Roozemond over protocol: ''Moeten keuzes maken als het niet past''

9
Roozemond over protocol: ''Moeten keuzes maken als het niet past''

Met de presentatie van een corona-protocol rondom thuiswedstrijden weet SC Heerenveen sinds vandaag iets beter wat het de komende maanden te wachten staat. Algemeen directeur Cees Roozemond is blij dat er een begin is maar heeft ook zijn zorgen. 

"Het is een opmaat naar hopelijk weer een voller stadion. Het liefste zo snel mogelijk, maar dit protocol biedt ook uitdagingen", vertelt Roozemond bij RTL Niews. Eén van die uitdagingen is dat er anderhalve meter tussen de supporters moet zijn en daarom zullen in eerste instantie alleen seizoenkaarthouders naar thuiswedstrijden van SC Heerenveen.

Maar zelfs een seizoenkaart is geen garantie op een plekje in het stadion. "We zullen keuzes moeten maken als het niet past. De groep die niet kan zul je dan met een andere wedstrijd moeten verblijden, dus dan moet je een rouleringssysteem bedenken", vervolgt Roozemond, die weet dat er ook voor, tijdens en na de wedstrijd veel regels moeten worden gevolgd.

"Stel nou dat we vijfhonderd man hier in en uit moeten laten. Dat kost tijd, want de mensen moeten aan de voorschriften voldoen bij de entree en ook bij de uitgang. We moeten een gezondheidscheck doen en dan moeten we ze begeleiden naar de plek op de tribune. Dat hele traject gaat best wel wat tijd kosten", aldus Roozemond.

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Jul 2020 om 11:32
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Klopt. Boek-factuur en dan het nummer dat daarachter staat.
  • 10 Jul 2020 om 11:24
    • Quote van 9 Jul 2020 om 23:15
      Ja. In de mail met betaallink staat je ordernummer.
    Ordernummer = factuurnummer in dit geval denk ik ?
  • 10 Jul 2020 om 07:52
    Bedankt voor de reacties :). Ik kom er wel uit zo.
  • 10 Jul 2020 om 07:21
    Kan er niet een formulier online worden ingevuld gekoppeld aan je relatienummer? Na invullen een QR of barcode ontvangen die ze dan scannen bij de poort en dus aangeeft dat alles in orde is?
  • 9 Jul 2020 om 23:23
    • Quote van 9 Jul 2020 om 22:01
      Heb je vraag gelezen maar geen antwoord helaas. Hopelijk kan iemand je helpen.
    Dusss
  • 9 Jul 2020 om 23:15
    Ja. In de mail met betaallink staat je ordernummer.
  • 9 Jul 2020 om 23:08
    • Quote van 9 Jul 2020 om 21:32
      Off; stomme vraag misschien, maar ik wil morgen het jubileum boek ophalen. Ik heb na de betaal link geen e-mail meer ontvangen met daarop een ordernummer. Op de betaal link staat wel een nummer "boek-XXXXXX" (X is een cijfer). Is dit het ordernummer?
    Dat zit er dik in; dus gewoon die email printen en meenemen (of de mail daar ter plekke kunnen laten zien).
  • 9 Jul 2020 om 22:01
    • Quote van 9 Jul 2020 om 21:32
      Off; stomme vraag misschien, maar ik wil morgen het jubileum boek ophalen. Ik heb na de betaal link geen e-mail meer ontvangen met daarop een ordernummer. Op de betaal link staat wel een nummer "boek-XXXXXX" (X is een cijfer). Is dit het ordernummer?
    Heb je vraag gelezen maar geen antwoord helaas. Hopelijk kan iemand je helpen.
  • 9 Jul 2020 om 21:32
    Off; stomme vraag misschien, maar ik wil morgen het jubileum boek ophalen. Ik heb na de betaal link geen e-mail meer ontvangen met daarop een ordernummer. Op de betaal link staat wel een nummer "boek-XXXXXX" (X is een cijfer). Is dit het ordernummer?
zaterdag 12 september 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›