Verbeek: ''Wij zijn supporters en zijn ook bezorgd over de club''

( 27 reacties)
Verbeek: ''Wij zijn supporters en zijn ook bezorgd over de club''

Gertjan Verbeek maakt zich zorgen om SC Heerenveen. De aanstelling van Cees Roozemond is bij de voormalig trainer van de club in het verkeerde keelgat geschoten.

“Het is voorlopig even rustig. En we hopen dat dat nog even zo blijft”, begint Verbeek in gesprek met FOX Sports. “We gaan het zien. Hij heeft ons niet tegen. Wij hebben aangeboden om de club te helpen. Die wilden ons niet aanhoren en dat vinden wij raar. Wij zijn supporters en zijn ook bezorgd over de club en dan is het vreemd dat ze ons niet willen aanhoren. Uiteindelijk hebben wij wel een afspraak gekregen en toen was hij al benoemd.”
 
Hugo Borst is het eens met Verbeek. “Het was aangetoond dat hij had gefaald als toezichthouder. Hij wist niet wat dat inhoudt. Dat maakt hem ongeloofwaardig als toezichthouder en als bestuurder. Deze man moet een keer struikelen.”
 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Mar 2019 om 02:28
    • Quote van 18 Mar 2019 om 09:28
      steun alle geledingen?? achterban is niks gevraagd. feanfan beslist zonder ons om die dikke speknek ceessie steun te geven vraag alle supporters die op de tribune zitten. en vraag de leden..wij van feanfan wat wij willen
    Net zoals dat j ezeker invloed wil hebben op de opstelling? Dat we een poll kunnen invullen op FO? En dat JOR naar jouw pijpen moet dansen? Je kan ook overdrijven. Een supporter is een supporter en niet een beleidsbepaler.
    Weet jij bijvoorbeeld wie de voorzitter is op jouw werk, en heb je hier invloed op gehad?
  • 19 Mar 2019 om 02:24
    • Quote van 18 Mar 2019 om 11:06
      Riemer probeert het samen met Foppe en Verbeek een goede visie uit te zetten binnen de club. Net als Cruijff dat bij ajax heeft gedaan. Cruijff heeft zelfs rechtszaken gewonnen tegen bobo's.
      Misschien moeten we dat nu ook maar doen..

      Maar ach de helft van de supporters snappen er niks van.. En die branden liever club mensen als Verbeek af want hij zit zonder club.
      Diezelfde mensen die niet eens een voetbaldiploma hebben of op enige niveau hebben gespeeld.
      Ja jij ja gestrektbeen. Heb jij wel een voetbal club? Wat voor papieren heb jij? Misschien kan jij beter je mond houden want volgens jouw eigen redenering heb jij hier niks te vertellen.
      Want wat heb jij gebracht? 0,0 alleen maar negatief over Verbeek.
      Jij hebt echt goede ideeën!!
    Toevallig zeg? De helft van de supporters heeft geen verstand van zaken? En dat is toevallig de helft die het niet met jou eens is? Je hebt een goede nicknaam uitgekozen, zoveel is zeker...
    Welke ideen heeft Riemer en co dan concreet aangedragen? Noem er eens 1?
    Ik ken alleen het idee dat men op een idee moest komen door te brainstormen. Dat is niks.
    Volgens mij willen Riemer en co enkel de aanstelling van Roozemond dwarsbomen. De man zou anders een paar jaar geleden al aangesteld zijn, maar ook dat is tegengehouden door Riemer en co. Lijkt wel een persoonlijke vete tegen hem...

    Voor de rest heb je het over negatief over Verbeek. Maar Verbeek is zelf ook alleen maar negatief aan het praten. Dictator in spe is het. Overal weggestuurd.

  • 19 Mar 2019 om 02:19
    • Quote van 17 Mar 2019 om 22:28
      Mooi artikel in de NOS vanochtend dat Ajax het succes te danken heeft aan Bergkamp, Jonk en Cruijff. De wederopstanding van een voetbalclub die puur weer door echte voetbalmensen is gerealiseerd. En daarom snap ik niet dat alle geledingen binnen Heerenveen het eens zijn met de aanstelling van Roozemond. Vergeten zij het allerbelangrijkste waar een voetbalclub om draait, het voetbal? Hier moet je toch echte voetbalmensen voor zetten? Waar we zo groot mee zijn geworden..!
    Het artikel is dan ook onzin van de bovenste plank. Bergkamp, Jonk en Cruyff hadden ruzie met elkaar. Bergkamp was in 1 kamp en Cruyff en Jonk het andere kamp. Cruyff en Jonk wilden met jeugdspelers spelen en zich houden aan een salariscap. Daar zijn ze uitgebroken met Tadic en Blind en nog wat Brazilianen. Als het aan kamp Cruyff gelegen had zou daar niks van gekomen zijn.
    En Roozemond is voorzitter. Volgens Derksen, en ik ben het met hem eens, is de technische man verantwoordelijk voor de selectie. En dat is Hamstra. Dus waarom moet ook de voorzitter een voetbalman zijn? Wees toch niet zo fucking kleinburgerlijk... In veel sporten komen mensen kijken buiten de eigen sport, om een verbreding van inzichten te krijgen.

  • 18 Mar 2019 om 12:11
    Jongens,aub, kunnen we ophouden met zulke reacties te geven op mekaar. Negatieve of positieve reacties, gelukkig kon het allemaal op dit forum. Maar helaas de laatste tijd slaat de sfeer( ook in mijn ogen) teveel naar de negatieve kant over. Ik hoop dat de beheerders hun werk doen en dat we weer met elkaar op een normale manier kunnen communiceren.
  • 18 Mar 2019 om 11:36
    • Quote van 18 Mar 2019 om 09:46
      Wie kijkt er nog naar VI? Dan heb je niet veel meer in je leven en kun je maar beter een eindje touw zoeken.
    Vak 18, rij 10, stoel 3. Kom ook ff bij mij langs. Gezellig....pfff. Onze moderator heeft weer wat te doen.
  • 18 Mar 2019 om 11:16
    Het is jammer dat er op de man wordt gespeeld op dit forum. Ze kunnen dan beter bij VP een account aanmaken. Het is gewoon zielig, ik doe er niet aan mee. Wat iemand in zijn leven doet gaat een ander helemaal niks aan.
  • 18 Mar 2019 om 11:06
    • Quote van 17 Mar 2019 om 23:15
      Lijkt mij een beetje rare vergelijking, geen van deze personen had bij Ajax de functie zoals Roozemond die nu heeft bij Heerenveen.
    Riemer probeert het samen met Foppe en Verbeek een goede visie uit te zetten binnen de club. Net als Cruijff dat bij ajax heeft gedaan. Cruijff heeft zelfs rechtszaken gewonnen tegen bobo's.
    Misschien moeten we dat nu ook maar doen..

    Maar ach de helft van de supporters snappen er niks van.. En die branden liever club mensen als Verbeek af want hij zit zonder club.
    Diezelfde mensen die niet eens een voetbaldiploma hebben of op enige niveau hebben gespeeld.
    Ja jij ja gestrektbeen. Heb jij wel een voetbal club? Wat voor papieren heb jij? Misschien kan jij beter je mond houden want volgens jouw eigen redenering heb jij hier niks te vertellen.
    Want wat heb jij gebracht? 0,0 alleen maar negatief over Verbeek.
    Jij hebt echt goede ideeën!!
  • 18 Mar 2019 om 10:28
    • Quote van 17 Mar 2019 om 22:12
      Man. Man. Het is toch niet Roozemond in zijn eentje? Hij heeft steun uit alle geledingen binnen de club.
    Na lange tijd inderdaad een reactie geweest vanuit diverse hoeken maar dat dit zo lang op zich heeft laten wachten zegt ook wel iets denk ik.
    Hoe dan ook, we zitten er voorlopig aan vast dus kunnen eerst niets anders dan afwachten hoe de club zich de komende tijd ontwikkeld, mocht dit achterblijven kan je altijd nog in actie komen maar we zullen het eerst even moeten afwachten. Maar of het nu echt zo breed gedragen wordt betwijfel ik eerlijk gezegd ook...
  • 18 Mar 2019 om 09:46
    Wie kijkt er nog naar VI? Dan heb je niet veel meer in je leven en kun je maar beter een eindje touw zoeken.
  • 18 Mar 2019 om 09:40
    • Quote van 17 Mar 2019 om 22:12
      Man. Man. Het is toch niet Roozemond in zijn eentje? Hij heeft steun uit alle geledingen binnen de club.
    Dat denk/hoop jij !?
  • 18 Mar 2019 om 09:28
    • Quote van 17 Mar 2019 om 22:12
      Man. Man. Het is toch niet Roozemond in zijn eentje? Hij heeft steun uit alle geledingen binnen de club.
    steun alle geledingen?? achterban is niks gevraagd. feanfan beslist zonder ons om die dikke speknek ceessie steun te geven vraag alle supporters die op de tribune zitten. en vraag de leden..wij van feanfan wat wij willen
  • 18 Mar 2019 om 08:08
    • Quote van 18 Mar 2019 om 07:24
      Slemiel is met S C H even als SC Heerenveen.
    Don’t feed the troll
  • 18 Mar 2019 om 07:24
    • Quote van 17 Mar 2019 om 23:23
      Dromerige slemielen en dat zijn jullie!
    Slemiel is met S C H even als SC Heerenveen.
  • 18 Mar 2019 om 04:05
    • Quote van 18 Mar 2019 om 03:05
      Hmm Riemer kwam anders ook niet echt uit de voetbalwereld... Zat meer in de motorcrosswereld
    Waarom begin je over Riemer? Ik heb het niet over namen toch bij Heerenveen..! Ik wil alleen aangeven dat er met de aanstelling van Roozemond totaal geen voetbalvisie is binnengehaald die het voetbal niveau weer terug kan brengen naar de waarden waar een voetbalclub op hoort te teren. Daar maak ik mij zorgen over. Niet over een Roozemond, laat die man lekker zijn gang gaan. Dat zien we toch wel over een paar jaar, als ik de meeste reactie hier mag lezen?
  • 18 Mar 2019 om 03:05
    • Quote van 17 Mar 2019 om 22:28
      Mooi artikel in de NOS vanochtend dat Ajax het succes te danken heeft aan Bergkamp, Jonk en Cruijff. De wederopstanding van een voetbalclub die puur weer door echte voetbalmensen is gerealiseerd. En daarom snap ik niet dat alle geledingen binnen Heerenveen het eens zijn met de aanstelling van Roozemond. Vergeten zij het allerbelangrijkste waar een voetbalclub om draait, het voetbal? Hier moet je toch echte voetbalmensen voor zetten? Waar we zo groot mee zijn geworden..!
    Hmm Riemer kwam anders ook niet echt uit de voetbalwereld... Zat meer in de motorcrosswereld
  • 17 Mar 2019 om 23:39
    Maandagavond zit ie bij VI en dan gaan ze weer praten over Heerenveen. Word er zo langzamerhand spuugzat van. Kunnen we hier ook weer de discussie aan.
  • 17 Mar 2019 om 23:26
    • Quote van 17 Mar 2019 om 23:23
      Dromerige slemielen en dat zijn jullie!
    Ja slemielen zijn het
  • 17 Mar 2019 om 23:23
    Dromerige slemielen en dat zijn jullie!
  • 17 Mar 2019 om 23:15
    • Quote van 17 Mar 2019 om 22:28
      Mooi artikel in de NOS vanochtend dat Ajax het succes te danken heeft aan Bergkamp, Jonk en Cruijff. De wederopstanding van een voetbalclub die puur weer door echte voetbalmensen is gerealiseerd. En daarom snap ik niet dat alle geledingen binnen Heerenveen het eens zijn met de aanstelling van Roozemond. Vergeten zij het allerbelangrijkste waar een voetbalclub om draait, het voetbal? Hier moet je toch echte voetbalmensen voor zetten? Waar we zo groot mee zijn geworden..!
    Lijkt mij een beetje rare vergelijking, geen van deze personen had bij Ajax de functie zoals Roozemond die nu heeft bij Heerenveen.
  • 17 Mar 2019 om 22:32
    Daar is ie weer, de nog altijd werkloze trainer, boordevol goede ideeen om de club te “helpen”.Tot nu toe nul komma nul hulp, alleen maar negatief de club in het nieuws gebracht. Bedankt GJV.

  • 17 Mar 2019 om 22:28
    Mooi artikel in de NOS vanochtend dat Ajax het succes te danken heeft aan Bergkamp, Jonk en Cruijff. De wederopstanding van een voetbalclub die puur weer door echte voetbalmensen is gerealiseerd. En daarom snap ik niet dat alle geledingen binnen Heerenveen het eens zijn met de aanstelling van Roozemond. Vergeten zij het allerbelangrijkste waar een voetbalclub om draait, het voetbal? Hier moet je toch echte voetbalmensen voor zetten? Waar we zo groot mee zijn geworden..!
  • 17 Mar 2019 om 22:12
    Man. Man. Het is toch niet Roozemond in zijn eentje? Hij heeft steun uit alle geledingen binnen de club.
  • 17 Mar 2019 om 22:08
    • Quote van 17 Mar 2019 om 21:41
      Heb je nu echt geen idee?
    Denk je dat we twee jaar de tijd om het even uit te proberen met CR? Naar mijn idee wordt het allemaal wat makkelijk geaccepteerd namelijk, zo van: we zien het wel. Ben zo bang dat ons mooie clubje deze man niet gaat overleven.
  • 17 Mar 2019 om 21:53
    • Quote van 17 Mar 2019 om 20:46
      Wil Verbeek nu ook een coup plegen?
    Ah onze staatsgek heeft zich ook weer gemeld. Hoe is het nu dan Ceesie?
  • 17 Mar 2019 om 21:43
    • Quote van 17 Mar 2019 om 20:46
      Wil Verbeek nu ook een coup plegen?
    Ja soleil
  • 17 Mar 2019 om 21:41
    • Quote van 17 Mar 2019 om 20:46
      Wil Verbeek nu ook een coup plegen?
    Heb je nu echt geen idee?
  • 17 Mar 2019 om 20:46
    Wil Verbeek nu ook een coup plegen?
zondag 22 september 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›