Roozemond haalt bekende binnen om jubileumjaar te coördineren

( 51 reacties)
Roozemond haalt bekende binnen om jubileumjaar te coördineren

Om ervoor te zorgen dat het jubileumjaar van SC Heerenveen in 2020 tot in de puntjes is geregeld, heeft algemeen directeur Cees Roozemond een bekende ingehuurd om het geheel te coördinator. Niet geheel verrassend gaat het opnieuw om iemand uit de paardenwereld.

Twee weken geleden bracht Harm Oljans - tevens een bekende van Roozemond vanuit de Koninklijke Nederlandse Hippische Sportfederatie (KNHS) - de club nog in flinke verlegenheid door als 'Offical Sponsor Manager SC Heereveen' een sponsorpropositie te versturen naar circa tweehonderd bedrijven.

Voor de functie van evenementencoördinator vond Roozemond dichterbij Heerenveen een oplossing in de persoon van in Oldeboorn woonachtige Marijke Akkerman, weet FeanOnline. Zij is sinds 2011 in dienst bij de Koninklijke Friese Paarden Stamboek (KFPS) als Manager PR & Communicatie.

Het is opvallend dat Roozemond opnieuw iemand uit zijn eigen 'paardennetwerk' naar voren schuift binnen de club. Onder voorganger Luuc Eisenga was de rol van 'jubileumcoördinator' nog een tijdelijke taak van Geralien Knopert. Zij zal zich nu weer richten op haar baan als hoofd veiligheids- en wedstrijdzaken.

Het jubileumjaar begint onder Roozemond overigens waarschijnlijk al in januari 2020. Voorganger Eisenga had de festiviteiten in gedachten rond het jubileumseizoen 2020/21 en de oprichtingsdatum 20 juli 1920.

Foto: FeanOnline

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Apr 2019 om 11:53
    • Quote van 19 Apr 2019 om 10:42
      He he! eindelijk iemand die het snapt!
    Ik denk dat het grote gros het hier wel ‘snapt’. Vergeet ook niet dat de Roozemond aanhangers hier niet allemaal in de Cees-fanclub zitten, maar dat de meesten vooral voor rust prediken uit angst dat een volgende revolutie de club nog meer schade kan aanrichten. Die hebben ook het beste met de club voor. Tweespalt zit niemand op te wachten tenslotte. Maar het is vooral voor de club te hopen dat deze Veenstra 2.0 snel weg is. Ik bespeur de zelfde trekjes en ben daar allergisch voor geworden. Niemand is groter dan de club en dat proef ik bij Roozemond allerminst. Zijn voorkomen, presentatie en met name de wijze hoe hij zich op zijn positie heeft gemaneuvreerd passen in mijn opinie totaal niet bij wat de club voorstaat. Ik denk niet dat deze man, die er vooral voor zichzelf lijkt te zitten, de club verder gaat helpen. Ik pleit niet voor een revolutie. Ik pleit wel voor zijn opstappen. Enigszins kan dat nog door de voordeur door toe te geven dat hetgeen gebeurd is allemaal niet zo handig was, maar ik zie het hem niet doen. Vanwege zijn narcistische inslag. En daarom zal hij het eind van het seizoen wel vertrekken via de achterdeur. Beschadigd en al. Maar dat is dan zijn eigen schuld.
  • 19 Apr 2019 om 11:46
    • Quote van 19 Apr 2019 om 11:40
      Zeg Bakker, hou jij je hart vast ? Heb je wel een hart dan...? Als dat wel zo is en je houdt echt van de club, dan zou het veel beter zijn om niet altijd zo'n vooringenomen en kritisch verhaal te schrijven. Gelukkig was lulletje Reinier 1965 het wel weer met je eens.... Maar die doet elke dag een duit in het zakje om Heerenveen af te kraken. Overigens was in Frankrijk de wijnoogst van 1965 het slechtste sinds de 2e wereldoorlog. Onze Reinier heeft hetzelfde bouwjaar...
    Haha dat weet je niet, circa 25% kans dat 1965 zijn bouwjaar is. Waarschijnlijk is 1964 bouwjaar en afleverdatum 1965. Om maar even door de gaan met: moai dom praat. Waarschijnlijk houden deze kritische mensen zoveel van de club dat ze het niet aan kunnen zien dat er iemand is die als een olifant door de porseleinkast dendert. Elke vorm van daadkracht lijkt te ontberen. Praatjes vullen geen gaatjes. Dat is werk voor de tandarts! Maar die heeft Cees ook vast in zijn “netwerk”.....
  • 19 Apr 2019 om 11:42
    • Quote van 19 Apr 2019 om 09:18
      Laten we gelijk stoppen met voetbal en beginnen met de paardensport
    Ja en het stadion verplaatsen naar Wolvega ! Lol
  • 19 Apr 2019 om 11:40
    • Quote van 18 Apr 2019 om 23:43
      Prima verwoord zo.
    Zeg Bakker, hou jij je hart vast ? Heb je wel een hart dan...? Als dat wel zo is en je houdt echt van de club, dan zou het veel beter zijn om niet altijd zo'n vooringenomen en kritisch verhaal te schrijven. Gelukkig was lulletje Reinier 1965 het wel weer met je eens.... Maar die doet elke dag een duit in het zakje om Heerenveen af te kraken. Overigens was in Frankrijk de wijnoogst van 1965 het slechtste sinds de 2e wereldoorlog. Onze Reinier heeft hetzelfde bouwjaar...
  • 19 Apr 2019 om 10:42
    • Quote van 19 Apr 2019 om 09:36
      Op zich een prima kandidaat gezien haar achtergrond. Maar ja. Beeldvorming hè? Het is opnieuw weer niet handig van Cees, die toch al zo vuur ligt, om het opnieuw weer in de paardenwereld te zoeken. De beste man schiet zich keer op keer in zijn eigen voet op deze manier. Je zou aan zijn intellect gaan twijfelen. Het moge duidelijk zijn dat hij in ieder geval niet begrijpt wat er leeft onder het grote gros van de sc Heerenveen-aanhangers. Leeft in een totaal andere wereld. Ik heb nog zelden iemand zijn eigen graf zien graven. Ongekend dit. Maar toe maar, elke misstap maar lekker onder het vergrootglas laten komen, dan is hij waarschijnlijk eind dit seizoen weg en kan hij worden opgevolgd door échte Heerenveen mensen. Niet dat je dan garantie hebt op succes, maar deze mensen hebben veel meer krediet bij de achterban, een enkele pro-Roozemond roepende in de woestijn na.
    He he! eindelijk iemand die het snapt!
  • 19 Apr 2019 om 09:36
    Op zich een prima kandidaat gezien haar achtergrond. Maar ja. Beeldvorming hè? Het is opnieuw weer niet handig van Cees, die toch al zo vuur ligt, om het opnieuw weer in de paardenwereld te zoeken. De beste man schiet zich keer op keer in zijn eigen voet op deze manier. Je zou aan zijn intellect gaan twijfelen. Het moge duidelijk zijn dat hij in ieder geval niet begrijpt wat er leeft onder het grote gros van de sc Heerenveen-aanhangers. Leeft in een totaal andere wereld. Ik heb nog zelden iemand zijn eigen graf zien graven. Ongekend dit. Maar toe maar, elke misstap maar lekker onder het vergrootglas laten komen, dan is hij waarschijnlijk eind dit seizoen weg en kan hij worden opgevolgd door échte Heerenveen mensen. Niet dat je dan garantie hebt op succes, maar deze mensen hebben veel meer krediet bij de achterban, een enkele pro-Roozemond roepende in de woestijn na.
  • 19 Apr 2019 om 09:18
    Laten we gelijk stoppen met voetbal en beginnen met de paardensport
  • 19 Apr 2019 om 06:23
    • Quote van 19 Apr 2019 om 01:59
      Inderdaad, de hele club gaat naar de sodemieter. Ik vrees zelfs dat de mensen die de hele club hebben opgebouwd niet eens naar het jubileum willen gaan komen. Laat staan dat ze er bij betrokken willen gaan worden. Niet best dit..! En dat er hier nog mensen zijn die dit beleid verdedigen, ze moeten zich diep diep schamen..
    Het is allemaal onbegrijpelijk... Hoop nog steeds op een ommekeer VOOR het jubileumjaar. Dat kan ook maar dan moet het wel uit de supporters komen
  • 19 Apr 2019 om 01:59
    • Quote van 18 Apr 2019 om 21:06
      Geweldig toch, die Cees Roozemond. Een jubileumjaarcoördinator en een official sponsormanager. Niet toevallig allebei bekenden van Roozemond. De man heeft in zijn eerste twee maanden meer fouten gemaakt dan een gemiddeld algemene directeur bij een doorsnee provincieclub. Het is voor mij moeilijk te bevatten dat sommigen in de reacties Roozemond nog steeds verdedigen. Ik waardeer jullie positiviteit, maar of het reëel is, is een tweede. Ik ben altijd betrokken geweest bij de club en heb de club na zes jaar op rij Europees voetbal en een beker, alleen maar zien afglijden. Gelukkig neemt Roozemond een schat aan ervaring mee in het voetballeven om de club er weer bovenop te helpen. Daarbij, de sponsoren zullen wel weer in de rij staan, nu bekend is hoe Roozemond zichzelf op slinkse wijze naar deze prachtfunctie heeft gewerkt. De club is m.i. gekaapt door een man die wordt gedreven door zijn eigen prestige. Zijn ego is zijn grootste raadgever en meneer is niet wars van een leugentje (zie bijvoorbeeld het SKW verhaal en het vakkundig buiten de deur werken van Riemer en co). De hoofdsponsor die elk jaar ruim een half miljoen naar de club overmaakt heeft het al twee keer moeten ontgelden door Roozemond zijn ondoordachte uitspraken in de media. Maar volgens sommigen hier mogen wij in onze handen knijpen met deze man aan het roer. Ik gun het hem van harte, maar ik hou mijn hart vast.
    Inderdaad, de hele club gaat naar de sodemieter. Ik vrees zelfs dat de mensen die de hele club hebben opgebouwd niet eens naar het jubileum willen gaan komen. Laat staan dat ze er bij betrokken willen gaan worden. Niet best dit..! En dat er hier nog mensen zijn die dit beleid verdedigen, ze moeten zich diep diep schamen..
  • 19 Apr 2019 om 00:02
    Trouwens, als "conspiracy theories" enzo je ding zijn, lees dit: https://twitter.com/SethAbramson/status/1118631217212067841?s=19Een in-depth verslag van het 'volledige' Mueller verslag over Trump en de Russen.Echt, holy fuck....
  • 18 Apr 2019 om 23:47
    • Quote van 18 Apr 2019 om 23:31
      En jij doet precies het omgekeerde. Alles wat Cees doet, doet hij goed en blabla. Je wordt een beetje irritant. Je bent ook nog eens bijna 24/7 hier op het forum te vinden. Ik kijk er niet raar van op als je ingehuurd bent of misschien doe je het als vriendendienst.

      Mag ik vragen in welk vak jij zit en hoelang jij al een seizoenskaart hebt?
    Ahhh, een variatie op de beruchte, befaamde en zeer effectieve "vriendje van, familie van" reactie..

    1) doe toch ff normaal met je je ingehuurd/vriendendienst insinuaties.

    2) ik praat niet alles wat Cees doet goed. Heb ook mijn bedenkingen en kritiek wel gepost. Dus wederom roep je maar weer wat.

    3) Mensen met andere meningen worden vaker irritant gevonden. Wil niet zeggen dat die mening (of welke dan ook) niet gedeeld mag worden.

    4) Ik werk veel met computers en soms heb ik (te) veel 'wachttijd', dus ja.
    Is niet verboden, toch?

    5) Ik zit ergens op Oost, heb de eerste promotie en de degradatie als losse kaartjes koper (m'n vader kocht ze.. ) mee gemaakt en sindsdien een seizoenskaart.

    Geen idee wat dat aan de conversatie toevoegt, maar goed. Happy nu?
  • 18 Apr 2019 om 23:43
    • Quote van 18 Apr 2019 om 21:06
      Geweldig toch, die Cees Roozemond. Een jubileumjaarcoördinator en een official sponsormanager. Niet toevallig allebei bekenden van Roozemond. De man heeft in zijn eerste twee maanden meer fouten gemaakt dan een gemiddeld algemene directeur bij een doorsnee provincieclub. Het is voor mij moeilijk te bevatten dat sommigen in de reacties Roozemond nog steeds verdedigen. Ik waardeer jullie positiviteit, maar of het reëel is, is een tweede. Ik ben altijd betrokken geweest bij de club en heb de club na zes jaar op rij Europees voetbal en een beker, alleen maar zien afglijden. Gelukkig neemt Roozemond een schat aan ervaring mee in het voetballeven om de club er weer bovenop te helpen. Daarbij, de sponsoren zullen wel weer in de rij staan, nu bekend is hoe Roozemond zichzelf op slinkse wijze naar deze prachtfunctie heeft gewerkt. De club is m.i. gekaapt door een man die wordt gedreven door zijn eigen prestige. Zijn ego is zijn grootste raadgever en meneer is niet wars van een leugentje (zie bijvoorbeeld het SKW verhaal en het vakkundig buiten de deur werken van Riemer en co). De hoofdsponsor die elk jaar ruim een half miljoen naar de club overmaakt heeft het al twee keer moeten ontgelden door Roozemond zijn ondoordachte uitspraken in de media. Maar volgens sommigen hier mogen wij in onze handen knijpen met deze man aan het roer. Ik gun het hem van harte, maar ik hou mijn hart vast.
    Prima verwoord zo.
  • 18 Apr 2019 om 23:39
    • Quote van 18 Apr 2019 om 20:59
      Ik denk dat ik niet de enige ben met een "gaan we weer" zucht.
    Onze redacteuren blijven onpartijdig ? Die hebben hun hokje al gevonden !
  • 18 Apr 2019 om 23:31
    • Quote van 18 Apr 2019 om 22:02
      Overigens frappant dat eerst iedereen, op appél van Verbeek, los gaat omdat er geen 'know-how' meer aanwezig is en nu is er iemand met 'know-how' en ervaring ( nog een Friezin ook!) binnen gehaald en weer is het niet goed.
      Wat willen jullie nou?
      En voordat ze (bij voorbaat) al afgebrand wordt, verdiep je eens in wat ze al gedaan heeft.Volgens mij is ze zeer geschikt voor deze functie.
    En jij doet precies het omgekeerde. Alles wat Cees doet, doet hij goed en blabla. Je wordt een beetje irritant. Je bent ook nog eens bijna 24/7 hier op het forum te vinden. Ik kijk er niet raar van op als je ingehuurd bent of misschien doe je het als vriendendienst.

    Mag ik vragen in welk vak jij zit en hoelang jij al een seizoenskaart hebt?
  • 18 Apr 2019 om 23:13
    cees haalt jubileum jaar hoop ik niet eens
  • 18 Apr 2019 om 23:03
    • Quote van 18 Apr 2019 om 22:16
      Eventjes haar twitter account bekeken maar hoe kun je hier nou een probleem mee hebben.Ik denk dat deze dame ook een aardig netwerk heeft. Misschien voegt het wat toe aan ons voetbal bolwerk ???

    Ik ken Marijke en er is niks mis met haar. Hikke en tein in Friesland, met beide beentjes op de grond, harde werker.
  • 18 Apr 2019 om 22:56
    Er wordt hier nog gelogen ook. Want de fout van heereveen stond op de facebook pagina. De mail die naar 200 bedrijven gestuurd werd stond vol met HeereNveen. Dus als FO iets wil posten dan wel eerlijk en oprecht alsjeblieft. De fout werd overigens best snel gecorrigeerd..
    Tevens is het best normaal om voor iets buiten het voetbal ook iemand van buiten het voetbal te scoren. Roozemond en die dame kennen elkaar al langer, dus is het niet vreemd.
  • 18 Apr 2019 om 22:53
    • Quote van 18 Apr 2019 om 22:48
      Niet in het artikel, in de reacties.. Ik zeg ook niet dat men haar persoonlijk aanvalt. Had verwacht dat jij wel enigszins in staat was om begrijpend te lezen. Of verdraai je m'n woorden opzettelijk?
    Oh ik zie dat je je reactie hebt aangepast. Nee niet opzettelijk. Ik begreep je verkeerd.
  • 18 Apr 2019 om 22:52
    • Quote van 18 Apr 2019 om 22:48
      Niet in het artikel, in de reacties.. Ik zeg ook niet dat men haar persoonlijk aanvalt. Had verwacht dat jij wel enigszins in staat was om begrijpend te lezen. Of verdraai je m'n woorden opzettelijk?
    Dat de link er met de de paardensport is tja, zal wel toeval zijn... maar niemand valt haar persoonlijk aan geloof ik. Ik wens haar veel succes.
  • 18 Apr 2019 om 22:48
    • Quote van 18 Apr 2019 om 22:45
      Vol in de aanval? Wie dan en welk groepje? Er wordt in dit stuk alleen melding gedaan dat er iemand is aangenomen en dat die persoon heel toevallig ook in de paardenwereld zit. Niemand valt deze mevrouw aan, niemand brandt haar af geloof ik.
    Niet in het artikel, in de reacties.. Ik zeg ook niet dat men haar persoonlijk aanvalt. Had verwacht dat jij wel enigszins in staat was om begrijpend te lezen. Of verdraai je m'n woorden opzettelijk?
  • 18 Apr 2019 om 22:45
    • Quote van 18 Apr 2019 om 22:24
      Natuurlijk heeft ie de schijn tegen, valt niet te ontkennen.
      Maar als men zelfs hierover vol in de aanval gaat, alle objectiviteit verliest en de oogkleppen niet af wil zetten.. dan zegt dat wel wat over dit groepje..

      Je zou bijna gaan denken dat het niet uitmaakt wie er binnengehaald word, want als Cees het regelt is het kut, al zou het iemand van het kaliber Cruijff zijn....
    Vol in de aanval? Wie dan en welk groepje? Er wordt in dit stuk alleen melding gedaan dat er iemand is aangenomen en dat die persoon heel toevallig ook in de paardenwereld zit. Niemand valt deze mevrouw aan, niemand brandt haar af geloof ik.
  • 18 Apr 2019 om 22:24
    • Quote van 18 Apr 2019 om 22:12
      Ze is ongetwijfeld geschikt. En Cees doet wat ik ook zou doen, namelijk mensen waar hij in het verleden (goed ga ik vanuit) mee gewerkt heeft, inzetten bij Heerenveen. Hij heeft alleen zoooo de schijn tegen.
    Natuurlijk heeft ie de schijn tegen, valt niet te ontkennen.
    Maar als men zelfs hierover vol in de aanval gaat, alle objectiviteit verliest en de oogkleppen niet af wil zetten.. dan zegt dat wel wat over dit groepje..

    Je zou bijna gaan denken dat het niet uitmaakt wie er binnengehaald word, want als Cees het regelt is het kut, al zou het iemand van het kaliber Cruijff zijn....
  • 18 Apr 2019 om 22:24
    Ik maak me nu al wat zorgen over het veld seizoen 20-21......
  • 18 Apr 2019 om 22:16
    Eventjes haar twitter account bekeken maar hoe kun je hier nou een probleem mee hebben.Ik denk dat deze dame ook een aardig netwerk heeft. Misschien voegt het wat toe aan ons voetbal bolwerk ???

  • 18 Apr 2019 om 22:15
    • Quote van 18 Apr 2019 om 21:01
      Wat was het toch mooi geweest als hier iemand vanuit de club voor was gevraagd. Of vanuit onze grote achterban. Zou er écht niemand zijn die dit had kunnen doen? En doorrrrrrrrrr! Wat heeft deze mevrouw trouwens met onze sc?
    Ik heb Hylke vd Veen laatst gesproken over wat ideeën en Roozemond heeft mij toen gevraagd om langs te komen om ideeen uit te wisselen! Zo ben ik twee weken terug bij hem op de koffie geweest omdat hij geïnteresseerd was naar de suggesties die ik had.. Had hij ook niet kunnen doen! dus hij doet heus iets met de stem van de achterban..
  • 18 Apr 2019 om 22:12
    • Quote van 18 Apr 2019 om 22:02
      Overigens frappant dat eerst iedereen, op appél van Verbeek, los gaat omdat er geen 'know-how' meer aanwezig is en nu is er iemand met 'know-how' en ervaring ( nog een Friezin ook!) binnen gehaald en weer is het niet goed.
      Wat willen jullie nou?
      En voordat ze (bij voorbaat) al afgebrand wordt, verdiep je eens in wat ze al gedaan heeft.Volgens mij is ze zeer geschikt voor deze functie.
    Ze is ongetwijfeld geschikt. En Cees doet wat ik ook zou doen, namelijk mensen waar hij in het verleden (goed ga ik vanuit) mee gewerkt heeft, inzetten bij Heerenveen. Hij heeft alleen zoooo de schijn tegen.
  • 18 Apr 2019 om 22:07
    Wie gaat Cees Rozemond nu eindelijks eens een halt toeroepen,zijn vriendjes van de Rvc niet ,het stichtingsbestuur is nu aan zet Halfvol stadion en geen sponsoren meer misschien nog een voor paardebrokjes Dit laten wij toch zo niet doorgaan kom in actie bewerk het SB blijft niets van de club over
  • 18 Apr 2019 om 22:05
    • Quote van 18 Apr 2019 om 22:02
      Overigens frappant dat eerst iedereen, op appél van Verbeek, los gaat omdat er geen 'know-how' meer aanwezig is en nu is er iemand met 'know-how' en ervaring ( nog een Friezin ook!) binnen gehaald en weer is het niet goed.
      Wat willen jullie nou?
      En voordat ze (bij voorbaat) al afgebrand wordt, verdiep je eens in wat ze al gedaan heeft.Volgens mij is ze zeer geschikt voor deze functie.
    Ze is vast zeer geschikt, maar heeft (dankzij eerdere fratsen van Cees) de schijn al weer tegen.....,.
  • 18 Apr 2019 om 22:02
    Overigens frappant dat eerst iedereen, op appél van Verbeek, los gaat omdat er geen 'know-how' meer aanwezig is en nu is er iemand met 'know-how' en ervaring ( nog een Friezin ook!) binnen gehaald en weer is het niet goed.
    Wat willen jullie nou?
    En voordat ze (bij voorbaat) al afgebrand wordt, verdiep je eens in wat ze al gedaan heeft.Volgens mij is ze zeer geschikt voor deze functie.
  • 18 Apr 2019 om 21:52
    • Quote van 18 Apr 2019 om 21:17
      Kom op Feanonline, hier was een betere titel voor te verzinnen. Iets als: Roozemond haalt evenementencoördinator uit eigen stal. ;)
    Ja idd dat had creatiever gekund... Of “Cees laat kar voor Festiviteiten Jubileum Jaar trekken door bekende uit paardenwereld”?
  • 18 Apr 2019 om 21:52
    • Quote van 18 Apr 2019 om 21:45
      Oké dat jij of jullie het relevant ik niet. Gaat om de capaciteit van deze mevrouw en als je eerst over Oljans begint en dan pas over Akkermans vindt ik niet netjes. Had wat over deze mevrouw geschreven wat ze in het verleden heeft gedaan.
    Dat staat laatste staat er keurig bij vermeld, toch? 'Helemaal netjes' is misschien wat anders, maar vergeleken wat er de afgelopen maanden allemaal is gebeurd valt dit wel wat mee.
  • 18 Apr 2019 om 21:49
    • Quote van 18 Apr 2019 om 21:41
      Ik denk dat je de gemiddelde reageerder te hoog inschat... De relevantie van Oljans is te begrijpen, maar het voorval weer te benoemen; wat is daar de relevantie van?
    Als we alleen 'Harm Oljans' schrijven, dan weet de helft van de lezers niet over wie het gaat. We hadden het ook nog breder kunnen trekken door bijvoorbeeld een Peter Bazuijnen (tevens werkzaam bij KFPS) te noemen of andere mensen die dankzij Roozemond ergens terecht zijn gekomen of andersom.
  • 18 Apr 2019 om 21:45
    • Quote van 18 Apr 2019 om 21:31
      Het is nu eenmaal relevant om Oljans in dit bericht te noemen, omdat hij ook uit het 'paardennetwerk' van Roozemond komt en nu eenmaal niet anders valt te introduceren.

      Het voorval met Oljans staat uiteraard volledig los van de capaciteiten van Akkermans. Ik mag hopen dat iedereen die dit leest ook wel door heeft... (!)
    Oké dat jij of jullie het relevant ik niet. Gaat om de capaciteit van deze mevrouw en als je eerst over Oljans begint en dan pas over Akkermans vindt ik niet netjes. Had wat over deze mevrouw geschreven wat ze in het verleden heeft gedaan.
  • 18 Apr 2019 om 21:42
    • Quote van 18 Apr 2019 om 21:17
      Kom op Feanonline, hier was een betere titel voor te verzinnen. Iets als: Roozemond haalt evenementencoördinator uit eigen stal. ;)
    Haha, prachtige reactie.

    En ach, laten we vooral blij zijn dat het jubileumjaar zo serieus genomen wordt. Genoeg mogelijkheden om de club dan een positieve boost te geven met mooie activiteiten. Hoop zelf ook op een wedstrijd met oude helden! Iemand die al wat weet over wat ze allemaal willen gaan doen?
  • 18 Apr 2019 om 21:41
    • Quote van 18 Apr 2019 om 21:31
      Het is nu eenmaal relevant om Oljans in dit bericht te noemen, omdat hij ook uit het 'paardennetwerk' van Roozemond komt en nu eenmaal niet anders valt te introduceren.

      Het voorval met Oljans staat uiteraard volledig los van de capaciteiten van Akkermans. Ik mag hopen dat iedereen die dit leest ook wel door heeft... (!)
    Ik denk dat je de gemiddelde reageerder te hoog inschat... De relevantie van Oljans is te begrijpen, maar het voorval weer te benoemen; wat is daar de relevantie van?
  • 18 Apr 2019 om 21:39
    Je verwacht het niet....
  • 18 Apr 2019 om 21:31
    • Quote van 18 Apr 2019 om 20:50
      Sorry hoor heren( en val maar over mee heen dat ik alles positief zie) maar de tweede alinea heeft helemaal niks met dit nieuwsbericht te maken en staat er alleen maar in voor de beeldvorming.
    Het is nu eenmaal relevant om Oljans in dit bericht te noemen, omdat hij ook uit het 'paardennetwerk' van Roozemond komt en nu eenmaal niet anders valt te introduceren.

    Het voorval met Oljans staat uiteraard volledig los van de capaciteiten van Akkermans. Ik mag hopen dat iedereen die dit leest ook wel door heeft... (!)
  • 18 Apr 2019 om 21:25
    Cees spant Marijke voor zijn karretje....
  • 18 Apr 2019 om 21:20
    • Quote van 18 Apr 2019 om 21:17
      Kom op Feanonline, hier was een betere titel voor te verzinnen. Iets als: Roozemond haalt evenementencoördinator uit eigen stal. ;)
    Haha
  • 18 Apr 2019 om 21:17
    Kom op Feanonline, hier was een betere titel voor te verzinnen. Iets als: Roozemond haalt evenementencoördinator uit eigen stal. ;)
  • 18 Apr 2019 om 21:09
    • Quote van 18 Apr 2019 om 21:01
      Wat was het toch mooi geweest als hier iemand vanuit de club voor was gevraagd. Of vanuit onze grote achterban. Zou er écht niemand zijn die dit had kunnen doen? En doorrrrrrrrrr! Wat heeft deze mevrouw trouwens met onze sc?
    Ik blijft steken op één hele like van een Heerenveen Twitter bericht na de winst op Excelsior. Toen zat Cees er al, dus de mogelijkheid is er dat dit gekomen is omdat ze hier al over in gesprek waren.
  • 18 Apr 2019 om 21:06
    Geweldig toch, die Cees Roozemond. Een jubileumjaarcoördinator en een official sponsormanager. Niet toevallig allebei bekenden van Roozemond. De man heeft in zijn eerste twee maanden meer fouten gemaakt dan een gemiddeld algemene directeur bij een doorsnee provincieclub. Het is voor mij moeilijk te bevatten dat sommigen in de reacties Roozemond nog steeds verdedigen. Ik waardeer jullie positiviteit, maar of het reëel is, is een tweede. Ik ben altijd betrokken geweest bij de club en heb de club na zes jaar op rij Europees voetbal en een beker, alleen maar zien afglijden. Gelukkig neemt Roozemond een schat aan ervaring mee in het voetballeven om de club er weer bovenop te helpen. Daarbij, de sponsoren zullen wel weer in de rij staan, nu bekend is hoe Roozemond zichzelf op slinkse wijze naar deze prachtfunctie heeft gewerkt. De club is m.i. gekaapt door een man die wordt gedreven door zijn eigen prestige. Zijn ego is zijn grootste raadgever en meneer is niet wars van een leugentje (zie bijvoorbeeld het SKW verhaal en het vakkundig buiten de deur werken van Riemer en co). De hoofdsponsor die elk jaar ruim een half miljoen naar de club overmaakt heeft het al twee keer moeten ontgelden door Roozemond zijn ondoordachte uitspraken in de media. Maar volgens sommigen hier mogen wij in onze handen knijpen met deze man aan het roer. Ik gun het hem van harte, maar ik hou mijn hart vast.
  • 18 Apr 2019 om 21:01
    • Quote van 18 Apr 2019 om 20:45
      En weer een bericht met een vleugje negativisme over Cees, kan hier niet eens iets positiefs over hem geschreven worden???
    Eens met Don Pedro. De organisatie van alle taken rondom het jubileumjaar zal ongetwijfeld ontzettend veel tijd in beslag gaan nemen, maar moet, wat ik ervan begrepen heb tijdens it Petear, een feest worden waar momenteel iedereen (FF, NN, Aktie 67, VV Heerenveen etc.) bij betrokken wordt. Het is dan toch niet zo vreemd dat wanneer ze een projectleider zoeken om de projecten te bewaken, dat ze uitkomen bij iemand uit hun eigen netwerk waarvan ze weten wat die persoon kan. Je kunt dit echt niet aan alleen vrijwilligers overlaten. Daarvoor is er simpelweg te veel te doen. Als ze straks iemand op de voetbafdeling vanuit de paardenwereld gaan zetten, dan wordt het een anders verhaal. Maar kan hier inderdaad geen moeite mee hebben.
  • 18 Apr 2019 om 21:01
    Wat was het toch mooi geweest als hier iemand vanuit de club voor was gevraagd. Of vanuit onze grote achterban. Zou er écht niemand zijn die dit had kunnen doen? En doorrrrrrrrrr! Wat heeft deze mevrouw trouwens met onze sc?
  • 18 Apr 2019 om 20:59
    Ik denk dat ik niet de enige ben met een "gaan we weer" zucht.
  • 18 Apr 2019 om 20:57
    Marijke regelt elk jaar de grote paardenkeuring in het WTC en heeft ook Stormruiter gedaan. Een famke uit de regio en iemand die de boel goed regelt.
  • 18 Apr 2019 om 20:57
    • Quote van 18 Apr 2019 om 20:50
      Sorry hoor heren( en val maar over mee heen dat ik alles positief zie) maar de tweede alinea heeft helemaal niks met dit nieuwsbericht te maken en staat er alleen maar in voor de beeldvorming.
    Dat zou Cees ook zo kunnen zeggen....
  • 18 Apr 2019 om 20:50
    Sorry hoor heren( en val maar over mee heen dat ik alles positief zie) maar de tweede alinea heeft helemaal niks met dit nieuwsbericht te maken en staat er alleen maar in voor de beeldvorming.
  • 18 Apr 2019 om 20:50
    Cees Ceteco
  • 18 Apr 2019 om 20:45
    • Quote van 18 Apr 2019 om 20:40
      Ik zeg niks.
    En weer een bericht met een vleugje negativisme over Cees, kan hier niet eens iets positiefs over hem geschreven worden???
  • 18 Apr 2019 om 20:40
    Ik zeg niks.