Hamstra reageert: ''Ik ben niet benaderd door FC Groningen''

( 11 reacties)
Hamstra reageert: ''Ik ben niet benaderd door FC Groningen''

Gerry Hamstra is een opvallende naam op het verlanglijstje van FC Groningen. Volgens Voetbal International is de technisch manager van SC Heerenveen in beeld bij de rivaal.

Zelf ontkent Hamstra op dit moment contact te hebben gehad met FC Groningen. "Ik ben niet benaderd door FC Groningen", aldus Hamstra in gesprek met Omrop Fryslan.

Door het aanstaande vertrek van Ron Jans is FC Groningen opzoek naar een nieuwe technisch directeur. "Als ik op alle geruchten moet reageren, dan blijf ik bezig. Ik ben technisch manager bij SC Heerenveen. Punt!"

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 7 Feb 2019 om 18:57
    • Quote van 7 Feb 2019 om 17:17
      We staan 1 punt boven de streep. Dat is inderdaad een wereldprestatie.
    Op basis van dit hoogstandje scorebordjournalistiek kunnen Foppe er Riemer er ook geen kut van, minder nog.
    In het seizoen 2002/2003 stond Heerenveen maar liefst 8! wedstrijden op positie 16 en 17!
  • 7 Feb 2019 om 18:42
    • Quote van 7 Feb 2019 om 16:17
      Gudde wordt inderdaad de nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Hans Nijland op. Maar ze zoeken ook nog een nieuwe technisch directeur die Ron Jans gaat opvolgen. Daarvoor werd dus de naam van Hamstra genoemd.
    Is Gert Jan Verbeek al benaderd ?
  • 7 Feb 2019 om 18:38
    Jammer hoop dat ze Gerry snel benaderen. Heb hem aanbevolen.
  • 7 Feb 2019 om 17:17
    • Quote van 7 Feb 2019 om 16:42
      Gerry! Gerry! Gerry!
      De man die met beperkte middelen (en in mijn ogen onterechte negativiteit) zich knap staande weet te houden.
    We staan 1 punt boven de streep. Dat is inderdaad een wereldprestatie.
  • 7 Feb 2019 om 17:10
    Jammer.Anders had hij die slechte trainer mee kunnen nemen na Groningen.
  • 7 Feb 2019 om 16:51
    • Quote van 7 Feb 2019 om 16:39
      Gerry, al ben je niet benaderd, maakt niet uit hoor je mag ook zonder dat ze je vragen naar Groningen gaan hoor.Zolang wij maar van je af zijn, neem het stichtingsbestuur ook meteen mee want want onder deze mensen is de club naar een bedenkelijk niveau gedaald.Jullie moeten jullie doodschamen en als jullie het zo goed met de club voor hebben dan donderen jullie op in plaats dat jullie ego tjes en macht geille gedrag de club nog meer kapot maken.Jullie zijn DE ZWAKSTE SCHAKEL, TOT NOOIT WEER ZIENS.
    Heb je je pilletje al gehad, Gio?
  • 7 Feb 2019 om 16:42
    Gerry! Gerry! Gerry!
    De man die met beperkte middelen (en in mijn ogen onterechte negativiteit) zich knap staande weet te houden.
  • 7 Feb 2019 om 16:39
    Gerry, al ben je niet benaderd, maakt niet uit hoor je mag ook zonder dat ze je vragen naar Groningen gaan hoor.Zolang wij maar van je af zijn, neem het stichtingsbestuur ook meteen mee want want onder deze mensen is de club naar een bedenkelijk niveau gedaald.Jullie moeten jullie doodschamen en als jullie het zo goed met de club voor hebben dan donderen jullie op in plaats dat jullie ego tjes en macht geille gedrag de club nog meer kapot maken.Jullie zijn DE ZWAKSTE SCHAKEL, TOT NOOIT WEER ZIENS.
  • 7 Feb 2019 om 16:17
    • Quote van 7 Feb 2019 om 16:06
      Dat is al bekend. Las vanmorgen op Nu.nl dat het Gudde van excelsior is geworden
    Gudde wordt inderdaad de nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Hans Nijland op. Maar ze zoeken ook nog een nieuwe technisch directeur die Ron Jans gaat opvolgen. Daarvoor werd dus de naam van Hamstra genoemd.
  • 7 Feb 2019 om 16:06
    Dat is al bekend. Las vanmorgen op Nu.nl dat het Gudde van excelsior is geworden
  • 7 Feb 2019 om 16:06
    Heel goed, Gerry. En verkoop Groningen ook maar een 'nee'!
zondag 12 mei 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›