''Van der Velde en De Haan staan daar kritisch tegenover''

( 51 reacties)
''Van der Velde en De Haan staan daar kritisch tegenover''

Bij SC Heerenveen wordt er nog altijd geroepen om een terugkeer van Riemer van der Velde en Foppe de Haan. Gedelegeerd bestuurder Cees Roozemond weet niet of er in de toekomst plek is voor de twee clubiconen.

"Ik vind het fantastisch dat ze wat voor de club willen doen", zegt Roozemond in gesprek met Voetbal International. "Riemer en Foppe zijn onze clubiconen, die van onschatbare waarde zijn geweest. Aan de andere kant: Riemer is al 12,5 jaar weg bij deze club en die periode kenmerkt zich om welke reden dan ook door onrust."

Roozemond staat wel open voor een terugkeer van Van der Velde. "Ik heb altijd tegen Riemer gezegd dat de lijnen open moeten blijven, ik ben een paar keer bij hem geweest om te sparren", verklapt hij. "We verschillen weleens van mening, maar als ik het met hem over voetbal heb, denk ik: Wat heeft hij er veel verstand van."

"De belangrijkste vraag is: Hoe implementeren we die kennis in de organisatie in een adviserende rol?", vraagt Roozemond zich af. "In een rol dat er ook acceptatie is als we het net even anders doen, want er bestaat een belangrijk verschil tussen een advies en een dwingend advies", aldus de bestuurder, die niet zeker weet of Van der Velde en De Haan een adviserende rol zien zitten. "Zij staan daar kritisch tegenover en dat is hun goed recht."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Feb 2019 om 16:29
    Schrijf je reactie
  • 13 Feb 2019 om 15:19
    Maandelijkse rapportage lijkt me voor een wat groter bedrijf als onze club normaal.
  • 13 Feb 2019 om 15:04
    • Quote van 13 Feb 2019 om 14:53
      Dan klopt een van onze info dus niet:)
    Inderdaad ;)
  • 13 Feb 2019 om 14:53
    Dan klopt een van onze info dus niet:)
  • 13 Feb 2019 om 14:44
    • Quote van 13 Feb 2019 om 14:30
      SB per kwartaal. Zou ook raar zijn dat ze elke maand aan het SB moeten rapporteren. RVC is voor de controle op de dagelijkse leiding niet het SB. Is zaterdag ook nog gezegd op de bijeenkomst van NN.
    Ik weet hoe de organisatie structuur in elkaar zit. Ik heb andere info over dat Roozemond zelf maandelijks wel de cijfers kreeg.
  • 13 Feb 2019 om 14:30
    SB per kwartaal. Zou ook raar zijn dat ze elke maand aan het SB moeten rapporteren. RVC is voor de controle op de dagelijkse leiding niet het SB. Is zaterdag ook nog gezegd op de bijeenkomst van NN.
  • 13 Feb 2019 om 14:15
    • Quote van 13 Feb 2019 om 14:07
      SB krijgt niet elke maand de cijfers. Per kwartaal.
    Daar heb ik dan andere info over.
  • 13 Feb 2019 om 14:07
    SB krijgt niet elke maand de cijfers. Per kwartaal.
  • 13 Feb 2019 om 12:39
    • Quote van 13 Feb 2019 om 11:35
      Het SB had niet echt eerder kunnen ingrijpen volgens mij, de RVC wel maar die hadden nog vertrouwen in Eisinga en daarom heeft het SB de RVC weggestuurd.
    Waarom niet? Het SB kreeg ook elke maand de cijfers.
  • 13 Feb 2019 om 11:35
    Het SB had niet echt eerder kunnen ingrijpen volgens mij, de RVC wel maar die hadden nog vertrouwen in Eisinga en daarom heeft het SB de RVC weggestuurd.
  • 13 Feb 2019 om 11:01
    • Quote van 13 Feb 2019 om 10:18
      Blijf je wel een beetje bij de les?
      Er ís ingegrepen (door stichtingsbestuur).. Daarom is Roozemond nu, in ieder geval tot 1 maart, algemeen directeur.
    Toen was het al te laat. Toen hadden ze al 5.8 miljoen verlies. Plus er komen steeds minder sponsors. Iedereen vergeet dat Riemer de club van niks heel groot heeft gemaakt. Hij was de beste voorzitter van Nederland. Hij ziet de club ook elk jaar verder af zaken. Ik heb het volste vertrouwen in het kamp Riemer. Maar dit bestuur wil niet naar ze luisteren. En roozemond blijft mooi zitten of haalt een vriendje binnen als nieuwe voorzitter.
  • 13 Feb 2019 om 10:54
    • Quote van 13 Feb 2019 om 09:17
      Ik heb geen belang, wat ik wens is dat de rust terugkeert
      Dat het zittend bestuur (wie boeit niet zo) eens de kans krijgt om in alle rust de boel weer op orde te krijgen zonder constant last te hebben van en tegengewerkt te worden door kamp Riemer.
      Dat is de constante factor in zo'n beetje het laatste decennia geweest.
      Daar ben ik wel een beetje klaar mee.

      Wat betreft dat "onze lieve heer"; ik verwoord hoe ik de blinde loyaliteit en verafgoding van sommige mensen hier ervaar.
      En ja, ik vind Riemer zo langzamerhand wat dictatoriale trekjes krijgen; het moet zoals hij het wil, hij weet wat het beste is voor 'het volk' cq de club.

      Ik ga mijn posts niet afstemmen op wat jij respectvol vind of waar jij "iets mee kunt".
      Ik zou zeggen, negeer mijn posts maar gewoon. Problem solved.
    Je kunt wel een mooi lulverhaal ophangen om je te negeren, maar ik zie ook die reacties voorbijkomen en die blijf ik zéér suggestief vinden of je dat nu leuk vindt of niet. " Dictatoriale trekjes", je weet echt niet waar je het over hebt beste man!
  • 13 Feb 2019 om 10:18
    • Quote van 13 Feb 2019 om 10:05
      Als het bestuur dat er nu is blijft zitten wordt komende jaren nog minder. En blijft het onrustig.
      Ze hebben niet in gegrepen toen er 5.8 verlies wet gedraaid.
    Blijf je wel een beetje bij de les?
    Er ís ingegrepen (door stichtingsbestuur).. Daarom is Roozemond nu, in ieder geval tot 1 maart, algemeen directeur.
  • 13 Feb 2019 om 10:05
    • Quote van 13 Feb 2019 om 09:17
      Ik heb geen belang, wat ik wens is dat de rust terugkeert
      Dat het zittend bestuur (wie boeit niet zo) eens de kans krijgt om in alle rust de boel weer op orde te krijgen zonder constant last te hebben van en tegengewerkt te worden door kamp Riemer.
      Dat is de constante factor in zo'n beetje het laatste decennia geweest.
      Daar ben ik wel een beetje klaar mee.

      Wat betreft dat "onze lieve heer"; ik verwoord hoe ik de blinde loyaliteit en verafgoding van sommige mensen hier ervaar.
      En ja, ik vind Riemer zo langzamerhand wat dictatoriale trekjes krijgen; het moet zoals hij het wil, hij weet wat het beste is voor 'het volk' cq de club.

      Ik ga mijn posts niet afstemmen op wat jij respectvol vind of waar jij "iets mee kunt".
      Ik zou zeggen, negeer mijn posts maar gewoon. Problem solved.
    Als het bestuur dat er nu is blijft zitten wordt komende jaren nog minder. En blijft het onrustig.
    Ze hebben niet in gegrepen toen er 5.8 verlies wet gedraaid.
  • 13 Feb 2019 om 09:17
    • Quote van 13 Feb 2019 om 00:14
      Het lijkt er verdacht veel op dat jij er zelf erg veel belang bij hebt dat Riemer geïsoleerd wordt !? Door je onrespectvolle manier van reageren. Kan er helemáál niks mee, ...dictatortje, onze lieve heer, etc... Doe even normaal man!
    Ik heb geen belang, wat ik wens is dat de rust terugkeert
    Dat het zittend bestuur (wie boeit niet zo) eens de kans krijgt om in alle rust de boel weer op orde te krijgen zonder constant last te hebben van en tegengewerkt te worden door kamp Riemer.
    Dat is de constante factor in zo'n beetje het laatste decennia geweest.
    Daar ben ik wel een beetje klaar mee.

    Wat betreft dat "onze lieve heer"; ik verwoord hoe ik de blinde loyaliteit en verafgoding van sommige mensen hier ervaar.
    En ja, ik vind Riemer zo langzamerhand wat dictatoriale trekjes krijgen; het moet zoals hij het wil, hij weet wat het beste is voor 'het volk' cq de club.

    Ik ga mijn posts niet afstemmen op wat jij respectvol vind of waar jij "iets mee kunt".
    Ik zou zeggen, negeer mijn posts maar gewoon. Problem solved.
  • 13 Feb 2019 om 00:14
    • Quote van 12 Feb 2019 om 22:08
      Riemer wil schaduw dictatortje spelen.
      Poppetjes neerzetten die de schuld krijgen als zijn "plan" (welk plan?!) mislukt.

      Voor de zoveelste keer; Riemer heeft ten tijden van Yme Kuiper de macht gehad om in te grijpen.
      Dat heeft ie nagelaten, en daarom is hij mede verantwoordelijk voor de shit waar de club nu in zit.
      Sindsdien heeft ie elk bestuur via de media met de grond gelijk gemaakt.

      Als onze liever heer en redder Riemer écht het beste met de club voor heeft én écht een plan heeft.. laat 'm dan daarmee naar buiten treden.. Laat hem dan eens een positief bericht naar buiten brengen in plaats van elke keer maar weer de club via de media te beschadigen en zichzelf in de schijnwerpers te plaatsen.

      Niemand hoort groter dan de club te zijn, maar dat is Riemer vergeten.
    Het lijkt er verdacht veel op dat jij er zelf erg veel belang bij hebt dat Riemer geïsoleerd wordt !? Door je onrespectvolle manier van reageren. Kan er helemáál niks mee, ...dictatortje, onze lieve heer, etc... Doe even normaal man!
  • 12 Feb 2019 om 23:43
    • Quote van 12 Feb 2019 om 21:41
      De okse is bezig met een ellenlange tekst die nergens op slaat of hij is zich serieus aan het verdiepen in hoe het allemaal ook maar weer zit ; )
    Zullen we uitgaan van dat laatste? ;-)
  • 12 Feb 2019 om 22:50
    • Quote van 12 Feb 2019 om 22:16
      Je hebt helemaal gelijk. Riemer heeft niet het beste met de club voor. Het laatste waar we nu aan moeten beginnen; Riemer, Foppe en GJV.. Wat een sentiment hangt hier en onder de supporters van Heerenveen, ongelooflijk.
    Nee maar hij is ook niet heilig. Op dit moment is er niks behalve de roep van mensen. Een plan? Prima, wie, wat, hoe en wanneer? Ik hoor het graag. En het liefst in samenspraak met alle partijen / belanghebbende / kampen want anders wordt het nog steeds niks. Maar een aantal mensen waaronder Okse komt niet verder dan Riemer moet weer terug. Riemer komt NIET meer terug in een officiële functie.
  • 12 Feb 2019 om 22:16
    • Quote van 12 Feb 2019 om 22:08
      Riemer wil schaduw dictatortje spelen.
      Poppetjes neerzetten die de schuld krijgen als zijn "plan" (welk plan?!) mislukt.

      Voor de zoveelste keer; Riemer heeft ten tijden van Yme Kuiper de macht gehad om in te grijpen.
      Dat heeft ie nagelaten, en daarom is hij mede verantwoordelijk voor de shit waar de club nu in zit.
      Sindsdien heeft ie elk bestuur via de media met de grond gelijk gemaakt.

      Als onze liever heer en redder Riemer écht het beste met de club voor heeft én écht een plan heeft.. laat 'm dan daarmee naar buiten treden.. Laat hem dan eens een positief bericht naar buiten brengen in plaats van elke keer maar weer de club via de media te beschadigen en zichzelf in de schijnwerpers te plaatsen.

      Niemand hoort groter dan de club te zijn, maar dat is Riemer vergeten.
    Je hebt helemaal gelijk. Riemer heeft niet het beste met de club voor. Het laatste waar we nu aan moeten beginnen; Riemer, Foppe en GJV.. Wat een sentiment hangt hier en onder de supporters van Heerenveen, ongelooflijk.
  • 12 Feb 2019 om 22:08
    Riemer wil schaduw dictatortje spelen.
    Poppetjes neerzetten die de schuld krijgen als zijn "plan" (welk plan?!) mislukt.

    Voor de zoveelste keer; Riemer heeft ten tijden van Yme Kuiper de macht gehad om in te grijpen.
    Dat heeft ie nagelaten, en daarom is hij mede verantwoordelijk voor de shit waar de club nu in zit.
    Sindsdien heeft ie elk bestuur via de media met de grond gelijk gemaakt.

    Als onze liever heer en redder Riemer écht het beste met de club voor heeft én écht een plan heeft.. laat 'm dan daarmee naar buiten treden.. Laat hem dan eens een positief bericht naar buiten brengen in plaats van elke keer maar weer de club via de media te beschadigen en zichzelf in de schijnwerpers te plaatsen.

    Niemand hoort groter dan de club te zijn, maar dat is Riemer vergeten.
  • 12 Feb 2019 om 21:46
    • Quote van 12 Feb 2019 om 20:25
      Zo, zo dan ben ik benieuwd naar de vriendjes van Riemer. Vul je die namen even in? Oh, wacht. Verbeek als voorzitter, Jan de Jonge als TD en Pastoor de trainer. Nee toch hoop ik?
    Riemer wil pastoor niet.
    Gert Jan wil pastoor.
  • 12 Feb 2019 om 21:44
    • Quote van 12 Feb 2019 om 19:29
      Dan zullen die plannen wel niet zo spectaculair zijn of wel?
    De plannen zijn wel goed.
    Dat kan je wel aan Riemer over laten.
  • 12 Feb 2019 om 21:41
    • Quote van 12 Feb 2019 om 20:49
      Vertel eens, waar lul ik dom?
    De okse is bezig met een ellenlange tekst die nergens op slaat of hij is zich serieus aan het verdiepen in hoe het allemaal ook maar weer zit ; )
  • 12 Feb 2019 om 20:49
    • Quote van 12 Feb 2019 om 20:18
      Jullie altijd dat gelul met die domme plannen. Ze hebben helemaal geen plannen. Jullie zitten op niveau veenstra met dat gelul over die nije dei plannen. Het is gewoon zo simpel, ze willen graag dat ze weer Heerenveen mensen op de juiste positie neerzetten om zo Heerenveen de visie en het voetbal gochme terug te laten brengen waar het hoort te zijn. Ze stellen zich op als mentoren, net zoals Van Marwijk dat doet bij Van Bommel, maar gaan zich niet bemoeien met de uitvoering. Bij Heerenveen gaat het straks niet alleen om de trainer te ondersteunen, maar het ondersteunen van alle nieuwe Heerenveen mensen die ze hebben neergezet, in alle geledingen binnen de club. Van commercieel- tot technisch directeur en van financieel- tot algemeen directeur. Alle zakkenvullers die er nu nog zitten kunnen door hun eigen wanbeleid en mismanagement, plaats maken voor weer de echte Heerenveen mensen waarbij Riemer en Foppe in het eerst komende jaar een fantastische rol zullen vervullen om deze nieuwe mensen in te werken en bij te staan om het voetbal terug te brengen waar het hoort.. En mocht je dan nog twijvelen over de kwaliteiten van deze beide heren, dan kun je beter in andere sporten gaan verdiepen.
    Vertel eens, waar lul ik dom?
  • 12 Feb 2019 om 20:48
    • Quote van 12 Feb 2019 om 20:40
      Dus nno1ultra, mackan en ristretto hebben in die 25 succes jaren in het ALS uitvak gezeten? Of deelden jullie toch ook stiekem mee in het succes..
    Ja, en we deelden ook mee in de malaise van daarna. Nu even inhoudelijk reageren op zomer 2013. Kom op, je kunt het!
  • 12 Feb 2019 om 20:40
    Dus nno1ultra, mackan en ristretto hebben in die 25 succes jaren in het ALS uitvak gezeten? Of deelden jullie toch ook stiekem mee in het succes..
  • 12 Feb 2019 om 20:30
    • Quote van 12 Feb 2019 om 20:18
      Jullie altijd dat gelul met die domme plannen. Ze hebben helemaal geen plannen. Jullie zitten op niveau veenstra met dat gelul over die nije dei plannen. Het is gewoon zo simpel, ze willen graag dat ze weer Heerenveen mensen op de juiste positie neerzetten om zo Heerenveen de visie en het voetbal gochme terug te laten brengen waar het hoort te zijn. Ze stellen zich op als mentoren, net zoals Van Marwijk dat doet bij Van Bommel, maar gaan zich niet bemoeien met de uitvoering. Bij Heerenveen gaat het straks niet alleen om de trainer te ondersteunen, maar het ondersteunen van alle nieuwe Heerenveen mensen die ze hebben neergezet, in alle geledingen binnen de club. Van commercieel- tot technisch directeur en van financieel- tot algemeen directeur. Alle zakkenvullers die er nu nog zitten kunnen door hun eigen wanbeleid en mismanagement, plaats maken voor weer de echte Heerenveen mensen waarbij Riemer en Foppe in het eerst komende jaar een fantastische rol zullen vervullen om deze nieuwe mensen in te werken en bij te staan om het voetbal terug te brengen waar het hoort.. En mocht je dan nog twijvelen over de kwaliteiten van deze beide heren, dan kun je beter in andere sporten gaan verdiepen.
    Jullie. Gelul. Domme plannen. Nee, jouw uiteenzettingen zijn van hoog niveau. Ik heb je nog niet zien reageren op mijn post over de poppetjes die omke Riemer in 2013 overal binnen de organisatie neerzette na het 'onafhankelijke' maar doorgestoken onderzoek. Dat was toch zo'n succes?! Daarom zitten we nu in de huidige situatie. Denk daar maar eens over na. Als hij wel of geen plannen heeft (de juiste mensen met Heerenveen DNA vallen daar ook onder) laat dat hem dan duidelijk maken. Komt er niets dan is er waarschijnlijk ook niets.
  • 12 Feb 2019 om 20:25
    Zo, zo dan ben ik benieuwd naar de vriendjes van Riemer. Vul je die namen even in? Oh, wacht. Verbeek als voorzitter, Jan de Jonge als TD en Pastoor de trainer. Nee toch hoop ik?
  • 12 Feb 2019 om 20:18
    • Quote van 12 Feb 2019 om 18:47
      Daar leg je de vinger op de zere plek. Riemer komt namelijk niet met plannen.... en dus zal zijn naam altijd rond blijven galmen in het ALS. En zo komen we nooit uitende bestuurlijke ellende.
    Jullie altijd dat gelul met die domme plannen. Ze hebben helemaal geen plannen. Jullie zitten op niveau veenstra met dat gelul over die nije dei plannen. Het is gewoon zo simpel, ze willen graag dat ze weer Heerenveen mensen op de juiste positie neerzetten om zo Heerenveen de visie en het voetbal gochme terug te laten brengen waar het hoort te zijn. Ze stellen zich op als mentoren, net zoals Van Marwijk dat doet bij Van Bommel, maar gaan zich niet bemoeien met de uitvoering. Bij Heerenveen gaat het straks niet alleen om de trainer te ondersteunen, maar het ondersteunen van alle nieuwe Heerenveen mensen die ze hebben neergezet, in alle geledingen binnen de club. Van commercieel- tot technisch directeur en van financieel- tot algemeen directeur. Alle zakkenvullers die er nu nog zitten kunnen door hun eigen wanbeleid en mismanagement, plaats maken voor weer de echte Heerenveen mensen waarbij Riemer en Foppe in het eerst komende jaar een fantastische rol zullen vervullen om deze nieuwe mensen in te werken en bij te staan om het voetbal terug te brengen waar het hoort.. En mocht je dan nog twijvelen over de kwaliteiten van deze beide heren, dan kun je beter in andere sporten gaan verdiepen.
  • 12 Feb 2019 om 19:35
    • Quote van 12 Feb 2019 om 19:28
      Ze hebben wel plannen maar het bestuur wil niks mee doen. Die willen hun eigen dingen doen. Met dit bestuur wordt het de komende jaren niks.
    Riemer heeft wel z'n bronnen als hij iets duidelijk wil maken dacht ik. Helemaal als hij geen vertrouwen heeft in het huidige bestuur. Maar het blijft angstvallig stil. En dat heeft vast een reden. De reactie op uitspraken van Hamstra was er in no time....
  • 12 Feb 2019 om 19:29
    Dan zullen die plannen wel niet zo spectaculair zijn of wel?
  • 12 Feb 2019 om 19:28
    • Quote van 12 Feb 2019 om 19:01
      Als er door Riemer en co plannen zijn gemaakt laat ze die dan openbaar maken. Dan weet de achterban ook waar het over gaat. Nu moet je beslissen of iets goed of niet goed voelt zonder enige informatie. Je kunt met een mooi verhaal op de proppen komen met voor niets de club er op alle fronten weer bovenop helpen, maar HOE DAN?!
    Ze hebben wel plannen maar het bestuur wil niks mee doen. Die willen hun eigen dingen doen. Met dit bestuur wordt het de komende jaren niks.
  • 12 Feb 2019 om 19:23
    • Quote van 12 Feb 2019 om 18:47
      Daar leg je de vinger op de zere plek. Riemer komt namelijk niet met plannen.... en dus zal zijn naam altijd rond blijven galmen in het ALS. En zo komen we nooit uitende bestuurlijke ellende.
    Die heeft wel plannen maar het bestuur doet er niks mee. Die willen hun eigen gang gaan.
  • 12 Feb 2019 om 19:12
    Moet zeggen dat ik na de uitleg van zaterdag de beslissingen van het SB begrijp en ook steun. Had graag gezien dat ze eerder naar buiten hadden getreden met hun verhaal, maar snap dat ze dat niet hebben gedaan.
  • 12 Feb 2019 om 19:03
    • Quote van 12 Feb 2019 om 18:57
      Leer eerst de juiste naam eens te gebruiken okse. Nauwelijks serieus te nemen. Hij beweert nergens dat hij het beter weet dan Riemer of Foppe. Nergens!
    En daarom zit Rypster Okse ergens achter een toetsenbord en niet op een plek waar hij wel invloed zou kunnen hebben. En laten we dat vooral zo houden.
  • 12 Feb 2019 om 19:01
    • Quote van 12 Feb 2019 om 18:36
      Laat het kamp Riemer maar plannen maken.Daar heb ik het volste vertrouwen in.De mensen die er nu zitten heb geen vertrouwen.
    Als er door Riemer en co plannen zijn gemaakt laat ze die dan openbaar maken. Dan weet de achterban ook waar het over gaat. Nu moet je beslissen of iets goed of niet goed voelt zonder enige informatie. Je kunt met een mooi verhaal op de proppen komen met voor niets de club er op alle fronten weer bovenop helpen, maar HOE DAN?!
  • 12 Feb 2019 om 18:57
    • Quote van 12 Feb 2019 om 17:18
      Wat meent die rozemont wel niet. Deze staat zo ver af, van een realistische blik op voetbal dat hij zelf van mening is dat hij het beter weet dan een trainer die gepromoveerd is naar de eredivisie, 2 bekerfinales speelde, champions league heeft gespeeld, grote talenten heeft voortgebracht, 2 x Europees kampioen is geworden met de jeugd, Europees kampioen is geworden met de vrouwen, vele buitenlandse ervaringen heeft opgedaan en onlangs gehuldigd is als bondsridder van de KNVB. En die rozemont meent dat hij, met zichzelf beter af is dan iemand die zijn sporen heeft verdiend als ondernemer, in de jaren een groot netwerk om zich heen heeft opgebouwd, die een klein provincie clubje uit een dorp heeft laten uitgroeien tot een vaste subtopper. Juist, die rozemont zou niet eens de veters mogen strikken van deze 2 heren. En nu zegt hij dat ze weleens van mening verschillen. Tjonge jonge..
    Leer eerst de juiste naam eens te gebruiken okse. Nauwelijks serieus te nemen. Hij beweert nergens dat hij het beter weet dan Riemer of Foppe. Nergens!
  • 12 Feb 2019 om 18:47
    • Quote van 12 Feb 2019 om 18:36
      Laat het kamp Riemer maar plannen maken.Daar heb ik het volste vertrouwen in.De mensen die er nu zitten heb geen vertrouwen.
    Daar leg je de vinger op de zere plek. Riemer komt namelijk niet met plannen.... en dus zal zijn naam altijd rond blijven galmen in het ALS. En zo komen we nooit uitende bestuurlijke ellende.
  • 12 Feb 2019 om 18:36
    Laat het kamp Riemer maar plannen maken.Daar heb ik het volste vertrouwen in.De mensen die er nu zitten heb geen vertrouwen.
  • 12 Feb 2019 om 18:31
    Dit is toch oud nieuws Feanonline ?
  • 12 Feb 2019 om 18:01
    • Quote van 12 Feb 2019 om 17:10
      Voor degenen die er niet bij waren, Hielke heeft een goede samenvatting gegeven van de inloopmiddag bij Radio Camataru.
    Als ik Hielke (radio Camataru) mocht geloven was de opkomst niet zo groot! Ik kon er zelf niet bij zijn ivm verblijf in buitenland dus niets gehoord over de inhoud van deze inloop. Als de opkomst laag was kun je niet concluderen wat er echt speelt onder de supporters. Van mij mag de toon ook wel wat harder gevoerd worden door de bestuurders van beide supportersverenigingen. Onder de supporters leeft er onvrede over wat er de afgelopen maanden is gebeurd mbt de gang van zaken van het stichtingsbestuur. Juist de beide voorzitters van de supporters verenigingen hebben meegeholpen aan de coup van rozemont waardoor deze beste man nu zonder blikken of blozen de leiding heeft genomen over onze club. Graag zou ik willen zien dat er gezamenlijk vanuit het bestuur van nieuw noord en feanfan een bijeenkomst wordt georganiseerd en dat er uitgelegd kan worden wat er daadwerkelijk is gebeurd. Door actief een bijeenkomst te organiseren, kun je gaan pijlen welke onvrede er onder de supporters heerst en welke richting de supporters, met het gezamenlijke supporters bestuur, op willen gaan. Dan kunnen ze vanuit het stichtingsbestuur de waarheid overbrengen naar de raad van commissarissen en naar koninklijke hoogheid rozemont. Wordt hier dan ook niets mee of aan gedaan, dan moet je als achterban echt in aktie gaan komen! Een club kan niet bestaan zonder supporters en zijn daarin een belangrijk onderdeel. Maar zoals ik het nu proef worden we weggezet alsof we niet bestaan. We worden voorbij gelopen. Terwijl er vele honderden supporters graag hun uiting willen geven en vooral naar hen geluisterd wil worden.
  • 12 Feb 2019 om 17:46
    • Quote van 12 Feb 2019 om 17:18
      Wat meent die rozemont wel niet. Deze staat zo ver af, van een realistische blik op voetbal dat hij zelf van mening is dat hij het beter weet dan een trainer die gepromoveerd is naar de eredivisie, 2 bekerfinales speelde, champions league heeft gespeeld, grote talenten heeft voortgebracht, 2 x Europees kampioen is geworden met de jeugd, Europees kampioen is geworden met de vrouwen, vele buitenlandse ervaringen heeft opgedaan en onlangs gehuldigd is als bondsridder van de KNVB. En die rozemont meent dat hij, met zichzelf beter af is dan iemand die zijn sporen heeft verdiend als ondernemer, in de jaren een groot netwerk om zich heen heeft opgebouwd, die een klein provincie clubje uit een dorp heeft laten uitgroeien tot een vaste subtopper. Juist, die rozemont zou niet eens de veters mogen strikken van deze 2 heren. En nu zegt hij dat ze weleens van mening verschillen. Tjonge jonge..
    Je bent altijd zo fel in het verdedigen van Riemer dat ik een donkerbruin vermoeden heb dat je Riemer zelf bent. Mijn ideale scenario zou zijn dat deze mannen zelf de kar gaan trekken totdat alles weer een beetje op de rails staat, maar ik vrees dat dit een utopie is. Ook hebben we nog niks gehoord van het plan van aanpak waar Riemer mee bezig was met de rijke sponsoren, daar ben ik heel benieuwd naar. Deze Rozenmeneer lijkt op het pluche te willen belanden voordat er een alternatief plan gepresenteerd kan worden. Wie er ook komt het moet een persoon met visie, moed, durf en een tomeloze energie zijn want er wacht hem een helse klus.
  • 12 Feb 2019 om 17:29
    Het blijft toch de komende jaren bestuurlijk onrustig bij Heerenveen.Met deze mensen die er nu zitten zie ik het ook niet goed komen.
  • 12 Feb 2019 om 17:18
    Wat meent die rozemont wel niet. Deze staat zo ver af, van een realistische blik op voetbal dat hij zelf van mening is dat hij het beter weet dan een trainer die gepromoveerd is naar de eredivisie, 2 bekerfinales speelde, champions league heeft gespeeld, grote talenten heeft voortgebracht, 2 x Europees kampioen is geworden met de jeugd, Europees kampioen is geworden met de vrouwen, vele buitenlandse ervaringen heeft opgedaan en onlangs gehuldigd is als bondsridder van de KNVB. En die rozemont meent dat hij, met zichzelf beter af is dan iemand die zijn sporen heeft verdiend als ondernemer, in de jaren een groot netwerk om zich heen heeft opgebouwd, die een klein provincie clubje uit een dorp heeft laten uitgroeien tot een vaste subtopper. Juist, die rozemont zou niet eens de veters mogen strikken van deze 2 heren. En nu zegt hij dat ze weleens van mening verschillen. Tjonge jonge..
  • 12 Feb 2019 om 17:10
    • Quote van 12 Feb 2019 om 16:22
      Was afgelopen zaterdag naar de inloop van NN gegaan, en had daar het verhaal uit de eerste hand gehoord.
    Voor degenen die er niet bij waren, Hielke heeft een goede samenvatting gegeven van de inloopmiddag bij Radio Camataru.
  • 12 Feb 2019 om 16:59
    • Quote van 12 Feb 2019 om 16:39
      Same shit, different day.

      Riemer wil het wel voor het zeggen hebben, maar wil niet de verantwoordelijkheid.
      Lekker al z'n opvolgers ondermijnen totdat er iemand komt die wel als stro-man wil fungeren.
      Als Riemer 'het' dan niet voor elkaar krijgt, dan heeft ie een "fall guy".


    Riemer heeft bewezen dat hij heel veel verstand heeft van voetbal; daar heb ik zijn opvolgers nog niet op kunnen betrappen.
  • 12 Feb 2019 om 16:58
    Zowel dit bericht alsook dat van Hamstra zijn oude berichten. Stonden al eerder in de VI.
  • 12 Feb 2019 om 16:39
    Same shit, different day.

    Riemer wil het wel voor het zeggen hebben, maar wil niet de verantwoordelijkheid.
    Lekker al z'n opvolgers ondermijnen totdat er iemand komt die wel als stro-man wil fungeren.
    Als Riemer 'het' dan niet voor elkaar krijgt, dan heeft ie een "fall guy".


  • 12 Feb 2019 om 16:22
    Was afgelopen zaterdag naar de inloop van NN gegaan, en had daar het verhaal uit de eerste hand gehoord.
  • 12 Feb 2019 om 16:19
    Het lijkt er op dat deze man de club en de macht al naar zich heeft toe gezet. Eigenlijk is niet voor te stellen dat dit allemaal wordt geaccepteerd en het geklooi maar blijft doorgaan. Van mij mogen de supporters groepen zich wil eens wat meer laten horen en gaan opstaan tegen deze wildgroei! Ik hoop dus snel dat de bestuurders van NieuwNoord en Feanfan de krachten gaan bundelen vanuit het stichtingsbestuur om deze man een halt toe te roepen. Of is iedereen het met de keuze en gang van zaken van deze man eens? Ik denk dat wij als supporters met Edward en Tiemen, hier heus wel wat meer invloed op uit mogen oefenen!
  • 12 Feb 2019 om 15:36
    Morgen staat vast weer een artikel in VI dat Riemer nooit zo met Roozemond gesproken heeft, the story continious..