Bouwer bekritiseert De Telegraaf: ''Op voet van oorlog is totale onzin''

( 12 reacties)
Bouwer bekritiseert De Telegraaf: ''Op voet van oorlog is totale onzin''

Voormalig GroenLeven-directeur Sytse Bouwer is bepaald niet te spreken over een artikel dat De Telegraaf dinsdag publiceerde. "Het bedrijf (GroenLeven, red.) leeft op voet van oorlog met de directie van de Friese club", schreef Valentijn Driessen.

Op de Facebook-pagina van FeanOnline laat Bouwer in een reactie weten dat hij teleurgesteld is in de berichtgeving. "Jammer van al die sensatie-media. 'Op voet van oorlog' is totale onzin. Ons contract loopt na drie jaar af en we zijn in overleg over eventuele verlenging."

"Ik kan een ieder verzekeren dat we deze onderhandelingen niet met een helm op voeren. Van oorlog is dus geen sprake!!", laat Bouwer weten in niet te misverstane wijze. "We zijn trotse hoofdsponsor van SC Heerenveen."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Jan 2019 om 10:22
    • Quote van 9 Jan 2019 om 19:52
      Waarom je überhaupt nog een krant leest. Telegraaf, Volkskrant, NRC, Het Parool etc. is allemaal niet te doen man.
    Gooi je nu echt de Telegraaf en een kwaliteitskrant als de Volkskrant op dezelfde hoop? Het zijn beide kranten maar inhoudelijk niet te vergelijken. We mogen blij zijn dat er nog goede journalistiek wordt bedreven, dat is een essentieel onderdeel van een goed functionerende samenleving.
  • 9 Jan 2019 om 23:04
    • Quote van 9 Jan 2019 om 19:52
      Waarom je überhaupt nog een krant leest. Telegraaf, Volkskrant, NRC, Het Parool etc. is allemaal niet te doen man.
    Fabeltjeskranten zijn het
  • 9 Jan 2019 om 19:52
    • Quote van 9 Jan 2019 om 19:39
      Dat er nog mensen lid van die krant zijn snap ik niet.maar ja zal wel aan mij liggen
    Waarom je überhaupt nog een krant leest. Telegraaf, Volkskrant, NRC, Het Parool etc. is allemaal niet te doen man.
  • 9 Jan 2019 om 19:39
    Dat er nog mensen lid van die krant zijn snap ik niet.maar ja zal wel aan mij liggen
  • 9 Jan 2019 om 19:38
    En zo simpel kan het dus zijn. Paf, tik op de neus van de krant die 75 jaar geleden al fout zat
  • 9 Jan 2019 om 19:23
    Nee van de Leeuwarder Courant wordt je vrolijk....Sander de Vries, die jongen die nog nat achter de oortjes is, is benaderd om voor de Telegraaf te komen werken....
  • 9 Jan 2019 om 19:21
    Gelukkig leest hier iedereen de Leeuwarder......:)
  • 9 Jan 2019 om 18:48
    • Quote van 9 Jan 2019 om 18:26
      Ik ben er wel blij mee dat eindelijk eens iemand (belanghebbende) de media opzoekt en de boel even corrigeert. Dit miste ik al zo bij Eisenga. Gewoon even stevig er tegen in gaan.
    +1
  • 9 Jan 2019 om 18:26
    Ik ben er wel blij mee dat eindelijk eens iemand (belanghebbende) de media opzoekt en de boel even corrigeert. Dit miste ik al zo bij Eisenga. Gewoon even stevig er tegen in gaan.
  • 9 Jan 2019 om 17:37
    De grote jongens van AD & De T denken dat ze alles beter weten, maar ze weten niet eens wat er echt gezegt is binnen bij SC H.
  • 9 Jan 2019 om 17:26
    Goed dat Bouwer reageert. Bovendien stond er ook nog dat het over het stadion ging wat niet eens geschikt is voor zonnepanelen.
  • 9 Jan 2019 om 17:10
    Dat bericht nam ik gelukkig al met een korrel zout. Volgens mij had SC Heerenveen de zonnepanelen gewoon bij GroenLeven weg?
zondag 4 augustus 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›