De Wagt langer bij SC Heerenveen: ''Zelfs in deze moeilijke periode'' Van den Berg traint tot de winterstop mee bij SC Heerenveen Kritiek en lof voor Kosovaarse gelegenheids-middenvelder Dresevic Dresevic met Kosovo in eigen huis hard onderuit tegen Engeland Geblesseerde Veerman haakt af bij Jong Oranje om te revalideren

''Reële mogelijkheid dat de hoofdsponsor een Vietnamees bedrijf wordt''

( 48 reacties)
''Reële mogelijkheid dat de hoofdsponsor een Vietnamees bedrijf wordt''

Het ontbreken van een hoofdsponsor is inmiddels al enkele maanden een veelbesproken onderwerp rond SC Heerenveen. Na het afketsen van enkele sponsordeals lijkt algemeen directeur Cees Roozemond zijn hoop nu te vestigen op een hoofdsponsor uit Vietnam.

Sinds de overgang van Doan Van Hau uit dat land is de aandacht gigantisch gegroeid. "Het is een reële mogelijkheid dat het een Vietnamees bedrijf wordt", zegt Roozemond in de Leeuwarder Courant, die tegelijkertijd aangeeft dat er met verschillende partijen uit binnen- en buitenland wordt gesproken.

"We zijn met een delegatie naar Vietnam gegaan. Onze commerciële man (Martin Koopman, red.) is er vorige week nog geweest. Hij heeft daar vruchtbare gesprekken gevoerd met partijen die heel serieus geïnteresseerd zijn. We hopen dat dit traject uiteindelijk positief wordt afgerond. Helaas is dat nu nog niet het geval", vervolgt Roozemond, die geen uitspraken meer wil doen over een termijn.

In mei liet hij weten dat er voor 1 juli een hoofdsponsor zou worden gevonden en begin september liet hij weten dat hij hoopte dat het een kwestie van één tot twee weken zou zijn. "Het is onverstandig geweest om daar een tijd aan te verbinden", erkent Roozemond.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Oct 2019 om 20:55
    • Quote van 19 Oct 2019 om 17:05
      Dan vind jij het een probleem dat mag. Neutraal zou het zijn als je niet alleen een lijst met 21 punten zou opnoemen met dingen/dingetjes die goed gaan of positief zijn maar ook z’on lijst met dingen die allerminst goed gaan. Dat zie ik hier op dit forum bij je en bij het .org forum. Het topic ging over het hoofdsponsorschap. Dat gaat niet goed. Dan kan je dingen aanhalen als een senioren concept, het bezoeken van de Jouster merke maar dat doet in dit topic bij dit artikel totaal niet terzake. Het spijt me zeer dat jij het dan een probleem vind dat ik je allerminst neutraal vind omdat ik vind dat je het hoofdonderwerp van dit topic negeert en daar over heen praat cq schrijft.
    Uiteindelijk was mijn bijdrage een antwoord op de reactie, op de eerdere posts, van Ronie80. Hij vroeg naar een aantal zaken die ook goed gingen onder Cees Roozemond. Ik antwoord daarop met een lijst van initiatieven en zaken die door het huidige bestuur zijn ondernomen en/of aangezet. Niet meer en niet minder. Tegenover de punten die ik noem kun je inderdaad ook een aantal minder mooie punten benoemen. Nergens ontken ik dat er geen negatieve punten zijn te benoemen. Ik kan genoeg zaken benoemen die in mijn optiek vraagtekens oproepen en de geschiedenis van de laatste tien jaar heeft mij geleerd ook vooral kritisch te zijn naar het bestuur van onze club. Maar ik blijf bij mijn standpunt dat ik het te vroeg vind om een reëel oordeel te kunnen geven over het functioneren van het huidige bestuur. Ik ben echter wel van mening dat het niet gepast is om als lid van het stichtingsbestuur een positie in te nemen van een bestuurder die je als stichtingsbestuur even daarvoor hebt ontslagen. Maar dat gezegd hebbende zegt het nog niks over diens functioneren. Daarvoor krijgt bij mij een ieder de tijd en kans om zich te bewijzen.
  • 19 Oct 2019 om 18:31
    • Quote van 19 Oct 2019 om 17:05
      Dan vind jij het een probleem dat mag. Neutraal zou het zijn als je niet alleen een lijst met 21 punten zou opnoemen met dingen/dingetjes die goed gaan of positief zijn maar ook z’on lijst met dingen die allerminst goed gaan. Dat zie ik hier op dit forum bij je en bij het .org forum. Het topic ging over het hoofdsponsorschap. Dat gaat niet goed. Dan kan je dingen aanhalen als een senioren concept, het bezoeken van de Jouster merke maar dat doet in dit topic bij dit artikel totaal niet terzake. Het spijt me zeer dat jij het dan een probleem vind dat ik je allerminst neutraal vind omdat ik vind dat je het hoofdonderwerp van dit topic negeert en daar over heen praat cq schrijft.
    Hij gaf toch juist antwoord op mensen die hier in meerdere topics vroegen wat er zoal goed gaat onder het bestuur van Roozemond?
  • 19 Oct 2019 om 18:22
    Is Pes5 hier de MOL?.........veel kom ik hier niet meer omdat er naar mijn inziens te veel ""stillen"" tussen zitten..dit heb ik al jaren aan gegeven erg jammer ! ik hoop vanavond op 3 punten en zelfs met 1 punt zou ik tevreden zijn.
  • 19 Oct 2019 om 17:51
    • Quote van 19 Oct 2019 om 17:05
      Dan vind jij het een probleem dat mag. Neutraal zou het zijn als je niet alleen een lijst met 21 punten zou opnoemen met dingen/dingetjes die goed gaan of positief zijn maar ook z’on lijst met dingen die allerminst goed gaan. Dat zie ik hier op dit forum bij je en bij het .org forum. Het topic ging over het hoofdsponsorschap. Dat gaat niet goed. Dan kan je dingen aanhalen als een senioren concept, het bezoeken van de Jouster merke maar dat doet in dit topic bij dit artikel totaal niet terzake. Het spijt me zeer dat jij het dan een probleem vind dat ik je allerminst neutraal vind omdat ik vind dat je het hoofdonderwerp van dit topic negeert en daar over heen praat cq schrijft.
    netjes verwoord. Deel je menig/visie hierin ook.

    @badfrisianboy, neem het niet te persoonlijk he, je zit op een forum.
  • 19 Oct 2019 om 17:47
    • Quote van 19 Oct 2019 om 16:47
      De enige die kan en mag zeggen of het een probleem is ben ik. Het betreft namelijk een uitspraak die betrekking heeft op mijn persoon. En ik vind het wel degelijk een probleem. Ik wens niet weggezet te worden in een bepaalde hoek waar ik niet thuis hoor. Ik ben geen voor- of tegenstander van Roozemond en van het huidige bestuur. Ik heb de laatste jaren teveel ellende binnen de club gezien om zomaar er van uit te gaan dat het huidige bestuur, in tegenstelling tot de voorgaande drie besturen, nu wel uit de juiste personen bestaat. Dat moeten de heren eerst maar eens bewijzen. Wat dat betreft zijn er genoeg punten te benoemen, zoals ook door jou terecht beschreven, die niet goed zijn gegaan, met als dieptepunt de benoeming van iemand van het stichtingsbestuur tot voorzitter. Maar ik vind het niet meer dan redelijk om behalve de negatieve zaken te benoemen ook de andere kant, die er in mijn optiek ook is op bepaalde vlakken, te benoemen. Ik wens niet in een hoekje gedrukt te worden waar ik niet thuis hoor. Ik geef de huidige beleidsbepalers anderhalf jaar de tijd om zich te bewijzen. Na die periode denk ik dat er een beter oordeel is te geven over het functioneren van het huidige bestuur, en pas dan weet ik ook voor mezelf of ik tot de voor- of tegenstanders van dit bestuur behoor.
    Mag ik vragen hoe je over het JOR dacht? Vond je zijn ontslag terecht?
  • 19 Oct 2019 om 17:05
    • Quote van 19 Oct 2019 om 16:47
      De enige die kan en mag zeggen of het een probleem is ben ik. Het betreft namelijk een uitspraak die betrekking heeft op mijn persoon. En ik vind het wel degelijk een probleem. Ik wens niet weggezet te worden in een bepaalde hoek waar ik niet thuis hoor. Ik ben geen voor- of tegenstander van Roozemond en van het huidige bestuur. Ik heb de laatste jaren teveel ellende binnen de club gezien om zomaar er van uit te gaan dat het huidige bestuur, in tegenstelling tot de voorgaande drie besturen, nu wel uit de juiste personen bestaat. Dat moeten de heren eerst maar eens bewijzen. Wat dat betreft zijn er genoeg punten te benoemen, zoals ook door jou terecht beschreven, die niet goed zijn gegaan, met als dieptepunt de benoeming van iemand van het stichtingsbestuur tot voorzitter. Maar ik vind het niet meer dan redelijk om behalve de negatieve zaken te benoemen ook de andere kant, die er in mijn optiek ook is op bepaalde vlakken, te benoemen. Ik wens niet in een hoekje gedrukt te worden waar ik niet thuis hoor. Ik geef de huidige beleidsbepalers anderhalf jaar de tijd om zich te bewijzen. Na die periode denk ik dat er een beter oordeel is te geven over het functioneren van het huidige bestuur, en pas dan weet ik ook voor mezelf of ik tot de voor- of tegenstanders van dit bestuur behoor.
    Dan vind jij het een probleem dat mag. Neutraal zou het zijn als je niet alleen een lijst met 21 punten zou opnoemen met dingen/dingetjes die goed gaan of positief zijn maar ook z’on lijst met dingen die allerminst goed gaan. Dat zie ik hier op dit forum bij je en bij het .org forum. Het topic ging over het hoofdsponsorschap. Dat gaat niet goed. Dan kan je dingen aanhalen als een senioren concept, het bezoeken van de Jouster merke maar dat doet in dit topic bij dit artikel totaal niet terzake. Het spijt me zeer dat jij het dan een probleem vind dat ik je allerminst neutraal vind omdat ik vind dat je het hoofdonderwerp van dit topic negeert en daar over heen praat cq schrijft.
  • 19 Oct 2019 om 16:47
    • Quote van 19 Oct 2019 om 14:48
      Omdat het inhoudelijk niks toevoegt om op z’on post van Sibbele te reageren is de ervaring. Daarom. Overigs waren alle reacties in dit topic ontopic. Niks geen holle frasen. Iedereen reageerde op het hoofdsponsorschap en Roozemond. Dat Frisianbadboy vervolgens allerlei andere zaken er bij haalt moet hij weten. Het ging en gaat in dit topic over de hoofdsponsor en Roozemond. Dat Frisianbadboy zich zelf neutraal vindt daar denk ik wat anders over. Geen probleem denk ik. Dat Sibbele dat ook doet is ook geen probleem denk ik. Dat Sibbele dan in de “vriendje van modus gaat” ach let it go.
    De enige die kan en mag zeggen of het een probleem is ben ik. Het betreft namelijk een uitspraak die betrekking heeft op mijn persoon. En ik vind het wel degelijk een probleem. Ik wens niet weggezet te worden in een bepaalde hoek waar ik niet thuis hoor. Ik ben geen voor- of tegenstander van Roozemond en van het huidige bestuur. Ik heb de laatste jaren teveel ellende binnen de club gezien om zomaar er van uit te gaan dat het huidige bestuur, in tegenstelling tot de voorgaande drie besturen, nu wel uit de juiste personen bestaat. Dat moeten de heren eerst maar eens bewijzen. Wat dat betreft zijn er genoeg punten te benoemen, zoals ook door jou terecht beschreven, die niet goed zijn gegaan, met als dieptepunt de benoeming van iemand van het stichtingsbestuur tot voorzitter. Maar ik vind het niet meer dan redelijk om behalve de negatieve zaken te benoemen ook de andere kant, die er in mijn optiek ook is op bepaalde vlakken, te benoemen. Ik wens niet in een hoekje gedrukt te worden waar ik niet thuis hoor. Ik geef de huidige beleidsbepalers anderhalf jaar de tijd om zich te bewijzen. Na die periode denk ik dat er een beter oordeel is te geven over het functioneren van het huidige bestuur, en pas dan weet ik ook voor mezelf of ik tot de voor- of tegenstanders van dit bestuur behoor.
  • 19 Oct 2019 om 16:43
    • Quote van 19 Oct 2019 om 14:48
      Omdat het inhoudelijk niks toevoegt om op z’on post van Sibbele te reageren is de ervaring. Daarom. Overigs waren alle reacties in dit topic ontopic. Niks geen holle frasen. Iedereen reageerde op het hoofdsponsorschap en Roozemond. Dat Frisianbadboy vervolgens allerlei andere zaken er bij haalt moet hij weten. Het ging en gaat in dit topic over de hoofdsponsor en Roozemond. Dat Frisianbadboy zich zelf neutraal vindt daar denk ik wat anders over. Geen probleem denk ik. Dat Sibbele dat ook doet is ook geen probleem denk ik. Dat Sibbele dan in de “vriendje van modus gaat” ach let it go.
    Fair enough.

    Misschien is dat inderdaad maar het beste om daar niet op te reageren.

  • 19 Oct 2019 om 14:58
    • Quote van 19 Oct 2019 om 12:55
      Ah, daar hebben we de broer/neef/achterbuurman/zaakwaarnemer/interieurverzorgster van Zahovic.

      En probeer je er maar niet onderuit te lullen. Het is zo klaar als een klontje.
    Hahaha lachwekkende reactie dit. Óf....?
  • 19 Oct 2019 om 14:50
    • Quote van 19 Oct 2019 om 14:13
      Volgens mij heb ik dat ook keurig gerectificeerd. Het is niet de eerste keer dat mensen hier bepaalde geluiden wegzetten als 'vriendje of kennis van'. Wat mij betreft slaat dat elke vorm van discussie dood. En wat let jou om bijvoorbeeld eens op zo'n post van sibbele te reageren en zoiets af te keuren? Werkelijk ieder bericht dat ook maar in de verste verte met onze voorzitter te maken heeft, levert de nodige holle frasen op van de usual suspects (reinier, petter, aanvallen, de brabander die telkens naamsverbasteringen meent te moeten gebruiken). Keer op keer weer. Heb het al veel vaker genoemd, maar wat voegt dat toe? Dan is er hier iemand die uitgebreid de tijd neemt om beargumenteerd dingen te benoemen en daar kun en mag je het mee oneens zijn en die wordt hier neergezet als 'vriendje van'.
    Als hij zelf elke x moet benoemen dat hij zogenaamd objectief is dan vind ik het al niet meer objectief. Waarom moet hij dat er perse bij vermelden? Hou op man.
    De beste man draagt verantwoordelijkheden ( Cees ) en de beste man wordt gewoon afgerekend op zijn prestaties. Trainers worden bij bosjes ontslagen. Een speler wordt op de bank gezet bij slechte prestaties. Maar Cees, die heeft gewoon een vrijbrief.

    Oprechte vraag, tot hoelang keur jij het goed dat we nog zonder hoofdsponsor zitten?
    Ik heb deze vraag trouwens ook al in juli gesteld aan meerderen hier.

    De club gaat steeds verder en verder achteruit, er worden gratis kaarten uitgedeeld maar nog zit het stadion niet vol. Maar hey, lekker achter Cees aanlopen, want misschien komt die vietnammeese sponsor wel die ff 3 jaar lang elk jaar 750.000 euro aftikt!

    Tot nu toe heeft Cees nog geen toegevoegde resultaten geboekt, sterker nog we staan er financieel gewoon slecht voor. Maar goed, Cees kijkt weer even op de rekening en komt dan met de bewering dat we tot hoe was dat ook alweer? we zaten gebakken tot 2021 ofzo? En paar maand later moest Heerenveen een lening afsluiten om personeel te kunnen betalen..
    En dan die uitspraken over je hoofdsponsor inclusief grote bek dat ze te weinig betaalden en hij wel even een grotere sponsor zou regelen. Sinterklaas staat voor de deur maar een hoofdsponsor voorlopig nog niet bij Heerenveen.
    Maaaaar Cees had het BIJNA voor elkaar hij zat al in de auto voor een contract!
    Kan gebeuren Cees..
  • 19 Oct 2019 om 14:48
    • Quote van 19 Oct 2019 om 14:13
      Volgens mij heb ik dat ook keurig gerectificeerd. Het is niet de eerste keer dat mensen hier bepaalde geluiden wegzetten als 'vriendje of kennis van'. Wat mij betreft slaat dat elke vorm van discussie dood. En wat let jou om bijvoorbeeld eens op zo'n post van sibbele te reageren en zoiets af te keuren? Werkelijk ieder bericht dat ook maar in de verste verte met onze voorzitter te maken heeft, levert de nodige holle frasen op van de usual suspects (reinier, petter, aanvallen, de brabander die telkens naamsverbasteringen meent te moeten gebruiken). Keer op keer weer. Heb het al veel vaker genoemd, maar wat voegt dat toe? Dan is er hier iemand die uitgebreid de tijd neemt om beargumenteerd dingen te benoemen en daar kun en mag je het mee oneens zijn en die wordt hier neergezet als 'vriendje van'.
    Omdat het inhoudelijk niks toevoegt om op z’on post van Sibbele te reageren is de ervaring. Daarom. Overigs waren alle reacties in dit topic ontopic. Niks geen holle frasen. Iedereen reageerde op het hoofdsponsorschap en Roozemond. Dat Frisianbadboy vervolgens allerlei andere zaken er bij haalt moet hij weten. Het ging en gaat in dit topic over de hoofdsponsor en Roozemond. Dat Frisianbadboy zich zelf neutraal vindt daar denk ik wat anders over. Geen probleem denk ik. Dat Sibbele dat ook doet is ook geen probleem denk ik. Dat Sibbele dan in de “vriendje van modus gaat” ach let it go.
  • 19 Oct 2019 om 14:35
    • Quote van 18 Oct 2019 om 19:38
      (DEEL 1) Dat er onder diverse forumleden een enorme aversie is tegen Cees Roozemond is inmiddels bij een ieder wel bekend. Ik ben en blijf voorlopig neutraal in mijn oordeel. Maar wellicht zijn er mensen of kampen die er een belang bij hebben om de huidige beleidsbepalers ongenuanceerd te benaderen. Over de manier waarop Cees Roozemond op de positie van voorzitter is gekomen mag je (terecht) je vraagtekens zetten en ook bij bepaalde gedane uitspraken kun je je vraagtekens zetten. Maar de manier waarop iemand op deze positie terecht is gekomen zegt op zich niks over het feit of iemand wel of niet geschikt is voor de positie van voorzitter van onze club. En net als ieder mens behoort ook Cees Roozemond, bij het doen van onhandige uitspraken, de kans te krijgen te leren van zijn fouten. Feit blijft ook dat Cees Roozemond gesteund wordt door het stichtingsbestuur en Raad van Commissarissen en het beleid dat op dit moment door de club gevoerd wordt niet een één-mans-actie betreft, maar breed gedragen wordt door het gehele bestuur van onze club. Reken maar dat de beslissing om het shirt van sc Heerenveen minstens € 750.000 per seizoen waard te vinden geen beslissing is die door Cees Roozemond in zijn eentje is genomen. Als het om zulke bedragen gaat wordt een dergelijke beslissing genomen door, en met goedkeuring van alle geledingen binnen het bestuur van onze club. Ik persoonlijk heb er dan ook moeite mee dat er regelmatig op internet op de persoon wordt gespeeld terwijl het gevoerde beleid door diverse geledingen binnen de club is uitgestippeld en goedgekeurd. Ik blijf neutraal in mijn oordeel over Cees Roozemond. Zoals meermalen gezegd zal ik hem, en daarmee tegelijk het gehele bestuur, pas na anderhalf jaar tot twee jaar gaan beoordelen. Op korte termijn kun je niet zien of het gevoerde beleid, met daarin de nodige veranderingen ten opzichte van voorgaande besturen, effect hebben of niet.
    Daar moet Cees maar tegen kunnen, dat is toch ook 1 van de redenen dat zulke mensen dik en dik overbetaald worden? Omdat ze zoveel verantwoordelijkheid hebben nou dan moet je hier dus tegen kunnen. Anders gaat ie maar gewoon vakkenvullen bij de appie heeft ie ook geen gezeur meer aan zijn hoofd. Doet hij de club ook een plezier mee trouwens!
  • 19 Oct 2019 om 14:13
    • Quote van 19 Oct 2019 om 13:51
      En daarom ga je er in mee? Je bent zelf ook niet vies van insinuaties Pes. Deze week vroeg je je nog af of kritische berichten werden verwijderd op FeanOnline omdat Radio Camataru een deal zou hebben met de burgemeester hierover. Kom op man, ik dacht dat juist jij hier wel boven stond.
    Volgens mij heb ik dat ook keurig gerectificeerd. Het is niet de eerste keer dat mensen hier bepaalde geluiden wegzetten als 'vriendje of kennis van'. Wat mij betreft slaat dat elke vorm van discussie dood. En wat let jou om bijvoorbeeld eens op zo'n post van sibbele te reageren en zoiets af te keuren? Werkelijk ieder bericht dat ook maar in de verste verte met onze voorzitter te maken heeft, levert de nodige holle frasen op van de usual suspects (reinier, petter, aanvallen, de brabander die telkens naamsverbasteringen meent te moeten gebruiken). Keer op keer weer. Heb het al veel vaker genoemd, maar wat voegt dat toe? Dan is er hier iemand die uitgebreid de tijd neemt om beargumenteerd dingen te benoemen en daar kun en mag je het mee oneens zijn en die wordt hier neergezet als 'vriendje van'.
  • 19 Oct 2019 om 13:51
    • Quote van 19 Oct 2019 om 13:42
      Mijn reactie is net zo zinloos als die van Sibbele. Dergelijke insinuaties vind ik om te kotsen. Laat ieder zijn mening hier hebben. Als hij zijn bericht verwijdert, zal ik dat ook doen.
    En daarom ga je er in mee? Je bent zelf ook niet vies van insinuaties Pes. Deze week vroeg je je nog af of kritische berichten werden verwijderd op FeanOnline omdat Radio Camataru een deal zou hebben met de burgemeester hierover. Kom op man, ik dacht dat juist jij hier wel boven stond.
  • 19 Oct 2019 om 13:42
    Mijn reactie is net zo zinloos als die van Sibbele. Dergelijke insinuaties vind ik om te kotsen. Laat ieder zijn mening hier hebben. Als hij zijn bericht verwijdert, zal ik dat ook doen.
  • 19 Oct 2019 om 13:01
    • Quote van 19 Oct 2019 om 12:55
      Ah, daar hebben we de broer/neef/achterbuurman/zaakwaarnemer/interieurverzorgster van Zahovic.

      En probeer je er maar niet onderuit te lullen. Het is zo klaar als een klontje.
    Je begint steeds vaker op de man te spelen Pes. Afgelopen week op Reinier en nu op Sibbele. Ik denk dat jij dat oprecht niet nodig hebt.
  • 19 Oct 2019 om 12:55
    • Quote van 19 Oct 2019 om 10:29
      Beste, ik heb me dienaangaande in deze discussie helemaal niet gemengd. Maar om toch even op jou reactie te reageren naar Mackan aangaande suggestieve opmerkingen het volgende. Heb jou/u 4 delig epistel gelezen en dacht meteen hetzelfde dat jij/u érgens een link cq band móet hebben met CR . Desondanks de positieve zaken die zeker aan het veranderen zijn etc. Maar probeer niet met bepaalde suggesties / woordspelingen je / u hier onderuit te praten . Het is écht zo klaar als een klontje ....sorry.
    Ah, daar hebben we de broer/neef/achterbuurman/zaakwaarnemer/interieurverzorgster van Zahovic.

    En probeer je er maar niet onderuit te lullen. Het is zo klaar als een klontje.
  • 19 Oct 2019 om 12:08
    Ach sommigen zijn hier zo negatief gefocused op Cees dat ze de leuke en positieve dingen niet meer zien en zelfs thuisblijven.
  • 19 Oct 2019 om 10:29
    • Quote van 18 Oct 2019 om 22:02
      Ik ben het met je eens dat het een zeer kwalijke zaak is dat iemand vanuit het stichtingsbestuur op de positie van voorzitter is gaan zitten. Daarin verschillen we totaal niet van mening. Maar ik blijf van mening dat je elke beslissing die het huidige bestuur vervolgens neemt objectief moet beoordelen/bekijken. Je moet niet elke beslissing maar als waardeloos gaan bestempelen omdat je tegen zijn aanstellingsprocedure bent. Bekijk elke beslissing die genomen word los van de aanstellingsprocedure en los van de onhandige uitspraken. Bovendien zeg ik nergens dat Cees Roozemond geschikt is voor zijn functie. Ik benoem zaken die zijn aangezet en zijn ondernomen binnen de club om meer supporters en sponsoren te trekken. Niet meer en niet minder. Ik ben nog net zo kritisch als jaren geleden, dus ook kritisch op de manier van posten en vooral ook op het niveau van menig bijdrage op dit forum. Ik heb alle besturen de tijd gegeven. Ik heb nooit in het eerste jaar van een nieuw bestuur(der) mijn mening al gevormd. Dat zal ik derhalve ook nu niet doen. N.B. De opmerking dat ik wat te pro ben om neutraal te zijn is dus exact een voorbeeld van het niveau van posten waar ik tegen in het verweer kom. Een suggestieve opmerking die niks toevoegt maar tegelijkertijd iemand in een hokje plaatst waar die persoon helemaal niet in geduwd hoort te worden. En erger nog, en daarom neem ik je een dergelijke opmerking kwalijk, totaal bezijden de waarheid. Bovendien maak je een discussie op die manier persoonlijk en dat is niet gewenst. En daar waar de discussie niet op de inhoud maar op de persoon wordt gevoerd krijg je een vervelende sfeer en dat zorgt dat mensen die een serieuze bijdrage willen leveren aan een discussie van het forum verdwijnen.
    Beste, ik heb me dienaangaande in deze discussie helemaal niet gemengd. Maar om toch even op jou reactie te reageren naar Mackan aangaande suggestieve opmerkingen het volgende. Heb jou/u 4 delig epistel gelezen en dacht meteen hetzelfde dat jij/u érgens een link cq band móet hebben met CR . Desondanks de positieve zaken die zeker aan het veranderen zijn etc. Maar probeer niet met bepaalde suggesties / woordspelingen je / u hier onderuit te praten . Het is écht zo klaar als een klontje ....sorry.
  • 19 Oct 2019 om 10:07
    • Quote van 18 Oct 2019 om 21:51
      Ik deel je mening dat je kritisch mag zijn. Waar ik moeite mee heb is het feit dat er nogal wat forumleden ongenuanceerd en bevooroordeeld reageren vanuit emotie zonder objectief naar de situatie te kijken. Ik probeer door mijn bijdragen enige nuance aan te brengen en behalve de verkeerde zaken ook de goede zaken te benoemen. Het is namelijk niet zo zwart-wit als menigeen suggereert. Over de commerciële afdeling deel ik niet je mening. Er is gekozen voor een andere invulling van posities en andere bezetting. Het feit dat er geen commercieel directeur is wil niet direct zeggen dat commercie als onbelangrijk wordt ervaren. De commerciële afdeling is qua bezetting zelfs ruimer dan afgelopen seizoen. Of er dan wel of niet iemand rondloopt met de titel "commercieel directeur" wil in de praktijk niks zeggen. Liever een man/vrouw zonder titel die sponsoren binnen haalt dan iemand met een titel (Hylke van Veen) die er niet in slaagt om sponsoren binnen te trekken. Of de nieuwe bezetting/invulling gaat werken moeten we afwachten. Maar ook hier mis ik de nuance in je verhaal en is je bijdrage over een gebrek aan een commercieel directeur niet compleet. Vertel er dan ook bij dat dit seizoen, ten opzichte van vorig seizoen, meer medewerkers van de club zich actief bezig houden met commerciële zaken. Slechts op basis van alle feiten, en niet een deel van de feiten, kun je een eerlijk en objectief oordeel geven over een bepaald onderwerp. Ik moet in elk geval zeggen dat ik wel waardering kan opbrengen voor het feit dat je, ook in bovenstaande bijdrage, in elk geval probeert je mening te beargumenteren. En dat mis ik helaas bij teveel mensen op de diverse fora.
    Misschien moet je accepteren dat niet iedereen zaken goed kan beargumenteren, dat niet iedereen zich goed kan verwoorden. Dat niet iedereen nuance heeft en dat niet iedereen ellenlange stukken schrijft. Het merendeel reageert hier via de app op de telefoon en geven korte reacties. Jij verwoord je verhaal goed maar een reactie in vier delen is gelijk al onleesbaar. Een prima verhaal van je overigens maar noem je zelf niet elke keer neutraal.
  • 18 Oct 2019 om 22:02
    • Quote van 18 Oct 2019 om 21:46
      Dit is de laatste keer dat je je epistel knipt en plakt over hoe neutraal je bent en wat een goede Cees is (positieve punten zat, maar geen van allen brengt geld in de lege lade van de club. Je bent wat te pro om neutraal te zijn. Bijzonder, omdat ik je ken als een van de meest kritische supporters. Ik kan me niet herinneren dat andere directeuren dezelfde eer hebben gehad van jouw kant toen ze aan hun klus begonnen. En ook die deden het niet alleen. Sterker nog, de laatste werd zelfs gecontroleerd door Cees en zijn kornuiten... Er had nooit iemand van die groep mensen op de directeursstoel mogen zitten. Zij hebben het namelijk met z'n allen laten gebeuren!
    Ik ben het met je eens dat het een zeer kwalijke zaak is dat iemand vanuit het stichtingsbestuur op de positie van voorzitter is gaan zitten. Daarin verschillen we totaal niet van mening. Maar ik blijf van mening dat je elke beslissing die het huidige bestuur vervolgens neemt objectief moet beoordelen/bekijken. Je moet niet elke beslissing maar als waardeloos gaan bestempelen omdat je tegen zijn aanstellingsprocedure bent. Bekijk elke beslissing die genomen word los van de aanstellingsprocedure en los van de onhandige uitspraken. Bovendien zeg ik nergens dat Cees Roozemond geschikt is voor zijn functie. Ik benoem zaken die zijn aangezet en zijn ondernomen binnen de club om meer supporters en sponsoren te trekken. Niet meer en niet minder. Ik ben nog net zo kritisch als jaren geleden, dus ook kritisch op de manier van posten en vooral ook op het niveau van menig bijdrage op dit forum. Ik heb alle besturen de tijd gegeven. Ik heb nooit in het eerste jaar van een nieuw bestuur(der) mijn mening al gevormd. Dat zal ik derhalve ook nu niet doen. N.B. De opmerking dat ik wat te pro ben om neutraal te zijn is dus exact een voorbeeld van het niveau van posten waar ik tegen in het verweer kom. Een suggestieve opmerking die niks toevoegt maar tegelijkertijd iemand in een hokje plaatst waar die persoon helemaal niet in geduwd hoort te worden. En erger nog, en daarom neem ik je een dergelijke opmerking kwalijk, totaal bezijden de waarheid. Bovendien maak je een discussie op die manier persoonlijk en dat is niet gewenst. En daar waar de discussie niet op de inhoud maar op de persoon wordt gevoerd krijg je een vervelende sfeer en dat zorgt dat mensen die een serieuze bijdrage willen leveren aan een discussie van het forum verdwijnen.
  • 18 Oct 2019 om 21:51
    • Quote van 18 Oct 2019 om 20:04
      Natuurlijk wordt er op de man gespeeld inzake Roozemond. Dat is niet meer dan logisch. Wanneer je als SB voorzitter jezelf als interim directeur neer zet en aangeeft dat dit puur interim is maar zelf uiteindelijk vindt dat je aan de mede door zich zelf opgestelde 20 punten (overigens nog steeds bij niemand bekend) voldoet dus daarom maar pertinent op de stoel van algemeen directeur gaat zitten dan kan je kritiek verwachten. Alleen hier om al. Wanneer je dan flaters maakt en je uitspraken over een hoofdsponsor niet waarmaakt dan kan je kritiek verwachten. Wanneer je besluit als statutair directeur dat een nieuwe commerciële directeur niet nodig is en er geen tot weinig nieuwe aanwas is qua sponsoren en geen hoofdsponsor zich aandient kan je kritiek krijgen. Wanneer andere directeuren fouten maakten kregen die het ook te horen en werd er ook niet gezegd ja maar de sb en rvc steunen dit beleid. Ik ben het met je eens dat een directeur de tijd moet krijgen maar dat houdt niet in dat je tussentijds hem niet kritisch mag beoordelen als directeur. Zeker niet gezien de twijfelachtige wijze Roozemond op zijn plek is gekomen en het uitblijven van commercieel succes wat de club zo hard nodig heeft gezien de financiële situatie.
    Ik deel je mening dat je kritisch mag zijn. Waar ik moeite mee heb is het feit dat er nogal wat forumleden ongenuanceerd en bevooroordeeld reageren vanuit emotie zonder objectief naar de situatie te kijken. Ik probeer door mijn bijdragen enige nuance aan te brengen en behalve de verkeerde zaken ook de goede zaken te benoemen. Het is namelijk niet zo zwart-wit als menigeen suggereert. Over de commerciële afdeling deel ik niet je mening. Er is gekozen voor een andere invulling van posities en andere bezetting. Het feit dat er geen commercieel directeur is wil niet direct zeggen dat commercie als onbelangrijk wordt ervaren. De commerciële afdeling is qua bezetting zelfs ruimer dan afgelopen seizoen. Of er dan wel of niet iemand rondloopt met de titel "commercieel directeur" wil in de praktijk niks zeggen. Liever een man/vrouw zonder titel die sponsoren binnen haalt dan iemand met een titel (Hylke van Veen) die er niet in slaagt om sponsoren binnen te trekken. Of de nieuwe bezetting/invulling gaat werken moeten we afwachten. Maar ook hier mis ik de nuance in je verhaal en is je bijdrage over een gebrek aan een commercieel directeur niet compleet. Vertel er dan ook bij dat dit seizoen, ten opzichte van vorig seizoen, meer medewerkers van de club zich actief bezig houden met commerciële zaken. Slechts op basis van alle feiten, en niet een deel van de feiten, kun je een eerlijk en objectief oordeel geven over een bepaald onderwerp. Ik moet in elk geval zeggen dat ik wel waardering kan opbrengen voor het feit dat je, ook in bovenstaande bijdrage, in elk geval probeert je mening te beargumenteren. En dat mis ik helaas bij teveel mensen op de diverse fora.
  • 18 Oct 2019 om 21:46
    • Quote van 18 Oct 2019 om 20:05
      (DEEL 4) Ik vind het uitermate positief dat er de nodige nieuwe ideeën en initiatieven bedacht en uitgevoerd worden om te proberen met sc Heerenveen weer de weg omhoog in te slaan. In de laatste tien jaar heb ik niet zoveel energie en activiteit waargenomen dan op dit moment. Of alle genomen beslissingen een succes zullen worden moet nog blijken, maar je kunt de huidige beleidsbepalers geen gebrek aan inzet en initiatieven verwijten. Op bepaalde punten zijn de resultaten al zichtbaar en op andere punten zal moeten worden afgewacht of de genomen besluiten tot het gewenste resultaat zullen leiden. Hoe dan ook, in elk geval kun je dit bestuur de credits geven voor het feit dat ze iets proberen te ondernemen om de weg omhoog weer in te slaan. Laten we over anderhalf jaar nog eens kijken of het tot het gewenste resultaat heeft geleid en geef ondertussen de huidige bestuurders de tijd en kans om zich te bewijzen. En reken dan na deze anderhalf jaar het GEZAMENLIJKE bestuur, en niet één persoon, af op hun gevoerde beleid. En laten we, in het belang van de club, hopen dat het oordeel positief zal zijn.
    Dit is de laatste keer dat je je epistel knipt en plakt over hoe neutraal je bent en wat een goede Cees is (positieve punten zat, maar geen van allen brengt geld in de lege lade van de club. Je bent wat te pro om neutraal te zijn. Bijzonder, omdat ik je ken als een van de meest kritische supporters. Ik kan me niet herinneren dat andere directeuren dezelfde eer hebben gehad van jouw kant toen ze aan hun klus begonnen. En ook die deden het niet alleen. Sterker nog, de laatste werd zelfs gecontroleerd door Cees en zijn kornuiten... Er had nooit iemand van die groep mensen op de directeursstoel mogen zitten. Zij hebben het namelijk met z'n allen laten gebeuren!
  • 18 Oct 2019 om 21:35
    • Quote van 18 Oct 2019 om 17:33
      De Minister-President van Vietnam heet overigens “Phuc.” Leuk toch?
    Hoe laat begint hier het Phuccen?
  • 18 Oct 2019 om 20:05
    (DEEL 4) Ik vind het uitermate positief dat er de nodige nieuwe ideeën en initiatieven bedacht en uitgevoerd worden om te proberen met sc Heerenveen weer de weg omhoog in te slaan. In de laatste tien jaar heb ik niet zoveel energie en activiteit waargenomen dan op dit moment. Of alle genomen beslissingen een succes zullen worden moet nog blijken, maar je kunt de huidige beleidsbepalers geen gebrek aan inzet en initiatieven verwijten. Op bepaalde punten zijn de resultaten al zichtbaar en op andere punten zal moeten worden afgewacht of de genomen besluiten tot het gewenste resultaat zullen leiden. Hoe dan ook, in elk geval kun je dit bestuur de credits geven voor het feit dat ze iets proberen te ondernemen om de weg omhoog weer in te slaan. Laten we over anderhalf jaar nog eens kijken of het tot het gewenste resultaat heeft geleid en geef ondertussen de huidige bestuurders de tijd en kans om zich te bewijzen. En reken dan na deze anderhalf jaar het GEZAMENLIJKE bestuur, en niet één persoon, af op hun gevoerde beleid. En laten we, in het belang van de club, hopen dat het oordeel positief zal zijn.
  • 18 Oct 2019 om 20:04
    • Quote van 18 Oct 2019 om 19:38
      (DEEL 1) Dat er onder diverse forumleden een enorme aversie is tegen Cees Roozemond is inmiddels bij een ieder wel bekend. Ik ben en blijf voorlopig neutraal in mijn oordeel. Maar wellicht zijn er mensen of kampen die er een belang bij hebben om de huidige beleidsbepalers ongenuanceerd te benaderen. Over de manier waarop Cees Roozemond op de positie van voorzitter is gekomen mag je (terecht) je vraagtekens zetten en ook bij bepaalde gedane uitspraken kun je je vraagtekens zetten. Maar de manier waarop iemand op deze positie terecht is gekomen zegt op zich niks over het feit of iemand wel of niet geschikt is voor de positie van voorzitter van onze club. En net als ieder mens behoort ook Cees Roozemond, bij het doen van onhandige uitspraken, de kans te krijgen te leren van zijn fouten. Feit blijft ook dat Cees Roozemond gesteund wordt door het stichtingsbestuur en Raad van Commissarissen en het beleid dat op dit moment door de club gevoerd wordt niet een één-mans-actie betreft, maar breed gedragen wordt door het gehele bestuur van onze club. Reken maar dat de beslissing om het shirt van sc Heerenveen minstens € 750.000 per seizoen waard te vinden geen beslissing is die door Cees Roozemond in zijn eentje is genomen. Als het om zulke bedragen gaat wordt een dergelijke beslissing genomen door, en met goedkeuring van alle geledingen binnen het bestuur van onze club. Ik persoonlijk heb er dan ook moeite mee dat er regelmatig op internet op de persoon wordt gespeeld terwijl het gevoerde beleid door diverse geledingen binnen de club is uitgestippeld en goedgekeurd. Ik blijf neutraal in mijn oordeel over Cees Roozemond. Zoals meermalen gezegd zal ik hem, en daarmee tegelijk het gehele bestuur, pas na anderhalf jaar tot twee jaar gaan beoordelen. Op korte termijn kun je niet zien of het gevoerde beleid, met daarin de nodige veranderingen ten opzichte van voorgaande besturen, effect hebben of niet.
    Natuurlijk wordt er op de man gespeeld inzake Roozemond. Dat is niet meer dan logisch. Wanneer je als SB voorzitter jezelf als interim directeur neer zet en aangeeft dat dit puur interim is maar zelf uiteindelijk vindt dat je aan de mede door zich zelf opgestelde 20 punten (overigens nog steeds bij niemand bekend) voldoet dus daarom maar pertinent op de stoel van algemeen directeur gaat zitten dan kan je kritiek verwachten. Alleen hier om al. Wanneer je dan flaters maakt en je uitspraken over een hoofdsponsor niet waarmaakt dan kan je kritiek verwachten. Wanneer je besluit als statutair directeur dat een nieuwe commerciële directeur niet nodig is en er geen tot weinig nieuwe aanwas is qua sponsoren en geen hoofdsponsor zich aandient kan je kritiek krijgen. Wanneer andere directeuren fouten maakten kregen die het ook te horen en werd er ook niet gezegd ja maar de sb en rvc steunen dit beleid. Ik ben het met je eens dat een directeur de tijd moet krijgen maar dat houdt niet in dat je tussentijds hem niet kritisch mag beoordelen als directeur. Zeker niet gezien de twijfelachtige wijze Roozemond op zijn plek is gekomen en het uitblijven van commercieel succes wat de club zo hard nodig heeft gezien de financiële situatie.
  • 18 Oct 2019 om 20:00
    (DEEL 3) 14- Het upgraden van het stadion waarbij de reclameborden zijn vervangen door nieuwe blauwe borden/uitingen met onder andere daarop de tekst van het Fries volkslied. 15- Het bezoeken van ex-seizoenkaarthouders door Johnny Jansen en Edward Jousma en Heero. 16- Het bezoeken van evenementen in de regio door medewerkers van de commerciële afdeling van onze club zoals het bezoeken van de Jouster Merke. 17- Het samenstellen van een selectie waarmee de supporters zich kunnen identificeren en dat er voor gezorgd heeft dat de negatieve sfeer in het stadion en onder supporters omgeslagen is in een positieve stemming. 18- Het aanpakken van achterstallig onderhoud in en rondom het stadion. Door de vele bestuurswisselingen is er de laatste tien jaar weinig tot niks gedaan aan onderhoud van het stadion en alles wat er bij hoort. 19- De onderzoeken die gedaan worden naar onder andere het uitbreiden van het stavak, naar de prijsstelling van jeugdtickets en naar het instellen van een gezins-vak. 20- Het ontwikkelen van het seniorenconcept. Het seniorenconcept geeft sponsoren een unieke mogelijkheid om ook na hun maatschappelijke carrière trouw te blijven aan sc Heerenveen als OSSH-lid. 21- Het in zijn algemeenheid ondernemen van actie op diverse gebieden en de in mijn optiek zichtbare verandering van slapende ingedutte club naar een club vol nieuwe ideeën, nieuwe initiatieven en daardoor nieuw elan en nieuwe energie.
  • 18 Oct 2019 om 19:51
    (DEEL 2) Ik vind verder in zijn algemeenheid dat een ieder in zijn/haar oordeel altijd objectief dient te blijven. Een afkeer van de huidige bestuurders mag je niet blind maken voor zaken die wellicht wel goed gaan of positief kunnen zijn. Zoals je bij een positieve kijk op de huidige bestuurders ook niet de negatieve dingen uit het ook mag verliezen. Ik zie in elk geval dat onder het huidige bestuur er meer acties en initiatieven ontplooid worden dan onder alle voorgaande besturen samen in de laatste tien jaar. Ik noem er een aantal:1- Het aanstellen van een echte clubman als trainer van onze club en de bijbehorende samenstelling van de technische staf. 2- Een deel van de transferopbrengsten reserveren voor het moderniseren van het trainingscomplex van sc Heerenveen. 3- De beslissing om het shirt € 750.000 per seizoen waard te vinden. 4- Acties om trouwe seizoenkaarthouders te belonen middels sjalen, gratis kaartjes etc. en wat ook daadwerkelijk geresulteerd heeft in de verkoop van meer seizoenkaarten. 5- Het feit dat er een marketingcampagne ÉÉN MET HEERENVEEN is en er over de visie van deze campagne goed is nagedacht. 6- Het persoonlijk bezoeken van sponsoren en partners van onze club door medewerkers van sc Heerenveen en hun betrekken bij het beleid van de club op sponsorgebied. 7- De commerciële stap naar Vietnam. 8- Het aanstellen van een fan-manager/account manager particulieren. 9. Het zorgen voor meer spektakel voor en tijdens de wedstrijden van sc Heerenveen en het invoeren van een supportersplein en kidsplein. 10- Nieuw toegangssysteem met (hand)scanners om zo aan supporters meer service en gemak te bieden. 11-Het benaderen van recentelijk gestopte seizoenkaarthouders en de aanbiedingen die hun worden gedaan. 12- Het benaderen en bezoeken van basisscholen in de regio en de jeugd van deze scholen uitnodigen in het Abe Lenstra Stadion. 13- De ondersteuning van het vrouwenvoetbal met onder andere het beschikbaar stellen van een skybox/vrouwenloge in het Abe Lenstra Stadion en het beschikbaar stellen van een hogere financiële bijdrage aan het vrouwenvoetbal.
  • 18 Oct 2019 om 19:38
    (DEEL 1) Dat er onder diverse forumleden een enorme aversie is tegen Cees Roozemond is inmiddels bij een ieder wel bekend. Ik ben en blijf voorlopig neutraal in mijn oordeel. Maar wellicht zijn er mensen of kampen die er een belang bij hebben om de huidige beleidsbepalers ongenuanceerd te benaderen. Over de manier waarop Cees Roozemond op de positie van voorzitter is gekomen mag je (terecht) je vraagtekens zetten en ook bij bepaalde gedane uitspraken kun je je vraagtekens zetten. Maar de manier waarop iemand op deze positie terecht is gekomen zegt op zich niks over het feit of iemand wel of niet geschikt is voor de positie van voorzitter van onze club. En net als ieder mens behoort ook Cees Roozemond, bij het doen van onhandige uitspraken, de kans te krijgen te leren van zijn fouten. Feit blijft ook dat Cees Roozemond gesteund wordt door het stichtingsbestuur en Raad van Commissarissen en het beleid dat op dit moment door de club gevoerd wordt niet een één-mans-actie betreft, maar breed gedragen wordt door het gehele bestuur van onze club. Reken maar dat de beslissing om het shirt van sc Heerenveen minstens € 750.000 per seizoen waard te vinden geen beslissing is die door Cees Roozemond in zijn eentje is genomen. Als het om zulke bedragen gaat wordt een dergelijke beslissing genomen door, en met goedkeuring van alle geledingen binnen het bestuur van onze club. Ik persoonlijk heb er dan ook moeite mee dat er regelmatig op internet op de persoon wordt gespeeld terwijl het gevoerde beleid door diverse geledingen binnen de club is uitgestippeld en goedgekeurd. Ik blijf neutraal in mijn oordeel over Cees Roozemond. Zoals meermalen gezegd zal ik hem, en daarmee tegelijk het gehele bestuur, pas na anderhalf jaar tot twee jaar gaan beoordelen. Op korte termijn kun je niet zien of het gevoerde beleid, met daarin de nodige veranderingen ten opzichte van voorgaande besturen, effect hebben of niet.
  • 18 Oct 2019 om 19:36
    • Quote van 18 Oct 2019 om 09:42
      Voor Vietnamezen zijn avondwedstrijden lastig te volgen door het 5 uur tijdsverschil. Het lijkt me niet dat ze zo lang opblijven alleen om Van Hau op de bank te zien zitten. Ik denk daarom niet dat je het gewenste sponsorbedrag bij een Vietnamese partij zal vinden, maar wie weet, misschien hebben ze mazzel.
    Gewoon altijd zondag 12.15 spelen..je moet er wat voor over hebben om eindelijk die sponsor binnen te harken...
  • 18 Oct 2019 om 18:55
    • Quote van 18 Oct 2019 om 17:38
      Vietnam werkt naar goed communistisch gebruik met 5 jaren plannen. Dus dat sponsorschap zit wel snor! Cees is natuurlijk geen VVD-er, dan zou hij wel veel betere lijntjes met het bedrijfsleven hebben gehad. Bergen (nh) is sowieso een SP—nest.
    Ja dat snap ik wel, maar het is voor hun onzeker dat van Hau 5 jaar bij ons blijft. Als die jongen na de zomer weer weggaat denk ik niet dat wij nog erg in trek zijn in Vietnam en dus is het ook niet meer aantrekkelijk voor die sponsor die uit Vietnam zou komen met zijn 5 jaren plan.
    Dus hoe reëel is het om te denken dat wij een Vietnammees bedrijf krijgen als sponsor voor meerdere jaren?Voor Europese bedragen.
    Maar goed ook hier lult Cees zich over een maandje wel weer onderuit alleen dan vervangt hij het woordje auto voor vliegtuig. Kan allemaal.
  • 18 Oct 2019 om 18:06
    • Quote van 18 Oct 2019 om 17:33
      De Minister-President van Vietnam heet overigens “Phuc.” Leuk toch?
    Als Cambuur ons dan ook wil sponsoren, kunnen ze mooi een box delen met de president van Vietnam.
  • 18 Oct 2019 om 17:38
    • Quote van 18 Oct 2019 om 12:22
      Ja tuurlijk Cees. Een Vietnamees bedrijf wat zich 3 jaar gaat binden aan ons voor in totaal zon 2,5 mil?8 ton per jaar. Ten eerste denk ik niet dat ze zoveel betalen voor sponsoring.Ten tweede als van hau na een jaar zijn huurcontract opgezegd wordt, wat moet die sponsor dan nog bij ons?Of gaat Cees nu opeens weer niet voor de lange termijn?
      Hoe lang mag deze man nog aankloten?Als we het hele jaar geen hoofdsponsor hebben wordt dat hier geaccepteerd?Onder de noemer ja een hoofdsponsor vind je niet zo makkelijk?
      Amateur die Cees, grootse bobo spraak, het kon een VVDer zijn.En daarom past hij ook niet in Heerenveen!
    Vietnam werkt naar goed communistisch gebruik met 5 jaren plannen. Dus dat sponsorschap zit wel snor! Cees is natuurlijk geen VVD-er, dan zou hij wel veel betere lijntjes met het bedrijfsleven hebben gehad. Bergen (nh) is sowieso een SP—nest.
  • 18 Oct 2019 om 17:33
    De Minister-President van Vietnam heet overigens “Phuc.” Leuk toch?
  • 18 Oct 2019 om 17:15
    • Quote van 18 Oct 2019 om 11:52
      Hoezo kun je je dat niet voorstellen? Wat is er nu mooier en egostrelender dan voorzitter zijn van een BVO tijdens een jubileumjaar? Alle publiciteit en fotomomenten, op de eerste pagina van het jubileumboek. Etc etc. En over 1,5 jaar een persbericht over “een nieuwe uitdaging gevonden” of “club in rustiger vaarwater gebracht”
    Ik kan het mij wel voorstellen maar vind het vreemd dat het wordt geaccepteerd...... had gehoopt op mensen met pro Cees argumenten maar die komen niet. Zonde dat zonnekoning Cees helemaal niets van zijn mooie praatjes waarmaakt en erger nog : zijn praatjes worden steeds ongeloofwaardiger en hij komt zelfs terug op eerdere gedane uitspraken.
  • 18 Oct 2019 om 15:41
    #ceesout #ensneleenbeetje
  • 18 Oct 2019 om 13:41
    • Quote van 18 Oct 2019 om 10:11
      Eens! De zelfbenoemde voorzitter houdt iedereen aan het lijntje. Ondertussen lopen de tekorten verder op. Wat een treurigheid!
    Klopt helemaal.
    Nu hoor je het stichting bestuur ook niet.
    Hij heeft overal vriendjes zitten.
  • 18 Oct 2019 om 12:22
    Ja tuurlijk Cees. Een Vietnamees bedrijf wat zich 3 jaar gaat binden aan ons voor in totaal zon 2,5 mil?8 ton per jaar. Ten eerste denk ik niet dat ze zoveel betalen voor sponsoring.Ten tweede als van hau na een jaar zijn huurcontract opgezegd wordt, wat moet die sponsor dan nog bij ons?Of gaat Cees nu opeens weer niet voor de lange termijn?
    Hoe lang mag deze man nog aankloten?Als we het hele jaar geen hoofdsponsor hebben wordt dat hier geaccepteerd?Onder de noemer ja een hoofdsponsor vind je niet zo makkelijk?
    Amateur die Cees, grootse bobo spraak, het kon een VVDer zijn.En daarom past hij ook niet in Heerenveen!
  • 18 Oct 2019 om 12:14
    • Quote van 18 Oct 2019 om 09:42
      Voor Vietnamezen zijn avondwedstrijden lastig te volgen door het 5 uur tijdsverschil. Het lijkt me niet dat ze zo lang opblijven alleen om Van Hau op de bank te zien zitten. Ik denk daarom niet dat je het gewenste sponsorbedrag bij een Vietnamese partij zal vinden, maar wie weet, misschien hebben ze mazzel.
    Wanneer je de likes en de opmerkingen op de Facebook pagina van Heerenveen ziet en leest, dan denk ik dat er meer Vietnamezen naar de wedstrijd van Heerenveen kijken dan je zou verwachten, wedstrijden worden uitgezonden in Vietnam, zou me niet verbazen dat ze een dag later nog een replay uitzenden.
  • 18 Oct 2019 om 11:52
    • Quote van 18 Oct 2019 om 09:21
      Praatjes vullen geen gaatjes. Vanaf het begin al geen vertrouwen in deze blaaskaak. Ik zit er ook niet echt dicht op maar kan iemamd mij vertellen of Cees ook goede dingen voor de club heeft gedaan? Misschien dat ik dan iets meer vertrouwen in deze man krijg ( volgens mij zit ie er alleen voor zichzelf maar dat kan ik mij eigenlijk ook niet voorstellen)
    Hoezo kun je je dat niet voorstellen? Wat is er nu mooier en egostrelender dan voorzitter zijn van een BVO tijdens een jubileumjaar? Alle publiciteit en fotomomenten, op de eerste pagina van het jubileumboek. Etc etc. En over 1,5 jaar een persbericht over “een nieuwe uitdaging gevonden” of “club in rustiger vaarwater gebracht”
  • 18 Oct 2019 om 11:04
    Vind het vooral tegenstrijdig dat ze een lokale hoofdsponsor zoeken, waar het publiek zich mee kan identificeren voor langere tijd. Kunnen we niet rechtstreeks met een Aziatische + als Doan vertrek..
  • 18 Oct 2019 om 10:36
    Cees beken maar,dat de broek die je aan had veel te groot was,nooit het oude schip verbranden voor je een nieuwe hebt.
  • 18 Oct 2019 om 10:25
    • Quote van 18 Oct 2019 om 09:32
      Dit is allemaal praat om tijd te rekken. Ergens in januari hebben we een nieuwe hoofdsponsor: een online gokkantoor.
    Zover ik kan vinden kunnen goksites pas vanaf 1 juli 2020 clubs gaan sponsoren - en alleen onder stricte voorwaarden. Bedrijven die in eerdere instantie de gokwet in Nederland hebben omzeild, komen mogelijk pas op een later moment in aanmerking.
  • 18 Oct 2019 om 10:11
    • Quote van 18 Oct 2019 om 10:05
      Ik denk dat die Vietnamezen gewoon even wilden weten wat het kost en dan afhaken. Ik zie er weinig heil in. Tot dusver is het gegaan zoals ik aangaf: dat we nog steeds geen hoofdsponsor hebben. Cees kan zich beter op Nederlandse bedrijven richten waar we wat aan hebben. Valt me nog mee dat hij erkent dat hij enorm onnozel was om een deadline voor een hoofdsponsor deal publiekelijk te maken.
    Eens! De zelfbenoemde voorzitter houdt iedereen aan het lijntje. Ondertussen lopen de tekorten verder op. Wat een treurigheid!
  • 18 Oct 2019 om 10:05
    Ik denk dat die Vietnamezen gewoon even wilden weten wat het kost en dan afhaken. Ik zie er weinig heil in. Tot dusver is het gegaan zoals ik aangaf: dat we nog steeds geen hoofdsponsor hebben. Cees kan zich beter op Nederlandse bedrijven richten waar we wat aan hebben. Valt me nog mee dat hij erkent dat hij enorm onnozel was om een deadline voor een hoofdsponsor deal publiekelijk te maken.
  • 18 Oct 2019 om 09:42
    Voor Vietnamezen zijn avondwedstrijden lastig te volgen door het 5 uur tijdsverschil. Het lijkt me niet dat ze zo lang opblijven alleen om Van Hau op de bank te zien zitten. Ik denk daarom niet dat je het gewenste sponsorbedrag bij een Vietnamese partij zal vinden, maar wie weet, misschien hebben ze mazzel.
  • 18 Oct 2019 om 09:32
    Dit is allemaal praat om tijd te rekken. Ergens in januari hebben we een nieuwe hoofdsponsor: een online gokkantoor.
  • 18 Oct 2019 om 09:21
    Praatjes vullen geen gaatjes. Vanaf het begin al geen vertrouwen in deze blaaskaak. Ik zit er ook niet echt dicht op maar kan iemamd mij vertellen of Cees ook goede dingen voor de club heeft gedaan? Misschien dat ik dan iets meer vertrouwen in deze man krijg ( volgens mij zit ie er alleen voor zichzelf maar dat kan ik mij eigenlijk ook niet voorstellen)
zondag 24 november 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›