''Dat contract moet wel opgewaardeerd worden, dat lijkt me logisch'' Hamstra spreekt zich uit: ''Weer stabiel richting subtop gaan'' VIDEO | Van Hau in Indonesië door het stof na gemene overtreding FOX Sports zendt bekerduel SC Heerenveen niet rechtstreeks uit Botman: ''Heerenveen was in het begin wel even wennen voor me''

Van der Velde pleit voor eenheid: ''Heerenveen is van Fryslân''

( 23 reacties)
Van der Velde pleit voor eenheid: ''Heerenveen is van Fryslân''

Riemer van der Velde is ervan overtuigd dat Cees Roozemond het beste voor heeft met SC Heerenveen. Beide heren konden zich enkele weken niet vinden in een samenwerking, maar uiteindelijk telt maar één belang en dat is die van de club. 

"Natuurlijk constateer ik bepaalde zaken die niet goed gaan, maar dat wil niet zeggen dat ik een pasklare oplossing heb. We zullen er met zijn allen, en dan bedoel ik echt met zijn allen, voor moeten staan. Bij SC Heerenveen mag geen 'ik' voorop staan. Dat hebben we ook altijd gedaan: er met zijn allen voor staan", vertelt Van der Velde, opgetekend door De Westereender.

"We moeten niet in vakjes denken. In mijn ogen is er geen kamp-Riemer van der Velde en Gertjan Verbeek tegenover het andere, zoals kamp-Cees Roozemond. Heerenveen zit in mijn hoofd, mijn hart en stroomt door mijn aderen, maar desondanks probeer ik steeds objectief te kijken. Wat kunnen we doen? Wat moeten we doen? Zelfreflectie voordat je naar anderen wijst."

Het allerlaatste dat Van der Velde wil zien, is dat de club uiteindelijk in buitenlandse handen valt. "We moeten proberen te voorkomen dat we onze club aan een buitenlander verkopen. Heerenveen is van Fryslân, voor het volk. Maar verkopen is nog altijd beter dan een faillisement", besluit Van der Velde, die tussen 1983 en 2006 voorzitter was van SC Heerenveen.

Foto: Orange Pictures

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Apr 2019 om 19:52
    • Quote van 16 Apr 2019 om 14:32
      Niemand 'adviseert' supporters of sponsoren om weg te blijven. Wat iedereen wil doen moet hij/zij zelf weten. Iedereen heeft wat mij betreft het respect voor zijn or haar keus. Ik heb het idee dat dat bij anderen wel anders is. Die willen het hoe en waarom niet eens begrijpen. En dan wordt DKV erbij gehaald. Je een nepsupporter genoemd ondanks dat je in de 1e divisie al supporter was. Je wordt een troll genoemd en er wordt om bans gevraagd. Probeer eens iemand anders te begrijpen. Persoonlijk heb ik denk ik duidelijk mijn beweegredenen gegeven. Voor mij speelt dit ook al sinds Veenstra. Als hij destijds was blijven zitten had ik toen al afgezegd. Ik stop er niet mee omdat resultaten tegenvallen. Ik stop er voorlopig mee omdat sc.Heerenveen niet meer voelt als mijn club. Door alle mensen die er bestuurlijk, dus zonder ook maar één uitzondering te maken, een puinzooi van hebben gemaakt. Ze knappen het nu ook maar SAMEN op. En kan dat niet, jammer dan.
    Mackan niet zo gek doen. Steun nou mijn actie gewoon: niet verlengen zolang CR er zit! ;-) Wie doet er nog meer mee? Eigenlijk zou NN of FeanFan dit moeten opzetten. Maarja.....
  • 16 Apr 2019 om 19:49
    • Quote van 16 Apr 2019 om 14:36
      Wat een stel onbenullen hier op deze site. Ik kan wel 40 steden (dorpen) die dolgraag “eredivisie” voetbal binnen hun poorten zouden willen hebben. Als wij het kwijt raken.komt het NOOIT meer terug. Willen we dat???? NEE Dus met z’n ALLEN achter onze club Hou eens op met dat negatieve gedoe over allerhande zaken. Zorg dat onze kinderen en kleinkinderen ook eredivisievoetbal in Heerenveen kunnen beleven. Ik meer dan 50 jaar een seizoenkaart Evenals mijn kinderen en kleinkinderen. Ik wil niet diegene zijn die hun belet
    Ben het helemaal met je eens. Natuurlijk moeten we allemaal uiteindelijk verlengen. Maar het is wel een heel sterk statement als we dit niet meteen doen. De gang van zaken binnen de club is tenenkrommend. In mijn beleving is Roozemond daar zwaar debet aan. Daarom met zn allen niet verlengen zolang Roozemond er zit! Op deze manier kunnen we op een nette manier (geen geweld of schelden oid) duidelijk maken dat we het er niet mee eens zijn. Denk dat men zich wel zorgen gaat maken als ze na drie weken nog maar een handje vol seizoenskaarten hebben verkocht.
  • 16 Apr 2019 om 14:48
    • Quote van 16 Apr 2019 om 14:32
      Niemand 'adviseert' supporters of sponsoren om weg te blijven. Wat iedereen wil doen moet hij/zij zelf weten. Iedereen heeft wat mij betreft het respect voor zijn or haar keus. Ik heb het idee dat dat bij anderen wel anders is. Die willen het hoe en waarom niet eens begrijpen. En dan wordt DKV erbij gehaald. Je een nepsupporter genoemd ondanks dat je in de 1e divisie al supporter was. Je wordt een troll genoemd en er wordt om bans gevraagd. Probeer eens iemand anders te begrijpen. Persoonlijk heb ik denk ik duidelijk mijn beweegredenen gegeven. Voor mij speelt dit ook al sinds Veenstra. Als hij destijds was blijven zitten had ik toen al afgezegd. Ik stop er niet mee omdat resultaten tegenvallen. Ik stop er voorlopig mee omdat sc.Heerenveen niet meer voelt als mijn club. Door alle mensen die er bestuurlijk, dus zonder ook maar één uitzondering te maken, een puinzooi van hebben gemaakt. Ze knappen het nu ook maar SAMEN op. En kan dat niet, jammer dan.

    Er zijn er hier écht (helaas) van die dwazen die 'adviseren' om de kaart(en) op te zeggen...

    Maar goed.
    Ik snap je wel, maar ik begrijp het niet (of was het net andersom? :p ), en dat hoeft ook niet.
    Als dat jouw redenen zijn; prima, dat is jou keuze.
    Maar het is niet zo dat er alleen in jouw hoek 'klappen vallen'.
    Ik sta er anders in, maak andere keuzes en krijg de "vriendje/zoontje/neefje van", "collaborateur", etc naar m'n hoofd geslingerd ondanks dat ook ik als sinds 1988 (als jochie met m'n vader) supporter ben..


  • 16 Apr 2019 om 14:36
    Wat een stel onbenullen hier op deze site. Ik kan wel 40 steden (dorpen) die dolgraag “eredivisie” voetbal binnen hun poorten zouden willen hebben. Als wij het kwijt raken.komt het NOOIT meer terug. Willen we dat???? NEE Dus met z’n ALLEN achter onze club Hou eens op met dat negatieve gedoe over allerhande zaken. Zorg dat onze kinderen en kleinkinderen ook eredivisievoetbal in Heerenveen kunnen beleven. Ik meer dan 50 jaar een seizoenkaart Evenals mijn kinderen en kleinkinderen. Ik wil niet diegene zijn die hun belet
  • 16 Apr 2019 om 14:36
    • Quote van 16 Apr 2019 om 12:28
      Wat dachten jullie van de nieuwe seizoenskaarthouders zoals ik. Stel; men zegt hun kaart op, hoe zal dat overkomen op de nieuwe supporters? Ik krijg het gevoel van anderen of ik niet goed zit met het commentaar van: ‘ik zeg m’n kaart op en laat m’n club achter’
    Ik neem aan dat jij vorig jaar ook zelfstandig een afweging hebt gemaakt waarom jij 200 euro betaald voor een seizoenskaart? Ik neem aan dat je dat aan het eind van het seizoen weer zelfstandig kunt doen? Als die redenen er dit jaar nog steeds zijn waarom je vorig jaar ja zei, waarom zou je dat dit jaar niet weer doen?
  • 16 Apr 2019 om 14:32
    • Quote van 16 Apr 2019 om 13:47
      Dat is ook mijn vermoeden.
      De afname van sponsoren en supporters is niet iets van het afgelopen jaar of zelfs paar jaar maar loopt al veel langer. Initieel had de economische crisis hier een groot aandeel in maar als vervolgens ook de prestaties minder worden gaat het nog rapper.

      Dat "niet meer unieke club met beleid en visie maar een doodgewone club geworden waar altijd wat aan de hand is" is natuurlijk ook al sinds Yme's laatste jaar in gang gezet, dat is ook niet pas sinds kort.

      Eigenlijk heeft SC Heerenveen, gezien de ligging/omgeving, qua supportersaantallen en sponsoren heel lang boven z'n stand geleefd. Zolang de economie op volle toeren draait en de sportieve prestaties bovengemiddeld zijn is dat wel vol te houden.. Maar in die idyllische situatie leven we niet meer.

      Maar goed; als dit alles te samen, met name het economische deel (prijs/kwaliteit verhouding) de reden is om op te zeggen; prima joh, je kunt je geld maar één keer uitgeven.
      Maar wees daar dan ook gewoon eerlijk over.
      Als je dan je haat voor Cees belangrijker vindt dan de club SC Heerenveen en mensen/sponsoren gaat adviseren om weg te blijven... Dan schaadt je gewoon de club die je ooit (hopelijk nog steeds) lief had.
    Niemand 'adviseert' supporters of sponsoren om weg te blijven. Wat iedereen wil doen moet hij/zij zelf weten. Iedereen heeft wat mij betreft het respect voor zijn or haar keus. Ik heb het idee dat dat bij anderen wel anders is. Die willen het hoe en waarom niet eens begrijpen. En dan wordt DKV erbij gehaald. Je een nepsupporter genoemd ondanks dat je in de 1e divisie al supporter was. Je wordt een troll genoemd en er wordt om bans gevraagd. Probeer eens iemand anders te begrijpen. Persoonlijk heb ik denk ik duidelijk mijn beweegredenen gegeven. Voor mij speelt dit ook al sinds Veenstra. Als hij destijds was blijven zitten had ik toen al afgezegd. Ik stop er niet mee omdat resultaten tegenvallen. Ik stop er voorlopig mee omdat sc.Heerenveen niet meer voelt als mijn club. Door alle mensen die er bestuurlijk, dus zonder ook maar één uitzondering te maken, een puinzooi van hebben gemaakt. Ze knappen het nu ook maar SAMEN op. En kan dat niet, jammer dan.
  • 16 Apr 2019 om 14:32
    • Quote van 16 Apr 2019 om 12:28
      Wat dachten jullie van de nieuwe seizoenskaarthouders zoals ik. Stel; men zegt hun kaart op, hoe zal dat overkomen op de nieuwe supporters? Ik krijg het gevoel van anderen of ik niet goed zit met het commentaar van: ‘ik zeg m’n kaart op en laat m’n club achter’
    Misschien ligt het aan mij maar ik snap je verhaal niet.
  • 16 Apr 2019 om 14:28
    • Quote van 16 Apr 2019 om 14:23
      Frustratie of blinde haat jegens Cees wat ten koste van de clubliefde gaat en destructief is?

      Frustratie kun je ook op andere manieren uiten zonder op te roepen tot het opzeggen van seizoenskaarten.
    Frustratie en onmacht. Mensen die zeggen dat iets "breed gedragen" wordt terwijl je je maar moet afvragen hoe "Breed breed" is.

    En iedereen uit zich op een andere manier. (daarmee keur ik het niet goed, maar ik ga me er ook niet aan storen. Ik ga er vanuit dat mensen zelfstandig kunnen nadenken en hun eigen beslissingen maken)
  • 16 Apr 2019 om 14:23
    • Quote van 16 Apr 2019 om 14:19
      Dat is frustratie,
    Frustratie of blinde haat jegens Cees wat ten koste van de clubliefde gaat en destructief is?

    Frustratie kun je ook op andere manieren uiten zonder op te roepen tot het opzeggen van seizoenskaarten.
  • 16 Apr 2019 om 14:19
    • Quote van 16 Apr 2019 om 14:12
      Dat zeg ik, het kan prima "en en en" zijn en dat de affaire Cees de druppel is.
      Maar dan kun je dáár toch gewoon eerlijk over zijn? Ik kan prima begrip opbrengen voor die situatie; "er is al genoeg kut, kost me teveel tijd/geld/humeur en dan dit, ik ben er wel even klaar mee". Prima.
      Maar ik kan geen begrip opbrengen voor het "Cees is kut dus iedereen; opzeggen die kaart!" gebral.
    Dat is frustratie,
  • 16 Apr 2019 om 14:12
    • Quote van 16 Apr 2019 om 13:57
      "Maar goed; als dit alles te samen, met name het economische deel (prijs/kwaliteit verhouding) de reden is om op te zeggen; prima joh, je kunt je geld maar één keer uitgeven.
      Maar wees daar dan ook gewoon eerlijk over.
      Als je dan je haat voor Cees belangrijker vindt dan de club SC Heerenveen en mensen/sponsoren gaat adviseren om weg te blijven... Dan schaadt je gewoon de club die je ooit (hopelijk nog steeds) lief had."

      Misschien is het wel, En En En? Dat het aanstellen van Cees de spreekwoordelijke druppel is voor die mensen? Het is toch niet aan jou om te bepalen of zij niet eerlijk zijn?
      Ieder heeft zo zijn eigen redenen voor de 2 wekelijkse tocht (martelgang als je wilt ;-)) naar het stadion, voor de 1 is het blinde liefde, voor de ander is het succes, mooi voetbal en de winst, en voor een ander is het weer iets anders.
    Dat zeg ik, het kan prima "en en en" zijn en dat de affaire Cees de druppel is.
    Maar dan kun je dáár toch gewoon eerlijk over zijn? Ik kan prima begrip opbrengen voor die situatie; "er is al genoeg kut, kost me teveel tijd/geld/humeur en dan dit, ik ben er wel even klaar mee". Prima.
    Maar ik kan geen begrip opbrengen voor het "Cees is kut dus iedereen; opzeggen die kaart!" gebral.
  • 16 Apr 2019 om 13:57
    • Quote van 16 Apr 2019 om 13:47
      Dat is ook mijn vermoeden.
      De afname van sponsoren en supporters is niet iets van het afgelopen jaar of zelfs paar jaar maar loopt al veel langer. Initieel had de economische crisis hier een groot aandeel in maar als vervolgens ook de prestaties minder worden gaat het nog rapper.

      Dat "niet meer unieke club met beleid en visie maar een doodgewone club geworden waar altijd wat aan de hand is" is natuurlijk ook al sinds Yme's laatste jaar in gang gezet, dat is ook niet pas sinds kort.

      Eigenlijk heeft SC Heerenveen, gezien de ligging/omgeving, qua supportersaantallen en sponsoren heel lang boven z'n stand geleefd. Zolang de economie op volle toeren draait en de sportieve prestaties bovengemiddeld zijn is dat wel vol te houden.. Maar in die idyllische situatie leven we niet meer.

      Maar goed; als dit alles te samen, met name het economische deel (prijs/kwaliteit verhouding) de reden is om op te zeggen; prima joh, je kunt je geld maar één keer uitgeven.
      Maar wees daar dan ook gewoon eerlijk over.
      Als je dan je haat voor Cees belangrijker vindt dan de club SC Heerenveen en mensen/sponsoren gaat adviseren om weg te blijven... Dan schaadt je gewoon de club die je ooit (hopelijk nog steeds) lief had.
    "Maar goed; als dit alles te samen, met name het economische deel (prijs/kwaliteit verhouding) de reden is om op te zeggen; prima joh, je kunt je geld maar één keer uitgeven.
    Maar wees daar dan ook gewoon eerlijk over.
    Als je dan je haat voor Cees belangrijker vindt dan de club SC Heerenveen en mensen/sponsoren gaat adviseren om weg te blijven... Dan schaadt je gewoon de club die je ooit (hopelijk nog steeds) lief had."

    Misschien is het wel, En En En? Dat het aanstellen van Cees de spreekwoordelijke druppel is voor die mensen? Het is toch niet aan jou om te bepalen of zij niet eerlijk zijn?
    Ieder heeft zo zijn eigen redenen voor de 2 wekelijkse tocht (martelgang als je wilt ;-)) naar het stadion, voor de 1 is het blinde liefde, voor de ander is het succes, mooi voetbal en de winst, en voor een ander is het weer iets anders.
  • 16 Apr 2019 om 13:47
    • Quote van 16 Apr 2019 om 13:32
      Ik denk dat voor veel mensen alles bij elkaar de druppel is. Slecht voetbal, amper thuisoverwinningen, merendeel van de thuiswedstrijden levert frustratie op. Dan komt daar weer een bestuurscrisis overheen. De ziel lijkt uit de club verdwenen te zijn. De herkenning is weg, men wil zich graag herkennen en identificeren met de club maar de club is niet meer die unieke club met beleid en visie maar een doodgewone club geworden waar altijd wat aan de hand is. Deze opsomming is vermoed ik de reden voor velen.
    Dat is ook mijn vermoeden.
    De afname van sponsoren en supporters is niet iets van het afgelopen jaar of zelfs paar jaar maar loopt al veel langer. Initieel had de economische crisis hier een groot aandeel in maar als vervolgens ook de prestaties minder worden gaat het nog rapper.

    Dat "niet meer unieke club met beleid en visie maar een doodgewone club geworden waar altijd wat aan de hand is" is natuurlijk ook al sinds Yme's laatste jaar in gang gezet, dat is ook niet pas sinds kort.

    Eigenlijk heeft SC Heerenveen, gezien de ligging/omgeving, qua supportersaantallen en sponsoren heel lang boven z'n stand geleefd. Zolang de economie op volle toeren draait en de sportieve prestaties bovengemiddeld zijn is dat wel vol te houden.. Maar in die idyllische situatie leven we niet meer.

    Maar goed; als dit alles te samen, met name het economische deel (prijs/kwaliteit verhouding) de reden is om op te zeggen; prima joh, je kunt je geld maar één keer uitgeven.
    Maar wees daar dan ook gewoon eerlijk over.
    Als je dan je haat voor Cees belangrijker vindt dan de club SC Heerenveen en mensen/sponsoren gaat adviseren om weg te blijven... Dan schaadt je gewoon de club die je ooit (hopelijk nog steeds) lief had.
  • 16 Apr 2019 om 13:45
    • Quote van 16 Apr 2019 om 13:32
      Ik denk dat voor veel mensen alles bij elkaar de druppel is. Slecht voetbal, amper thuisoverwinningen, merendeel van de thuiswedstrijden levert frustratie op. Dan komt daar weer een bestuurscrisis overheen. De ziel lijkt uit de club verdwenen te zijn. De herkenning is weg, men wil zich graag herkennen en identificeren met de club maar de club is niet meer die unieke club met beleid en visie maar een doodgewone club geworden waar altijd wat aan de hand is. Deze opsomming is vermoed ik de reden voor velen.
    Dat en ik denk dat de kosten en de tijd die mensen er aan kwijt zijn ook meespelen.
    Als je kijkt wat je aan "vermaak" voorgeschoteld krijgt voor pak em beet 200 euro dan is dat niet echt "value for money" tel daar ook nog eens reiskosten en versnaperingen bij op. Dan begrijp ik het wel.
    En ten tijde van Veenstra speelden we nog best aardig voetbal kan ik me herinneren. Maar de afgelopen 2 a 2,5 jaar is het qua voetbal wel om te janken.
  • 16 Apr 2019 om 13:32
    • Quote van 16 Apr 2019 om 13:09
      Persoonlijk blijf ik het triest vinden om vanwege een passant je seizoenskaart op te zeggen, het gaat uiteindelijk toch om de club? Om SC Heerenveen?.
      Ik vraag me af of dit ook de enige reden is of dat het als excuus gebruikt word?
      Dit is de zoveelste passant en nu pas dreigen met opzeggen? Waarom niet al tijdens de periode Veenstra bijvoorbeeld? Die ging, om maar wat te noemen, nog rigoreuzer om met Riemer en co.
      Of is het gewoon vanwege het voetbal en het resultaten, die al jaren tegenvallen en, wellicht het grootste probleem, niet aan de eisen van de verwende supporter van voor 2006 voldoet? En wil je dat niet als reden geven vanwege een mogelijke "successupporter" verwijzing?

      Je kunt van FC Twente vinden wat je wilt, maar het gros van hun supporters tonen wat mij betreft wel hét voorbeeld van clubliefde. Ongeacht prestaties, spelers en overige passanten de club steunen door er te zijn.

    Ik denk dat voor veel mensen alles bij elkaar de druppel is. Slecht voetbal, amper thuisoverwinningen, merendeel van de thuiswedstrijden levert frustratie op. Dan komt daar weer een bestuurscrisis overheen. De ziel lijkt uit de club verdwenen te zijn. De herkenning is weg, men wil zich graag herkennen en identificeren met de club maar de club is niet meer die unieke club met beleid en visie maar een doodgewone club geworden waar altijd wat aan de hand is. Deze opsomming is vermoed ik de reden voor velen.
  • 16 Apr 2019 om 13:10
    • Quote van 16 Apr 2019 om 12:28
      Wat dachten jullie van de nieuwe seizoenskaarthouders zoals ik. Stel; men zegt hun kaart op, hoe zal dat overkomen op de nieuwe supporters? Ik krijg het gevoel van anderen of ik niet goed zit met het commentaar van: ‘ik zeg m’n kaart op en laat m’n club achter’
    Hoe bedoel je dat?
  • 16 Apr 2019 om 13:09
    Persoonlijk blijf ik het triest vinden om vanwege een passant je seizoenskaart op te zeggen, het gaat uiteindelijk toch om de club? Om SC Heerenveen?.
    Ik vraag me af of dit ook de enige reden is of dat het als excuus gebruikt word?
    Dit is de zoveelste passant en nu pas dreigen met opzeggen? Waarom niet al tijdens de periode Veenstra bijvoorbeeld? Die ging, om maar wat te noemen, nog rigoreuzer om met Riemer en co.
    Of is het gewoon vanwege het voetbal en het resultaten, die al jaren tegenvallen en, wellicht het grootste probleem, niet aan de eisen van de verwende supporter van voor 2006 voldoet? En wil je dat niet als reden geven vanwege een mogelijke "successupporter" verwijzing?

    Je kunt van FC Twente vinden wat je wilt, maar het gros van hun supporters tonen wat mij betreft wel hét voorbeeld van clubliefde. Ongeacht prestaties, spelers en overige passanten de club steunen door er te zijn.

  • 16 Apr 2019 om 12:28
    Wat dachten jullie van de nieuwe seizoenskaarthouders zoals ik. Stel; men zegt hun kaart op, hoe zal dat overkomen op de nieuwe supporters? Ik krijg het gevoel van anderen of ik niet goed zit met het commentaar van: ‘ik zeg m’n kaart op en laat m’n club achter’
  • 16 Apr 2019 om 11:19
    Maar wij als supporters maken de club hè! Spelers zijn maar passanten. Wíj maken de club dus laten wij het goede voorbeeld geven! Misschien dat spelers (wanneer er met -nog- meer jeugd wordt gespeeld) dan ook dat clubgebouw nog meer krijgen. Laten we er een warme club van blijven maken zodat spelers willen blijven om de club!
  • 16 Apr 2019 om 10:56
    • Quote van 16 Apr 2019 om 09:43
      Deze handreiking vertelt ons eigenlijk alles over de staat v/d club.......er is geen ruimte meer voor "House of Cards" spelletjes, machtsstrijden.....de gelederen zullen de rijen echt moeten sluiten en daar horen wij, supporters bij. Ik kan dan ook alleen maar hopen dat een ieder die de club een warm hart toedraagt terughoudend is in het opzeggen van hun kaart vanuit de vorm van een statement te willen maken.
      Deze handreiking geeft denk ik feilloos weer hoe precaire de situatie bij onze club is want ik denk als wij er redelijk voor hadden gestaan deze woorden niet waren gevallen.......er is gewoon geen tijd meer te verliezen, rijen moeten sluiten en de club moet vooruit geholpen worden.....uiteindelijk zullen de mensen dan vanzelf wel afvallen die op een verkeerde plaats zitten maar daarmee wordt het failliet v/d club hopelijk afgewend.
    Mee eens, laten wij als supporters spreken door met zijn allen massaal positief te zijn, zorgen dat het stadion bomvol zit (d.m.v. seizoenskaart behouden of te nemen i.p.v. opzeggen) in het 100-jarige jubileumjaar en dat voelen de spelers dan ook!
  • 16 Apr 2019 om 10:36
    De club is van ONS! Riemer wil helpen maar wrs wil Cees dat niet op die manier. We horen het vanavond in het Petear.
  • 16 Apr 2019 om 09:43
    Deze handreiking vertelt ons eigenlijk alles over de staat v/d club.......er is geen ruimte meer voor "House of Cards" spelletjes, machtsstrijden.....de gelederen zullen de rijen echt moeten sluiten en daar horen wij, supporters bij. Ik kan dan ook alleen maar hopen dat een ieder die de club een warm hart toedraagt terughoudend is in het opzeggen van hun kaart vanuit de vorm van een statement te willen maken.
    Deze handreiking geeft denk ik feilloos weer hoe precaire de situatie bij onze club is want ik denk als wij er redelijk voor hadden gestaan deze woorden niet waren gevallen.......er is gewoon geen tijd meer te verliezen, rijen moeten sluiten en de club moet vooruit geholpen worden.....uiteindelijk zullen de mensen dan vanzelf wel afvallen die op een verkeerde plaats zitten maar daarmee wordt het failliet v/d club hopelijk afgewend.
  • 16 Apr 2019 om 09:31
    Wat weer een wijze woorden! Niemand is groter dan de club....
vrijdag 13 december 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›