Verbeek herhaalt SC Heerenveen-wens: ''Ik ben nog niet klaar''

9
Verbeek herhaalt SC Heerenveen-wens: ''Ik ben nog niet klaar''

Gertjan Verbeek heeft bij SC Heerenveen bijna alle denkbare rollen vervuld, van jeugdtrainer tot speler en assistent-trainer tot hoofdtrainer. Als het aan 58-jarige Tukker ligt komt daar op termijn nog een rol bij, namelijk dat van algemeen directeur.

Verbeek heeft die wens al eerder geuit en doet dat vandaag opnieuw in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Ik ben zo langzamerhand wel supporter van die club. Het enige wat ik eigenlijk nog niet gedaan heb, is in de directie zitten. Toen ik stopte als voetballer heb ik gekscherend gezegd dat ik misschien wel terugkeer als voorzitter. Dat is wel iets dat speelt."

Sinds zijn vertrek bij het Australische Adelaide United (vanwege corona) zit Verbeek thuis, maar vervelen doet hij zeker niet. "Ik heb genoeg te doen. Het is ook lekker om eens terug te kunnen kijken. De afgelopen twintig jaar was een grote achtbaan vol teleurstellingen, hoge pieken en diepe dalen." 

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 28 Nov 2020 om 20:01
    Wees welkom en sla maar eens met de vuist op tafel om die belachelijke stadionconstructie op te lossen. Gaat met deze voorzitter toch ook niet lukken...
  • 28 Nov 2020 om 15:26
    • Quote van 28 Nov 2020 om 12:54
      Toch alleen maar mooi dat zo’n man zoveel liefde heeft voor Heerenveen. Laten we niet vergeten wat hij als trainer allemaal heeft betekend!
    Oww maar dat doe ik ook niet maar dat maakt hem nog niet gelijk geschikt als algemeen directeur , laten we ons nou niet laten leiden door sentimentele gevoelens . Hij mag van mij de grootste fan zijn , hij mag enorm veel club liefde hebben , ik ben hem dankbaar voor wat hij ooit voor de club heeft gedaan maar nogmaals als algemeen directeur vind ik hem totaal ongeschikt en daar gaat het hier over en niet alle goede dingen die hij als TRAINER heeft gedaan. "Schoenmaker hou u bij de leest" om maar een goed gezegde te gebruiken.
  • 28 Nov 2020 om 12:54
    Toch alleen maar mooi dat zo’n man zoveel liefde heeft voor Heerenveen. Laten we niet vergeten wat hij als trainer allemaal heeft betekend!
  • 27 Nov 2020 om 23:47
    • Quote van 27 Nov 2020 om 18:36
      Laat maar komen Gert Jan is iemand die de zaken weer op orde kan krijgen
    Sarcasme of oprecht???? Ik hoop het eerste want anders doe ik nu ff een facepalm.
  • 27 Nov 2020 om 18:36
    • Quote van 27 Nov 2020 om 15:27
      Laten we alsjeblieft hopen dat dit nooit gaat gebeuren!
    Laat maar komen Gert Jan is iemand die de zaken weer op orde kan krijgen
  • 27 Nov 2020 om 17:13
    Ik hoop dat het in de toekomst wel gaat gebeuren. Maar nu kan het zeker nog niet. Geduld is een schone zaak...
  • 27 Nov 2020 om 15:27
    Laten we alsjeblieft hopen dat dit nooit gaat gebeuren!
  • 27 Nov 2020 om 13:19
    • Quote van 27 Nov 2020 om 13:11
      Veel te dominant. Het is nu aan de nieuwe generatie. Hamstra en Janssen doen het uitstekend. Verbeek zou zich daar veel te veel mee willen bemoeien.
    Misschien kan die algemeen directeur worden bij de vrouwen tak
  • 27 Nov 2020 om 13:11
    Veel te dominant. Het is nu aan de nieuwe generatie. Hamstra en Janssen doen het uitstekend. Verbeek zou zich daar veel te veel mee willen bemoeien.
zaterdag 23 januari 2021
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›