SC Heerenveen komt tekort tegen effectief Feyenoord MATCHDAY | SC Heerenveen met verwachte elf tegen Feyenoord Jansen legt keuze Bruijn uit: ''Verwacht dat de ruimtes klein zijn'' OFFICIEEL | Arka Gdynia verlost SC Heerenveen van Mihajlovic Jansen bevestigt: Bruijn in de spits tegen Feyenoord

Roozemond krabbelt terug: ''Misschien moeten we er van afwijken''

( 78 reacties)
Roozemond krabbelt terug: ''Misschien moeten we er van afwijken''

Het is Cees Roozemond sinds zijn aanstelling in maart nog niet gelukt om de financiële zorgen (met name het oplopende operationele tekort van circa zes miljoen euro) het hoofd te bieden. "We liggen nog niet op koers", bevestigt de algemeen directeur in de Leeuwarder Courant.

Zowel op het gebied van kosten als commerciële opbrengsten is er nog voldoende werk te verrichten. Zeker als men bedenkt dat het operationele tekort binnen drie jaar eigenlijk terug moet worden gebracht naar twee miljoen euro. "Als je zo’n plan maakt, weet je niet precies hoe de lijn in die drie jaar gaat lopen", zegt Roozemond nu, vijf maanden na het beleidsplan is gepresenteerd.

"Misschien moeten we er onderweg van afwijken, of herijken. (...) Er moet een gezonde balans zijn tussen enerzijds transferinkomsten en anderzijds operationele verliezen. Je moet je afvragen of je, om het tekort koste wat kost op 2 miljoen te euro krijgen, het spelersbudget moet blijven begrenzen", vervolgt Roozemond, die ook niet van plan is om het personeelsbestand in te gaan krimpen.

"Het moeilijke is dat het pijn gaat doen als je gaat snijden in de organisatie. Als je dat doet, verdwijnt de positieve flow die er nu heerst bij de club", aldus Roozemond, die verzekert dat de club voldoende liquide middelen heeft om de boel draaiende te houden. "Dat is essentieel. Daar kijk ik dagelijks naar en wat dat betreft zitten we voor meerdere jaren goed. Dat geeft rust."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 6 Dec 2019 om 14:31
    • Quote van 6 Dec 2019 om 13:25
      Niet? Waarom niet? Hij was toch de verantwoordelijke man? Dan sta je toch tussen de kampen in? Vooropgesteld dat hij misschien wel in de meest moeilijke fase van de club aan het roer stond(verkeerde tijd en plaats) was hij niet bij machte de boel te leiden en een duidelijk stempel te drukken. Maar kreeg hij een eerlijke kans? Met je eens, een dikke NEE.
    Dan blijft er geen 1 voorzitter. Daarom bezuinigt Cees ook niet op het personeel. Dan blijven ze wel achter hem staan. Als het tekort is opgelopen dan moet Cees ook wegwezen.
  • 6 Dec 2019 om 14:26
    • Quote van 6 Dec 2019 om 13:24
      Precies dit! Als je als toezichthouder de voorzitter er uit knikkert met als reden: “Het onaanvaardbaar hoog laten oplopen van het operationeel tekort en het gebrek aan initiatieven/perspectieven om dit op korte termijn te doen keren”. Dan mag je volgens mij in ieder geval op korte termijn verwachten dat het tekort in ieder geval niet verder oploopt... En dan mag je na 6 maanden ook wel de eerste succesjes verwachten op commercieel gebied en niet een dalende commerciële omzet...
    Klopt
  • 6 Dec 2019 om 13:25
    • Quote van 6 Dec 2019 om 13:16
      Daar kon van der wiel toch niks aan doen.
    Niet? Waarom niet? Hij was toch de verantwoordelijke man? Dan sta je toch tussen de kampen in? Vooropgesteld dat hij misschien wel in de meest moeilijke fase van de club aan het roer stond(verkeerde tijd en plaats) was hij niet bij machte de boel te leiden en een duidelijk stempel te drukken. Maar kreeg hij een eerlijke kans? Met je eens, een dikke NEE.
  • 6 Dec 2019 om 13:24
    • Quote van 6 Dec 2019 om 12:16
      De verwachting op korte termijn is voor mij niet dat het tekort oploopt en de commerciele omzet zoals nu daalt.
    Precies dit! Als je als toezichthouder de voorzitter er uit knikkert met als reden: “Het onaanvaardbaar hoog laten oplopen van het operationeel tekort en het gebrek aan initiatieven/perspectieven om dit op korte termijn te doen keren”. Dan mag je volgens mij in ieder geval op korte termijn verwachten dat het tekort in ieder geval niet verder oploopt... En dan mag je na 6 maanden ook wel de eerste succesjes verwachten op commercieel gebied en niet een dalende commerciële omzet...
  • 6 Dec 2019 om 13:22
    • Quote van 6 Dec 2019 om 12:16
      De Posts van Petter moeten met name op hun poëtische merites worden beoordeeld. Daarop zijn zij onovertroffen.
    En van jou ook.
    Doe het maar weer even in het Fries.
  • 6 Dec 2019 om 13:21
    • Quote van 6 Dec 2019 om 12:16
      De verwachting op korte termijn is voor mij niet dat het tekort oploopt en de commerciele omzet zoals nu daalt.
    Die kans is aannemelijk echter als met die inzet de doelstelling voor de langere termijn wel behaald kan worden, dan is het geen ramp(mits aan de verplichtingen kan worden voldaan). Essentieel is een hoofdsponsor(Vietnamees of zo Fries als sukerboale, het gaat om de pegels) en een vol(ler) stadion. En of het beestje die het voor elkaar krijgt nou Cees of Fikkie heet, maakt mij echt 0,0 uit!! Nu is het Cees dus hij mag het laten zien.
  • 6 Dec 2019 om 13:16
    • Quote van 6 Dec 2019 om 12:09
      Dat noem jij rust binnen de club..?
    Daar kon van der wiel toch niks aan doen.
  • 6 Dec 2019 om 13:13
    • Quote van 6 Dec 2019 om 12:13
      Cees heeft nog geen enkele belofte kunnen waar maken. Dat is ook logisch, hij bluft namelijk alles bij elkaar. Hij heeft zich op een slinkse manier naar deze functie kunnen opwerken. Hij laat de clubiconen links liggen, heeft geen enkel idee hoe een voetbal bedrijf werkt. Deze man is het failliet van de club. Als er niet wordt ingegrepen, dan zou dit hele ernstige gevolgen kunnen hebben. Mensen due dit nu nog niet zien, zijn of blind, of hebben er geen verstand van of hebben belangen bij deze luchtfietser. Ok, 1 kwaliteit heeft meneer Cees wel namelijk elleboog kwaliteiten. Nogmaals deze man is een groot gevaar voor onze mooie club.
    Ok, dus indien met jou eens ben ik hartstikke slim. In alle andere gevallen ben ik naar jouw opvatting blind dan wel heb ik voordeel bij het aanblijven van Cees...., en dus eigenlijk verknipt.... Tsja, wat een onverbeterlijk gelul!!!
  • 6 Dec 2019 om 12:16
    • Quote van 6 Dec 2019 om 12:08
      Werkelijk, waarom dan Petter, waarom was van der Wiel dan aantoonbaar beter? Nog een keer dan.... Financieel? Gesloten rijen, dus rust in de tent? Vol stadion? Meer sponsoren? Jongen/meisje, je strooit met dit soort inhoudsloze opmerkingen maar geeft niet aan waarom. Vooropgesteld, het maakt mij geen klap uit wie de kar trekt als hij/zij de boel maar op de rit krijgt en houdt. Of Cees dat is is de grote vraag maar ik zie wel degelijk wat vooruitgang(natuurlijk ook mede geholpen door de goede resultaten) zoals activiteit richting potentiële sponsoren en oud seizoenkaarthouders. Het is maar wat je verwachtingspatroon op de korte termijn is. Om in één klap de huishouding op orde te krijgen is er maar één optie, een investeerder. Wil jij dat??
    De verwachting op korte termijn is voor mij niet dat het tekort oploopt en de commerciele omzet zoals nu daalt.
  • 6 Dec 2019 om 12:16
    • Quote van 6 Dec 2019 om 12:08
      Werkelijk, waarom dan Petter, waarom was van der Wiel dan aantoonbaar beter? Nog een keer dan.... Financieel? Gesloten rijen, dus rust in de tent? Vol stadion? Meer sponsoren? Jongen/meisje, je strooit met dit soort inhoudsloze opmerkingen maar geeft niet aan waarom. Vooropgesteld, het maakt mij geen klap uit wie de kar trekt als hij/zij de boel maar op de rit krijgt en houdt. Of Cees dat is is de grote vraag maar ik zie wel degelijk wat vooruitgang(natuurlijk ook mede geholpen door de goede resultaten) zoals activiteit richting potentiële sponsoren en oud seizoenkaarthouders. Het is maar wat je verwachtingspatroon op de korte termijn is. Om in één klap de huishouding op orde te krijgen is er maar één optie, een investeerder. Wil jij dat??
    De Posts van Petter moeten met name op hun poëtische merites worden beoordeeld. Daarop zijn zij onovertroffen.
  • 6 Dec 2019 om 12:16
    Het tekort verkleinen was toch door Veenstra al ingezet. Jelko kon de vruchten ervan plukken.
  • 6 Dec 2019 om 12:13
    Cees heeft nog geen enkele belofte kunnen waar maken. Dat is ook logisch, hij bluft namelijk alles bij elkaar. Hij heeft zich op een slinkse manier naar deze functie kunnen opwerken. Hij laat de clubiconen links liggen, heeft geen enkel idee hoe een voetbal bedrijf werkt. Deze man is het failliet van de club. Als er niet wordt ingegrepen, dan zou dit hele ernstige gevolgen kunnen hebben. Mensen due dit nu nog niet zien, zijn of blind, of hebben er geen verstand van of hebben belangen bij deze luchtfietser. Ok, 1 kwaliteit heeft meneer Cees wel namelijk elleboog kwaliteiten. Nogmaals deze man is een groot gevaar voor onze mooie club.
  • 6 Dec 2019 om 12:09
    • Quote van 6 Dec 2019 om 11:26
      Heeft het tekort terug gebracht.
      En rust. Alleen er waren te veel mensen in verschilende besturen.
      Die zelf de macht wilden hebben.
    Dat noem jij rust binnen de club..?
  • 6 Dec 2019 om 12:08
    • Quote van 6 Dec 2019 om 09:24
      Van der wiel was veel beter dan Cees. En een echte Heerenveen supporter.
    Werkelijk, waarom dan Petter, waarom was van der Wiel dan aantoonbaar beter? Nog een keer dan.... Financieel? Gesloten rijen, dus rust in de tent? Vol stadion? Meer sponsoren? Jongen/meisje, je strooit met dit soort inhoudsloze opmerkingen maar geeft niet aan waarom. Vooropgesteld, het maakt mij geen klap uit wie de kar trekt als hij/zij de boel maar op de rit krijgt en houdt. Of Cees dat is is de grote vraag maar ik zie wel degelijk wat vooruitgang(natuurlijk ook mede geholpen door de goede resultaten) zoals activiteit richting potentiële sponsoren en oud seizoenkaarthouders. Het is maar wat je verwachtingspatroon op de korte termijn is. Om in één klap de huishouding op orde te krijgen is er maar één optie, een investeerder. Wil jij dat??
  • 6 Dec 2019 om 12:02
    • Quote van 6 Dec 2019 om 11:26
      Heeft het tekort terug gebracht.
      En rust. Alleen er waren te veel mensen in verschilende besturen.
      Die zelf de macht wilden hebben.
    Wat mij bestaat van de periode was geen rust. Maar eigenlijk is het al 13 jaar onrustig in de club.
  • 6 Dec 2019 om 11:44
    God dat hele on tier board was ook een soap zeg. Wat een flop was dat met zoveel bestuursleden.
  • 6 Dec 2019 om 11:41
    • Quote van 6 Dec 2019 om 09:48
      Op welke punten was van der wiel goed?
    VD Wiel was bij voorbaat kansloos. Hij heeft er het best er van gemaakt maar werd omdat hij een te goed contact met Riemer en Foppe had niet gepruimd door Bart vd Meer en Klaas de Leeuw toenmalig RvC leden. Hij werd dus danig tegengewerkt van hogerhand dat het niet werkbaar was. Maar wat ie deed kwam uit een echt Heerenveenhart. Hij had meer kans moeten hebben. Dat was hem door de egotjes helaas niet gegund. En waar het verhaal vandaan komt dat Cees zulke goeie dingen gedaan heeft in het verleden mag een raadsel zijn! Bij Fries Paardenstamboek waren ze maar wat blij dat ie vertrokken was omdat ie niks presteerde. Praatjes en verder komt Ceesje niet!
  • 6 Dec 2019 om 11:26
    • Quote van 6 Dec 2019 om 09:48
      Op welke punten was van der wiel goed?
    Heeft het tekort terug gebracht.
    En rust. Alleen er waren te veel mensen in verschilende besturen.
    Die zelf de macht wilden hebben.
  • 6 Dec 2019 om 09:48
    • Quote van 6 Dec 2019 om 09:24
      Van der wiel was veel beter dan Cees. En een echte Heerenveen supporter.
    Op welke punten was van der wiel goed?
  • 6 Dec 2019 om 09:30
    • Quote van 6 Dec 2019 om 09:12
      Je zou bijna denken: Gaston Sporre.
    Die is nu al oud. Die had gewoon langer moeten blijven. Na Riemer is hij de beste die we hebben gehad. Is ook nog lang voorzitter van Zwolle geweest.
  • 6 Dec 2019 om 09:24
    • Quote van 6 Dec 2019 om 08:30
      Ach het experiment met de terugkeer van de old boys is al een keer geweest in de periode van Jelko vd Wiel. Het is geweest. Klaar. Hoe spijtig dat ook is.
    Van der wiel was veel beter dan Cees. En een echte Heerenveen supporter.
  • 6 Dec 2019 om 09:12
    • Quote van 6 Dec 2019 om 08:53
      Aan welke mensen denk je dan?
    Je zou bijna denken: Gaston Sporre.
  • 6 Dec 2019 om 08:53
    • Quote van 6 Dec 2019 om 05:00
      Tip voor Cees: Haal de achterban van de old boys binnen bij de club. Mensen die afgehaakt zijn blijken onder jouw bezielende leiding niet terug te willen komen. De reden laat zich raden. Je hebt er voor gezorgd dat ze een samenwerking o.b.v jouw ideeën niet zagen zitten. En dat ze gelijk hadden wordt dag na dag na dag bewezen. Doe je het niet dan ontkom je er niet aan om een belofte te moeten breken. Dat er op fte's bezuinigd zal moeten worden. En dan heb je de poppen intern uiteraard wél aan het dansen. 1+1+1=3
    Aan welke mensen denk je dan?
  • 6 Dec 2019 om 08:30
    Ach het experiment met de terugkeer van de old boys is al een keer geweest in de periode van Jelko vd Wiel. Het is geweest. Klaar. Hoe spijtig dat ook is.
  • 6 Dec 2019 om 07:59
    • Quote van 6 Dec 2019 om 04:47
      De vraag is wat het niveau van de club nog is na 3 jaar met deze zelfkicker aan het roer...
    Wat ben jij een basher zeg mackan. In plaats van dat je ziet dat vak 411 enorm goede (en naar waarheid) geformuleerde argumenten aandraagt kom jij met een schot in het wild. Beeetje conservatief trekje. Vroeger was alles beter en als we zo door gaan is er niks meer over v/d wereld
  • 6 Dec 2019 om 07:43
    De achterban van de old boys? Nou vertel. Lieve help.
  • 6 Dec 2019 om 05:00
    Tip voor Cees: Haal de achterban van de old boys binnen bij de club. Mensen die afgehaakt zijn blijken onder jouw bezielende leiding niet terug te willen komen. De reden laat zich raden. Je hebt er voor gezorgd dat ze een samenwerking o.b.v jouw ideeën niet zagen zitten. En dat ze gelijk hadden wordt dag na dag na dag bewezen. Doe je het niet dan ontkom je er niet aan om een belofte te moeten breken. Dat er op fte's bezuinigd zal moeten worden. En dan heb je de poppen intern uiteraard wél aan het dansen. 1+1+1=3
  • 6 Dec 2019 om 04:51
    • Quote van 5 Dec 2019 om 18:39
      Onder Eisenga waren er wel meer problemen hoor. In elk geval is onder Cees het spelersbudget waarmee Hamstra mag werken intact gebleven. Dus daar mogen we Cees dankbaar voor zijn. Verder is het gewoon allemaal netjes gecommuniceerd hoe de club er bij de machtsovername voor stond en wat de belangrijkste uitdagingen zijn. Wat we nu zien is heel netjes een normale update. Niks aan de hand eiegenlijk. Omdat de club zoveel geld in kas heeft kan het zo dit jaar uitzingen en ook volgens jaar nog wel. Ondertussen moet echt de commerciele afdeling beter presteren dat is alles.
    Wil je alsjeblief tekst gebruiken met wat minder flieber? Alles is volgens jou netjes en prima. Beetje lachwekkend dat je de ernst niet herkent. Weer begin je over dat het geen probleem is om je cash geld maar te laten verdampen in 2 jaar. Niets aan de hand. Wat een niveau!!
  • 6 Dec 2019 om 04:47
    • Quote van 5 Dec 2019 om 17:03
      Wat ik ervan vind? Ik vind dat je binnen een eerste jaar van iemand niet heel veel ervan kan verwachten. Maar toch heb ik wel al wat positieve dingen gezien, wellicht gaan voor bepaalde de krediets naar de vorige voorzitter. Maar deze voorzitters had er ook voor ounnen kiesen om deze dingen niet door te voeren en te laten om te bezuinigen, dingen zoals, nieuwe LED schermen, nieuwe geluidinstallatie, nieuwe toegangssytemen etc.Andere positieve dingen, het aanstellen van JJ, wat mede ook aan hem te danken valt. Het stadion wat voller lijkt te worden, komt natuurlijk grotendeels door het leuke spel, maa de rust binnen in de club werkt daar zeker aan bij. Het krachthonk onder noord, een voorzitter die de kracht begrijpt van NN en overweegt het staanvak uit te breiden etc. Hoofdsponsor is gemiste kans, maar zie ik nog wel goedkomen. Dat er juist extra mensen in worden gezet op commercieel gebied is juist een teken van ambitie, nu moet dat alleen nog zn uitwerking gaan krijgen, maar die beschadigde banden worden niet 1,2,3, herstelt. Blijf erbij dat ik niet na 1 jaar iemand zijn of haar functioneren ga beoordelen, zeker op zo'n functie niet. Na 3 jaar laat ik mijn mening erop los. Denk dat het nu belangrijk is om eenheid uit te stralen met de club etc.
    De vraag is wat het niveau van de club nog is na 3 jaar met deze zelfkicker aan het roer...
  • 6 Dec 2019 om 04:42
    • Quote van 5 Dec 2019 om 13:31
      Lekker dagje dit voor de anti-cees aanhang. Even lekker los gaan boys, typ die frustraties van je af! Komop! Volgende week komt jaarverslag, kunnen jullie nog weer eventjes losgaan! Wat een heerlijk einde van het jaar is dit voof jullie.
    En er dan weer zo'n draai aan geven. Ik vind het knap terwijl het oliedom is. Maar goed, je kunt in ieder geval nooit zeggen dat je niet door meerdere mensen gewaarschuwd bent.
  • 5 Dec 2019 om 23:01
    • Quote van 5 Dec 2019 om 20:58
      Wauw wat een simpele reactie weer, kun je ook met betere onderbouwingen komen? Dus jij weet wat een toezichthouder exact doet? Die loopt de gehele dag achter Cees aan, en houdt zn hand vast, ziet precies hoe de werkwijze is etc? Nee tuurlijk niet!!! Die controleren alleen de cijfers etc. Die weten echt niet exact wat Cees de gehele dag doet, die nemen alleen waar of er groei is of niet, sponsoren tevreden zijn etc. Maar nu jij weer, of kom je weer met een simpele oneliner? Makkelijk schreeuwen vanaf de zij lijn terwijl je waarschijnlijk zelf een simpele arbeider bent. Hoeveel voorzitters hebben het nu inmiddels al niet voorelkaar weten te schoppen na Riemer? Denk dat al die heren meer capaciteit en kennis hadden dan de meeste supporters hier. Maar nee, laten we nog een voorzitter slachtofferen en het kerkhof nog groter maken. Niet alle voorzitters waren capabel (eerlijk is eerlijk), maar om nu binnen een jaar er weer er een uit te trappen die nog vollop bezig is met het op poten zetten van zn plan, is korte termijnvisie van jullie allemaal, die zeker niet gaat slagen. Het tekort zal oplopen, maar die tv gelden die zometeen lager zijn, had Cees geen invloed op. Maar dit is pas in 2020 aan de orde meende ik.
    Gozer, lees je wel wat ik zeg? Je komt met allemaal dingen aanzetten die ik niet genoemd heb.. Jij zegt dat als je een “ nieuw bedrijf “ opstart in de eerste paar jaar geen winst zal maken. Waarop ik zeg dat Heerenveen ook al bestond voordat Cees aan het roer stond dus we zijn geen nieuw bedrijf! Hij zei zelf dat ie er voor ging zorgen dat er minder uitgegeven zou worden en dat de te korten niet mogen oplopen. Daarom moest zijn voorganger weg. Maar ach jij hebt hier nog geen mening over. Hoe lang ken je mij? Maar meteen wel weg zetten als simpele arbeider. Achja, je zal wel in de stroop van Cees vast zitten. En wat is zijn plan dan? Dat plan dat ie voor 1 juli een nieuwe hoofdsponsor heeft? Dat is het plan? Goed plan! Simpele..
  • 5 Dec 2019 om 22:24
    • Quote van 5 Dec 2019 om 22:21
      Cees is echt een geweldige man. Hij kwam, zag, en overwon. Hij zet alles direct naar zijn hand. Sponsoren staan in de rij, het stadion zit weer vol. Tekorten worden met de minuut minder, inkomsten met de seconde groter. Het merk sc Heerenveen is sterker dan ooit. Wie denkt er nog aan voorzitters als Riemer?! Als Cees iets zegt dan gebeurd het ook, het is een man van zijn woord. Vaak wordt je in werkelijkheid zelfs nog positief verrast. Cees, bedankt!
    Ik moest lachen Niels :-)
  • 5 Dec 2019 om 22:21
    Cees is echt een geweldige man. Hij kwam, zag, en overwon. Hij zet alles direct naar zijn hand. Sponsoren staan in de rij, het stadion zit weer vol. Tekorten worden met de minuut minder, inkomsten met de seconde groter. Het merk sc Heerenveen is sterker dan ooit. Wie denkt er nog aan voorzitters als Riemer?! Als Cees iets zegt dan gebeurd het ook, het is een man van zijn woord. Vaak wordt je in werkelijkheid zelfs nog positief verrast. Cees, bedankt!
  • 5 Dec 2019 om 21:46
    Natuurlijk kun je tekorten en wanordelijkheden in de financiële huishouding echt niet binnen een jaar stoppen. Soms zijn eerst zelfs investeringen nodig, bijvoorbeeld de impuls op de it-afdeling, om later betere cijfers te draaien en vaak kun je lopende zaken of contracten ook niet zomaar stopzetten, dus in eerste instantie zal een tekort altijd iets oplopen.

    Ik zeg daarmee niet dat CR het gelijk aan zijn zijde heeft, maar de mensen die nu aan de hand van dit artikel in de LC hun gelijk proberen te halen, kunnen simpelweg over zo'n proces nu nog niet oordelen. Om echt verandering te brengen, is meer tijd nodig. Tijd die ik CR wél gun, omdat ik vanuit zijn eerdere klussen zeer lovende berichten over hem heb gehoord als zeer kundig bestuurder én omdat ik zie en merk dat er een omslag bij onze club is gemaakt. Nog lang niet alles gaat goed, maar we zijn denk ik op de goede weg.
    Ik vind het trouwens een prima artikel. Realistische vragen en ook realistische antwoorden.
    Overigens ben ik oprecht benieuwd wanneer Roozemond aanschuift bij de heren van radio Camataru. Dat zou namelijk al bij het presenteren van het beleidsplan, maar net als met het bekendmaken van de nieuwe hoofdsponsor, blijft het ook op dit gebied stil.
  • 5 Dec 2019 om 21:18
    • Quote van 5 Dec 2019 om 21:10
      In dat opzicht niet nee. Maar daar zal ook wel wat tijd overheen moeten gaan. De tv gelden zullen wel fors hoger worden als we4e eindigen trouwens, het voetbal is beter, de sfeer in het stadion ook. We zijn thuis onverslaanbaar. Betere Videowall, beter geluid, mooiere feansjop.
    Het voetbal is super.
    Het is weer leuk om naar het stadion te gaan.
  • 5 Dec 2019 om 21:16
    • Quote van 5 Dec 2019 om 21:10
      In dat opzicht niet nee. Maar daar zal ook wel wat tijd overheen moeten gaan. De tv gelden zullen wel fors hoger worden als we4e eindigen trouwens, het voetbal is beter, de sfeer in het stadion ook. We zijn thuis onverslaanbaar. Betere Videowall, beter geluid, mooiere feansjop.
    Wat heeft de betere feansjop en de videowall met Cees te maken? Heeft daar totaal geen hand in.
  • 5 Dec 2019 om 21:10
    • Quote van 5 Dec 2019 om 20:53
      Het tekort loop alleen maar meer op.Dus Cees doet het niet beter dan eisenga.
    In dat opzicht niet nee. Maar daar zal ook wel wat tijd overheen moeten gaan. De tv gelden zullen wel fors hoger worden als we4e eindigen trouwens, het voetbal is beter, de sfeer in het stadion ook. We zijn thuis onverslaanbaar. Betere Videowall, beter geluid, mooiere feansjop.
  • 5 Dec 2019 om 21:08
    • Quote van 5 Dec 2019 om 20:58
      Wauw wat een simpele reactie weer, kun je ook met betere onderbouwingen komen? Dus jij weet wat een toezichthouder exact doet? Die loopt de gehele dag achter Cees aan, en houdt zn hand vast, ziet precies hoe de werkwijze is etc? Nee tuurlijk niet!!! Die controleren alleen de cijfers etc. Die weten echt niet exact wat Cees de gehele dag doet, die nemen alleen waar of er groei is of niet, sponsoren tevreden zijn etc. Maar nu jij weer, of kom je weer met een simpele oneliner? Makkelijk schreeuwen vanaf de zij lijn terwijl je waarschijnlijk zelf een simpele arbeider bent. Hoeveel voorzitters hebben het nu inmiddels al niet voorelkaar weten te schoppen na Riemer? Denk dat al die heren meer capaciteit en kennis hadden dan de meeste supporters hier. Maar nee, laten we nog een voorzitter slachtofferen en het kerkhof nog groter maken. Niet alle voorzitters waren capabel (eerlijk is eerlijk), maar om nu binnen een jaar er weer er een uit te trappen die nog vollop bezig is met het op poten zetten van zn plan, is korte termijnvisie van jullie allemaal, die zeker niet gaat slagen. Het tekort zal oplopen, maar die tv gelden die zometeen lager zijn, had Cees geen invloed op. Maar dit is pas in 2020 aan de orde meende ik.
    Als het tekort oploopt naar 7 of 8 miljoen. Dan mag van mij Cees er per direct uit. Dan had eisenga ook wel kunnen blijven zitten. Cees zit hier bijna een jaar. En heeft nog niks gepresteerd. Als een trainer het slecht doet gaat hij er ook uit.
  • 5 Dec 2019 om 20:58
    • Quote van 5 Dec 2019 om 20:43
      Het is niet dat de club voordat Cees aan het roer stond niet bestond hè! Hij was ook al toezichthouder.
      Verdiep jij je alsjeblieft eens!
    Wauw wat een simpele reactie weer, kun je ook met betere onderbouwingen komen? Dus jij weet wat een toezichthouder exact doet? Die loopt de gehele dag achter Cees aan, en houdt zn hand vast, ziet precies hoe de werkwijze is etc? Nee tuurlijk niet!!! Die controleren alleen de cijfers etc. Die weten echt niet exact wat Cees de gehele dag doet, die nemen alleen waar of er groei is of niet, sponsoren tevreden zijn etc. Maar nu jij weer, of kom je weer met een simpele oneliner? Makkelijk schreeuwen vanaf de zij lijn terwijl je waarschijnlijk zelf een simpele arbeider bent. Hoeveel voorzitters hebben het nu inmiddels al niet voorelkaar weten te schoppen na Riemer? Denk dat al die heren meer capaciteit en kennis hadden dan de meeste supporters hier. Maar nee, laten we nog een voorzitter slachtofferen en het kerkhof nog groter maken. Niet alle voorzitters waren capabel (eerlijk is eerlijk), maar om nu binnen een jaar er weer er een uit te trappen die nog vollop bezig is met het op poten zetten van zn plan, is korte termijnvisie van jullie allemaal, die zeker niet gaat slagen. Het tekort zal oplopen, maar die tv gelden die zometeen lager zijn, had Cees geen invloed op. Maar dit is pas in 2020 aan de orde meende ik.
  • 5 Dec 2019 om 20:53
    • Quote van 5 Dec 2019 om 18:39
      Onder Eisenga waren er wel meer problemen hoor. In elk geval is onder Cees het spelersbudget waarmee Hamstra mag werken intact gebleven. Dus daar mogen we Cees dankbaar voor zijn. Verder is het gewoon allemaal netjes gecommuniceerd hoe de club er bij de machtsovername voor stond en wat de belangrijkste uitdagingen zijn. Wat we nu zien is heel netjes een normale update. Niks aan de hand eiegenlijk. Omdat de club zoveel geld in kas heeft kan het zo dit jaar uitzingen en ook volgens jaar nog wel. Ondertussen moet echt de commerciele afdeling beter presteren dat is alles.
    Het tekort loop alleen maar meer op.Dus Cees doet het niet beter dan eisenga.
  • 5 Dec 2019 om 20:46
    • Quote van 5 Dec 2019 om 19:15
      Dit is wel een heel hoog gehalte van de Irakese minister van Informatie. Hij verscheen tijdens de Tweede Golfoorlog dagelijks op de televisie. Toen journalisten in Bagdad verslag deden van Amerikaanse tanks die de stad binnenreden gaf Al-Sahaf op de televisie nog steeds te kennen dat de strijd voor het Iraakse regime voorspoedig verliep. Niks aan de hand! Hamstra heeft in Radio Camataru verteld dat het spelersbudget kleiner is geworden fyi. Gewoon onzin wat je verkondigt. En de commerciële omzet bedroeg vorig seizoen naar verluidt nog 6,8 miljoen euro en lijkt ver- der te dalen. Logische conclusie: het operationeel tekort neemt toe in plaats van af. We zijn werkelijk geen moer opgeschoten.
    Je conclusie is precies dezelfde als de mijne.
  • 5 Dec 2019 om 20:43
    • Quote van 5 Dec 2019 om 19:45
      Gaan we dit jaar verlies maken dan? Asjeblieft verdiep je eens in de cijfers. Onze club zal nooit het operationeel tekort op 0 krijgen, zou een droom zijn, voor zowat elke eredivisie club. Maar verlies draaien we niet, vorig seizoen zelfs 6,2 miljoen winst! En ik denk ook dit seizoen niet met de transfers van Vlap etc. Misschien moet je dan eens voor jezelf beginnen, dan besef je misschien dat je de eerste 3 jaar niet meteen winst gaat draaien, en zeker het eerste jaar niet. Jr doet net alsog Cees de gehele dag op zn stoel zit te wippen en uit zn neus zit te vreten. Er moet meer gebeuren dan alleen langs sponsoren rijden, wat overigens helemaal niet zijn takenpakket is, dan dat wat aan de oppervlakte zichtbaar is.
    Het is niet dat de club voordat Cees aan het roer stond niet bestond hè! Hij was ook al toezichthouder.
    Verdiep jij je alsjeblieft eens!
  • 5 Dec 2019 om 19:45
    • Quote van 5 Dec 2019 om 17:24
      Dus als we volgend jaar weer verlies maken en het jaar daarop weer en ook nog meer dan zeg je er nog steeds niks van? De club staat op 5 voor 12 en jij geeft de beste man nog even rustig 3 jaar de tijd om een mening te vormen.

      Kreeg de gewone burger maar zo lang de tijd om zich in te werken voordat er meningen over hem of haar gevormd worden.
    Gaan we dit jaar verlies maken dan? Asjeblieft verdiep je eens in de cijfers. Onze club zal nooit het operationeel tekort op 0 krijgen, zou een droom zijn, voor zowat elke eredivisie club. Maar verlies draaien we niet, vorig seizoen zelfs 6,2 miljoen winst! En ik denk ook dit seizoen niet met de transfers van Vlap etc. Misschien moet je dan eens voor jezelf beginnen, dan besef je misschien dat je de eerste 3 jaar niet meteen winst gaat draaien, en zeker het eerste jaar niet. Jr doet net alsog Cees de gehele dag op zn stoel zit te wippen en uit zn neus zit te vreten. Er moet meer gebeuren dan alleen langs sponsoren rijden, wat overigens helemaal niet zijn takenpakket is, dan dat wat aan de oppervlakte zichtbaar is.
  • 5 Dec 2019 om 19:15
    • Quote van 5 Dec 2019 om 18:39
      Onder Eisenga waren er wel meer problemen hoor. In elk geval is onder Cees het spelersbudget waarmee Hamstra mag werken intact gebleven. Dus daar mogen we Cees dankbaar voor zijn. Verder is het gewoon allemaal netjes gecommuniceerd hoe de club er bij de machtsovername voor stond en wat de belangrijkste uitdagingen zijn. Wat we nu zien is heel netjes een normale update. Niks aan de hand eiegenlijk. Omdat de club zoveel geld in kas heeft kan het zo dit jaar uitzingen en ook volgens jaar nog wel. Ondertussen moet echt de commerciele afdeling beter presteren dat is alles.
    Dit is wel een heel hoog gehalte van de Irakese minister van Informatie. Hij verscheen tijdens de Tweede Golfoorlog dagelijks op de televisie. Toen journalisten in Bagdad verslag deden van Amerikaanse tanks die de stad binnenreden gaf Al-Sahaf op de televisie nog steeds te kennen dat de strijd voor het Iraakse regime voorspoedig verliep. Niks aan de hand! Hamstra heeft in Radio Camataru verteld dat het spelersbudget kleiner is geworden fyi. Gewoon onzin wat je verkondigt. En de commerciële omzet bedroeg vorig seizoen naar verluidt nog 6,8 miljoen euro en lijkt ver- der te dalen. Logische conclusie: het operationeel tekort neemt toe in plaats van af. We zijn werkelijk geen moer opgeschoten.
  • 5 Dec 2019 om 18:39
    Onder Eisenga waren er wel meer problemen hoor. In elk geval is onder Cees het spelersbudget waarmee Hamstra mag werken intact gebleven. Dus daar mogen we Cees dankbaar voor zijn. Verder is het gewoon allemaal netjes gecommuniceerd hoe de club er bij de machtsovername voor stond en wat de belangrijkste uitdagingen zijn. Wat we nu zien is heel netjes een normale update. Niks aan de hand eiegenlijk. Omdat de club zoveel geld in kas heeft kan het zo dit jaar uitzingen en ook volgens jaar nog wel. Ondertussen moet echt de commerciele afdeling beter presteren dat is alles.
  • 5 Dec 2019 om 18:06
    • Quote van 5 Dec 2019 om 15:58
      Petter heeft gelijk! De voorganger moest weg want de tekorten liepen op. Zo kon het langer. Vervolgens kiest hij zichzelf als opvolger. Daarna roept hij dat er geen groot financieel probleem is! Wij zijn bijna 2020: de tekorten lopen niet terug maar op. Er is nog geen hoofdsponsor die getekend heeft! Beschamende vertoning is het!
    Ja zo is het.
  • 5 Dec 2019 om 17:32
    • Quote van 5 Dec 2019 om 17:03
      Wat ik ervan vind? Ik vind dat je binnen een eerste jaar van iemand niet heel veel ervan kan verwachten. Maar toch heb ik wel al wat positieve dingen gezien, wellicht gaan voor bepaalde de krediets naar de vorige voorzitter. Maar deze voorzitters had er ook voor ounnen kiesen om deze dingen niet door te voeren en te laten om te bezuinigen, dingen zoals, nieuwe LED schermen, nieuwe geluidinstallatie, nieuwe toegangssytemen etc.Andere positieve dingen, het aanstellen van JJ, wat mede ook aan hem te danken valt. Het stadion wat voller lijkt te worden, komt natuurlijk grotendeels door het leuke spel, maa de rust binnen in de club werkt daar zeker aan bij. Het krachthonk onder noord, een voorzitter die de kracht begrijpt van NN en overweegt het staanvak uit te breiden etc. Hoofdsponsor is gemiste kans, maar zie ik nog wel goedkomen. Dat er juist extra mensen in worden gezet op commercieel gebied is juist een teken van ambitie, nu moet dat alleen nog zn uitwerking gaan krijgen, maar die beschadigde banden worden niet 1,2,3, herstelt. Blijf erbij dat ik niet na 1 jaar iemand zijn of haar functioneren ga beoordelen, zeker op zo'n functie niet. Na 3 jaar laat ik mijn mening erop los. Denk dat het nu belangrijk is om eenheid uit te stralen met de club etc.
    De videowalls zijn inderdaad besteld door Eisenga destijds.
  • 5 Dec 2019 om 17:27
    Cees draaikont. Die man is een en al gebakken lucht. Als zijn voorganger een draai om de oren kan geven in de media dan laat hij het niet. Cees is een handige jongen die altijd wel z’n zegje klaar heeft. Maar als je de feiten bekijkt dan bakt hij er niet veel van. Dat de sfeer en rust terug is bij de club was ook al onder ijsinga. En dat het nu rustig is heeft op dit moment alles te maken met Johnny Janssen!
  • 5 Dec 2019 om 17:24
    • Quote van 5 Dec 2019 om 17:03
      Wat ik ervan vind? Ik vind dat je binnen een eerste jaar van iemand niet heel veel ervan kan verwachten. Maar toch heb ik wel al wat positieve dingen gezien, wellicht gaan voor bepaalde de krediets naar de vorige voorzitter. Maar deze voorzitters had er ook voor ounnen kiesen om deze dingen niet door te voeren en te laten om te bezuinigen, dingen zoals, nieuwe LED schermen, nieuwe geluidinstallatie, nieuwe toegangssytemen etc.Andere positieve dingen, het aanstellen van JJ, wat mede ook aan hem te danken valt. Het stadion wat voller lijkt te worden, komt natuurlijk grotendeels door het leuke spel, maa de rust binnen in de club werkt daar zeker aan bij. Het krachthonk onder noord, een voorzitter die de kracht begrijpt van NN en overweegt het staanvak uit te breiden etc. Hoofdsponsor is gemiste kans, maar zie ik nog wel goedkomen. Dat er juist extra mensen in worden gezet op commercieel gebied is juist een teken van ambitie, nu moet dat alleen nog zn uitwerking gaan krijgen, maar die beschadigde banden worden niet 1,2,3, herstelt. Blijf erbij dat ik niet na 1 jaar iemand zijn of haar functioneren ga beoordelen, zeker op zo'n functie niet. Na 3 jaar laat ik mijn mening erop los. Denk dat het nu belangrijk is om eenheid uit te stralen met de club etc.
    Dus als we volgend jaar weer verlies maken en het jaar daarop weer en ook nog meer dan zeg je er nog steeds niks van? De club staat op 5 voor 12 en jij geeft de beste man nog even rustig 3 jaar de tijd om een mening te vormen.

    Kreeg de gewone burger maar zo lang de tijd om zich in te werken voordat er meningen over hem of haar gevormd worden.
  • 5 Dec 2019 om 17:03
    • Quote van 5 Dec 2019 om 15:16
      Ik ben niet anti-Cees. Cees moet gewoon de tijd krijgen wat mij betreft. Alleen het valt op dat er veel dingen die Roozemond wilde gaan doen of bewerkstelligen, niet of nauwelijks van de grond komen. Of vind je van niet? Ik zou het zo mooi vinden als we het hier gewoon over de inhoud konden hebben. Jij bent hier nu degene die de boel opstookt in een bepaalde richting, helemaal niet nodig. Dus aan jou de vraag: Wat vind jij er dan van?
    Wat ik ervan vind? Ik vind dat je binnen een eerste jaar van iemand niet heel veel ervan kan verwachten. Maar toch heb ik wel al wat positieve dingen gezien, wellicht gaan voor bepaalde de krediets naar de vorige voorzitter. Maar deze voorzitters had er ook voor ounnen kiesen om deze dingen niet door te voeren en te laten om te bezuinigen, dingen zoals, nieuwe LED schermen, nieuwe geluidinstallatie, nieuwe toegangssytemen etc.Andere positieve dingen, het aanstellen van JJ, wat mede ook aan hem te danken valt. Het stadion wat voller lijkt te worden, komt natuurlijk grotendeels door het leuke spel, maa de rust binnen in de club werkt daar zeker aan bij. Het krachthonk onder noord, een voorzitter die de kracht begrijpt van NN en overweegt het staanvak uit te breiden etc. Hoofdsponsor is gemiste kans, maar zie ik nog wel goedkomen. Dat er juist extra mensen in worden gezet op commercieel gebied is juist een teken van ambitie, nu moet dat alleen nog zn uitwerking gaan krijgen, maar die beschadigde banden worden niet 1,2,3, herstelt. Blijf erbij dat ik niet na 1 jaar iemand zijn of haar functioneren ga beoordelen, zeker op zo'n functie niet. Na 3 jaar laat ik mijn mening erop los. Denk dat het nu belangrijk is om eenheid uit te stralen met de club etc.
  • 5 Dec 2019 om 16:37
    • Quote van 5 Dec 2019 om 16:30
      Misschien moet je het hele artikel even lezen Petter. De man die Eisenga heeft afgezet omdat de tekorten niet kleiner werden, suggereert nu zelf dat het misschien niet zo heel noodzakelijk is om die tekorten terug te dringen.
    Ik ben het helemaal met je eens. Weet je ook hoe ver de tekorten zijn opgelopen? Roelof het laatst over 7 of 8 miljoen. Als dat zo is. Moeten ze hem er meteen uitgooien.
  • 5 Dec 2019 om 16:30
    • Quote van 5 Dec 2019 om 16:27
      Hoe ver zijn tekorten opgelopen?
    Misschien moet je het hele artikel even lezen Petter. De man die Eisenga heeft afgezet omdat de tekorten niet kleiner werden, suggereert nu zelf dat het misschien niet zo heel noodzakelijk is om die tekorten terug te dringen.
  • 5 Dec 2019 om 16:29
    • Quote van 5 Dec 2019 om 12:27
      Toezichthouder Roozemond zou niet hebben geaarzeld om zo’n directeur eruit te gooien.
    Precies. Alles bijelkaar genomen(hoe hij op deze plek is gekomen en wat hij presteert) is het eigenlijk heel vreemd dat er nu geen revolutie op gang aan het komen is. Alles wat Cees even zou gaan regelen blijkt lastiger dan voorzien, veel uitspraken gedaan waar hij op terug moet komen. De mazzel die hij heeft is dat het sportief goed gaat, dan blijven mensen blijkbaar rustig. Maar ondertussen gaan we als club langzaam naar de afgrond, en Cees doet er in de praktijk helemaal niets aan om het tij te keren. Grote dingen roepen wel, maar grote dingen doen ho maar
  • 5 Dec 2019 om 16:27
    • Quote van 5 Dec 2019 om 16:22
      Met als resultaat dat de tekorten oplopen.
    Hoe ver zijn tekorten opgelopen?
  • 5 Dec 2019 om 16:24
    • Quote van 5 Dec 2019 om 15:52
      Eijsinga en Veenstra, jahaaa, die waren echt vééééél beter hoor. Jammer dat we die niet konden behouden. Financieel was alles op orde, er was rust in de tent, geen sprake van verdeeldheid en het stadion zat tot aan de nok gevuld. Dream on Petter!
    Veenstra was de slechste. Daarna komt roozemond. En die man blijft maar zitten.
  • 5 Dec 2019 om 16:22
    • Quote van 5 Dec 2019 om 16:06
      Alsof iemand anders dit wel op korte termijn voorelkaar krijgt? Cees heeft al meer bereikt dan zijn voorgangers. Worden leuke commerciële akties bedacht, stadion heeft kleine upgrade gehad, muziek keuze stadion is al veel beter, sfeer bij opkomst. Het is alweer veel leuker om naar het stadion te gaan. Financieel is allemaal lastiger, maar niemand zal dat op korte termijn kunnen oplossen. Geef deze man toch de tijd en hij moet het laten zien. Na 2 a 3 jaar mag je pas je conclussies trekken en aandringen op een eventueel vertrek. Maar de vervanger zal het niet veel beter gaan doen, dit blijkt wel aan zijn voorgangers.
    Met als resultaat dat de tekorten oplopen.
  • 5 Dec 2019 om 16:06
    • Quote van 5 Dec 2019 om 12:25
      Is er nou echt niet een goede bekwame man/vrouw te vinden om deze flapdrol te vervangen als director !? Lijkt me sterk , er zal wát moeten gebeuren en wel op heel korte termijn anders loopt het glad verkeerd af ! Zoals meerdere schrijvers hier ook al melden. Zet 'm gewoon bij het oud vuil zoals hij zelf ook deed met zijn voorgangers op een geniepige en illegale manier. Grijp in!...wie dan ook !
    Alsof iemand anders dit wel op korte termijn voorelkaar krijgt? Cees heeft al meer bereikt dan zijn voorgangers. Worden leuke commerciële akties bedacht, stadion heeft kleine upgrade gehad, muziek keuze stadion is al veel beter, sfeer bij opkomst. Het is alweer veel leuker om naar het stadion te gaan. Financieel is allemaal lastiger, maar niemand zal dat op korte termijn kunnen oplossen. Geef deze man toch de tijd en hij moet het laten zien. Na 2 a 3 jaar mag je pas je conclussies trekken en aandringen op een eventueel vertrek. Maar de vervanger zal het niet veel beter gaan doen, dit blijkt wel aan zijn voorgangers.
  • 5 Dec 2019 om 15:58
    Petter heeft gelijk! De voorganger moest weg want de tekorten liepen op. Zo kon het langer. Vervolgens kiest hij zichzelf als opvolger. Daarna roept hij dat er geen groot financieel probleem is! Wij zijn bijna 2020: de tekorten lopen niet terug maar op. Er is nog geen hoofdsponsor die getekend heeft! Beschamende vertoning is het!
  • 5 Dec 2019 om 15:52
    • Quote van 5 Dec 2019 om 15:30
      Zijn voorgangers waren beter.
      En die moesten weg.
    Eijsinga en Veenstra, jahaaa, die waren echt vééééél beter hoor. Jammer dat we die niet konden behouden. Financieel was alles op orde, er was rust in de tent, geen sprake van verdeeldheid en het stadion zat tot aan de nok gevuld. Dream on Petter!
  • 5 Dec 2019 om 15:30
    • Quote van 5 Dec 2019 om 12:09
      Ik moet er bijna om lachen. Gaat Cees nu precies doen waarvoor hij zijn voorganger er uitgedonderd heeft? Wauw.
    Zijn voorgangers waren beter.
    En die moesten weg.
  • 5 Dec 2019 om 15:27
    • Quote van 5 Dec 2019 om 12:53
      Maar het Stichtingsbestuur ziet hier toch ook op toe? Of hebben die dan geen invloed (meer)
    Zitten veel vrienden in. Daarom bezuinigt hij ook niet op het personeel. Dan blijven die ook rustig. Waar zijn nieuw noord en Fean fean nu die steunen hem ook.
  • 5 Dec 2019 om 15:16
    • Quote van 5 Dec 2019 om 13:31
      Lekker dagje dit voor de anti-cees aanhang. Even lekker los gaan boys, typ die frustraties van je af! Komop! Volgende week komt jaarverslag, kunnen jullie nog weer eventjes losgaan! Wat een heerlijk einde van het jaar is dit voof jullie.
    Ik ben niet anti-Cees. Cees moet gewoon de tijd krijgen wat mij betreft. Alleen het valt op dat er veel dingen die Roozemond wilde gaan doen of bewerkstelligen, niet of nauwelijks van de grond komen. Of vind je van niet? Ik zou het zo mooi vinden als we het hier gewoon over de inhoud konden hebben. Jij bent hier nu degene die de boel opstookt in een bepaalde richting, helemaal niet nodig. Dus aan jou de vraag: Wat vind jij er dan van?
  • 5 Dec 2019 om 13:59
    • Quote van 5 Dec 2019 om 13:31
      Lekker dagje dit voor de anti-cees aanhang. Even lekker los gaan boys, typ die frustraties van je af! Komop! Volgende week komt jaarverslag, kunnen jullie nog weer eventjes losgaan! Wat een heerlijk einde van het jaar is dit voof jullie.
    Kom dan met argumenten die in zijn voordeel pleiten. Je zal er weinig vinden denk ik.
  • 5 Dec 2019 om 13:31
    Lekker dagje dit voor de anti-cees aanhang. Even lekker los gaan boys, typ die frustraties van je af! Komop! Volgende week komt jaarverslag, kunnen jullie nog weer eventjes losgaan! Wat een heerlijk einde van het jaar is dit voof jullie.
  • 5 Dec 2019 om 12:56
    • Quote van 5 Dec 2019 om 12:27
      Toezichthouder Roozemond zou niet hebben geaarzeld om zo’n directeur eruit te gooien.
    Alleen vlak voor een jubileumjaar uiteraard... Anders gaat het veel te veel op werk lijken, dat is ook niet de bedoeling. ;-)
  • 5 Dec 2019 om 12:53
    Maar het Stichtingsbestuur ziet hier toch ook op toe? Of hebben die dan geen invloed (meer)
  • 5 Dec 2019 om 12:27
    Toezichthouder Roozemond zou niet hebben geaarzeld om zo’n directeur eruit te gooien.
  • 5 Dec 2019 om 12:25
    • Quote van 5 Dec 2019 om 11:51
      Cees Gladjanus, wat weet je het weer mooi te vertellen. “Herijken”... heerlijk managementgelul voor “ik heb wederom een veel te grote mond gehad”. Briljant.
    Is er nou echt niet een goede bekwame man/vrouw te vinden om deze flapdrol te vervangen als director !? Lijkt me sterk , er zal wát moeten gebeuren en wel op heel korte termijn anders loopt het glad verkeerd af ! Zoals meerdere schrijvers hier ook al melden. Zet 'm gewoon bij het oud vuil zoals hij zelf ook deed met zijn voorgangers op een geniepige en illegale manier. Grijp in!...wie dan ook !
  • 5 Dec 2019 om 12:09
    Ik moet er bijna om lachen. Gaat Cees nu precies doen waarvoor hij zijn voorganger er uitgedonderd heeft? Wauw.
  • 5 Dec 2019 om 12:08
    • Quote van 5 Dec 2019 om 11:30
      Koop een seizoenskaart zou ik zeggen, dat helpt meer dan alleen maar hier je ongenoegen te uiten.
    Yup! Als Cees zijn biezen gepakt heeft ben ik de eerste!!
  • 5 Dec 2019 om 11:52
    Ik denk dat Cees aanloopt tegen gebrek aan 'gunfactor' . Hij krijgt weinig mensen mee in het verhaal. Er is een geen of een kunstmatige klik met de achterban die er echt wel bij wil horen maar dan vooral omdat het met JJ aardig loopt nu én omdat die wél de echte clubman is.
  • 5 Dec 2019 om 11:51
    Cees Gladjanus, wat weet je het weer mooi te vertellen. “Herijken”... heerlijk managementgelul voor “ik heb wederom een veel te grote mond gehad”. Briljant.
  • 5 Dec 2019 om 11:37
    • Quote van 5 Dec 2019 om 11:30
      Koop een seizoenskaart zou ik zeggen, dat helpt meer dan alleen maar hier je ongenoegen te uiten.
    Het voetbal is echt super dit jaar.
    Hamstra en Jansen doen het super.
    Ik ben er tegen Groningen en vitesse geweest.
  • 5 Dec 2019 om 11:30
    • Quote van 5 Dec 2019 om 11:24
      Als je er zo slecht voor staat. Moet je toch op het personeel bezuinigen. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Het komt zo financieel niet goed met club. Hij is hier bijna een jaar. En heeft nog niks gepresteerd.
    Koop een seizoenskaart zou ik zeggen, dat helpt meer dan alleen maar hier je ongenoegen te uiten.
  • 5 Dec 2019 om 11:24
    • Quote van 5 Dec 2019 om 11:10
      Ik denk dat je deze waardevolle mening nog even een paar keer moet herhalen. Ze hebben het vast nog niet gelezen.....
    Als je er zo slecht voor staat. Moet je toch op het personeel bezuinigen. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Het komt zo financieel niet goed met club. Hij is hier bijna een jaar. En heeft nog niks gepresteerd.
  • 5 Dec 2019 om 11:10
    • Quote van 5 Dec 2019 om 10:50
      Ik snap niet dat cees er nog steeds zit.En dat geen een in grijpt. Hij doet het nog minder dan zijn voorgangers. Dieptriest die man.

    Ik denk dat je deze waardevolle mening nog even een paar keer moet herhalen. Ze hebben het vast nog niet gelezen.....
  • 5 Dec 2019 om 10:50
    Ik snap niet dat cees er nog steeds zit.En dat geen een in grijpt. Hij doet het nog minder dan zijn voorgangers. Dieptriest die man.

  • 5 Dec 2019 om 10:17
    “Let’s blow up the budget” aldus CR... Na mij de zondvloed lijkt het wel. Ik hou mijn hart vast voor de financiële toekomst vd club.
zaterdag 25 januari 2020
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›