wel v/h woordje goed haha, die komt nogal eens voorbij in een zin. Ben erg benieuwd wanneer en hoe het gaat gebeuren.....vooralsnog klinkt het voor mij allemaal nog een beetje als “lucht” en weinig concreet. Hoop dat er uiteindelijk iets moois en innovatief neergezet gaat worden waarmee er echt aan de toekomst gewerkt zal worden!!
Sunday 26 September 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›