'Salesmanger Koopman vroeg Jansen om Van Hau op te stellen'

168
'Salesmanger Koopman vroeg Jansen om Van Hau op te stellen'

Salesmanager Martin Koopman heeft trainer Johnny Jansen verzocht om Doan van Hau eens in het eerste elftal op te stellen. Dat meldt Omrop Fryslân

Koopman zou na de bekerwedstrijd tussen SC Heerenveen en Excelsior Maasluis met Johnny Jansen hebben gepraat over de situatie van Van Hau en de trainer van SC Heerenveen hierbij hebben gevraagd om de Vietnamees internationaal vaker op te stellen. 

Dit zou Koopman vanuit een commercieel oogpunt hebben gedaan. SC Heerenveen probeert namelijk een Vietnamese hoofdsponsor aan zich te binden en is momenteel met twee partijen uit Vietnam in gesprek. Hierbij zou meer speeltijd voor Van Hau de onderhandelingspositie van de Friezen versterken.

Van Hau heeft sinds zijn komst naar SC Heerenveen overigens nog geen minuut gemaakt in het eerste van de Friezen. Ook zondag zit de linksback niet bij de selectie van de Friezen, omdat hij met Vietnam Onder 22 actief is op de Zuidoost-Azië Games. 

168 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Dec 2019 om 17:15
    • Quote van 8 Dec 2019 om 17:07
      Vries153@ Heb jij niet in de gaten dat iedereen jou uitkotst op dit forum?..en ik begrijp wel donders goed waar het om gaat..............begrijpend lezen is voor jou ontzettend moeilijk dat blijkt al weer! Hij betrekt jou nergens in als Sibbele over de Balkan begint ben jij weer op je pik getrapt...begrijpend lezen kerel is erg moeilijk voor jou en zo vreselijk kinderachtig om in je laatste regel te plaatsen ..ik citeer:...als je wilt dat iemand je niet meer aanvalt ( AANVALT???) dan moet je het een maand later ook niet weer opstarten door een bericht te plaatsen die over mij ging.....? nogmaals begrijpend lezen Vries 153 moeilijk he?!! En nogmaals ga eens uitvogelen wie Hahn is! donder op met je Drachten kerel.!!
    Hoi drachten. "Er is inderdaad in Europa genoeg "materiaal" voor handen! Bv in de Balkan...maar dat pruimen ze hier niet en er is er steeds ééntje bij die daar steeds weer zijn " stokpaardje" uit wil halen....jij weet ongetwijfeld wie ik bedoel ..!? Diegene die nu jou koste wat kost probeert te kleineren." heb het even voor je opgezocht Hahn dit is de reden dat het opnieuw begonnen is in dit topic , hij bedoeld mij hiermee een maand na onze afspraak dat we er niet meer over zouden hebben vond hij het nodig mij er toch bij te betrekken , maar het is goed joh ik reageer ook niet meer op jou hoop dat jij hetzelfde richting mij doet En als iedereen mij uitkotst dan hoor ik dat graag zelf van mensen dan via een spreekbuis zoals jou dank u
  • 8 Dec 2019 om 17:07
    • Quote van 8 Dec 2019 om 16:30
      Is goed Hahn we weten allemaal wel wie je bent , als je niet begrijpt waar dit om ging dan snap je het niet helemaal , Sibbele en ik hadden afgesproken dat ik niet meer zou reageren op zijn balkan riedeltje maand geleden ofzo . Ineens besluit hij ineens toch maar even mij er weer in te betrekken door een bericht te plaatsen die over mijn reageren op zijn balkan posts in het verleden ging dan vraag je er toch zelf om , als je wilt dat iemand je niet meer aanvalt dan moet je het een maand later ook niet weer opstarten door een bericht te plaatsen die over mij ging.. fijne zondag nog Drachten
    Vries153@ Heb jij niet in de gaten dat iedereen jou uitkotst op dit forum?..en ik begrijp wel donders goed waar het om gaat..............begrijpend lezen is voor jou ontzettend moeilijk dat blijkt al weer! Hij betrekt jou nergens in als Sibbele over de Balkan begint ben jij weer op je pik getrapt...begrijpend lezen kerel is erg moeilijk voor jou en zo vreselijk kinderachtig om in je laatste regel te plaatsen ..ik citeer:...als je wilt dat iemand je niet meer aanvalt ( AANVALT???) dan moet je het een maand later ook niet weer opstarten door een bericht te plaatsen die over mij ging.....? nogmaals begrijpend lezen Vries 153 moeilijk he?!! En nogmaals ga eens uitvogelen wie Hahn is! donder op met je Drachten kerel.!!
  • 8 Dec 2019 om 16:34
    • Quote van 8 Dec 2019 om 13:58
      Whahaha...jij misschien ? :-) Ik stop in ieder geval ....deze site zou met " 2 man" gevuld zijn ....hebben ze áltijd gelijk! Of niet dan ?
    Sibbele het gaat niet over wie gelijk heeft of niet beste man , we hadden toch een afspraak waarom moet jij terwijl jij wou dat het stopte dan mij toch weer uitdagen/uitlokken???? Geef daar dan eens antwoord op want ik was van mijn kant al een maand opgehouden met te reageren op je balkan liefde posts!! wat mij betreft is dit de laatste post hierover , ik hoop wel dat je een fatsoenlijk niet ontwijkend antwoord kunt geven op mijn vraag.
  • 8 Dec 2019 om 16:30
    • Quote van 8 Dec 2019 om 10:51
      Mijn god wat is dit een klote forum aan t worden en dan met name Vries 153 en MRFRANKLEGS wat van kleuters zijn jullie als Sibbele reageert op Ynze is dat zijn goed recht en dan de BALKAN erbij haalt is dat OOK zijn goed recht, en ja de BALKAN is OOK Europa. Vries 153 en zijn maatje voelen zich direct weer ""uitgedaagd"", jeeetjes lees eerst eens goed, komt bij als Sibbele het woord Balkan aanhaalt komen jullie 2 weer direct in actie anderen op dit forum hoor je daar niet over. Hier wou ik toch even op reageren, en Massi is het niet beter om daar eens tegen op te treden!, Groetjes van HAHN en geen Drachten!! ook hier zou Massi eens naar moeten kijken want ook dat ben ik meer dan zat. fijne zondag op naar de 3 punten vanmiddag.
    Is goed Hahn we weten allemaal wel wie je bent , als je niet begrijpt waar dit om ging dan snap je het niet helemaal , Sibbele en ik hadden afgesproken dat ik niet meer zou reageren op zijn balkan riedeltje maand geleden ofzo . Ineens besluit hij ineens toch maar even mij er weer in te betrekken door een bericht te plaatsen die over mijn reageren op zijn balkan posts in het verleden ging dan vraag je er toch zelf om , als je wilt dat iemand je niet meer aanvalt dan moet je het een maand later ook niet weer opstarten door een bericht te plaatsen die over mij ging.. fijne zondag nog Drachten
  • 8 Dec 2019 om 14:23
    • Quote van 8 Dec 2019 om 13:58
      Whahaha...jij misschien ? :-) Ik stop in ieder geval ....deze site zou met " 2 man" gevuld zijn ....hebben ze áltijd gelijk! Of niet dan ?
    Mee eens hahaha
  • 8 Dec 2019 om 13:58
    • Quote van 8 Dec 2019 om 13:09
      en jongens zijn jullie er uit? Wie heeft de langste?
    Whahaha...jij misschien ? :-) Ik stop in ieder geval ....deze site zou met " 2 man" gevuld zijn ....hebben ze áltijd gelijk! Of niet dan ?
  • 8 Dec 2019 om 13:09
    en jongens zijn jullie er uit? Wie heeft de langste?
  • 8 Dec 2019 om 12:03
    • Quote van 8 Dec 2019 om 12:03
      Kun je het dan nu weer keertje over voetbal hebben frank? Wat wordt het vandaag?
    0-1.
  • 8 Dec 2019 om 12:03
    • Quote van 8 Dec 2019 om 11:58
      Beste Ristoretto. Het houdt voor jou echt op. Je bent een grote stoker en praat voor jezelf. Uit alles blijkt dat je van toeten noch blazen weet, je niet verdiept en verschrikkelijk naïef bent. Wil je zo graag weten wat mijn standpunten zijn? Die heb ik allemaal al eens breeduit verteld en wil je weten hoe de lijntjes lopen? Die zijn hier allemaal wel verteld vanaf afgelopen maart door meer dan genoeg forumleden.Ga lekker terug lezen en lekker verdiepen. Ga eens met OSSH leden praten en met andere mensen van de club en om de club heen. Voorlopig ga je op de negeermodus met je kinderachtige gestook en onwetendheid.
    Kun je het dan nu weer keertje over voetbal hebben frank? Wat wordt het vandaag?
  • 8 Dec 2019 om 11:58
    • Quote van 8 Dec 2019 om 11:33
      Tsja Frank nu houdt het echt op. Als je niet constructief mee wilt doen is het echt over. Ik verdiep me juist wel, maar je wilt je standpunten niet toelichten zodat er een echte discussie ontstaat. Erg treurig.
    Beste Ristoretto. Het houdt voor jou echt op. Je bent een grote stoker en praat voor jezelf. Uit alles blijkt dat je van toeten noch blazen weet, je niet verdiept en verschrikkelijk naïef bent. Wil je zo graag weten wat mijn standpunten zijn? Die heb ik allemaal al eens breeduit verteld en wil je weten hoe de lijntjes lopen? Die zijn hier allemaal wel verteld vanaf afgelopen maart door meer dan genoeg forumleden.Ga lekker terug lezen en lekker verdiepen. Ga eens met OSSH leden praten en met andere mensen van de club en om de club heen. Voorlopig ga je op de negeermodus met je kinderachtige gestook en onwetendheid.
  • 8 Dec 2019 om 11:54
    Gezellig...
  • 8 Dec 2019 om 11:33
    • Quote van 8 Dec 2019 om 11:22
      En daar gaar je weer Ristoretto. Weer lekker stoken. En weer spreek je over we terwijl ik het echt tegen jou heb. Er zijn hier genoeg mensen die zich wel verdiepen en dingen uitzoeken in tegenstelling tot jou.
    Tsja Frank nu houdt het echt op. Als je niet constructief mee wilt doen is het echt over. Ik verdiep me juist wel, maar je wilt je standpunten niet toelichten zodat er een echte discussie ontstaat. Erg treurig.
  • 8 Dec 2019 om 11:22
    • Quote van 8 Dec 2019 om 11:12
      Het is inderdaad een discussiekiller die Franklegs. Als het hem gewoon slecht uitkomt zegt hij gewoon: moeten we ons maar zelf eerst in de materie verdiepen. Echt lachwekkend. Dat doen we hier toch ook allemaal zelf ook niet. Of zullen we voortaan in de discussies met Frank maar gewoon zeggen dat hij zich eerst maar eens moet verdiepen :). Inderdaad bijzonder kinderachtig figuur.
    En daar gaar je weer Ristoretto. Weer lekker stoken. En weer spreek je over we terwijl ik het echt tegen jou heb. Er zijn hier genoeg mensen die zich wel verdiepen en dingen uitzoeken in tegenstelling tot jou.
  • 8 Dec 2019 om 11:12
    Het is inderdaad een discussiekiller die Franklegs. Als het hem gewoon slecht uitkomt zegt hij gewoon: moeten we ons maar zelf eerst in de materie verdiepen. Echt lachwekkend. Dat doen we hier toch ook allemaal zelf ook niet. Of zullen we voortaan in de discussies met Frank maar gewoon zeggen dat hij zich eerst maar eens moet verdiepen :). Inderdaad bijzonder kinderachtig figuur.
  • 8 Dec 2019 om 10:51
    Mijn god wat is dit een klote forum aan t worden en dan met name Vries 153 en MRFRANKLEGS wat van kleuters zijn jullie als Sibbele reageert op Ynze is dat zijn goed recht en dan de BALKAN erbij haalt is dat OOK zijn goed recht, en ja de BALKAN is OOK Europa. Vries 153 en zijn maatje voelen zich direct weer ""uitgedaagd"", jeeetjes lees eerst eens goed, komt bij als Sibbele het woord Balkan aanhaalt komen jullie 2 weer direct in actie anderen op dit forum hoor je daar niet over. Hier wou ik toch even op reageren, en Massi is het niet beter om daar eens tegen op te treden!, Groetjes van HAHN en geen Drachten!! ook hier zou Massi eens naar moeten kijken want ook dat ben ik meer dan zat. fijne zondag op naar de 3 punten vanmiddag.
  • 8 Dec 2019 om 09:42
    • Quote van 8 Dec 2019 om 01:32
      Godskolere, dat is het het hele punt niet van Vries. Heb je nu echt z’on allemachtige plaat voor je kop?! Ga niet huilie doen als je Vries totaal onnodig benoemt en totaal off-topic weer je blinde Balkan adoratie aanhaalt en Vries daarop reageert.
    Zoals gezegd waar bemoei jij je mee ? Maar jij wilt hier weer , zoals iemand hier ergens verwoorde weer als "discussiekiller optreden" !? En áls.. lees dan de héle opbouw van af de allereerste reactie in dit topic wát nu precies de reden was waarom ik reageerde. Iets met Aziatische en Europese voetballers . En interpreteer/ lees zelf maar verder .
  • 8 Dec 2019 om 09:25
    • Quote van 8 Dec 2019 om 01:49
      Kunnen we vanaf heden ook weer lief tegen elkaar doen? We hebben allemaal een gemeenschappelijke doel met de club, en dat is leuk voetbal zien met een leuke eindklassering. Alle machtig, we vechten elkaar de tent hier zowat uit (zelf af en toe ook debet aan). Maar kunnen we niet gewoon even genieten van onze plaats op de ranglijst, het sportieve succes, zeker als we vandaag winnen! Ik geloof er heilig in dat als we dit seizoen bij de eerste 7 eindigen, het positivisme weer terug kan komen in de club en daarbij de sponsoren en supporters, maar dat begint wel bij onszelf! Merk dat ikzelf steeds meer een 'hekel' krijg aan mijn mede supporters, terwijl het juist zo zou moeten zijn dat we een collectief vormen. Het clubgevoel en liefde, juist ook hier aangewakkerd zou moet worden. Dat laaste was in mijn beginperiode wel mijn intentie toen ik hier voor het eerste reacties plaatste. Laten we proberen elkaar gewoon eens in ieders waarde te laten (en ja, ook ik).
    Goed verwoord 411, als een ieder dit als uitgangspunt neemt dan is het WIJ gevoel zo terug bij onze club!!
  • 8 Dec 2019 om 01:49
    Kunnen we vanaf heden ook weer lief tegen elkaar doen? We hebben allemaal een gemeenschappelijke doel met de club, en dat is leuk voetbal zien met een leuke eindklassering. Alle machtig, we vechten elkaar de tent hier zowat uit (zelf af en toe ook debet aan). Maar kunnen we niet gewoon even genieten van onze plaats op de ranglijst, het sportieve succes, zeker als we vandaag winnen! Ik geloof er heilig in dat als we dit seizoen bij de eerste 7 eindigen, het positivisme weer terug kan komen in de club en daarbij de sponsoren en supporters, maar dat begint wel bij onszelf! Merk dat ikzelf steeds meer een 'hekel' krijg aan mijn mede supporters, terwijl het juist zo zou moeten zijn dat we een collectief vormen. Het clubgevoel en liefde, juist ook hier aangewakkerd zou moet worden. Dat laaste was in mijn beginperiode wel mijn intentie toen ik hier voor het eerste reacties plaatste. Laten we proberen elkaar gewoon eens in ieders waarde te laten (en ja, ook ik).
  • 8 Dec 2019 om 01:47
    • Quote van 7 Dec 2019 om 18:33
      Reacties als deze van jou doen een discussie anders ook geen goed.

      Laat iedereen andere meningen hebben prima. Volgens mij proberen Mackan en Frank die van hun altijd te beargumenteren. Niet dat ik het altijd met hen eens ben, maar dat hoeft ook niet. Daarnaast deel ik ook weleens een steekje uit, dus dan moet je kunnen incasseren.

      Ik heb zelf meer moeite met mensen die hier van alles neergooien, namen mogen verbasteren en anderen voor alles en nog wat mogen uitmaken. Wat mij betreft zijn dat echt discussiekillers.

    Exact dit. Pes onderbouwt zijn standpunten ook Ristoretto. Zoals Pes zegt we zijn het niet altijd met elkaar eens maar er is wel wederzijds respect. Pes is geïnformeerd, weet waar hij het over heeft. In tegenstelling van jou. Je bent totaal niet geïnformeerd en hebt geen idee hoe lijntjes lopen, bij het naïeve af. Dropt hier dingen om te stoken maar je weet totaal niet waar je het over hebt. Ook met deze reactie over mij en naar Mackan probeer je te stoken. Totaal onnodig. Het voegt niks toe aan een discussie net zoals je onwetendheid. Geeft niet maar verwacht dan niet dat alles je voorgekauwd wordt.
  • 8 Dec 2019 om 01:32
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:41
      Ik blijf erbij....jij moet en zal je gelijk hebben / krijgen over "mislukte" capaciteiten / inzake spelers uit Kroatië, Slovenië , Balkan etc .Nu beste die krijg je van mij niet....ennuh ik post over balkanspelers wanneer ik dat wil , dat ga jij me niet verbieden, en ik lok daar niemand mee uit het is gewoon zoals ik dat zie en daar heb ik het over.
    Godskolere, dat is het het hele punt niet van Vries. Heb je nu echt z’on allemachtige plaat voor je kop?! Ga niet huilie doen als je Vries totaal onnodig benoemt en totaal off-topic weer je blinde Balkan adoratie aanhaalt en Vries daarop reageert.
  • 7 Dec 2019 om 21:19
    Misschien heeft Sibbele een update over het mysterie Nemanje Mihajlovic ? Die is weer opgedoken ?
  • 7 Dec 2019 om 21:15
    • Quote van 7 Dec 2019 om 21:11
      Wat een vreemde discussie hier weer. Nu weer over de Balkan. We hebben toch altijd wel goeie Balkan spelers ? Nu weer met Dresevic en Halilovic, die beide echte aanwinsten zijn. Wat mij betreft mag je hier best wat reclame maken voor dit soort spelers.
    Dat ontken ik ook niet Ristretto prima spelers allebij de discussie tussen mij een sibbele is onstaan over al die mega talenten die Heerenveen destijds had binnen gehaald volgens Sibbele we verschillen gewoon van mening dat deze jongens gewoon niet goed genoeg waren aan de ene kan dan wel de begeleiding te kort schoot volgens Sibbele . ik wou het er ook niet meer over hebben tot Sibbele gisteren dit ineens nodig vond.
  • 7 Dec 2019 om 21:11
    Wat een vreemde discussie hier weer. Nu weer over de Balkan. We hebben toch altijd wel goeie Balkan spelers ? Nu weer met Dresevic en Halilovic, die beide echte aanwinsten zijn. Wat mij betreft mag je hier best wat reclame maken voor dit soort spelers.
  • 7 Dec 2019 om 20:53
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:51
      En dat stokpaardje klopt overigens helemaal. En dat weet jij ook wel als je eerlijk bent.
    Kerel lees je niet ofzo IK zeg toch dat ik je beloofd had erover op te houden en ik had het er al weken niet meer over tot jij me moest uitdagen ben je nou echt zo hypocriet dat je het nog steeds niet wilt zien ??? Wat is er mis met een stokpaardje als deze het doel bereikt maar , Juist dat stokpaardje was ik over opgehouden dat had ik je namelijk toegezegd en ja het was een stokpaardje van me omdat het altijd zeer goed werkte maar nogmaals beloofd was beloofd tot jij besloot het weer op te rakelen Wat verwacht je nou van iemand als je vraagt dat diegene ophoud en diegene zegt je dit toe en na weken van stilte besluit jij diegene uit te dagen met de eerder genoemde post . Een staak tot vuren werkt van 2 kanten en is niet eenzijdig Sibbele. En dan dit "Waarom haal je de hele tijd Frank aan. Kun je het alleen niet handelen ofzo ?" ik heb de beste man 1x aangehaald net zoals jij Ynze aanhaalde aangezien ook hij aangaf dat je aan het uitlokken en uitdagen was .. Ik wens je een heel goed weekend toe en sterkte met het verwerken wat voor jou schijnbaar nogal een traumatische periode is geweest , nogmaals ik zal mijn sstokpaardje niet meer van stal halen als jij mij in jou reacties ook niet persoonlijk betrekt zoals de reactie naar ynze Ps die flessen wijn hoe ga je die aan al de mensen hier verzenden aangezien botman tot het eind van het seizoen blijft ??? En nou ben ik er verder wel klaar mee het begint een Sibbele v Vries discussie te worden en daar zit niemand op te wachten als je wilt mag je nog 1x je hart luchten ik ben er klaar mee zo langzamerhand.
  • 7 Dec 2019 om 20:51
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:42
      nee hoor ik heb me er bij neergelegd dat wij van mening verschillen en was van plan niet meer op jou speler hypen van oost Europese spelers te reageren maar jij kan dat helaas niet handelen geloof ik jij bent degene die zoals frank al aangaf het weer moet oprakelen door weer een uitdagende en provocerende post te maken Ik reageerde NOGMAALS niet omdat jij de balkan aanhaalde maar om dit regeltje " maar dat pruimen ze hier niet en er is er steeds ééntje bij die daar steeds weer zijn " stokpaardje" uit wil halen....jij weet ongetwijfeld wie ik bedoel ..!?" Nogmaals waarom daag je iemand uit als je wilt dat diegene je er niet op aanvalt dat bedoel ik nou net met hypocriet zijn Sibbele .
    En dat stokpaardje klopt overigens helemaal. En dat weet jij ook wel als je eerlijk bent.
  • 7 Dec 2019 om 20:49
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:41
      Ik blijf erbij....jij moet en zal je gelijk hebben / krijgen over "mislukte" capaciteiten / inzake spelers uit Kroatië, Slovenië , Balkan etc .Nu beste die krijg je van mij niet....ennuh ik post over balkanspelers wanneer ik dat wil , dat ga jij me niet verbieden, en ik lok daar niemand mee uit het is gewoon zoals ik dat zie en daar heb ik het over.
    Sibbele IK HEB HET NIET OVER DAT JE NIET MEER OVER BALKAN SPELERS MAG SCHRIJVEN !!!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb het over het feit dat je wilt dat ik niet meer reageer maar dan nadat ik al weken niets erover zeg mij erin moet betrekken snap je het niet of WIL je het niet snappen en zit je gewoon om aandacht te smachten En ik heb frank maar 1x genoemd dus wat nou hele tijd of zie je dubbel door al die wijn die je drinkt
  • 7 Dec 2019 om 20:48
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:42
      nee hoor ik heb me er bij neergelegd dat wij van mening verschillen en was van plan niet meer op jou speler hypen van oost Europese spelers te reageren maar jij kan dat helaas niet handelen geloof ik jij bent degene die zoals frank al aangaf het weer moet oprakelen door weer een uitdagende en provocerende post te maken Ik reageerde NOGMAALS niet omdat jij de balkan aanhaalde maar om dit regeltje " maar dat pruimen ze hier niet en er is er steeds ééntje bij die daar steeds weer zijn " stokpaardje" uit wil halen....jij weet ongetwijfeld wie ik bedoel ..!?" Nogmaals waarom daag je iemand uit als je wilt dat diegene je er niet op aanvalt dat bedoel ik nou net met hypocriet zijn Sibbele .
    Waarom haal je de hele tijd Frank aan. Kun je het alleen niet handelen ofzo ?
  • 7 Dec 2019 om 20:42
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:41
      Ik blijf erbij....jij moet en zal je gelijk hebben / krijgen over "mislukte" capaciteiten / inzake spelers uit Kroatië, Slovenië , Balkan etc .Nu beste die krijg je van mij niet....ennuh ik post over balkanspelers wanneer ik dat wil , dat ga jij me niet verbieden, en ik lok daar niemand mee uit het is gewoon zoals ik dat zie en daar heb ik het over.
    nee hoor ik heb me er bij neergelegd dat wij van mening verschillen en was van plan niet meer op jou speler hypen van oost Europese spelers te reageren maar jij kan dat helaas niet handelen geloof ik jij bent degene die zoals frank al aangaf het weer moet oprakelen door weer een uitdagende en provocerende post te maken Ik reageerde NOGMAALS niet omdat jij de balkan aanhaalde maar om dit regeltje " maar dat pruimen ze hier niet en er is er steeds ééntje bij die daar steeds weer zijn " stokpaardje" uit wil halen....jij weet ongetwijfeld wie ik bedoel ..!?" Nogmaals waarom daag je iemand uit als je wilt dat diegene je er niet op aanvalt dat bedoel ik nou net met hypocriet zijn Sibbele .
  • 7 Dec 2019 om 20:41
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:31
      wat wil je nou eigenlijk sibbele , je wilt dat ik niet meer mijn anti balkan riedeltje houd maar ondertussen blijf jij wel steeds het aanhalen en erover hebben . Met andere woorden wil je dat ik ophoud dan moet je ook niet uitdagen en uitlokken want nogmaal je bedoelde 100% mij hiermee opnieuw "..maar dat pruimen ze hier niet en er is er steeds ééntje bij die daar steeds weer zijn " stokpaardje" uit wil halen....jij weet ongetwijfeld wie ik bedoel ..!?" daar bedoel je mij mee inplaats van mij niet meer te willen horen besluit je weer eens de boel uit te dagen . Er is geen oud zeer beste man die zit alleen bij jou hou eens op je eigen problemen te reflecteren naar iemand anders ik liet je met rust nadat je me dat vroeg maar blijkbaar mis je mijn anti balkan reacties teveel ???? Heb je nog steeds niet door dat jezelf de reactie stilte van mensen beeindigd door dit soort reactie te posten zoals je weet ongetwijfeld wie ik bedoel.. En nogmaals ik weet niet waar jij dat oud zeer vandaan haalt ik heb altijd met veel vermaak, jou ophemelen van die oost Europese spelers gevolgd en er op gereageerd vooral doordat jij telkens als een zwaar beledigde op de pik getrapte roze bril dragende fan reageerde . Dus nogmaals als je wilt dat ik WEER stop hou dan ook op mensen uit te dagen en er zelf weer over te beginnen terwijl de ander zich keurig inhoud en niet meer op jou "balkan hypes " reageert.. en zich er ook aan hield tot die reactie naar Ynze .. Dus wie zit er nou met oud zeer en is mega hypocriet .
    Ik blijf erbij....jij moet en zal je gelijk hebben / krijgen over "mislukte" capaciteiten / inzake spelers uit Kroatië, Slovenië , Balkan etc .Nu beste die krijg je van mij niet....ennuh ik post over balkanspelers wanneer ik dat wil , dat ga jij me niet verbieden, en ik lok daar niemand mee uit het is gewoon zoals ik dat zie en daar heb ik het over.
  • 7 Dec 2019 om 20:31
    • Quote van 7 Dec 2019 om 19:40
      Wie is er nu hypocriet man hou nu alstublieft op. Jij kunt het gewoon niet verdragen als ik het woord " Balkan" gebruik . Niet meer en niet minder. Als je daar zo'n frustraties over hebt is dat jou probleem en niet het mijne .... en daar iedere keer weer op inhaakt, ook in mijn reactie op Ynze...kon ik een reactie verwachten en heb ik het inderdaad van tevoren maar even aangegeven... . Zoals ik al vaker aan heb gegeven " oud zeer " !?
    wat wil je nou eigenlijk sibbele , je wilt dat ik niet meer mijn anti balkan riedeltje houd maar ondertussen blijf jij wel steeds het aanhalen en erover hebben . Met andere woorden wil je dat ik ophoud dan moet je ook niet uitdagen en uitlokken want nogmaal je bedoelde 100% mij hiermee opnieuw "..maar dat pruimen ze hier niet en er is er steeds ééntje bij die daar steeds weer zijn " stokpaardje" uit wil halen....jij weet ongetwijfeld wie ik bedoel ..!?" daar bedoel je mij mee inplaats van mij niet meer te willen horen besluit je weer eens de boel uit te dagen . Er is geen oud zeer beste man die zit alleen bij jou hou eens op je eigen problemen te reflecteren naar iemand anders ik liet je met rust nadat je me dat vroeg maar blijkbaar mis je mijn anti balkan reacties teveel ???? Heb je nog steeds niet door dat jezelf de reactie stilte van mensen beeindigd door dit soort reactie te posten zoals je weet ongetwijfeld wie ik bedoel.. En nogmaals ik weet niet waar jij dat oud zeer vandaan haalt ik heb altijd met veel vermaak, jou ophemelen van die oost Europese spelers gevolgd en er op gereageerd vooral doordat jij telkens als een zwaar beledigde op de pik getrapte roze bril dragende fan reageerde . Dus nogmaals als je wilt dat ik WEER stop hou dan ook op mensen uit te dagen en er zelf weer over te beginnen terwijl de ander zich keurig inhoud en niet meer op jou "balkan hypes " reageert.. en zich er ook aan hield tot die reactie naar Ynze .. Dus wie zit er nou met oud zeer en is mega hypocriet .
  • 7 Dec 2019 om 19:40
    • Quote van 7 Dec 2019 om 16:07
      Ben je nou echt serieus je weet net zo goed als ik dat je mij met deze reactie bedoelde :"Er is inderdaad in Europa genoeg "materiaal" voor handen! Bv in de Balkan...maar dat pruimen ze hier niet en er is er steeds ééntje bij die daar steeds weer zijn " stokpaardje" uit wil halen....jij weet ongetwijfeld wie ik bedoel ..!? Diegene die nu jou koste wat kost probeert te kleineren. " Ga nou niet Frank proberen op zijn plaats te zetten als je zelf de boel loopt op te stoken , je begint er zelf over en dit heeft niets met de topic te maken zoals jij claimt , je wilt niet dat mensen je aanvallen over jou liefde voor de Balkan , prima ik was daar mee opgehouden maar jij vind het blijkbaar nodig toch nog even een sneer uit te delen beetje Hypocriet vind jezelf ook niet??? Als je wilt dat iemand ophoud met je aan te vallen op jou blinde liefde voor die regio moet je misschien die persoon ook niet indirect provoceren want je wist met jou reactie ongetwijfeld dat ik zou reageren. Je roept weer in een reactie"begin er dan niet over" maar jij bent juist degene die erover begint.
    Wie is er nu hypocriet man hou nu alstublieft op. Jij kunt het gewoon niet verdragen als ik het woord " Balkan" gebruik . Niet meer en niet minder. Als je daar zo'n frustraties over hebt is dat jou probleem en niet het mijne .... en daar iedere keer weer op inhaakt, ook in mijn reactie op Ynze...kon ik een reactie verwachten en heb ik het inderdaad van tevoren maar even aangegeven... . Zoals ik al vaker aan heb gegeven " oud zeer " !?
  • 7 Dec 2019 om 19:17
    • Quote van 7 Dec 2019 om 17:57
      Nee want ook die uitleg heb ik meerdere keren gegeven. Moet je maar even paar nieuws items terug scrollen..

      Pot verwijt de ketel he lieverd..
    nee hoor schatje want je gebruikt een gezegde die hier helemaal niet van toepassing is ik verwijt je namelijk niets ik vraag je enkel of je niet blij wordt van het feit dat er een linkspoot op links staat. Gezegdes gebruiken is leuk maar weet wel wanneer je deze moet gebruiken , iets met je hebt de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt he schat
  • 7 Dec 2019 om 18:47
    • Quote van 7 Dec 2019 om 18:08
      Oke, ik snap je en kan er misschien wel deels in mee gaan.
      Maar als er zoveel haast is, waarom is de haast nu dan omgeslagen in neem de tijd hij moet alle tijd krijgen. Naar mijn beleving was/is er zoveel haast omdat we gewoon slechte cijfers in de boeken hebben. Er moest wat gebeuren, vervolgens heeft Cees zichzelf wel erg snel op die positie gezet want ja haast was geboden en nu zijn we van 6e versnelling weer terug naar de 2e en is er opeens alle tijd? Het is nog altijd 5 voor 12, niet voor niks dat er nog geen hoofdsponsor is.

      Dit is geen aanval of iets dergelijks, dit is een beetje hoe ik er tegen aan kijk en wil ook echt niet zeggen dat het feiten zijn. Kan hier prima naast zitten maar dit komt een beetje bij mij op. Maar misschien interpreteer ik dingen verkeerd of snap ik het niet helemaal goed hoor. En nee dit bedoel ik niet sarcastisch :)
    De urgentie op financieel vlak is er nog steeds, maar de grootste brand op de werkvloer is nu geblust. Volgens mij zijn ze nu echt niet in de 2e versnelling bezig. Van wat ik meekrijg, is er behoorlijk tijd en moeite geïnvesteerd in de it-afdeling en de commerciële afdeling. Die acties beginnen nu meer en meer zichtbaar te worden. Zie ook de uitnodiging met praatje voor oud-seizoenkaarthouders en bezoekjes aan sponsoren en oud-sponsoren. Op dat gebied lag het in Heerenveen echt op zijn gat.

    Daarnaast is er nog steeds de urgentie om snel betere cijfers te schrijven, maar werd in het artikel van LC ook gezegd dat men niet alleen maar aan de uitgavenkant kan gaan snoeien. Dit is jaar na jaar gebeurd en heeft ons niets opgeleverd. Ja; ieder jaar minder goed voetbal en een leeglopend stadion. Ook op dat gebied is men actief geweest met bijvoorbeeld eindelijk eens waardering voor trouwe seizoenkaarthouders, benaderen van scholen en amateurverenigingen, contacten aanhalen met de jeugdtrainers van partnerverenigingen, de relatie met de e-sport en het versterken van de band met de damestak. Voor die laatste drie groepen zijn nu aparte skyboxen gereserveerd. Daarnaast is men veel proactiever in het benaderen van partners en mogelijke sponsoren en heeft men tijd en energie gestoken in de sfeerbeleving rondom wedstrijden met fanpleinen, activiteiten voor jong en oud, sfeer in het stadion en aankleding van het stadion.
    En het belangrijkste wapenfeit van Hamstra niet vergeten; het vertrouwen in een clubman als Johnny Jansen.
    Je kunt dus niet zeggen dat ze achterover leunen. Diverse zaken zijn aangepakt en in gang gezet, alleen voor grote veranderingen is meer tijd nodig. Ik hoop daarom nog steeds dat ze die tijd krijgen, zodat we echt kunnen zien wat deze directie op dat gebied in haar mars heeft.

    Buiten dat zal ik altijd blijven komen, behalve als men de club aan een of andere Rus of Chinees verkoopt. Ik ben supporter én voetballiefhebber en verleng omdat Heerenveen mijn club is en ik anders het stadion zou gaan missen. Ik vind voetbal kijken in ons stadion namelijk veel leuker dan voor de tv, omdat ik op die manier een wedstrijd veel beter volg en de bijbehorende sfeer en spanning voel. Ik kan alleen maar hopen dat er zoveel mogelijk anderen dit met mij doen. Het is en blijft onze club nietwaar?
  • 7 Dec 2019 om 18:38
    • Quote van 7 Dec 2019 om 18:33
      Reacties als deze van jou doen een discussie anders ook geen goed.

      Laat iedereen andere meningen hebben prima. Volgens mij proberen Mackan en Frank die van hun altijd te beargumenteren. Niet dat ik het altijd met hen eens ben, maar dat hoeft ook niet. Daarnaast deel ik ook weleens een steekje uit, dus dan moet je kunnen incasseren.

      Ik heb zelf meer moeite met mensen die hier van alles neergooien, namen mogen verbasteren en anderen voor alles en nog wat mogen uitmaken. Wat mij betreft zijn dat echt discussiekillers.

    Nou, ja. Frank en Mackan zijn juist de discussiekillers. Volgens mij post ik in jou lijn. Dus genuanceerd. Terwijl als Mackan en Frank zich ermee bemoeien is hun mening en dat is het enige wat telt. Toelichting of uitleg hebben ze geen zin in, wat ook iedere discussie weer onmogelijk maakt. Afijn het schiet niet op met die twee. Alleen de haat tegen Cees is leidend bij een aantal hier.
  • 7 Dec 2019 om 18:33
    • Quote van 7 Dec 2019 om 18:29
      Straks wordt je afgefakkeld door Mackan en Frank.
    Reacties als deze van jou doen een discussie anders ook geen goed.

    Laat iedereen andere meningen hebben prima. Volgens mij proberen Mackan en Frank die van hun altijd te beargumenteren. Niet dat ik het altijd met hen eens ben, maar dat hoeft ook niet. Daarnaast deel ik ook weleens een steekje uit, dus dan moet je kunnen incasseren.

    Ik heb zelf meer moeite met mensen die hier van alles neergooien, namen mogen verbasteren en anderen voor alles en nog wat mogen uitmaken. Wat mij betreft zijn dat echt discussiekillers.

  • 7 Dec 2019 om 18:29
    • Quote van 7 Dec 2019 om 18:01
      En dan nog even over de haast die geboden was. De club stond bestuurlijk in brand vorig jaar vanaf december. Er was grote onrust op de werkvloer en er moest iets gebeuren. Op het moment dat er dan een Adje interim komt en je begint gelijktijdig met een procedure om weer iemand anders aan te stellen, dan blijf je dus chaos houden en kan zo’n interim ook niets veranderen of doorvoeren, omdat er op zeer korte termijn weer iemand anders binnenkomt.

      Binnen bedrijven is dit een heel normale gang van zaken. Daarom zie je ook vaak dat als het gaat om bestuurders, bijvoorbeeld van scholen, een interim altijd voor minimaal een kalenderjaar blijft zitten voordat er überhaupt een aanstellingsprocedure wordt gestart. Zeker wanneer de interim de steun heeft van alle geledingen die daarover gaan.
    Straks wordt je afgefakkeld door Mackan en Frank.
  • 7 Dec 2019 om 18:14
    De beste stuurlui staan allemaal weer op dit forum lees ik.
  • 7 Dec 2019 om 18:08
    • Quote van 7 Dec 2019 om 18:01
      En dan nog even over de haast die geboden was. De club stond bestuurlijk in brand vorig jaar vanaf december. Er was grote onrust op de werkvloer en er moest iets gebeuren. Op het moment dat er dan een Adje interim komt en je begint gelijktijdig met een procedure om weer iemand anders aan te stellen, dan blijf je dus chaos houden en kan zo’n interim ook niets veranderen of doorvoeren, omdat er op zeer korte termijn weer iemand anders binnenkomt.

      Binnen bedrijven is dit een heel normale gang van zaken. Daarom zie je ook vaak dat als het gaat om bestuurders, bijvoorbeeld van scholen, een interim altijd voor minimaal een kalenderjaar blijft zitten voordat er überhaupt een aanstellingsprocedure wordt gestart. Zeker wanneer de interim de steun heeft van alle geledingen die daarover gaan.
    Oke, ik snap je en kan er misschien wel deels in mee gaan.
    Maar als er zoveel haast is, waarom is de haast nu dan omgeslagen in neem de tijd hij moet alle tijd krijgen. Naar mijn beleving was/is er zoveel haast omdat we gewoon slechte cijfers in de boeken hebben. Er moest wat gebeuren, vervolgens heeft Cees zichzelf wel erg snel op die positie gezet want ja haast was geboden en nu zijn we van 6e versnelling weer terug naar de 2e en is er opeens alle tijd? Het is nog altijd 5 voor 12, niet voor niks dat er nog geen hoofdsponsor is.

    Dit is geen aanval of iets dergelijks, dit is een beetje hoe ik er tegen aan kijk en wil ook echt niet zeggen dat het feiten zijn. Kan hier prima naast zitten maar dit komt een beetje bij mij op. Maar misschien interpreteer ik dingen verkeerd of snap ik het niet helemaal goed hoor. En nee dit bedoel ik niet sarcastisch :)
  • 7 Dec 2019 om 18:01
    En dan nog even over de haast die geboden was. De club stond bestuurlijk in brand vorig jaar vanaf december. Er was grote onrust op de werkvloer en er moest iets gebeuren. Op het moment dat er dan een Adje interim komt en je begint gelijktijdig met een procedure om weer iemand anders aan te stellen, dan blijf je dus chaos houden en kan zo’n interim ook niets veranderen of doorvoeren, omdat er op zeer korte termijn weer iemand anders binnenkomt.

    Binnen bedrijven is dit een heel normale gang van zaken. Daarom zie je ook vaak dat als het gaat om bestuurders, bijvoorbeeld van scholen, een interim altijd voor minimaal een kalenderjaar blijft zitten voordat er überhaupt een aanstellingsprocedure wordt gestart. Zeker wanneer de interim de steun heeft van alle geledingen die daarover gaan.
  • 7 Dec 2019 om 17:57
    • Quote van 7 Dec 2019 om 17:35
      Paar berichten naar beneden scrollen lieverd en je had kunnen weten dat ik helemaal niet zo positief over CR ben Ik ben ook nooit positief geweest over CR ik heb hem enkel het voordeel van de twijfel gegeven en tot nu toe heb ik daar spijt van want hij heeft niet ech bewezen veel resultaat te behalen PS. zou jij geen blij stokje moeten hebben met VH op het veld heb je immers een linkspoot op links daar wordt jij toch zo opgewonden van???
    Nee want ook die uitleg heb ik meerdere keren gegeven. Moet je maar even paar nieuws items terug scrollen..

    Pot verwijt de ketel he lieverd..
  • 7 Dec 2019 om 17:50
    • Quote van 7 Dec 2019 om 17:17
      Overigens nog wel een aardige toevoeging die ik lees op het andere forum, in de kop van het stukje van OF wordt genoemd dat Koopman Jansen vroeg Van Hau op te stellen, waarna in het stukje zelf wordt beweert dat Koopman na de bekerwedstrijd vroeg WAAROM Jansen Van Hau niet opstelde. Toch wel een verschil.
    Geweldig dit, volgens mij heeft OF het bericht vandaag nog aangepast met die toevoeging erbij stond er dacht ik vanochtend niet zo in. Maar voor de meeste maakt het niet uit die willen toch alleen maar even los gaan en hun eigen gelijk bewijzen.
  • 7 Dec 2019 om 17:49
    • Quote van 7 Dec 2019 om 17:30
      Ik zou maar niet te verbaasd zijn wanneer het met die rust wel eens snel zou veranderen. Stilte is overigens niet helemaal hetzelfde als rust. Ben je ook zo benieuwd naar de nieuwe jaarcijfers?
    Daarnaast; als een meerderheid binnen NN niet achter CR zou staan, zouden die statements op hun website dan standhouden denk je?
  • 7 Dec 2019 om 17:47
    • Quote van 7 Dec 2019 om 17:30
      Ik zou maar niet te verbaasd zijn wanneer het met die rust wel eens snel zou veranderen. Stilte is overigens niet helemaal hetzelfde als rust. Ben je ook zo benieuwd naar de nieuwe jaarcijfers?
    Op die nieuwe jaarcijfers heeft Roozemond als algemeen directeur maar een beperkte invloed gehad. Hij is pas officieel 1 maart in dienst getreden en zijn plan is gepresenteerd toen het boekjaar al bijna af was gelopen.
  • 7 Dec 2019 om 17:40
    • Quote van 7 Dec 2019 om 17:30
      Ik zou maar niet te verbaasd zijn wanneer het met die rust wel eens snel zou veranderen. Stilte is overigens niet helemaal hetzelfde als rust. Ben je ook zo benieuwd naar de nieuwe jaarcijfers?
    Nee hoor. Ik verwacht geen grote wijzigingen in een eerste jaar. Iemand met schulden komt ook niet meteen met positieve cijfers. Je hebt te maken met rentes, lopende contracten en investeringen die voor de baten uit gaan. Daarnaast was er vorig jaar een dramatische eindklassering, waardoor je weer 8 ton misliep. Ik merk dat er op diverse afdelingen binnen de club harder en anders gewerkt wordt dan eerst en ik ben heel blij dat men niet met de botte bijl in het kapitaal op het veld gaat hakken. Je moet namelijk wel presteren op die groene mat om mensen te trekken. Iets wat de laatste jaren m.i. vergeten is. Je kunt niet straffeloos meehobbelen in de competitie en een paar jaar achter elkaar zaaddodend voetbal spelen. Daarnaast hebben diverse bestuurswisselingen en stront die naar buiten kwam de club heel veel schade toegebracht. Zie alleen al de artikelen in VI van vorig jaar in de laatste fase van Eisenga, toen het een puinzooi was. Dat is nu niet aan de orde en dat is fijn.

    Ik heb vanaf het begin gezegd dat deze directie de tijd moet krijgen om zaken naar hun hand te zetten. Volgens mij kreeg Eisenga die tijd ook en zijn voorgangers ook. Ik ga daarom ook niet mee in de roep om weer een andere koers, omdat je m.i. deze directie nu nog niet kunt beoordelen.

    Het enige waarin ik wel echt teleurgesteld ben, is het gebrek aan een hoofdsponsor. Ik ben heel benieuwd waar ze mee gaan komen.
  • 7 Dec 2019 om 17:35
    • Quote van 7 Dec 2019 om 16:12
      Het is wel gezond dat de Salesmanager zich gaat bemoeien met de opstelling van de trainer?
      Om zo onze voorzitter maar te helpen aan zijn hoofdsponsor die maar niet wil komen.

      Want zoals te voorspellen gaat die jongen nooit binnen een jaar in het eerste elftal spelen. Dus na dit jaartje is ie weg, welke Vietnamees bedrijf wil ons voor 3 jaar sponsoren terwijl de kans behoorlijk groot is dat van Hau hier nooit 3 jaar gaat spelen?
      En dat heeft Roozemond en zijn Salesmanager ook door dus proberen ze het er door te drukken bij jansen..

      Maar hey, blijf lekker blind achter Cees aanlopen en zeker niet kritisch hier naar kijken.
      Zo voorspelbaar dit, ga het maar terug zoeken hier op het fora, heb het al eerder gepost denk maandje terug al, dat hier gedonder van komt en het niet aantrekkelijk is voor een vietnamees bedrijf om te zeggen wij sponsoren jullie voor 3 jaar. Van Hau heeft nog geen minuut gemaakt in het 1e en zie dat ook echt niet snel gebeuren.
      Want daarmee vermoorden we Woudenberg natuurlijk ook.

      Verder gaat dit intern gezeik opleveren. Zulke dingen moet je nooit aan je trainer vragen, de voorzitter niet niemand niet. Onnodig druk zetten op Jansen vanuit de club zelf.

      Maar ach dat is allemaal gezond of niet?
    Paar berichten naar beneden scrollen lieverd en je had kunnen weten dat ik helemaal niet zo positief over CR ben Ik ben ook nooit positief geweest over CR ik heb hem enkel het voordeel van de twijfel gegeven en tot nu toe heb ik daar spijt van want hij heeft niet ech bewezen veel resultaat te behalen PS. zou jij geen blij stokje moeten hebben met VH op het veld heb je immers een linkspoot op links daar wordt jij toch zo opgewonden van???
  • 7 Dec 2019 om 17:30
    • Quote van 7 Dec 2019 om 17:26
      In welke grote vereniging is er wel eenheid over grote beslissingen? En wat is eenheid? Je hebt altijd vertegenwoordigers van verenigingen die beslissingen nemen. Als er echt een groot deel van zo'n vereniging faliekant tegen zo'n beslissing zou zijn, zou zo'n beslissing geen standhouden. Zie de gang van zaken met Veenstra. De grootste kwelgeest van onze club uit de geschiedenis. Onder hem kwam er wel een meerderheid die tegen hem was. Onder personeel én supporters. Beide supportersverenigingen staan achter onze voorzitter, maar dat wil niet zeggen dat alle leden blij met hem zijn. Dat ga je ook nooit voor elkaar krijgen. In geen enkel bedrijf/vereniging niet. Er waren destijds ook fans die tegen verhuizing naar het huidige stadion waren. Het is echter wel een ruime meerderheid die hem steunt. En dat is prettig, want de komende jaren is de club bij rust gebaat en er wordt heel hard gewerkt aan het verbeteren van diverse zaken binnen de club. Het is dan ook vaak een klein gedeelte die het er niet mee eens is of een andere mening heeft. Probleem is echter dat vaak juist die minderheid het hardste schreeuwt en het vaakst een podium krijgt.
    Ik zou maar niet te verbaasd zijn wanneer het met die rust wel eens snel zou veranderen. Stilte is overigens niet helemaal hetzelfde als rust. Ben je ook zo benieuwd naar de nieuwe jaarcijfers?
  • 7 Dec 2019 om 17:26
    • Quote van 7 Dec 2019 om 17:17
      En ik weet dat bij Feanfan precies zo is. Er is gewoon geen eenheid. Het is maar wat je wilt geloven.
    In welke grote vereniging is er wel eenheid over grote beslissingen? En wat is eenheid? Je hebt altijd vertegenwoordigers van verenigingen die beslissingen nemen. Als er echt een groot deel van zo'n vereniging faliekant tegen zo'n beslissing zou zijn, zou zo'n beslissing geen standhouden. Zie de gang van zaken met Veenstra. De grootste kwelgeest van onze club uit de geschiedenis. Onder hem kwam er wel een meerderheid die tegen hem was. Onder personeel én supporters. Beide supportersverenigingen staan achter onze voorzitter, maar dat wil niet zeggen dat alle leden blij met hem zijn. Dat ga je ook nooit voor elkaar krijgen. In geen enkel bedrijf/vereniging niet. Er waren destijds ook fans die tegen verhuizing naar het huidige stadion waren. Het is echter wel een ruime meerderheid die hem steunt. En dat is prettig, want de komende jaren is de club bij rust gebaat en er wordt heel hard gewerkt aan het verbeteren van diverse zaken binnen de club. Het is dan ook vaak een klein gedeelte die het er niet mee eens is of een andere mening heeft. Probleem is echter dat vaak juist die minderheid het hardste schreeuwt en het vaakst een podium krijgt.
  • 7 Dec 2019 om 17:25
    • Quote van 7 Dec 2019 om 17:22
      Normale mensen zijn genuanceerder zoals ik..... Hahahahahahahahahahaha! In blinde adoratie ga je hele bizarre dingen zeggen. Je spoort niet gast als je jezelf betitelt als normaal en anderen dus als anders.
    ssst, ik vind die uitspraken juist zo vermakelijk laat hem ;p
  • 7 Dec 2019 om 17:22
    • Quote van 7 Dec 2019 om 16:43
      Inderdaad, Sint had ook een flesje azijn aan Mackan en Frank gegeven.;).
      Zonder gekheid. Als je hier geen radicaal tegenstander bent van Cees Roozeboom ben je gelijk de pisang. Krijg je discussies van heb ik jou daar waar ze niet hun eigen standpunt durven uiteen zetten (zie de lijntjes van Cees). De normale mensen die wat genuanceerder zijn zoals ik voelen zich hier dan ook al snel een soort Thierry Baudet aan de tafel bij Pauw.
    Normale mensen zijn genuanceerder zoals ik..... Hahahahahahahahahahaha! In blinde adoratie ga je hele bizarre dingen zeggen. Je spoort niet gast als je jezelf betitelt als normaal en anderen dus als anders.
  • 7 Dec 2019 om 17:17
    Overigens nog wel een aardige toevoeging die ik lees op het andere forum, in de kop van het stukje van OF wordt genoemd dat Koopman Jansen vroeg Van Hau op te stellen, waarna in het stukje zelf wordt beweert dat Koopman na de bekerwedstrijd vroeg WAAROM Jansen Van Hau niet opstelde. Toch wel een verschil.
  • 7 Dec 2019 om 17:17
    • Quote van 7 Dec 2019 om 15:44
      Dat geeft dus precies aan de stakeholders, in deze dus de OSSH niet eensgezind zijn. Daarom deze wijze van een SB ook een gedrocht. Stakeholders kunnen anders beslissen los van degenen die zij zelf vertegenwoordigen.
    En ik weet dat bij Feanfan precies zo is. Er is gewoon geen eenheid. Het is maar wat je wilt geloven.
  • 7 Dec 2019 om 17:14
    • Quote van 7 Dec 2019 om 14:01
      Beetje makkelijk om dat alleen op Cees te schuiven , er is ook binnen de OSSH een cultuur omslag nodig van blijf na de wedstrijd nog even hangen , kijk bijvoorbeeld eens naar de tribunes alleen noord blijft aanwezig de overige tribunes stromen nog sneller dan de Niagara waterval.
    Ik schuif dat niet alleen op Cees af. Er wordt gesuggereerd dat sponsoren Cees zo dik steunen. Dat blijkt niet echt uit de aanloop in de sponsorruimten. Of zijn ze door het uitblijven van een hoofdsponsor en de teruggang in sponsoren (in tegenstelling tot de 500 die Cees maar blijft noemen) na bijna een jaar toch al een beetje op hem uitgekeken?? Of er onder zijn leiding een omslag komt betwijfel ik al vanaf het 1e moment. Er is namelijk een grote groep buiten gesloten. Maar dat weet jij ook dondersgoed. Van Mei inoar foarút of één Heerenveen is eenvoudigweg geen sprake.
  • 7 Dec 2019 om 17:11
    • Quote van 7 Dec 2019 om 14:29
      Satire, naïviteit of dommigheid. Ga je het onderwerp maar weer eens veranderen? Van de hak op de tak. That's you. Zoek het uit als je iets wilt weten!
    Zo is discussiëren geen doen. Als persoon A iets aanhaalt, dan lijkt het me ook logisch dat diegene dat ook verduidelijkt en niet tegen persoon B schreeuwt dat die dat argument zelf maar moet kunnen uitleggen. Dit geldt trouwens voor allebei, zowel de 'lijntjes van Cees' als de 'haast' waar Ristretto mee kwam.

    Al is het ook zo dat van een normale discussie hier al geen sprake meer is, als je ziet hoe er met elkaar gediscussieerd wordt. Er wordt constant door elke partij op de man gespeeld.
  • 7 Dec 2019 om 17:09
    • Quote van 7 Dec 2019 om 17:00
      Nou dan kunnen ze toch gaan vertellen zodat we met zijn allen eens kunnen lezen wat ze bedoelen ? Zo blijft het maar suggestief zodat we nog niks weten. Tenzij jij het ook weet natuurlijk. Dan ga je je gang maar. We zijn benieuwd.
    Kap eens met WE, het gaat om JOU. Jij weet het niet, dat is jouw probleem. Ik ken die lijntjes wel. Net zoals de meesten die hier wel weten, jij kennelijk niet. En op iemand die op voorhand zonder enige kennis al zegt dat het onzin is ga ik geen moeite voor doen om iets uit te leggen.
    Je hebt internet, zoek het lekker zelf uit.
    We gaan het JOU in elk geval niet vertellen, kom daar zelf maar achter
  • 7 Dec 2019 om 17:05
    • Quote van 7 Dec 2019 om 16:49
      Het zou ook zomaar kunnen dat Cees geen hoofdsponsor kan vinden en dat Koopman wel eventueel een vietnamees bedrijf weet maar dan moet er wel een vietnamese speler bij ons komen te spelen.
      Opeens is daar geld voor en kost het ons niks want dat wordt verwerkt met sponsors. Dat is ons verteld over deze deal.
      Maar stel nou dat we straks helemaal geen Vietnamese sponsor krijgen, dan vraag ik mij oprecht echt af hoe het zit met het salaris van Van Hau.
      Kan maar zo zijn dat Koopman en Cees hier een foute inschatting hebben gemaakt ( doet Cees wel vaker ) en ze nu toch geen hoofdsponsor uit Vietnam gestrikt krijgen want die ziet Van Hau nooit in het 1e spelen en het is ook maar de vraag tot hoelang hij bij ons blijft. Een Vietnamees bedrijf dat zo even een paar miljoen in onze club investeert. Terwijl de prijs verhouding tussen Nederland en Vietnam behoorlijk zijn. Zie ik dat allemaal niet gebeuren.
      Ik denk ook dat Koopman en Cees hier zich op verkeken hebben en zich nu in de nesten hebben gewerkt. Het enige wat hun kan redden is dat Van Hau minuten gaat maken want dan pas wordt het interessant voor een Vietnamees bedrijf.
      Mocht dat waar zijn dan wordt er dus druk gezet op JJ dat ie hem minuten moet gaan laten maken. Ik denk dat JJ daar totaal niet van gediend is. Hoop ik althans en dat hij dit bv met een Foppe heeft besproken. Waarop die weer heeft gezegd, je moet van je afbijten en als ze niet naar je luisteren moet je maar wat los laten in de media, dan wordt de druk weer op hun gelegd. Niet alle informatie geven, maar een beetje zodat de "druk " op hun komt te liggen en niet op JJ en dat hij daarmee ook een signaal afgeeft binnen de club dat zich niet met zijn takenomschrijving moeten bemoeien!!!!
      Op dit moment is het enige wat de club nog een beetje bij elkaar houdt is JJ, de man is geliefd en terecht. En is bovendien een echte clubman die de club altijd op 1 zou zetten. En niet zoals een Cees zichzelf op 1.
      Er worden machtspelletjes gespeeld en heel veel beloftes gemaakt, maar de meeste niet waar gemaakt. Cees komt in een steeds benauwder positie en lijkt steeds meer zijn geloofwaardigheid die hij bij sommige had kwijt te raken. Zou gvd ook eens tijd worden ook dat mensen hun ogen openen. De club gaat naar de kloten met dit soort mensen aan het roer.

      Let op, ik zeg net als jij zou kunnen. Want we missen hier simpel weg de context :)

    Dit zou ook allemaal kunnen inderdaad. Weten we niet en het zal wel even duren voordat we dat te weten komen. Daarom vind ik het dus ook goed artikel van OF, we kunnen er eigenlijk niets mee. Maar om Roozemond of Koopman op basis van dit soort berichten volledig af te fikken, vind ik dus wel onjuist.
  • 7 Dec 2019 om 17:00
    • Quote van 7 Dec 2019 om 16:53
      Waarom zou hij het aan jou uitleggen? Jij zegt op voorhand al dat het onzin is terwijl je niet eens weet waar hij over praat.
      Je zet jezelf in deze echt voor lul in deze discussie maar dat zijn WE ( ja jij praat ook hele tijd uit WE vorm, dan kunnen WE het afdoen als onzin... ) hier wel van jou gewend op het forum.
    Nou dan kunnen ze toch gaan vertellen zodat we met zijn allen eens kunnen lezen wat ze bedoelen ? Zo blijft het maar suggestief zodat we nog niks weten. Tenzij jij het ook weet natuurlijk. Dan ga je je gang maar. We zijn benieuwd.
  • 7 Dec 2019 om 17:00
    • Quote van 7 Dec 2019 om 16:01
      Eigenlijk had CR het advies van Derksen moeten volgen , niet reageren in de media , geen sterke verhalen vertellen etc , niet met beloftes komen en ga zo maar door , hou je intern met de zaken bezig en laat de media de media.Door nu overal op te reageren en met bepaalde verhalen op de proppen te komen versterk je het wantrouwen in je persoon en die was al behoorlijk hoog.Een Robert Eenhoorn van Az hoor je bijvoorbeeld bijna nooit in de media , naar mijn mening moet de Algemeen Directeur iemand zijn die als een ninja door de organisatie gaat en de dingen regelt die geregeld moeten worden.Door zichzelf zo in de picture te zetten zoals CR telkens weer doet maakt hij het alleen maar moeilijker. voor zijn eigen functioneren als mede de criticasters hun ongelijk aan te tonen. Ikzelf heb CR na zijn aanstelling de voordeel van de twijfel gegeven , maar die twijfel is steeds meer aan het omslaan naar een slecht voorgevoel dat we geen stap verder zijn dan vorig jaar op dit moment.
    Ik denk dat veel supporters van andere clubs ook zullen zeggen dat Roozemond maar weinig in de media komt. Hij is nog nauwelijks in de landelijke media geweest, of bij NOS Studio Sport. Wij volgen de club elke dag (neem ik even aan), dan is het logisch dat wij zijn kop vaker voorbij zien komen dan Robert Eenhoorn van AZ. En je zou deze strategie kunnen kiezen, anderzijds zou je ook kunnen gaan voor één die transparanter is. Je zou ook kunnen zeggen dat hij niets uit de weg gaat. Hij beantwoordt gewoon de vragen, draaft keurig op in de podcasts van Omrop Fryslan als hij daarvoor gevraagd wordt (die niet bepaald fan van hem zijn), en hield zich ook goed staande.

    Volgens mij gaat het wel beter dan vorig jaar rond deze tijd. Die hoofdsponsor zal binnenkort wel echt moeten komen, maar als die significant meer betaalt dan de vijf ton van GroenLeven en een paar jaar blijft, is het zeker het wachten waard geweest. De commerciële afdeling is ook actiever voor mijn gevoel, ze zijn echt bezig. Oude seizoenskaarthouders worden aangesproken. Sinds jaren ook eens geen daling van het aantal seizoenskaarthouders, zelfs na zo'n verschrikkelijk jaar. En als de lijn van de eerste competitiehelft doorgezet wordt door Janssen, gaan we dit aantal seizoenskaarthouders volgend jaar ook zeker halen. Broodnodige investeringen in het kaartsysteem en de tv schermen zijn gedaan. Ik ben niet zo negatief, en heb er ook een beter gevoel over dan met Eisenga.
  • 7 Dec 2019 om 16:53
    • Quote van 7 Dec 2019 om 14:02
      Sorry maar ik begin er niet over. Dan mag je het ook helemaal gaan vertellen.
    Waarom zou hij het aan jou uitleggen? Jij zegt op voorhand al dat het onzin is terwijl je niet eens weet waar hij over praat.
    Je zet jezelf in deze echt voor lul in deze discussie maar dat zijn WE ( ja jij praat ook hele tijd uit WE vorm, dan kunnen WE het afdoen als onzin... ) hier wel van jou gewend op het forum.
  • 7 Dec 2019 om 16:49
    • Quote van 7 Dec 2019 om 15:47
      We missen hier simpelweg de context. Het zou kunnen dat Koopman naar Janssen toe is gegaan met de opmerking: 'Als Van Hau er klaar voor is (technisch en tactisch) om minuten te maken, laat hem dan alsjeblieft een keertje invallen, dat zou ons enorm helpen', dan is er toch niet zoveel aan de hand? Ik gok dat dat vaker en overal gebeurd. Maar misschien heeft Koopman het ook wel op een totaal andere manier gebracht, iets dat wat kwalijker zou zijn. Het is vooral een slecht artikel van Omrop naar mijn mening, te vroeg om te publiceren, want details ontbreken totaal.
    Het zou ook zomaar kunnen dat Cees geen hoofdsponsor kan vinden en dat Koopman wel eventueel een vietnamees bedrijf weet maar dan moet er wel een vietnamese speler bij ons komen te spelen.
    Opeens is daar geld voor en kost het ons niks want dat wordt verwerkt met sponsors. Dat is ons verteld over deze deal.
    Maar stel nou dat we straks helemaal geen Vietnamese sponsor krijgen, dan vraag ik mij oprecht echt af hoe het zit met het salaris van Van Hau.
    Kan maar zo zijn dat Koopman en Cees hier een foute inschatting hebben gemaakt ( doet Cees wel vaker ) en ze nu toch geen hoofdsponsor uit Vietnam gestrikt krijgen want die ziet Van Hau nooit in het 1e spelen en het is ook maar de vraag tot hoelang hij bij ons blijft. Een Vietnamees bedrijf dat zo even een paar miljoen in onze club investeert. Terwijl de prijs verhouding tussen Nederland en Vietnam behoorlijk zijn. Zie ik dat allemaal niet gebeuren.
    Ik denk ook dat Koopman en Cees hier zich op verkeken hebben en zich nu in de nesten hebben gewerkt. Het enige wat hun kan redden is dat Van Hau minuten gaat maken want dan pas wordt het interessant voor een Vietnamees bedrijf.
    Mocht dat waar zijn dan wordt er dus druk gezet op JJ dat ie hem minuten moet gaan laten maken. Ik denk dat JJ daar totaal niet van gediend is. Hoop ik althans en dat hij dit bv met een Foppe heeft besproken. Waarop die weer heeft gezegd, je moet van je afbijten en als ze niet naar je luisteren moet je maar wat los laten in de media, dan wordt de druk weer op hun gelegd. Niet alle informatie geven, maar een beetje zodat de "druk " op hun komt te liggen en niet op JJ en dat hij daarmee ook een signaal afgeeft binnen de club dat zich niet met zijn takenomschrijving moeten bemoeien!!!!
    Op dit moment is het enige wat de club nog een beetje bij elkaar houdt is JJ, de man is geliefd en terecht. En is bovendien een echte clubman die de club altijd op 1 zou zetten. En niet zoals een Cees zichzelf op 1.
    Er worden machtspelletjes gespeeld en heel veel beloftes gemaakt, maar de meeste niet waar gemaakt. Cees komt in een steeds benauwder positie en lijkt steeds meer zijn geloofwaardigheid die hij bij sommige had kwijt te raken. Zou gvd ook eens tijd worden ook dat mensen hun ogen openen. De club gaat naar de kloten met dit soort mensen aan het roer.

    Let op, ik zeg net als jij zou kunnen. Want we missen hier simpel weg de context :)

  • 7 Dec 2019 om 16:43
    • Quote van 7 Dec 2019 om 16:27
      Het is wel erg gezellig hier. Je zou bijna denken dat we onder de streep staan en op het punt van degraderen.
      Sinterklaas deelde gister een cadeautje uit aan Valentijn Driessen. Datzelfde cadeau heeft een aantal van hier ook in de schoen gehad volgens mij.
      Voor zondag; Hup Heerenveen! Op naar de top5!
    Inderdaad, Sint had ook een flesje azijn aan Mackan en Frank gegeven.;).
    Zonder gekheid. Als je hier geen radicaal tegenstander bent van Cees Roozeboom ben je gelijk de pisang. Krijg je discussies van heb ik jou daar waar ze niet hun eigen standpunt durven uiteen zetten (zie de lijntjes van Cees). De normale mensen die wat genuanceerder zijn zoals ik voelen zich hier dan ook al snel een soort Thierry Baudet aan de tafel bij Pauw.
  • 7 Dec 2019 om 16:27
    Het is wel erg gezellig hier. Je zou bijna denken dat we onder de streep staan en op het punt van degraderen.
    Sinterklaas deelde gister een cadeautje uit aan Valentijn Driessen. Datzelfde cadeau heeft een aantal van hier ook in de schoen gehad volgens mij.
    Voor zondag; Hup Heerenveen! Op naar de top5!
  • 7 Dec 2019 om 16:25
    • Quote van 7 Dec 2019 om 00:36
      JJ zal vast geantwoord hebben met: oké, zodra we dispensatie krijgen van de KNVB zodat we 12 man op mogen stellen zet ik hem er gelijk in. Nee, geloof niet dat JJ zijn oren laat hangen naar iemand die om andere reden dan sportieve een speler graag opgesteld ziet.
    Dat hoop ik echt oprecht. Maar JJ is nog een onervaren trainer, daarom vind ik het ook NOT done dat dit gezegd is. Je moet je als commerciële man NIET bemoeien met de opstelling van de trainer.
    Je zet hier onnodig JJ mee onder druk.. Waarom??? Omdat ze financieel zo aan het knoeien zijn bij Heerenveen en in ruil voor geld willen ze dan de "club " verkopen door bepaalde spelers op te gaan stellen zodat zij weer kunnen zeggen dat ze een goede commerciële deal hebben gemaakt..

    Als mensen dat hier echt maar prima vinden dan ben ik echt blij dat ik ook mijn kaart heb opgezegd.

    JJ laat je niet de kaas van het brood af eten! Zij moeten zelf maar voor die hoofdsponsor zorgen dat gaat niet gebeuren door wijzigingen in het elftal. Opstelling moet altijd op basis van VOETBAL prestaties gemaakt worden en niet om geld!!!!
    Zo'n mooie " kleine " club als Heerenveen, zo beschaafd en netjes, hopelijk blijven we dat. Maar met Roozemond aan het roer heb ik daar een hard hoofd in. Die man heeft 0,0 binding met de club die kijkt puur naar cijfers vanuit eigen belang.

    Daarom zou het de supporters sieren om hier keihard over uit te spreken dat de club JJ met rust moet laten, en zich nooit en te nimmer moeten bemoeien met opstellingen! Dat is echt waar, het enige stukje hoop wat de club op dit moment nog heeft. Een echte clubman met de kop de juiste kant op. Hij zal Heerenveen hopelijk nooit zo "verkopen " daar zal hij hopelijk dwars voor gaan liggen.
    Mochten ze hem dwingen dan hoop ik dat ie opstapt, laat de club dan maar naar de kloten gaan onder leiding van Cees, kijken hoeveel mensen hem dan nog steeds aanbidden.

    Men heeft niet door welke kant hij de club opstuurt.. Wordt wakker mede supporters!!!
    Steun
  • 7 Dec 2019 om 16:15
    • Quote van 6 Dec 2019 om 22:03
      Ben je wel lekker in je kop? Wat heeft Roozemond te maken met wat Koopman zegt? En trouwens, is het zo gek om te vragen om een speler wat meer op te stellen, als dit beter is voor de commercie? Ik denk dat je vrij naïef bent als het gaat om voetbalclubs en financieen.. Moet je het boek "Voetbal en maffia" maar eens lezen. Van iwan van Duren en Tom Knipping. Clubs moeten wel vaker iets doen voor geld..
      Dus dat je een speler laat spelen omdat het goed valt in een land en goed is voor een geldschieter of sponsor is zo gek nog niet.

    Ben jij wel helemaal lekker in je kop? Dus omdat clubs iets vaker voor doen voor geld moeten wij dat maar accepteren? Is dat de nieuwe insteek? Geld boven alles? Wij moeten ook maar zo'n maffia club worden waar mensen met geld de opstellingen bepalen?

    Ik vervreemd steeds meer van mijn mede supporters..

  • 7 Dec 2019 om 16:12
    • Quote van 6 Dec 2019 om 20:49
      Mijn god wat moet jij slecht slapen de laatste paar dagen wat zie jij een hoop demonen overal , echt niet gezond meer . Nog even en je gaat nog beweren dat Donald Trump de echt baas is bij Heerenveen zoveel complot theorieën gooi jij de wereld in.
    Het is wel gezond dat de Salesmanager zich gaat bemoeien met de opstelling van de trainer?
    Om zo onze voorzitter maar te helpen aan zijn hoofdsponsor die maar niet wil komen.

    Want zoals te voorspellen gaat die jongen nooit binnen een jaar in het eerste elftal spelen. Dus na dit jaartje is ie weg, welke Vietnamees bedrijf wil ons voor 3 jaar sponsoren terwijl de kans behoorlijk groot is dat van Hau hier nooit 3 jaar gaat spelen?
    En dat heeft Roozemond en zijn Salesmanager ook door dus proberen ze het er door te drukken bij jansen..

    Maar hey, blijf lekker blind achter Cees aanlopen en zeker niet kritisch hier naar kijken.
    Zo voorspelbaar dit, ga het maar terug zoeken hier op het fora, heb het al eerder gepost denk maandje terug al, dat hier gedonder van komt en het niet aantrekkelijk is voor een vietnamees bedrijf om te zeggen wij sponsoren jullie voor 3 jaar. Van Hau heeft nog geen minuut gemaakt in het 1e en zie dat ook echt niet snel gebeuren.
    Want daarmee vermoorden we Woudenberg natuurlijk ook.

    Verder gaat dit intern gezeik opleveren. Zulke dingen moet je nooit aan je trainer vragen, de voorzitter niet niemand niet. Onnodig druk zetten op Jansen vanuit de club zelf.

    Maar ach dat is allemaal gezond of niet?
  • 7 Dec 2019 om 16:07
    • Quote van 7 Dec 2019 om 15:18
      Ik reageerde op iemand die suggereerde " waarom een Vietnamese speler en geen Europese speler? Lees eerst het héle topic door voor je reageert en " Balkan gezwam" Is dat géén Europa dan ? Maar houd jij je nu maar bezig met " radiootje spelen" en bemoei je er dan ook niet mee.
    Ben je nou echt serieus je weet net zo goed als ik dat je mij met deze reactie bedoelde :"Er is inderdaad in Europa genoeg "materiaal" voor handen! Bv in de Balkan...maar dat pruimen ze hier niet en er is er steeds ééntje bij die daar steeds weer zijn " stokpaardje" uit wil halen....jij weet ongetwijfeld wie ik bedoel ..!? Diegene die nu jou koste wat kost probeert te kleineren. " Ga nou niet Frank proberen op zijn plaats te zetten als je zelf de boel loopt op te stoken , je begint er zelf over en dit heeft niets met de topic te maken zoals jij claimt , je wilt niet dat mensen je aanvallen over jou liefde voor de Balkan , prima ik was daar mee opgehouden maar jij vind het blijkbaar nodig toch nog even een sneer uit te delen beetje Hypocriet vind jezelf ook niet??? Als je wilt dat iemand ophoud met je aan te vallen op jou blinde liefde voor die regio moet je misschien die persoon ook niet indirect provoceren want je wist met jou reactie ongetwijfeld dat ik zou reageren. Je roept weer in een reactie"begin er dan niet over" maar jij bent juist degene die erover begint.
  • 7 Dec 2019 om 16:01
    Eigenlijk had CR het advies van Derksen moeten volgen , niet reageren in de media , geen sterke verhalen vertellen etc , niet met beloftes komen en ga zo maar door , hou je intern met de zaken bezig en laat de media de media.Door nu overal op te reageren en met bepaalde verhalen op de proppen te komen versterk je het wantrouwen in je persoon en die was al behoorlijk hoog.Een Robert Eenhoorn van Az hoor je bijvoorbeeld bijna nooit in de media , naar mijn mening moet de Algemeen Directeur iemand zijn die als een ninja door de organisatie gaat en de dingen regelt die geregeld moeten worden.Door zichzelf zo in de picture te zetten zoals CR telkens weer doet maakt hij het alleen maar moeilijker. voor zijn eigen functioneren als mede de criticasters hun ongelijk aan te tonen. Ikzelf heb CR na zijn aanstelling de voordeel van de twijfel gegeven , maar die twijfel is steeds meer aan het omslaan naar een slecht voorgevoel dat we geen stap verder zijn dan vorig jaar op dit moment.
  • 7 Dec 2019 om 15:59
    • Quote van 7 Dec 2019 om 15:44
      Dat geeft dus precies aan de stakeholders, in deze dus de OSSH niet eensgezind zijn. Daarom deze wijze van een SB ook een gedrocht. Stakeholders kunnen anders beslissen los van degenen die zij zelf vertegenwoordigen.
    Ik denk dat je die eensgezindheid in deze periode van de club sowieso niet voor elkaar gaat krijgen. Zelfs met iemand van buitenaf gaat het niet lukken, want er zijn dan uiteindelijk weer groepen die precies hun mannetje op de post zouden willen hebben. Ik neem aan dat de sponsoren stemmen over wie hun vertegenwoordigd in het SB, en dat zo'n verkiezing eens in de zoveel tijd is. En dat als diegene onvoldoende hun belangen behartigt, je daar ook veel onvrede over zou horen. Het is nu bijna een jaar geleden dat Roozemond is aangesteld en het lijkt er voor nu op dat het redelijk rustig is. Maar misschien dat jij andere (of betere) informatie hebt dan iemand die als supporter de club dagelijks een beetje volgt, zoals ikzelf doe.
  • 7 Dec 2019 om 15:49
    • Quote van 7 Dec 2019 om 13:50
      Nee, ik ken Cees niet persoonlijk. Had trouwens liever een verkiezing gehad waar seizoenskaarthouders bijvoorbeeld konden stemmen op een toekomstig voorzitter. Dit zie je in Spanje ook bij de topclubs. Verder jij noemt het een machtsgreep ? Als de stakeholders tegen waren was het niet doorgegaan. Ik had overigens gestemd op Sytse Bouwer als die kandidaad was geweest.

    Indirect is die stemming er al, doordat vertegenwoordigers van FeanFan en NieuwNoord stemrecht hebben, die (op welke manier precies weet ik niet) ook weer zullen worden gekozen door de leden van de desbetreffende supportersclubs.
  • 7 Dec 2019 om 15:47
    • Quote van 7 Dec 2019 om 13:49
      Overigens is er niet mis mee dat de commercie druk zet op een trainer om een bepaalde speler op te stellen , de trainer beslist tenslotte toch aan de hand van trainingswaarneming en tactiek.Van Hau had m.i.wel eens een paar keer kunnen invallen maar ook dat beslist (gelukkig) de trainer.Ik b.v. zou Chidi al enige keren gewisseld hebben , maar ja , ik heb er gelukkig geen verstand van :-).
    We missen hier simpelweg de context. Het zou kunnen dat Koopman naar Janssen toe is gegaan met de opmerking: 'Als Van Hau er klaar voor is (technisch en tactisch) om minuten te maken, laat hem dan alsjeblieft een keertje invallen, dat zou ons enorm helpen', dan is er toch niet zoveel aan de hand? Ik gok dat dat vaker en overal gebeurd. Maar misschien heeft Koopman het ook wel op een totaal andere manier gebracht, iets dat wat kwalijker zou zijn. Het is vooral een slecht artikel van Omrop naar mijn mening, te vroeg om te publiceren, want details ontbreken totaal.
  • 7 Dec 2019 om 15:44
    • Quote van 7 Dec 2019 om 15:38
      Dat de vertegenwoordiger van de OSSH heeft ingestemd met het besluit om Roozemond aan te stellen, betekent niet dat daarna de sponsor ruimtes weer helemaal vol zitten. Dat is kort door de bocht. Door vries153 wordt ook gesteld dat de sponsoren zelf ook niet allemaal op één lijn zitten.
    Dat geeft dus precies aan de stakeholders, in deze dus de OSSH niet eensgezind zijn. Daarom deze wijze van een SB ook een gedrocht. Stakeholders kunnen anders beslissen los van degenen die zij zelf vertegenwoordigen.
  • 7 Dec 2019 om 15:38
    • Quote van 7 Dec 2019 om 11:46
      Als sponsoren zo blij met Cees waren zouden de sponsor ruimtes toch barstensvol moeten zitten na de wedstrijden? Je kunt er tegenwoordig na 30-45 minuten een mitrailleur leeg schieten zonder iemand te raken. Vind je dat niet een beetje bijzonder, juist nu het Heerenveen gevoel volgens een aantal helemaal terug aan het komen is? Ik ben benieuwd wat voor verklaring je hier dan voor hebt.
    Dat de vertegenwoordiger van de OSSH heeft ingestemd met het besluit om Roozemond aan te stellen, betekent niet dat daarna de sponsor ruimtes weer helemaal vol zitten. Dat is kort door de bocht. Door vries153 wordt ook gesteld dat de sponsoren zelf ook niet allemaal op één lijn zitten.
  • 7 Dec 2019 om 15:18
    • Quote van 7 Dec 2019 om 10:07
      Waarom haal je dat hele Balkan gezwam zelf überhaupt weer aan in dit onderwerp. Het is totaal niet van toepassing en dan mekkeren als iemand er wat van zegt van wie jij er denk op te moeten aanspreken. Je lokt en het zelf weer compleet uit.
    Ik reageerde op iemand die suggereerde " waarom een Vietnamese speler en geen Europese speler? Lees eerst het héle topic door voor je reageert en " Balkan gezwam" Is dat géén Europa dan ? Maar houd jij je nu maar bezig met " radiootje spelen" en bemoei je er dan ook niet mee.
  • 7 Dec 2019 om 14:29
    • Quote van 7 Dec 2019 om 14:21
      Tsja dit is natuurlijk zelf de makkelijkste weg. Niks willen vertellen of uitleggen. Zodat we daar eens naar kunnen kijken met zijn allen. Heb je al een seizoenskaart trouwens ?
    Satire, naïviteit of dommigheid. Ga je het onderwerp maar weer eens veranderen? Van de hak op de tak. That's you. Zoek het uit als je iets wilt weten!
  • 7 Dec 2019 om 14:21
    • Quote van 7 Dec 2019 om 14:19
      Het is goed met je. Ik begon er ook niet over. Zoek eens wat uit als je zo nodig overal over mee wilt praten, in plaats van de weg van de minste weerstand te zoeken en anderen het werk voor je te laten doen. De lijntjes waarvan jij niet weet zijn er. Heeft het je interesse dan ga je e.e.a uitzoeken. Zoniet, ook prima, maar dan ben je géén serieuze discussiepartner. En daar laat ik het maar bij.
    Tsja dit is natuurlijk zelf de makkelijkste weg. Niks willen vertellen of uitleggen. Zodat we daar eens naar kunnen kijken met zijn allen. Heb je al een seizoenskaart trouwens ?
  • 7 Dec 2019 om 14:19
    • Quote van 7 Dec 2019 om 14:09
      Godsamme jij weet echt van toeten noch blazen zeg.
    Nou vertel hoe het allemaal in elkaar steekt in Frank's wereld. Graag ook even alle details over de lijntjes van Cees.
  • 7 Dec 2019 om 14:19
    • Quote van 7 Dec 2019 om 14:02
      Sorry maar ik begin er niet over. Dan mag je het ook helemaal gaan vertellen.
    Het is goed met je. Ik begon er ook niet over. Zoek eens wat uit als je zo nodig overal over mee wilt praten, in plaats van de weg van de minste weerstand te zoeken en anderen het werk voor je te laten doen. De lijntjes waarvan jij niet weet zijn er. Heeft het je interesse dan ga je e.e.a uitzoeken. Zoniet, ook prima, maar dan ben je géén serieuze discussiepartner. En daar laat ik het maar bij.
  • 7 Dec 2019 om 14:13
    • Quote van 7 Dec 2019 om 14:03
      Absoluut. Alles was onder eisenga fout gegaan. Zoiets krijg je trouwens ook niet in een paar maanden voor elkaar.
    Het is al begonnen met een sponsor leegloop onder Veenstra , toen waren een hoop sponsors al klaar met Heerenveen , dit aantal is de laatste jaren hard toegenomen , maar ook de groepen onder de sponsoren speelt een rol, de 1 is tegen de ander voor , er is geen 1 team 1 taak gevoel meer onder de sponsoren ook die liggen continue in de clinch met elkaar . De sponsoren die ik ken blijven als sponsor puur uit liefde voor de club , maar om na de wedstrijd dat hanenhonk in te gaan , daar zitten ze niet op te wachten ze gaan nog liever met een groepje feanplaza in dan in dat wespen nest te vertoeven.
  • 7 Dec 2019 om 14:09
    • Quote van 7 Dec 2019 om 14:03
      Absoluut. Alles was onder eisenga fout gegaan. Zoiets krijg je trouwens ook niet in een paar maanden voor elkaar.
    Godsamme jij weet echt van toeten noch blazen zeg.
  • 7 Dec 2019 om 14:07
    • Quote van 7 Dec 2019 om 13:49
      Overigens is er niet mis mee dat de commercie druk zet op een trainer om een bepaalde speler op te stellen , de trainer beslist tenslotte toch aan de hand van trainingswaarneming en tactiek.Van Hau had m.i.wel eens een paar keer kunnen invallen maar ook dat beslist (gelukkig) de trainer.Ik b.v. zou Chidi al enige keren gewisseld hebben , maar ja , ik heb er gelukkig geen verstand van :-).
    In de NBA (basketbal) noemen ze dit garbage time , dan laten ze een aantal spelers meedoen die normaal op de bank waren gebleven wanneer dit op basis van het wedstrijd verloop mogelijk is , tijdens de wedstrijd tegen bv excelsior Maasluis had JJ inderdaad VH wat tijd kunnen gunnen. Maar als een commerciële afdeling gaat dwingen dan gaat het mis , de trainer moet altijd de opstelling bepalen niet de commerciële afdeling .
  • 7 Dec 2019 om 14:03
    • Quote van 7 Dec 2019 om 14:01
      Beetje makkelijk om dat alleen op Cees te schuiven , er is ook binnen de OSSH een cultuur omslag nodig van blijf na de wedstrijd nog even hangen , kijk bijvoorbeeld eens naar de tribunes alleen noord blijft aanwezig de overige tribunes stromen nog sneller dan de Niagara waterval.
    Absoluut. Alles was onder eisenga fout gegaan. Zoiets krijg je trouwens ook niet in een paar maanden voor elkaar.
  • 7 Dec 2019 om 14:02
    • Quote van 7 Dec 2019 om 14:00
      Eerst vraag je Frank en nu dezelfde vraag aan mij? Als je van niets weet kun je een antwoord ook niet naar de prullenbak verwijzen. Ga het maar eens lekker zelf uitzoeken!
    Sorry maar ik begin er niet over. Dan mag je het ook helemaal gaan vertellen.
  • 7 Dec 2019 om 14:01
    • Quote van 7 Dec 2019 om 11:46
      Als sponsoren zo blij met Cees waren zouden de sponsor ruimtes toch barstensvol moeten zitten na de wedstrijden? Je kunt er tegenwoordig na 30-45 minuten een mitrailleur leeg schieten zonder iemand te raken. Vind je dat niet een beetje bijzonder, juist nu het Heerenveen gevoel volgens een aantal helemaal terug aan het komen is? Ik ben benieuwd wat voor verklaring je hier dan voor hebt.
    Beetje makkelijk om dat alleen op Cees te schuiven , er is ook binnen de OSSH een cultuur omslag nodig van blijf na de wedstrijd nog even hangen , kijk bijvoorbeeld eens naar de tribunes alleen noord blijft aanwezig de overige tribunes stromen nog sneller dan de Niagara waterval.
  • 7 Dec 2019 om 14:00
    • Quote van 7 Dec 2019 om 13:31
      Haha, leuk geprobeerd. Nee, jij mag die lijntjes hier uiteenzetten, kunnen we ze 1 voor 1 als onzin naar de prullenbak verwijzen.
    Eerst vraag je Frank en nu dezelfde vraag aan mij? Als je van niets weet kun je een antwoord ook niet naar de prullenbak verwijzen. Ga het maar eens lekker zelf uitzoeken!
  • 7 Dec 2019 om 13:59
    • Quote van 7 Dec 2019 om 11:02
      Klopt. Ik mis het ook. Maar alles erom heen staat mij tegen. Vriendjespolitiek, geld, macht, tijdstippen van wedstrijden, kosten voor kaarten. En ga zo maar door.
    de seizoenskaarten gaan al jaren niet meer omhoog dus dat is een kul argument , daarbij zijn de seizoenskaarten van Heerenveen bij de goedkoopste van de eredivisie .
    Jij roept wel dat alles om geld draait maar in alles wat je roept blijkt ook dat het bij jou ook om geld draait , iets met pot en de ketel.
  • 7 Dec 2019 om 13:57
    • Quote van 7 Dec 2019 om 11:07
      Hoezo onzin? Die haast die je benoemde is onzin kan je wel over stakeholders beginnen maar dat heeft niks met die haast die je zelf net bedoelde te maken. Tevens heb je geen idee wat er was gebeurd met transparante sollicitatieprocedure. Daar had ook een kandidaat uit kunnen komen die blanco was, wat wel good governance zou zijn geweest.
    absoluut er had een kandidaat uit kunnen komen maar als diezelfde stakeholders die kandidaat tegen houden zit je nog steeds met hetzelfde poppetje die op de huidige stoel zit ..
  • 7 Dec 2019 om 13:55
    • Quote van 7 Dec 2019 om 10:30
      Je eigen besluit maar ik meen me te herinneren dat je wel enthousiast was met de uitnodiging die je kreeg om de wedstrijd gratis te bezoeken met vooraf een soort bijeenkomst.
    Draait vast ook om geld, Typisch Nederlands altijd overal over klagen maar zodra het gratis is dan staan ze weer vooraan en zijn hypocriet genoeg om het te pakken :D
  • 7 Dec 2019 om 13:50
    • Quote van 7 Dec 2019 om 13:39
      Ristretto ken jij Cees persoonlijk? Want jij lijkt niet echt objectief in je reacties . Je kan die hele machtsgreep van Cees toch niet ontkennen?

      De salesmanager die zich gaat bemoeien met de opstelling is natuurlijk van de zotte...

      Bij W2 is het bestuurlijk ook niet zonder slag of stoot gegaan. Daar hebben echte clubmensen vrijwillig een stapje terug gedaan. En nu met Joris Mathijsen en Martin van Geel ook echte clubmensen gaat het verdomd goed. Die worden echt niet omringd met allemaal vriendjes zoals bij ons wel het geval is.
    Nee, ik ken Cees niet persoonlijk. Had trouwens liever een verkiezing gehad waar seizoenskaarthouders bijvoorbeeld konden stemmen op een toekomstig voorzitter. Dit zie je in Spanje ook bij de topclubs. Verder jij noemt het een machtsgreep ? Als de stakeholders tegen waren was het niet doorgegaan. Ik had overigens gestemd op Sytse Bouwer als die kandidaad was geweest.

  • 7 Dec 2019 om 13:49
    Overigens is er niet mis mee dat de commercie druk zet op een trainer om een bepaalde speler op te stellen , de trainer beslist tenslotte toch aan de hand van trainingswaarneming en tactiek.Van Hau had m.i.wel eens een paar keer kunnen invallen maar ook dat beslist (gelukkig) de trainer.Ik b.v. zou Chidi al enige keren gewisseld hebben , maar ja , ik heb er gelukkig geen verstand van :-).
  • 7 Dec 2019 om 13:48
    • Quote van 7 Dec 2019 om 10:15
      FC Groningen plaatste destijds een vacature op haar site voor de functie algemeen directeur toen Nijland bekend maakte dat hij ging stoppen. Open en transparant: https://www.sikkom.nl/iemand-vacature-bij-fc-groningen-algemeen-directeur/?harvest_referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F
    Weet ik Frankk ik ben het ook totaal oneens hoe Cees op zijn positie is gekomen daar ging mijn reactie niet echt over , het was meer dat ik op dit moment geen goede kandidaat zou weten die het zou kunnen doen.. En de vraag aan jou is zal die kandidaat te pruimen vallen voor de kritische achterban hier , er is altijd wel iets aan te merken op welke gekozen kandidaat dan ook . (CR ff buiten de discussie latend ) JD vd Zee wordt bv veel genoemd maar daar hoor je ook links en rechts wel dingen over waarvan ik denk niet doen. Dat ze er zijn zal zo zijn maar om nu 1 op te noemen die past bij Heerenveen ik zou het niet weten . Missschien Sporre maar ik twijfel of die wil.
  • 7 Dec 2019 om 13:40
    • Quote van 7 Dec 2019 om 09:42
      Over het Balkan onderwerp ga ik met jou niet meer in discussie...en dat wist je ook ! Waarom toch hier op reageren!? .. En Willem 2 , vergeten dat ze netjes derde staan? En betreft achterland tussen Eindhoven, Den Bosch , Breda, Waalwijk en dan nog het Rotterdamse vlakbij !? Doe je best eens topografisch :-)
    je begint er toch zelf over en over mij in je eigen post , echt soms weet ik het niet met jou Quote van sibbele vandaag om 00:23 Er is inderdaad in Europa genoeg "materiaal" voor handen! Bv in de Balkan...maar dat pruimen ze hier niet en er is er steeds ééntje bij die daar steeds weer zijn " stokpaardje" uit wil halen....jij weet ongetwijfeld wie ik bedoel ..!? Diegene die nu jou koste wat kost probeert te kleineren. waarom steek jij het vuurtje uberhaupt aan ???????? Daarnaast is Tilburg dan nog steeds 7x zo groot als Heerenveen en Heerenveen heeft ook concurrentie van Groningen, Zwolle DKV en Emmen dus zo ken ik er ook nog wel een paar
  • 7 Dec 2019 om 13:40
    @in each : bist in boer seker, tinkst dost mei in trekker nei us stadion ride moast?Doch dochs gewoan jonge.
  • 7 Dec 2019 om 13:39
    • Quote van 7 Dec 2019 om 13:09
      Nou Frank steek van wal over de zg lijntjes dan kunnen we alles daarna netjes afdoen als onzin. Heb je je aluminium hoedje op vandaag of zo ?
    Ristretto ken jij Cees persoonlijk? Want jij lijkt niet echt objectief in je reacties . Je kan die hele machtsgreep van Cees toch niet ontkennen?

    De salesmanager die zich gaat bemoeien met de opstelling is natuurlijk van de zotte...

    Bij W2 is het bestuurlijk ook niet zonder slag of stoot gegaan. Daar hebben echte clubmensen vrijwillig een stapje terug gedaan. En nu met Joris Mathijsen en Martin van Geel ook echte clubmensen gaat het verdomd goed. Die worden echt niet omringd met allemaal vriendjes zoals bij ons wel het geval is.
  • 7 Dec 2019 om 13:35
    Beetje publiciteitsgeil zijn is niets mis mee toch. Is van alle tijden, ook bij Heerenveen.
  • 7 Dec 2019 om 13:34
    • Quote van 7 Dec 2019 om 13:11
      Yup! super! en dan een commercieel lulverhaal aan mogen horen? Je gerieven mogen uiten. Vervolgen volledig gelijk krijgen en als klootjesvolk weggezet worden omdat men toch vrolijk verder gaat met waar men mee bezig is?. En na afloop klappen voor de spreker? Boeiend maar nodeloze tijdsverkwisting! Tís daar net politiek ja zeggen en nee doen.
    Ik denk dat jij er nog nooit geweest bent je kan zelfs onder vier ogen jou kritiek uiten en daar wordt ook wat mee gedaan is mijn ondervinding. Maar zeuren op sociale media is zo makkelijk als je een vent bent kom je op zulke bijeenkomsten en laat je gezicht zien dan ben je geloofwaardig. Zulke mensen als jij lopen er teveel rond op deze wereld geen verantwoording durven dragen maar wel overal tegenaan schoppen.
  • 7 Dec 2019 om 13:33
    • Quote van 7 Dec 2019 om 13:15
      Verandering begint met activisme.
    Klopt! Container voor de deur! Brandende barricades! ACTIE! Weg met Cees! Sorry! ik ben nooit gecharmeerd geweest van Cees en dat gaat hem ook niet worden!
  • 7 Dec 2019 om 13:31
    • Quote van 7 Dec 2019 om 13:26
      Jij kent die lijntjes dus overduidelijk niet, anders had je er niet naar gevraagd. Denk er om dat je niet uitglijdt over je kwijl als je over zaken spreekt waar Cees onderwerp is? Het ligt er bij jou namelijk nogal dik bovenop allemaal.
    Haha, leuk geprobeerd. Nee, jij mag die lijntjes hier uiteenzetten, kunnen we ze 1 voor 1 als onzin naar de prullenbak verwijzen.
  • 7 Dec 2019 om 13:26
    • Quote van 7 Dec 2019 om 13:09
      Nou Frank steek van wal over de zg lijntjes dan kunnen we alles daarna netjes afdoen als onzin. Heb je je aluminium hoedje op vandaag of zo ?
    Jij kent die lijntjes dus overduidelijk niet, anders had je er niet naar gevraagd. Denk er om dat je niet uitglijdt over je kwijl als je over zaken spreekt waar Cees onderwerp is? Het ligt er bij jou namelijk nogal dik bovenop allemaal.
  • 7 Dec 2019 om 13:19
    Als Ajax en PSV voor een paar centen in de Emiraten mogen voetballen en Spanje hun complete beker finale verpatst aan die lui dan zie ik het probleem niet om die jongen zo nu en dan minuten te laten maken.
  • 7 Dec 2019 om 13:15
    • Quote van 7 Dec 2019 om 13:11
      Yup! super! en dan een commercieel lulverhaal aan mogen horen? Je gerieven mogen uiten. Vervolgen volledig gelijk krijgen en als klootjesvolk weggezet worden omdat men toch vrolijk verder gaat met waar men mee bezig is?. En na afloop klappen voor de spreker? Boeiend maar nodeloze tijdsverkwisting! Tís daar net politiek ja zeggen en nee doen.
    Verandering begint met activisme.
  • 7 Dec 2019 om 13:11
    • Quote van 7 Dec 2019 om 12:30
      Wat een kortzichtige mensen reageren hier, als er echt zo'n onvrede is kom dan op georganiseerde avonden zoals bijv. het petear dan kun je je hart laten spreken en alle vragen stellen en onvrede uitspreken.
    Yup! super! en dan een commercieel lulverhaal aan mogen horen? Je gerieven mogen uiten. Vervolgen volledig gelijk krijgen en als klootjesvolk weggezet worden omdat men toch vrolijk verder gaat met waar men mee bezig is?. En na afloop klappen voor de spreker? Boeiend maar nodeloze tijdsverkwisting! Tís daar net politiek ja zeggen en nee doen.
  • 7 Dec 2019 om 13:09
    • Quote van 7 Dec 2019 om 13:00
      Waarom was er dan haast? En die stakeholders.. kijk eens naar de lijntjes! Kijk nou eens doe je ogen open en doe niet zo verschrikkelijk naïef.
    Nou Frank steek van wal over de zg lijntjes dan kunnen we alles daarna netjes afdoen als onzin. Heb je je aluminium hoedje op vandaag of zo ?
  • 7 Dec 2019 om 13:08
    • Quote van 7 Dec 2019 om 13:00
      Waarom was er dan haast? En die stakeholders.. kijk eens naar de lijntjes! Kijk nou eens doe je ogen open en doe niet zo verschrikkelijk naïef.
    Dat snap je toch wel Frank. Zonder Cees was de club op dat moment finaal ten onder gegaan. Ondanks dat er op dat moment nog 'gewoon' een statutair directeur aanwezig was bij de club ;)
  • 7 Dec 2019 om 13:06
    Ach gebeurt overal...geld geld.. Heeft JJ goed gedaan door hem niet op te stellen. Zou persoonlijk hierdoor voor een NL sponsor gaan.
  • 7 Dec 2019 om 13:04
    Over de OSSH lijst nog positief nieuws trouwens. De lijst is er in vergelijking met het vorige meetmoment op 17 november jl per saldo met 5 sponsoren op vooruit gegaan waardoor we nu op het aantal van 404 zitten. Er is er één afgehaakt en er zijn 6 bijgekomen.
  • 7 Dec 2019 om 13:00
    • Quote van 7 Dec 2019 om 12:29
      Prima Frank. Jij legt de nadruk op Good Governance waardoor je een vraagteken kunt zetten bij de benoeming. Maar ga jij nou eens in op het feit dat Cees gewoon alle steun kreeg van de stakeholders en men inzag dat er haast was ? Alvast bedankt.
    Waarom was er dan haast? En die stakeholders.. kijk eens naar de lijntjes! Kijk nou eens doe je ogen open en doe niet zo verschrikkelijk naïef.
  • 7 Dec 2019 om 13:00
    • Quote van 7 Dec 2019 om 12:27
      Wat een onzin. "Vriendjes van Cees". De mannen van alle belangenorganisaties kunnen prima zelf een mening vormen en beslissen wat te doen in het belang van hun organisatie (of dat nu NN is of het personeel van de club of de sponsororganisatie. Dit heeft niets met dictatuur te maken. Wat een kulopmerking.
    Tot nog toe weinig van vernomen dat de mannen van de belangen organisatie zich roeren! Helaas krijg je van iedereen binnen de club te horen! sorry wij zitten ook maar met die man opgescheept (zelfs van de door Cees benoemde en hier vaak bekritiseerde Fan manager). . Je wil toch niet beweren dat Cees nou als een Florence Nightingale boven de club hangt. Verre van dat zelfs.
  • 7 Dec 2019 om 12:57
    • Quote van 7 Dec 2019 om 12:52
      Wat een snuggere reacties hier! Ik heb laatst JJ gevraagd om Frederiksen meer op te stellen.. die heb ik namelijk in mijn coach van het jaar team. Ook de schuld van CR zeker?
    Slechte vergelijking. Dat mag snuggerder.
  • 7 Dec 2019 om 12:52
    Wat een snuggere reacties hier! Ik heb laatst JJ gevraagd om Frederiksen meer op te stellen.. die heb ik namelijk in mijn coach van het jaar team. Ook de schuld van CR zeker?
  • 7 Dec 2019 om 12:30
    • Quote van 7 Dec 2019 om 12:12
      Het zijn allemaal vriendjes van Cees. Ze mochten allemaal in zijn zandbak spelen maar moeten natuurlijk wel even doen wat Cees wil want hij bepaald hoe het spel gespeeld wordt. Onder het motto Cees is de baas en mijn vriendjes doen wat ik wil. Dictatoriaal gedrag noemen ze dat volgens mij. Waren het Riemer en Foppe die als eerste de handdoek in de ring gooiden toen zij met een plan kwamen en Cees zich in eens naar voren wrong? Zogenaamd omdat Eijsinga het niet goed deed? Terwijl Cees nota bene zelf mede verantwoordelijk was als voorzitter RvC van het doen en laten van de directie(aanschaf LED schermen en iedereen met maar een beetje functie binnen de club in een dure lease auto te laten rond crossen enz enz?). Hier wordt door de Cees gelovigen overheen geluld. Cees heeft tot nog toe niks bereikt. Die beloofde hoofdsponsor? was dat 1 juli 2020, 2021,2022,2023 of nog iets later.
    Wat een kortzichtige mensen reageren hier, als er echt zo'n onvrede is kom dan op georganiseerde avonden zoals bijv. het petear dan kun je je hart laten spreken en alle vragen stellen en onvrede uitspreken.
  • 7 Dec 2019 om 12:29
    • Quote van 7 Dec 2019 om 11:45
      Wat jij doet is van de hak op de tak gaan in een discussie. Je begint over dat er haast geboden was om Cees aan te stellen en daarna begin je over stakeholders. Misschien moet jezelf eens uit je bubbel komen en je afvragen of de hele gang van zaken good governance waren. Daarna moet je je eens verdiepen in hoe alle lijntjes naar Cees zijn netwerk toelopen.
    Prima Frank. Jij legt de nadruk op Good Governance waardoor je een vraagteken kunt zetten bij de benoeming. Maar ga jij nou eens in op het feit dat Cees gewoon alle steun kreeg van de stakeholders en men inzag dat er haast was ? Alvast bedankt.
  • 7 Dec 2019 om 12:27
    • Quote van 7 Dec 2019 om 12:12
      Het zijn allemaal vriendjes van Cees. Ze mochten allemaal in zijn zandbak spelen maar moeten natuurlijk wel even doen wat Cees wil want hij bepaald hoe het spel gespeeld wordt. Onder het motto Cees is de baas en mijn vriendjes doen wat ik wil. Dictatoriaal gedrag noemen ze dat volgens mij. Waren het Riemer en Foppe die als eerste de handdoek in de ring gooiden toen zij met een plan kwamen en Cees zich in eens naar voren wrong? Zogenaamd omdat Eijsinga het niet goed deed? Terwijl Cees nota bene zelf mede verantwoordelijk was als voorzitter RvC van het doen en laten van de directie(aanschaf LED schermen en iedereen met maar een beetje functie binnen de club in een dure lease auto te laten rond crossen enz enz?). Hier wordt door de Cees gelovigen overheen geluld. Cees heeft tot nog toe niks bereikt. Die beloofde hoofdsponsor? was dat 1 juli 2020, 2021,2022,2023 of nog iets later.
    Wat een onzin. "Vriendjes van Cees". De mannen van alle belangenorganisaties kunnen prima zelf een mening vormen en beslissen wat te doen in het belang van hun organisatie (of dat nu NN is of het personeel van de club of de sponsororganisatie. Dit heeft niets met dictatuur te maken. Wat een kulopmerking.
  • 7 Dec 2019 om 12:23
    • Quote van 7 Dec 2019 om 12:12
      Het zijn allemaal vriendjes van Cees. Ze mochten allemaal in zijn zandbak spelen maar moeten natuurlijk wel even doen wat Cees wil want hij bepaald hoe het spel gespeeld wordt. Onder het motto Cees is de baas en mijn vriendjes doen wat ik wil. Dictatoriaal gedrag noemen ze dat volgens mij. Waren het Riemer en Foppe die als eerste de handdoek in de ring gooiden toen zij met een plan kwamen en Cees zich in eens naar voren wrong? Zogenaamd omdat Eijsinga het niet goed deed? Terwijl Cees nota bene zelf mede verantwoordelijk was als voorzitter RvC van het doen en laten van de directie(aanschaf LED schermen en iedereen met maar een beetje functie binnen de club in een dure lease auto te laten rond crossen enz enz?). Hier wordt door de Cees gelovigen overheen geluld. Cees heeft tot nog toe niks bereikt. Die beloofde hoofdsponsor? was dat 1 juli 2020, 2021,2022,2023 of nog iets later.
    Hij was geen voorzitter van de RVC maar van het SB is wel een verschilletje.
  • 7 Dec 2019 om 12:12
    • Quote van 7 Dec 2019 om 11:24
      Heb jij je wel eens verdiept, hoe de lijnen van het SB en de RvC allemaal naar Cees zijn netwerk sluiten?
    Het zijn allemaal vriendjes van Cees. Ze mochten allemaal in zijn zandbak spelen maar moeten natuurlijk wel even doen wat Cees wil want hij bepaald hoe het spel gespeeld wordt. Onder het motto Cees is de baas en mijn vriendjes doen wat ik wil. Dictatoriaal gedrag noemen ze dat volgens mij. Waren het Riemer en Foppe die als eerste de handdoek in de ring gooiden toen zij met een plan kwamen en Cees zich in eens naar voren wrong? Zogenaamd omdat Eijsinga het niet goed deed? Terwijl Cees nota bene zelf mede verantwoordelijk was als voorzitter RvC van het doen en laten van de directie(aanschaf LED schermen en iedereen met maar een beetje functie binnen de club in een dure lease auto te laten rond crossen enz enz?). Hier wordt door de Cees gelovigen overheen geluld. Cees heeft tot nog toe niks bereikt. Die beloofde hoofdsponsor? was dat 1 juli 2020, 2021,2022,2023 of nog iets later.
  • 7 Dec 2019 om 11:59
    Interessante discussie, waarbij wel een beetje nuance mist naar mijn mening. Natuurlijk hoort alleen JJ zich over de opstelling te roeren. Maar als de club een sponsor overhoudt aan een basisoptreden van Van Hau, of een invalbeurt, in de beker tegen een amateurteam dan help je de club op langer termijn natuurlijk voorruit.
    Overigens ben ik ook van mening dat JJ allang op een moment aast om Van Hau speelminuten te gunnen, alleen hebben we nog geen wedstrijd meegemaakt die daar echt ruimte voor bood. Meestal was het nog enorm spannend de laatste 10/20 minuten en om dan een linksback uit Vietnam te laten debuteren is nogal een risico.

  • 7 Dec 2019 om 11:50
    • Quote van 7 Dec 2019 om 00:37
      Zo gek is het nog niet? Werkelijk!?
    Dit gebeurt wel vaker hoor. Odegaard die zijn debuut bij Madrid maakte na een wissel met Ronaldo. Was ook puur voor de commercie, zowel de wissel als dat hij erin kwam voor Ronaldo.
  • 7 Dec 2019 om 11:46
    • Quote van 7 Dec 2019 om 11:29
      Nou voor de laatste keer Frank. Jij zit echt in een soort bubble. Alle stakeholders binnen de club en ook de sponsoren waren voor het aanstellen van Cees. Ga daar nou eens op in voor je de aandacht afleidt.
    Als sponsoren zo blij met Cees waren zouden de sponsor ruimtes toch barstensvol moeten zitten na de wedstrijden? Je kunt er tegenwoordig na 30-45 minuten een mitrailleur leeg schieten zonder iemand te raken. Vind je dat niet een beetje bijzonder, juist nu het Heerenveen gevoel volgens een aantal helemaal terug aan het komen is? Ik ben benieuwd wat voor verklaring je hier dan voor hebt.
  • 7 Dec 2019 om 11:45
    • Quote van 7 Dec 2019 om 11:29
      Nou voor de laatste keer Frank. Jij zit echt in een soort bubble. Alle stakeholders binnen de club en ook de sponsoren waren voor het aanstellen van Cees. Ga daar nou eens op in voor je de aandacht afleidt.
    Wat jij doet is van de hak op de tak gaan in een discussie. Je begint over dat er haast geboden was om Cees aan te stellen en daarna begin je over stakeholders. Misschien moet jezelf eens uit je bubbel komen en je afvragen of de hele gang van zaken good governance waren. Daarna moet je je eens verdiepen in hoe alle lijntjes naar Cees zijn netwerk toelopen.
  • 7 Dec 2019 om 11:35
    • Quote van 7 Dec 2019 om 10:57
      Dat duurde allemaal te lang, de urgentie was veel te groot. Daarbij zag het personeel etc het wel zitten in Cees en was men er met zijn allen heel snel uit. Dus dan is een gewone sollicitatie procedure helemaal niet nodig.
    Cees beloofde dat er niet in het personeelsbestand bezuinigd zou worden. Tjsa, hoe hij zieltjes moet weten te winnen weet hij als de beste. Dat is ook waarom hij iedereen graag bij hem op de koffie wilde. 6 Van de 10 trappen in zijn mooie praatjes. En dan pak je toch weer een behoorlijk percentage mensen in met niets meer dan luchtfietserij.
  • 7 Dec 2019 om 11:32
    • Quote van 7 Dec 2019 om 11:29
      Nou voor de laatste keer Frank. Jij zit echt in een soort bubble. Alle stakeholders binnen de club en ook de sponsoren waren voor het aanstellen van Cees. Ga daar nou eens op in voor je de aandacht afleidt.
    Jij zit in een bubble. Waarschijnlijk in de bubble van Cees net zoals alle leden die toestonden dat hij de macht greep.
  • 7 Dec 2019 om 11:29
    • Quote van 7 Dec 2019 om 11:24
      Heb jij je wel eens verdiept, hoe de lijnen van het SB en de RvC allemaal naar Cees zijn netwerk sluiten?
    Nou voor de laatste keer Frank. Jij zit echt in een soort bubble. Alle stakeholders binnen de club en ook de sponsoren waren voor het aanstellen van Cees. Ga daar nou eens op in voor je de aandacht afleidt.
  • 7 Dec 2019 om 11:24
    • Quote van 7 Dec 2019 om 11:20
      Wat bedoel je met vriendjespolitiek, macht etc ? Het gestook van Riemer en Foppe om GertJan Verbeek voorzitter proberen te maken en dus de club weer eens in onrustig vaarwater te brengen ?
    Heb jij je wel eens verdiept, hoe de lijnen van het SB en de RvC allemaal naar Cees zijn netwerk sluiten?
  • 7 Dec 2019 om 11:20
    • Quote van 7 Dec 2019 om 11:02
      Klopt. Ik mis het ook. Maar alles erom heen staat mij tegen. Vriendjespolitiek, geld, macht, tijdstippen van wedstrijden, kosten voor kaarten. En ga zo maar door.
    Wat bedoel je met vriendjespolitiek, macht etc ? Het gestook van Riemer en Foppe om GertJan Verbeek voorzitter proberen te maken en dus de club weer eens in onrustig vaarwater te brengen ?
  • 7 Dec 2019 om 11:18
    • Quote van 7 Dec 2019 om 11:07
      Hoezo onzin? Die haast die je benoemde is onzin kan je wel over stakeholders beginnen maar dat heeft niks met die haast die je zelf net bedoelde te maken. Tevens heb je geen idee wat er was gebeurd met transparante sollicitatieprocedure. Daar had ook een kandidaat uit kunnen komen die blanco was, wat wel good governance zou zijn geweest.
    Krijgen we weer zo'n discussie. Er was wel degelijk urgentie en nogmaals, maar daar ga je geheel aan voorbij, Cees Roozemond had groen licht van alle stakeholders. Wat mij betreft heeft discussieren met jou over dit onderwerp dan ook geen zin.
  • 7 Dec 2019 om 11:07
    • Quote van 7 Dec 2019 om 11:02
      Hoezo onzin ? Alle stakeholders binnen de club die er toch over beslissen waren unaniem eens met de aanstelling van Cees Roozemond. Als hij had moeten solliciteren zoasl jij dat wilde was hij ook aangesteld.
    Hoezo onzin? Die haast die je benoemde is onzin kan je wel over stakeholders beginnen maar dat heeft niks met die haast die je zelf net bedoelde te maken. Tevens heb je geen idee wat er was gebeurd met transparante sollicitatieprocedure. Daar had ook een kandidaat uit kunnen komen die blanco was, wat wel good governance zou zijn geweest.
  • 7 Dec 2019 om 11:02
    • Quote van 7 Dec 2019 om 10:30
      Je eigen besluit maar ik meen me te herinneren dat je wel enthousiast was met de uitnodiging die je kreeg om de wedstrijd gratis te bezoeken met vooraf een soort bijeenkomst.
    Klopt. Ik mis het ook. Maar alles erom heen staat mij tegen. Vriendjespolitiek, geld, macht, tijdstippen van wedstrijden, kosten voor kaarten. En ga zo maar door.
  • 7 Dec 2019 om 11:02
    • Quote van 7 Dec 2019 om 10:59
      Dat is natuurlijk onzin. Hier had prima een interim manager kunnen zitten voor een paar maanden. Sporrre deed dat ook fantastisch. Zo had je een prima kandidaat kunnen aanstellen wat getuigt van good governance, wat nu niet het geval was. Waardoor het breed gedragen zou worden.
    Hoezo onzin ? Alle stakeholders binnen de club die er toch over beslissen waren unaniem eens met de aanstelling van Cees Roozemond. Als hij had moeten solliciteren zoasl jij dat wilde was hij ook aangesteld.
  • 7 Dec 2019 om 10:59
    • Quote van 7 Dec 2019 om 10:57
      Dat duurde allemaal te lang, de urgentie was veel te groot. Daarbij zag het personeel etc het wel zitten in Cees en was men er met zijn allen heel snel uit. Dus dan is een gewone sollicitatie procedure helemaal niet nodig.
    Dat is natuurlijk onzin. Hier had prima een interim manager kunnen zitten voor een paar maanden. Sporrre deed dat ook fantastisch. Zo had je een prima kandidaat kunnen aanstellen wat getuigt van good governance, wat nu niet het geval was. Waardoor het breed gedragen zou worden.
  • 7 Dec 2019 om 10:57
    • Quote van 7 Dec 2019 om 10:15
      FC Groningen plaatste destijds een vacature op haar site voor de functie algemeen directeur toen Nijland bekend maakte dat hij ging stoppen. Open en transparant: https://www.sikkom.nl/iemand-vacature-bij-fc-groningen-algemeen-directeur/?harvest_referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F
    Dat duurde allemaal te lang, de urgentie was veel te groot. Daarbij zag het personeel etc het wel zitten in Cees en was men er met zijn allen heel snel uit. Dus dan is een gewone sollicitatie procedure helemaal niet nodig.
  • 7 Dec 2019 om 10:55
    Tís gewoon een zoethoudertje! Flink roepen dat er aan de andere kant van de wereld een sponsor zit (maar liefst 3) die wel even een kleine miljoen euri in onze SC zullen investeren. Er is tot op heden taal nog teken van wat voor bedrijf ook dat geld wil steken in de Club. Wat levert het een bedrijf van zo ver weg op om het dorpsclubje van Cees met geld te injecteren. HELEMAAL NIKS! Cees! ga voor de spiegel staan! roep 10 keer dat je en sponsor gevonden hebt en je gaat het zelf geloven. Wat is de Vietnamese vertaling voor kletskous of leugenaar?????
  • 7 Dec 2019 om 10:48
    • Quote van 7 Dec 2019 om 10:44
      Dit soort verhalen is voor niemand goed. Ook niet voor die jongen. Straks staat hij er een keer terecht puur om z’n voetbalkwaliteiten. Nu zullen veel mensen denken dat hij er alleen is om commerciële redenen.
    Het is vooral de manier waarop er met dit verhaal aan de haal wordt gegaan. Niemand kent de context en niemand kent de inhoud. Niemand weet ook of het überhaupt klopt en toch gaan we massaal weer conclusies trekken en roeptoeteren hier.
  • 7 Dec 2019 om 10:44
    Dit soort verhalen is voor niemand goed. Ook niet voor die jongen. Straks staat hij er een keer terecht puur om z’n voetbalkwaliteiten. Nu zullen veel mensen denken dat hij er alleen is om commerciële redenen.
  • 7 Dec 2019 om 10:30
    • Quote van 6 Dec 2019 om 22:09
      Precies dit. De voetbal wereld is verziekt. Het draait allemaal om geld. Hahaha, succes verder. Ik sta nog altijd achter mijn besluit, te stoppen met mijn seizoenskaart. Hoe pijnlijk ook.
    Je eigen besluit maar ik meen me te herinneren dat je wel enthousiast was met de uitnodiging die je kreeg om de wedstrijd gratis te bezoeken met vooraf een soort bijeenkomst.
  • 7 Dec 2019 om 10:15
    • Quote van 7 Dec 2019 om 01:54
      Maar wie zou het dan moeten doen , enige naam die vaak rond ging was Jan Dirk van der Zee nou als je daar mensen over hoort dan is dat ook geen vooruitgang . Tuurlijk is Cees op slinkse wijze aan het roer gekomen en had dit nooit gemoeten maar ik zou zo even geen goede kandidaat weten.
    FC Groningen plaatste destijds een vacature op haar site voor de functie algemeen directeur toen Nijland bekend maakte dat hij ging stoppen. Open en transparant: https://www.sikkom.nl/iemand-vacature-bij-fc-groningen-algemeen-directeur/?harvest_referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F
  • 7 Dec 2019 om 10:07
    • Quote van 7 Dec 2019 om 09:42
      Over het Balkan onderwerp ga ik met jou niet meer in discussie...en dat wist je ook ! Waarom toch hier op reageren!? .. En Willem 2 , vergeten dat ze netjes derde staan? En betreft achterland tussen Eindhoven, Den Bosch , Breda, Waalwijk en dan nog het Rotterdamse vlakbij !? Doe je best eens topografisch :-)
    Waarom haal je dat hele Balkan gezwam zelf überhaupt weer aan in dit onderwerp. Het is totaal niet van toepassing en dan mekkeren als iemand er wat van zegt van wie jij er denk op te moeten aanspreken. Je lokt en het zelf weer compleet uit.
  • 7 Dec 2019 om 10:04
    • Quote van 7 Dec 2019 om 01:37
      De huidige situatie te bespottelijk voor woorden. En deze situatie is eigenhandig door het falen van Cees Roozemond ontstaan. Helaas heeft de praatjesmaker zeer schadelijke uitspraken gedaan en aantoonbaar slechte beslissingen genomen. Hier nog eens de feiten zodat we ze niet vergeten:
      - zelfbenoeming (totaal onaanvaardbaar in het bedrijfsleven) - vriendje opdracht geven (met geld van de club) om met een ontiegelijk slechte email campagne een hoofdsponsor te vinden. Dit riekt naar corruptie. In ieder geval is het overduidelijk een vorm van vriendjespolitiek. Dat zou niet mogelijk moeten zijn bij onze club.
      - fanmanager aanstellen. Zeer discutabele gang van zaken.
      - openlijk laten weten hoeveel geld je van de hoofdsponsor wilt hebben en meermaals een deadline stellen. Cees heeft daarmee zijn onderhandelingspositie compleet teniet gedaan. Veel potentiële kandidaten zijn toen al afgehaakt. Zij willen echt niet dat iedereen denkt dat men aan dit bedrag voldaan heeft. Cees kan op zijn beurt moeilijk een sponsor voor minder accepteren aangezien dat een enorm gezichtsverlies voor hem oplevert. Dat we nog altijd geen hoofdsponsor hebben is een direct gevolg van het persoonlijk falen van Cees. De tijdsdruk die Cees zich openlijk heeft opgelegd speelt zwaar tegen hem en speelt elke potentiële kandidaat in de hand. Het noemen van het gewenste bedrag heeft elke potentiële partij volledig inzicht gegeven. Cees kan met niemand meer onderhandelen omdat er niets meer is om over te onderhandelen.

      Het enige dat Cees in de wind speelt is dat het team het goed doet. Daar heeft hij echter totaal geen aandeel in. Dat we een sponsor in Vietnam moeten zoeken is ronduit belachelijk. Het zegt genoeg over de situatie die Cees heeft gecreëerd: op dit moment zijn er geen serieuze bedrijven in Nederland die een deal willen sluiten zolang Cees onze voorzitter is.

      De vergelijking hieronder met narcist is zeer treffend. Cees zou er goed aan doen om op te stappen voordat hij nog meer commerciële schade aan de club toebrengt. Ik zou iedereen willen vragen nog eens naar de absurditeit van de persoon Cees Roozemond te kijken. Trek je conclusie!
    Precies dit. Klopt als een bus. En daarom heeft Cees altijd te maken met alle onderwerpen die over de club gaan. Hij is hoofdverantwoordelijk...
  • 7 Dec 2019 om 09:42
    • Quote van 7 Dec 2019 om 01:06
      je vraagt er ook zelf om dat ik er mee doorga als je zo reageert sibbele ik heb al weken niets meer tegen je gezegd , of heb je een gebrek aan aandacht dat je het vuurtje weer moet aanwakkeren ??? De Balkan en omliggende landen is geprobeerd , geef het nou eens op , die spelers op een enkele uitzondering komen hier totaal niet tot hun recht , waarom is dat zo lastig voor jou om dat toe te geven en je er eens bij neer te leggen ? Daarbij is Tilburg alleen al 7x zo groot als Heerenveen , het achterland niet eens mee gerekend dat maakt het nogal eenvoudig als je resultaten steeds beter zijn. Het wordt gemeld door Omrop Fryslan . Sawol Jansen as Koopman wolle gjin reaksje of taljochting jaan. Er blijven van dit soort verhalen in de wereld komen en de bron wordt vaak niet naar buiten gebracht, waardoor vooral ook omdat beide mannen niet wilden reageren het een verhaal blijft op basis van wat iemand anders de pers influistert.
    Over het Balkan onderwerp ga ik met jou niet meer in discussie...en dat wist je ook ! Waarom toch hier op reageren!? .. En Willem 2 , vergeten dat ze netjes derde staan? En betreft achterland tussen Eindhoven, Den Bosch , Breda, Waalwijk en dan nog het Rotterdamse vlakbij !? Doe je best eens topografisch :-)
  • 7 Dec 2019 om 07:49
    Het is dat er goed gepresteerd wordt waardoor de aandacht wordt weggehouden bij de bestuursperikelen. Maar Roozemond heeft nog niks gepresteerd. Nog geen hoofdsponsor, stadion is nog steeds erg leeg en sportcomplex duurt maar..... Een dikke luchtfietser dus blijkbaar. En dan gaat een salesmanager vragen om een speler op te stellen.....Lachwekkend.
  • 7 Dec 2019 om 03:25
    • Quote van 7 Dec 2019 om 02:12
      Wat een drama hier... En wat een ontzettend zwart/witte meningen. Lijkt me dat er nog wel een paar tinten grijs tussenin passen, hoewel wellicht geen 50.
      Moet JJ Van Hau opstellen alleen vanwege de commerciele belangen? Nee natuurlijk niet. En als dat slecht uitpakt is het ook alleen maar slechter voor de financien.
      Maar als die jongen er nu erg dichtbij zit, en we weten dat het financieel aantrekkelijk is, dan is het helemaal niet zo gek om hem af en toe 10min voor tijd in te zetten, om te beginnen in wedstrijden waar het kan. Dan zie we daarna vanzelf of hij het niveau aan kan en er wellicht meer kan volgen. En zo niet, dan niet.
    Het verloop van de afgelopen wedstrijden is denk ik juist het probleem. Johnny zal voorlopig niet afstappen van het experiment met van Rhijn en Floranus. Als je dan ook nog eens een paar wedstrijden op rij slap aan wedstrijden begint en terug moet komen vanuit een achterstand ga je al helemaal niet zo'n wissel toepassen vanuit commercieel oogpunt. Maar ik kan me best voorstellen dat dit niet zomaar een bedacht verhaal is. Het kan meewerken een hoofdsponsor binnen te halen, aangezien er maarliefst 2 van de (eeuwige) 3 partijen Vietnamees is. Het ontbreken van een hoofdsponsor van 800k - 1 miljoen is iets wat als een molensteen om de nek van Cees hangt. Dat zal zelfs voor de grootste positivo's hier geen verrassing zijn. Dit kan niet nog een half seizoen doorgaan met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid van een tegenvallend (negatief) jaarverslag in aantocht.
  • 7 Dec 2019 om 02:12
    Wat een drama hier... En wat een ontzettend zwart/witte meningen. Lijkt me dat er nog wel een paar tinten grijs tussenin passen, hoewel wellicht geen 50.
    Moet JJ Van Hau opstellen alleen vanwege de commerciele belangen? Nee natuurlijk niet. En als dat slecht uitpakt is het ook alleen maar slechter voor de financien.
    Maar als die jongen er nu erg dichtbij zit, en we weten dat het financieel aantrekkelijk is, dan is het helemaal niet zo gek om hem af en toe 10min voor tijd in te zetten, om te beginnen in wedstrijden waar het kan. Dan zie we daarna vanzelf of hij het niveau aan kan en er wellicht meer kan volgen. En zo niet, dan niet.
  • 7 Dec 2019 om 01:54
    • Quote van 7 Dec 2019 om 01:37
      De huidige situatie te bespottelijk voor woorden. En deze situatie is eigenhandig door het falen van Cees Roozemond ontstaan. Helaas heeft de praatjesmaker zeer schadelijke uitspraken gedaan en aantoonbaar slechte beslissingen genomen. Hier nog eens de feiten zodat we ze niet vergeten:
      - zelfbenoeming (totaal onaanvaardbaar in het bedrijfsleven) - vriendje opdracht geven (met geld van de club) om met een ontiegelijk slechte email campagne een hoofdsponsor te vinden. Dit riekt naar corruptie. In ieder geval is het overduidelijk een vorm van vriendjespolitiek. Dat zou niet mogelijk moeten zijn bij onze club.
      - fanmanager aanstellen. Zeer discutabele gang van zaken.
      - openlijk laten weten hoeveel geld je van de hoofdsponsor wilt hebben en meermaals een deadline stellen. Cees heeft daarmee zijn onderhandelingspositie compleet teniet gedaan. Veel potentiële kandidaten zijn toen al afgehaakt. Zij willen echt niet dat iedereen denkt dat men aan dit bedrag voldaan heeft. Cees kan op zijn beurt moeilijk een sponsor voor minder accepteren aangezien dat een enorm gezichtsverlies voor hem oplevert. Dat we nog altijd geen hoofdsponsor hebben is een direct gevolg van het persoonlijk falen van Cees. De tijdsdruk die Cees zich openlijk heeft opgelegd speelt zwaar tegen hem en speelt elke potentiële kandidaat in de hand. Het noemen van het gewenste bedrag heeft elke potentiële partij volledig inzicht gegeven. Cees kan met niemand meer onderhandelen omdat er niets meer is om over te onderhandelen.

      Het enige dat Cees in de wind speelt is dat het team het goed doet. Daar heeft hij echter totaal geen aandeel in. Dat we een sponsor in Vietnam moeten zoeken is ronduit belachelijk. Het zegt genoeg over de situatie die Cees heeft gecreëerd: op dit moment zijn er geen serieuze bedrijven in Nederland die een deal willen sluiten zolang Cees onze voorzitter is.

      De vergelijking hieronder met narcist is zeer treffend. Cees zou er goed aan doen om op te stappen voordat hij nog meer commerciële schade aan de club toebrengt. Ik zou iedereen willen vragen nog eens naar de absurditeit van de persoon Cees Roozemond te kijken. Trek je conclusie!
    Maar wie zou het dan moeten doen , enige naam die vaak rond ging was Jan Dirk van der Zee nou als je daar mensen over hoort dan is dat ook geen vooruitgang . Tuurlijk is Cees op slinkse wijze aan het roer gekomen en had dit nooit gemoeten maar ik zou zo even geen goede kandidaat weten.
  • 7 Dec 2019 om 01:37
    De huidige situatie te bespottelijk voor woorden. En deze situatie is eigenhandig door het falen van Cees Roozemond ontstaan. Helaas heeft de praatjesmaker zeer schadelijke uitspraken gedaan en aantoonbaar slechte beslissingen genomen. Hier nog eens de feiten zodat we ze niet vergeten:
    - zelfbenoeming (totaal onaanvaardbaar in het bedrijfsleven) - vriendje opdracht geven (met geld van de club) om met een ontiegelijk slechte email campagne een hoofdsponsor te vinden. Dit riekt naar corruptie. In ieder geval is het overduidelijk een vorm van vriendjespolitiek. Dat zou niet mogelijk moeten zijn bij onze club.
    - fanmanager aanstellen. Zeer discutabele gang van zaken.
    - openlijk laten weten hoeveel geld je van de hoofdsponsor wilt hebben en meermaals een deadline stellen. Cees heeft daarmee zijn onderhandelingspositie compleet teniet gedaan. Veel potentiële kandidaten zijn toen al afgehaakt. Zij willen echt niet dat iedereen denkt dat men aan dit bedrag voldaan heeft. Cees kan op zijn beurt moeilijk een sponsor voor minder accepteren aangezien dat een enorm gezichtsverlies voor hem oplevert. Dat we nog altijd geen hoofdsponsor hebben is een direct gevolg van het persoonlijk falen van Cees. De tijdsdruk die Cees zich openlijk heeft opgelegd speelt zwaar tegen hem en speelt elke potentiële kandidaat in de hand. Het noemen van het gewenste bedrag heeft elke potentiële partij volledig inzicht gegeven. Cees kan met niemand meer onderhandelen omdat er niets meer is om over te onderhandelen.

    Het enige dat Cees in de wind speelt is dat het team het goed doet. Daar heeft hij echter totaal geen aandeel in. Dat we een sponsor in Vietnam moeten zoeken is ronduit belachelijk. Het zegt genoeg over de situatie die Cees heeft gecreëerd: op dit moment zijn er geen serieuze bedrijven in Nederland die een deal willen sluiten zolang Cees onze voorzitter is.

    De vergelijking hieronder met narcist is zeer treffend. Cees zou er goed aan doen om op te stappen voordat hij nog meer commerciële schade aan de club toebrengt. Ik zou iedereen willen vragen nog eens naar de absurditeit van de persoon Cees Roozemond te kijken. Trek je conclusie!
  • 7 Dec 2019 om 01:06
    • Quote van 7 Dec 2019 om 00:23
      Er is inderdaad in Europa genoeg "materiaal" voor handen! Bv in de Balkan...maar dat pruimen ze hier niet en er is er steeds ééntje bij die daar steeds weer zijn " stokpaardje" uit wil halen....jij weet ongetwijfeld wie ik bedoel ..!? Diegene die nu jou koste wat kost probeert te kleineren.
    je vraagt er ook zelf om dat ik er mee doorga als je zo reageert sibbele ik heb al weken niets meer tegen je gezegd , of heb je een gebrek aan aandacht dat je het vuurtje weer moet aanwakkeren ??? De Balkan en omliggende landen is geprobeerd , geef het nou eens op , die spelers op een enkele uitzondering komen hier totaal niet tot hun recht , waarom is dat zo lastig voor jou om dat toe te geven en je er eens bij neer te leggen ? Daarbij is Tilburg alleen al 7x zo groot als Heerenveen , het achterland niet eens mee gerekend dat maakt het nogal eenvoudig als je resultaten steeds beter zijn. Het wordt gemeld door Omrop Fryslan . Sawol Jansen as Koopman wolle gjin reaksje of taljochting jaan. Er blijven van dit soort verhalen in de wereld komen en de bron wordt vaak niet naar buiten gebracht, waardoor vooral ook omdat beide mannen niet wilden reageren het een verhaal blijft op basis van wat iemand anders de pers influistert.
  • 7 Dec 2019 om 01:02
    Soort van Formule 1 insteek . Wie de beste sponsor meeneemt die speelt. Het is toch vreselijk dit. JJ, kan v. Hau nu niet meer opstellen. Hij kan niet rustig meer wennen áls ie al wel de kans krijgt, want de spreekkoren kun je al wel bedenken als het niet meteen goed gaat. Alle krediet is ie nu kwijt omdat de reden waarom hij speelt de eventuele sponsor is... Mislukt project is dit. Zsm afscheid nemen van deze prima jongen maar waardeloze constructie.
  • 7 Dec 2019 om 00:37
    • Quote van 6 Dec 2019 om 22:03
      Ben je wel lekker in je kop? Wat heeft Roozemond te maken met wat Koopman zegt? En trouwens, is het zo gek om te vragen om een speler wat meer op te stellen, als dit beter is voor de commercie? Ik denk dat je vrij naïef bent als het gaat om voetbalclubs en financieen.. Moet je het boek "Voetbal en maffia" maar eens lezen. Van iwan van Duren en Tom Knipping. Clubs moeten wel vaker iets doen voor geld..
      Dus dat je een speler laat spelen omdat het goed valt in een land en goed is voor een geldschieter of sponsor is zo gek nog niet.

    Zo gek is het nog niet? Werkelijk!?
  • 7 Dec 2019 om 00:36
    JJ zal vast geantwoord hebben met: oké, zodra we dispensatie krijgen van de KNVB zodat we 12 man op mogen stellen zet ik hem er gelijk in. Nee, geloof niet dat JJ zijn oren laat hangen naar iemand die om andere reden dan sportieve een speler graag opgesteld ziet.
  • 7 Dec 2019 om 00:27
    • Quote van 6 Dec 2019 om 22:05
      Wat een reactie ook weer. Waarom zou een Willem2 ineens het goed doen met hun middelen? Omdat ze nu toevallig derde staan?
      WillemII moet ook creatief zijn hoor, net als alle clubs behalve Ajax en AZ.
    Nee! ...Bij Willem 2 hebben ze het gewoon prima voor elkaar met geweldige bestuurders en publiek ! ..Niks toeval/geluk/ creativiteit !
  • 7 Dec 2019 om 00:23
    • Quote van 6 Dec 2019 om 21:04
      Ik heb niets geroepen over machtsspelletjes of corruptie. Ik zit er gewoon een beetje over in, waarom we het daar, en zo ver moeten zoeken..! Als je het over de grens wil doen lijkt Europa prima genoeg. Een grote Duitse bierbrouwer zou ook niet misstaan en dan een Duitse speler halen met een dikke bierbuik en die dan verplicht moeten opstellen..!
    Er is inderdaad in Europa genoeg "materiaal" voor handen! Bv in de Balkan...maar dat pruimen ze hier niet en er is er steeds ééntje bij die daar steeds weer zijn " stokpaardje" uit wil halen....jij weet ongetwijfeld wie ik bedoel ..!? Diegene die nu jou koste wat kost probeert te kleineren.
  • 6 Dec 2019 om 22:36
    • Quote van 6 Dec 2019 om 22:09
      Precies dit. De voetbal wereld is verziekt. Het draait allemaal om geld. Hahaha, succes verder. Ik sta nog altijd achter mijn besluit, te stoppen met mijn seizoenskaart. Hoe pijnlijk ook.
    Er zijn hier een paar die maar interessant blijven doen dat ze geen seizoenkaart meer hebben. Zo narcistisch.
  • 6 Dec 2019 om 22:26
    • Quote van 6 Dec 2019 om 20:03
      Ik meende laatst gelezen te hebben dat ie niet aan het toernooi zou deelnemen of is er nog een toernooi?
    Klopt er is nog een toernooi, AFC onder 23, in januari is er weer een wedstrijd ronde.
  • 6 Dec 2019 om 22:09
    • Quote van 6 Dec 2019 om 22:03
      Ben je wel lekker in je kop? Wat heeft Roozemond te maken met wat Koopman zegt? En trouwens, is het zo gek om te vragen om een speler wat meer op te stellen, als dit beter is voor de commercie? Ik denk dat je vrij naïef bent als het gaat om voetbalclubs en financieen.. Moet je het boek "Voetbal en maffia" maar eens lezen. Van iwan van Duren en Tom Knipping. Clubs moeten wel vaker iets doen voor geld..
      Dus dat je een speler laat spelen omdat het goed valt in een land en goed is voor een geldschieter of sponsor is zo gek nog niet.

    Precies dit. De voetbal wereld is verziekt. Het draait allemaal om geld. Hahaha, succes verder. Ik sta nog altijd achter mijn besluit, te stoppen met mijn seizoenskaart. Hoe pijnlijk ook.
  • 6 Dec 2019 om 22:05
    • Quote van 6 Dec 2019 om 21:47
      Volgens mij zitten een aantal hier te denken dat wij het als club die niet afhankelijk is van externe geld schieters zoals Vitesse en Utrechts het even gaan maken als subtopper. Ik zou zeggen droom lekker verder. Die tijd is geweest, de enige club die het echt goed doet met de middelen is Willem 2. Clubs als Heerenveen en Groningen ook moeten creatief zijn zoals al zo vaak wordt gezegd. Dat dit dan een van de resultaten is, lijkt mij niet helemaal raar ondanks dat er inderdaad 1000 andere oplossingen zouden kunnen zijn. Maar geheel ondenkbaar is dit toch allemaal niet met de ambities die we hebben?
    Wat een reactie ook weer. Waarom zou een Willem2 ineens het goed doen met hun middelen? Omdat ze nu toevallig derde staan?
    WillemII moet ook creatief zijn hoor, net als alle clubs behalve Ajax en AZ.
  • 6 Dec 2019 om 22:03
    • Quote van 6 Dec 2019 om 21:48
      Hahaha, dit is hilarisch. Iemand moeten opstellen voor commerciëel belang. Hahaha, zijn we een voetbalclub? Roozemond gaat echt nog wel ten onder. De beerput is nog niet leeg, hij begint hem nu zelf te vullen. JJ blijft wel stand houden. Hij kan zorgen dat...
    Ben je wel lekker in je kop? Wat heeft Roozemond te maken met wat Koopman zegt? En trouwens, is het zo gek om te vragen om een speler wat meer op te stellen, als dit beter is voor de commercie? Ik denk dat je vrij naïef bent als het gaat om voetbalclubs en financieen.. Moet je het boek "Voetbal en maffia" maar eens lezen. Van iwan van Duren en Tom Knipping. Clubs moeten wel vaker iets doen voor geld..
    Dus dat je een speler laat spelen omdat het goed valt in een land en goed is voor een geldschieter of sponsor is zo gek nog niet.

  • 6 Dec 2019 om 21:48
    Hahaha, dit is hilarisch. Iemand moeten opstellen voor commerciëel belang. Hahaha, zijn we een voetbalclub? Roozemond gaat echt nog wel ten onder. De beerput is nog niet leeg, hij begint hem nu zelf te vullen. JJ blijft wel stand houden. Hij kan zorgen dat...
  • 6 Dec 2019 om 21:47
    Volgens mij zitten een aantal hier te denken dat wij het als club die niet afhankelijk is van externe geld schieters zoals Vitesse en Utrechts het even gaan maken als subtopper. Ik zou zeggen droom lekker verder. Die tijd is geweest, de enige club die het echt goed doet met de middelen is Willem 2. Clubs als Heerenveen en Groningen ook moeten creatief zijn zoals al zo vaak wordt gezegd. Dat dit dan een van de resultaten is, lijkt mij niet helemaal raar ondanks dat er inderdaad 1000 andere oplossingen zouden kunnen zijn. Maar geheel ondenkbaar is dit toch allemaal niet met de ambities die we hebben?
  • 6 Dec 2019 om 21:14
    Voetbal is toch internationaal? Spelers komen tegenwoordig uit alle mogelijke windstreken. Rare verhalen hier de laatste tijd. Ejuke? Mag die ook niet of zo?
  • 6 Dec 2019 om 21:04
    • Quote van 6 Dec 2019 om 20:57
      Het is voor mij meer een optel som met oa wat hij gisteren allemaal riep frank , iets met russische macht spelletjes en corrupte vietnamse bedrijven en ga zo maar door .

      Het janssen dwingen verhaal is idd niet mis mee maar de rest is weer compleet panisch
    Ik heb niets geroepen over machtsspelletjes of corruptie. Ik zit er gewoon een beetje over in, waarom we het daar, en zo ver moeten zoeken..! Als je het over de grens wil doen lijkt Europa prima genoeg. Een grote Duitse bierbrouwer zou ook niet misstaan en dan een Duitse speler halen met een dikke bierbuik en die dan verplicht moeten opstellen..!
  • 6 Dec 2019 om 20:57
    • Quote van 6 Dec 2019 om 20:55
      Zoveel raars zegt Ynze niet. Van Hau is niet op voorspraak van Hamstra gekomen.
    Het is voor mij meer een optel som met oa wat hij gisteren allemaal riep frank , iets met russische macht spelletjes en corrupte vietnamse bedrijven en ga zo maar door .

    Het janssen dwingen verhaal is idd niet mis mee maar de rest is weer compleet panisch
  • 6 Dec 2019 om 20:56
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Hij heeft toch verschrikkelijk veel overeenkomsten, of niet?
  • 6 Dec 2019 om 20:55
    • Quote van 6 Dec 2019 om 20:49
      Mijn god wat moet jij slecht slapen de laatste paar dagen wat zie jij een hoop demonen overal , echt niet gezond meer . Nog even en je gaat nog beweren dat Donald Trump de echt baas is bij Heerenveen zoveel complot theorieën gooi jij de wereld in.
    Zoveel raars zegt Ynze niet. Van Hau is niet op voorspraak van Hamstra gekomen.
  • 6 Dec 2019 om 20:53
    • Quote van 6 Dec 2019 om 20:49
      Mijn god wat moet jij slecht slapen de laatste paar dagen wat zie jij een hoop demonen overal , echt niet gezond meer . Nog even en je gaat nog beweren dat Donald Trump de echt baas is bij Heerenveen zoveel complot theorieën gooi jij de wereld in.
    Lang leve de grote narcist Roozemond: Narcisten hebben een diepgeworteld patroon van grootheidsgevoelens die tot uiting komen in fantasie of gedrag. Wanneer je een narcist bent, heb je een grote behoefte aan bewondering vanuit je omgeving. Je hebt zelf echter weinig empathie voor deze omgeving. Een narcistische persoonlijkheidsstoornis begint tijdens de vroege volwassenheid. Een narcistische persoonlijkheidsstoornis komt tot uiting in tenminste vijf van de onderstaande kenmerken. Kenmerken narcist Een overgewaardeerd gevoel van belangrijkheid. Je overdrijft je prestaties of je talent. Je verwacht behandeld te worden alsof je boven alles en iedereen staat, ook al is hier geen daadwerkelijke aanleiding toe Fantasieën over successen, macht, schoonheid, ideale liefde of genialiteit Een verheerlijkt zelfbeeld. Je ziet jezelf als erg speciaal. Je wilt alleen maar omgaan met andere speciale mensen, bijvoorbeeld erg rijke mensen of mensen met een andere hoge status Verslaafd aan aandacht. Je hebt een drang naar extreme bewondering. Je wilt constant en door iedereen geprezen en bewonderd worden. Je vindt het leuk wanneer anderen naar jou opkijken Onredelijke verwachtingen naar anderen. Je verwacht dat anderen altijd meegaan in jouw wensen en verwachtingen Een gebrek aan empathie. Je kan je niet verplaatsen in anderen en erkent hun gevoelens niet Je maakt misbruik van anderen om je doelen te bereiken Je bent vaak erg jaloers op anderen of denkt dat anderen jaloers zijn op jou Je wordt dwingend of vrijheid beperkend ten opzichte van je werknemers! Je gedraagt je hooghartig Andere kenmerken van een narcist zijn: Agressief gedrag Gespeelde charme Een zucht naar macht Het ontbreken van schuldgevoelens of berouw Gebrek aan emoties
  • 6 Dec 2019 om 20:49
    • Quote van 6 Dec 2019 om 20:07
      Tja daar begint het gedonder al..! Het begin van het einde. Hamstra werd al buitenspel gezet en niet bij de deal van deze Vietnamese speler betrokken. En nu moet ook JJ er aan geloven omdat de heren Koopman en Roozemond geen gezichtsverlies willen lijden. JJ moet lekker z’n poot stijf houden en voor zn eigen succes gaan..!
    Mijn god wat moet jij slecht slapen de laatste paar dagen wat zie jij een hoop demonen overal , echt niet gezond meer . Nog even en je gaat nog beweren dat Donald Trump de echt baas is bij Heerenveen zoveel complot theorieën gooi jij de wereld in.
  • 6 Dec 2019 om 20:45
    • Quote van 6 Dec 2019 om 20:07
      Tja daar begint het gedonder al..! Het begin van het einde. Hamstra werd al buitenspel gezet en niet bij de deal van deze Vietnamese speler betrokken. En nu moet ook JJ er aan geloven omdat de heren Koopman en Roozemond geen gezichtsverlies willen lijden. JJ moet lekker z’n poot stijf houden en voor zn eigen succes gaan..!
    Haal die duim es uit je mond joh ;)
  • 6 Dec 2019 om 20:43
    Moet Janssen echt niet gaan doen. Alleen doen wanneer hij echt aantoonbaar goed is. We zitten net in een redelijke vorm en dan moet je niet dit soort gekke dingen doen vanuit commercieel oogpunt. Doet me een heel klein beetje denken aan Odegaard. Voordat hij speelde liep het heel goed bij Heerenveen met o.a. van Amersfoort. Toen moest streppel verplicht Odegaard laten spelen, en helaas ging het toen minder. Niet dat Odegaard een slechte voetballer is en was, maar uiteindelijk heeft hij ook niet reuze veel laten zien bij ons..
  • 6 Dec 2019 om 20:17
    • Quote van 6 Dec 2019 om 19:55
      Laat hem inderdaad gewoon eens wat minuten maken in het eerste. Laatste 10 minuten of zo.Vooral als het commercieel interessant is zeg ik doen !
    Precies, mag best wel ff in een wedstrijd waar het kan.
  • 6 Dec 2019 om 20:07
    Tja daar begint het gedonder al..! Het begin van het einde. Hamstra werd al buitenspel gezet en niet bij de deal van deze Vietnamese speler betrokken. En nu moet ook JJ er aan geloven omdat de heren Koopman en Roozemond geen gezichtsverlies willen lijden. JJ moet lekker z’n poot stijf houden en voor zn eigen succes gaan..!
  • 6 Dec 2019 om 20:03
    Ik meende laatst gelezen te hebben dat ie niet aan het toernooi zou deelnemen of is er nog een toernooi?
  • 6 Dec 2019 om 19:55
    Laat hem inderdaad gewoon eens wat minuten maken in het eerste. Laatste 10 minuten of zo.Vooral als het commercieel interessant is zeg ik doen !
  • 6 Dec 2019 om 19:44
    Als die het laat zien mag die erin.... Anders op de bank houden!