De Wagt langer bij SC Heerenveen: ''Zelfs in deze moeilijke periode'' Van den Berg traint tot de winterstop mee bij SC Heerenveen Kritiek en lof voor Kosovaarse gelegenheids-middenvelder Dresevic Dresevic met Kosovo in eigen huis hard onderuit tegen Engeland Geblesseerde Veerman haakt af bij Jong Oranje om te revalideren

Roozemond baalt van mislukte sponsordeal: ''Een hele grote teleurstelling''

( 10 reacties)
Roozemond baalt van mislukte sponsordeal: ''Een hele grote teleurstelling''

De zoektocht naar een nieuwe hoofdsponsor heeft SC Heerenveen tot nu toe vrijwel alleen tegenvallers opgeleverd. Enkele malen was de club dichtbij een deal, maar werd dit - bijvoorbeeld rond 1 oktober - op het laatste moment afgeblazen.

"Er waren momenten dat ik ergens naartoe reed om de handtekening voor het sponsorcontract op te halen. Maar dan ging het op het laatste moment toch niet door", erkent algemeen directeur Cees Roozemond in gesprek met de Leeuwarder Courant. "Dat was een heel grote teleurstelling, maar daar moet je ook mee leren leven. Het heeft ons alleen maar meer gemotiveerd om verder te gaan."

"En dan bieden zich opeens ook nieuwe mogelijkheden aan", vervolgt Roozemond, op de gesprekken die momenteel worden gevoerd met een Vietnamees bedrijf. "Het is een langdurig traject, waar we veel tijd, aandacht en geld aan besteden. We willen een bedrijf dat zich voor drie seizoenen aan ons verbindt." Volgens de ochtendkrant denkt de club aan een bedrag van circa 750.000 euro per jaar.

"Het vinden van een hoofdsponsor heeft voor ons prioriteit, maar we willen ons niet door haast laten leiden. Momenteel hebben we met meerdere grote bedrijven contact. Dat schept vertrouwen, maar absoluut nog geen zekerheid", weet Roozemond maar al te goed.

Foto: Omrop Fryslân

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Oct 2019 om 18:05
    Hoe kan het dat deals op het allerlaatste moment worden afgeblazen? Dat is toch raar? Laat ie nu niet eerder komen dan dat er concreet een handtekening is gezet.
  • 18 Oct 2019 om 21:29
    Op Cees en sponsoring is eigenlijk maar 1 zin van toepassing. 'Niets nieuws onder de zon'. Mijnheer kan beter zijn mond houden en niet eerder weer spreken wanneer er een deal is. Lijkt me voor alle partijen het beste. Het ziet er namelijk niet echt uit alsof iedereen met hem wegloopt. Alhoewel velen dat maar al te graag willen geloven. Gelukkig is er vanaf morgen weer voetbal. Kunnen we het daar over hebben. De rest is toch alleen maar ergernis. En de zorgen worden alleen maar groter.
  • 18 Oct 2019 om 19:47
    • Quote van 18 Oct 2019 om 19:32
      Toon Gerbrands verlengt bij.PSV. Kan ik me voorstellen, mooie club. Maar wat zou dat ook een mooi directeur voor ons geweest zijn.....
    Ja zeker.
    Heeft het bij AZ en PSV er goed gedaan.
    Komt ook nog uit Sneek.
  • 18 Oct 2019 om 19:32
    Toon Gerbrands verlengt bij.PSV. Kan ik me voorstellen, mooie club. Maar wat zou dat ook een mooi directeur voor ons geweest zijn.....
  • 18 Oct 2019 om 15:12
    • Quote van 18 Oct 2019 om 14:28
      Had cees toch wat harder moeten rijden!
    Ja dan was hij op tijd geweest.
  • 18 Oct 2019 om 14:28
    • Quote van 18 Oct 2019 om 14:14
      Klopt. Alleen maar praatjes.
    Had cees toch wat harder moeten rijden!
  • 18 Oct 2019 om 14:14
    • Quote van 18 Oct 2019 om 14:02
      Tuurlijk. Cees zat in de auto om de handtekening op te halen. Maar welk een onrecht: de lelijke sponsor zegt dat ie het tòch niet doet! Wat een doorzettingsvermogen heb jij Cees, dat je ondanks al dit soort tegenslagen blijmoedig onze club blijft leiden. Held!! Je zegt het weer mooi Cees Gladjanus. Maar man, wat bèn ik klaar met jou.
    Klopt. Alleen maar praatjes.
  • 18 Oct 2019 om 14:02
    Tuurlijk. Cees zat in de auto om de handtekening op te halen. Maar welk een onrecht: de lelijke sponsor zegt dat ie het tòch niet doet! Wat een doorzettingsvermogen heb jij Cees, dat je ondanks al dit soort tegenslagen blijmoedig onze club blijft leiden. Held!! Je zegt het weer mooi Cees Gladjanus. Maar man, wat bèn ik klaar met jou.
  • 18 Oct 2019 om 13:20
    • Quote van 18 Oct 2019 om 12:28
      De 2e x dat hij zijn eigen deadline niet haalt.Een deadline die hij Zichzelf heeft opgelegd.
      Was het bij mij op werk ook maar zo relaxt. En dan krijgt hij ook nog tonnen aan salaris want ja hij maakt zoveel uren en hij doet zo getalenteerd werk daar moet een riant VVD salaris tegenover staan!Maar jongens Cees maakt wel 60 uur in de week hoor en heeft heeeeel veeeeeo verantwoordelijkheid daarom krijgt ie ook zoveel salaris!
      Kop in het zand en allemaal Cees steunen!! Club naar de klote? Boeie met ze allen achter Cees staan jongens komt vanzelf goed!

    https://tenor.com/view/triggered-gif-9536199 Denk je om je bloeddruk? ;)
  • 18 Oct 2019 om 12:28
    De 2e x dat hij zijn eigen deadline niet haalt.Een deadline die hij Zichzelf heeft opgelegd.
    Was het bij mij op werk ook maar zo relaxt. En dan krijgt hij ook nog tonnen aan salaris want ja hij maakt zoveel uren en hij doet zo getalenteerd werk daar moet een riant VVD salaris tegenover staan!Maar jongens Cees maakt wel 60 uur in de week hoor en heeft heeeeel veeeeeo verantwoordelijkheid daarom krijgt ie ook zoveel salaris!
    Kop in het zand en allemaal Cees steunen!! Club naar de klote? Boeie met ze allen achter Cees staan jongens komt vanzelf goed!

zondag 24 november 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›