Aantal seizoenkaarten Heerenveen neemt af: ''Te maken met Netflix-generatie''

( 34 reacties)
Groenste stroom van Nederland
Aantal seizoenkaarten Heerenveen neemt af: ''Te maken met Netflix-generatie''

Het aantal seizoenskaarten bij SC Heerenveen is dit seizoen afgenomen ten opzichte van vorig seizoen. Volgens algemeen directeur Luuc Eisenga is dit goed te verklaren.

"De ongunstige speeldagen van de thuiswedstrijden, duels in vakanties, dat helpt zeker niet mee", begint Eisenga in Feanfan Magazine. "Daar komt bij dat niet alleen wij, maar ook veel andere clubs, te maken hebben met een Netflix-generatie; amusement neemt je pas tot je, op het moment dat je er zin in hebt. Die generatie koopt dus niet zomaar een seizoenskaart. Kortom aan ons de uitdaging om te zorgen dat we weer mensen naar het stadion trekken."

SC Heerenveen is druk met het binden van supporters. "Het publiek vermaken is een, ze wat extra's bieden is ook belangrijk. Supporters moeten zich weer een met Heerenveen gaan voelen. We hebben met Olde Riekerink iemand gevonden die dat begrijpt. Samen gaan we voor een mooi seizoen, daarbij hebben we iedereen nodig. Wij hopen dat jij dit seizoen ook weer een bent met Heerenveen."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Sep 2018 om 08:25
    • Quote van 14 Sep 2018 om 00:04
      Precies dit.

      Riemer kon out of the box denken. Tegenwoordig hebben we een voorzitter met een paar managers die gewoon hun uren volmaken en thats it..

      Creativiteit binnen de club is er niet meer..

      Bij sollicitaties wordt er gekeken naar de diploma's die men op hun cv heeft staan. We hebben bestuursleden en directieleden en weet allemaal wat voor onzin nog meer, kost allemaal geld maar wat levert het ons op?

      We leven wellicht in een netflix tijdperk maar doe daar dan iets mee?!!!!!
      Youtube bv, waarom doet heerenveen daar niet nog veel meer. Ga livestreams opzetten met jongeren, laat ze fifa wedstrijden spelen.. Richting een hoek in met een paar consoles, ja boeie dat men dan minder beweegt, het hoort er nou eenmaal bij.
      De spelers van Heerenveen gamen ook allemaal tegenwoordig..
      Combineer iets, doe gewoon iets! Hoe moeilijk kan het zijn..

      Als Feanonline een topic aan zou maken dat iedereen een aantal ideeën zou mogen uitwerken. Zoals Jij
      ( OneloveSCH ) nu ook hebt gedaan en ik weet zeker dat daar MEER uitkomt dan al die managers het afgelopen jaar hebben gedaan. De tering.. Hoe moeilijk kan het zijn en dan heb ik hier niet eens voor "gestudeerd" stelletje mislukte bobo generatie..

      Want dat is probleem. We leven in een tijdperk dat elke kerel graag manager wilt worden, zogenaamd heel druk is, de hele dag met de telefoon bezig is ( gewoon onzin dingen maar ja telefoon verslaafd he ) en och kijk mij toch eens belangrijk zijn, ik ben wel zooooo drukkkkkk.
      Allemaal om status te krijgen of zogenaamd iets voor te stellen...
      Triest, verscheur die diploma's meteen maar. Ze hebben geen ene moer geleerd behalve zakkenvullen en zogenaamd druk hebben.. De tering...

      Maar ondertussen lekker wijzen naar anderen en zelf lekker hun zakken vullen..
    Hoop dat de kater wat meevalt vandaag voor je.
  • 14 Sep 2018 om 00:04
    • Quote van 13 Sep 2018 om 10:00
      Er valt zoveel meer uit te halen denk ik. Wat is je product als voetbalclub, de voetballers natuurlijk. Die jongens trainen misschien 4/5 uur op een dag daarnaast zouden ze per toerbeurt best wat commerciele activiteiten kunnen doen. Laat die jongens eens meegaan met een accountmanager op bedrijfsbezoek, dat vinden bedrijven mooi en zo krijg je verbinding met de aanhang. Doe een Q&A + handtekeningensessie op scholen in de buurt van Heerenveen. Op deze bijeenkomst geef je de kinderen een bon dat ze met een ouder voor de helft van de prijs naar een thuiswedstrijd kunnen gaan. Maak van al de ondernemersruimtes weer een grote ruimte. Nu is het verspreid en is het overal net niks. Bij Groningen zie je dat bijvoorbeeld wel, ene grote ruimte voor OSSH leden en het wordt een stuk gezelliger. De sponsorsboxen staan nu leeg, biedt een feestarangement aan voor de boxen. Dat je met vrienden je verjaardag kunt vieren bij Heerenveen. Voor de tijd een hapje en een drankje en daarna lekker een potje voetbal kijken. Wees eens creatief Heerenveen en stop met de arrogante houding van iedereen wil bij ons horen want dat is allang niet meer zo!
    Precies dit.

    Riemer kon out of the box denken. Tegenwoordig hebben we een voorzitter met een paar managers die gewoon hun uren volmaken en thats it..

    Creativiteit binnen de club is er niet meer..

    Bij sollicitaties wordt er gekeken naar de diploma's die men op hun cv heeft staan. We hebben bestuursleden en directieleden en weet allemaal wat voor onzin nog meer, kost allemaal geld maar wat levert het ons op?

    We leven wellicht in een netflix tijdperk maar doe daar dan iets mee?!!!!!
    Youtube bv, waarom doet heerenveen daar niet nog veel meer. Ga livestreams opzetten met jongeren, laat ze fifa wedstrijden spelen.. Richting een hoek in met een paar consoles, ja boeie dat men dan minder beweegt, het hoort er nou eenmaal bij.
    De spelers van Heerenveen gamen ook allemaal tegenwoordig..
    Combineer iets, doe gewoon iets! Hoe moeilijk kan het zijn..

    Als Feanonline een topic aan zou maken dat iedereen een aantal ideeën zou mogen uitwerken. Zoals Jij
    ( OneloveSCH ) nu ook hebt gedaan en ik weet zeker dat daar MEER uitkomt dan al die managers het afgelopen jaar hebben gedaan. De tering.. Hoe moeilijk kan het zijn en dan heb ik hier niet eens voor "gestudeerd" stelletje mislukte bobo generatie..

    Want dat is probleem. We leven in een tijdperk dat elke kerel graag manager wilt worden, zogenaamd heel druk is, de hele dag met de telefoon bezig is ( gewoon onzin dingen maar ja telefoon verslaafd he ) en och kijk mij toch eens belangrijk zijn, ik ben wel zooooo drukkkkkk.
    Allemaal om status te krijgen of zogenaamd iets voor te stellen...
    Triest, verscheur die diploma's meteen maar. Ze hebben geen ene moer geleerd behalve zakkenvullen en zogenaamd druk hebben.. De tering...

    Maar ondertussen lekker wijzen naar anderen en zelf lekker hun zakken vullen..
  • 13 Sep 2018 om 22:09
    Tja ik kijk geen Netflix en heb geen Fox. Neem belabberde aanvangstijden voor lief. Als er nou maar iets te zien was in het ALS....Maar het is al zo lang beroerd voetbal. Naar mijn mening gaan goede prestaties en goed management samen. Wat AZ doet kan SCH ook: talenten opsporen en opleiden. Misschien is er meer geld in Alkmaar en omstreken en zal je ze niet meer achterhalen maar probeer het. Als je niets te bieden hebt komen de sponsors en toeschouwers echt niet terug. De scouting is niet goed, wat hebben we de laatste 2-3 jaren nou gehaald?! Mihajlevic, Rojas, Bulthuis, Veerman, Odergaard etc etc Enkel Dumfries schiet me te binnen als een succesverhaal. Haal dan maar niets en gooi de talenten voor de leeuwen. Ik ben bang dat het niks wordt met deze leiding. Ik mis visie, ambitie, kennis van zaken en bevlieging.
  • 13 Sep 2018 om 17:15
    • Quote van 12 Sep 2018 om 22:56
      Een voorzitter zijn van een voetbalclub is veel meer dan poppetjes op de juiste plaats zetten! Maar ik ga over een tijdje mijn gelijk wel krijgen...
    Als je genoeg onzin uitkraamt heb je op een gegeven moment altijd wel ergens gelijk in ja ;)
  • 13 Sep 2018 om 14:31
    • Quote van 13 Sep 2018 om 00:05
      Je zegt het zelf al. In de tijd van Riemer floreerde de economie helemaal niet maar zaten we wel elke wedstrijd vol! Nu floreert de economie volop en zijn we leeg! Rara hoe kan dat?
    Are you fucking kidding me? Ben je of 12? Of heb je de afgelopen 40 jaar onder een steen geleefd? Of heb je echt geen idee waar je het over hebt?
    Goed speciaal voor jou een lesje economische geschiedenis van de laatste 40/50 jaar.

    Na de economische voorspoed in de jaren 50/60, stagneerd de economie in de jaren 70 en komen we begin jaren 80 in economisch slecht weer. (oorzaken olie crisis o.a.) Dieptepunt is de beurscrash van 19-10-1987 (Black Monday)
    Daarna krabbelt NL (en dus ook Friesland) weer langzaam op en vanaf 92/93 gaat het weer voor de wind. Als je een paar economische correcties buiten beschouwing laat (9-11 en de dotcom crisis) heb je van af begin jaren 90 altijd een positief economisch klimaat gehad. Tot 2008 toen we in de credit crisis terecht kwamen.
    Het is niet toevallig dat de opkomst van SCH tegelijk samenvalt met de positieve economisch klimaat in NL.
    De opkomst en succesjaren van SCH vallen precies samen met deze economische bloeiperiode (In tegenstelling tot wat jij beweerd)
  • 13 Sep 2018 om 11:01
    Ik raad mensen eens aan om onderstaand artikel te lezen: https://www.linkedin.com/pulse/case-study-how-az-turned-annual-decline-season-around-schnater-msc-/
  • 13 Sep 2018 om 10:00
    Er valt zoveel meer uit te halen denk ik. Wat is je product als voetbalclub, de voetballers natuurlijk. Die jongens trainen misschien 4/5 uur op een dag daarnaast zouden ze per toerbeurt best wat commerciele activiteiten kunnen doen. Laat die jongens eens meegaan met een accountmanager op bedrijfsbezoek, dat vinden bedrijven mooi en zo krijg je verbinding met de aanhang. Doe een Q&A + handtekeningensessie op scholen in de buurt van Heerenveen. Op deze bijeenkomst geef je de kinderen een bon dat ze met een ouder voor de helft van de prijs naar een thuiswedstrijd kunnen gaan. Maak van al de ondernemersruimtes weer een grote ruimte. Nu is het verspreid en is het overal net niks. Bij Groningen zie je dat bijvoorbeeld wel, ene grote ruimte voor OSSH leden en het wordt een stuk gezelliger. De sponsorsboxen staan nu leeg, biedt een feestarangement aan voor de boxen. Dat je met vrienden je verjaardag kunt vieren bij Heerenveen. Voor de tijd een hapje en een drankje en daarna lekker een potje voetbal kijken. Wees eens creatief Heerenveen en stop met de arrogante houding van iedereen wil bij ons horen want dat is allang niet meer zo!
  • 13 Sep 2018 om 10:00
    Er valt zoveel meer uit te halen denk ik. Wat is je product als voetbalclub, de voetballers natuurlijk. Die jongens trainen misschien 4/5 uur op een dag daarnaast zouden ze per toerbeurt best wat commerciele activiteiten kunnen doen. Laat die jongens eens meegaan met een accountmanager op bedrijfsbezoek, dat vinden bedrijven mooi en zo krijg je verbinding met de aanhang. Doe een Q&A + handtekeningensessie op scholen in de buurt van Heerenveen. Op deze bijeenkomst geef je de kinderen een bon dat ze met een ouder voor de helft van de prijs naar een thuiswedstrijd kunnen gaan. Maak van al de ondernemersruimtes weer een grote ruimte. Nu is het verspreid en is het overal net niks. Bij Groningen zie je dat bijvoorbeeld wel, ene grote ruimte voor OSSH leden en het wordt een stuk gezelliger. De sponsorsboxen staan nu leeg, biedt een feestarangement aan voor de boxen. Dat je met vrienden je verjaardag kunt vieren bij Heerenveen. Voor de tijd een hapje en een drankje en daarna lekker een potje voetbal kijken. Wees eens creatief Heerenveen en stop met de arrogante houding van iedereen wil bij ons horen want dat is allang niet meer zo!
  • 13 Sep 2018 om 08:58
    • Quote van 13 Sep 2018 om 08:01
      Laten we eens wat oplossingen / ideeën roepen hier ipv mijmeren over vroeger. Lijkt me toch ook wel een doel van een forum. Wellicht herkennen we dan ook iemand die dusdanig goede plannen heeft dat we hem kunnen aanwijzen voor een functie in het bestuur...(....) Vooralsnog zie ik hier vooral kritiek op alles en iedereen voorbij komen. Zelf , als supporters meedenken lijkt me beter dan alleen maar gal spuien. ALS ÉÉN MAN ACHTER DE CLUB...!!!!
    Ben ik volledig met je eens.. Maar ben bang dat het altijd maar bij ideeen blijft. Ik heb Eisenga een maandje terug een mail gestuurd met een vijftal plannen er in, hoe ik denk dat het stadion weer vol kan komen.. maar daar komt niet eens een simpel antwoord op terug. Wellicht neemt hij het ooit eens mee in de plannen... tot die tijd kunnen we niets meer doen dan onze longen er uit zingen bij de wedstrijden!
  • 13 Sep 2018 om 08:10
    Niet alleen de Netflix- generatie,Luuc. Is een beetje tekort door de bocht. Geef Fox ( met de absurde aanvangstijden) en soms het belabberde voetbal de schuld. En de KNVB gaat daarin mee, maar hierdoor krijgen jullie weer meer tv-gelden, dus wordt alles weer gecompenseerd. Alleen is de supporter de banaan....
  • 13 Sep 2018 om 08:01
    Laten we eens wat oplossingen / ideeën roepen hier ipv mijmeren over vroeger. Lijkt me toch ook wel een doel van een forum. Wellicht herkennen we dan ook iemand die dusdanig goede plannen heeft dat we hem kunnen aanwijzen voor een functie in het bestuur...(....) Vooralsnog zie ik hier vooral kritiek op alles en iedereen voorbij komen. Zelf , als supporters meedenken lijkt me beter dan alleen maar gal spuien. ALS ÉÉN MAN ACHTER DE CLUB...!!!!
  • 13 Sep 2018 om 07:34
    • Quote van 13 Sep 2018 om 00:06
      Je kan ze op 10 vingers tellen zeker?
    Nee.
  • 13 Sep 2018 om 00:49
    • Quote van 13 Sep 2018 om 00:05
      Je zegt het zelf al. In de tijd van Riemer floreerde de economie helemaal niet maar zaten we wel elke wedstrijd vol! Nu floreert de economie volop en zijn we leeg! Rara hoe kan dat?
    WTF, je kunt die tijd toch totaal niet vergelijken met de huidige tijd. Er is zoveel voetbal om ons heen, en ook ander tijdverdrijf bij gekomen, de wereld wordt steeds kleiner, mensen pakken nu voor de fun even wedstrijdje in Madrid als ze willen. Supporters die afhaken hebben er of geen tijd/geld meer voorover of hebben te hoge verwachtingen en kijken waarschijnlijk te vaak maar Barça etc. Je kunt de tijd van Riemer, waar er volgens mijn weten bijna nooit een volledige wedstrijd van Heerenveen werd uitgezonden, niet vergelijken met nu, waar elke poep of scheet wordt uitgezonden. Als Fox niet bestaan had, of dergelijke aanbieders. Had het stadion gewoon vol gezeten. Sponsors is weer een ander verhaal. Online adverteren is tegenwoordig zoveel interessanter qua kosten en beter meetbaarheid/gerichter. Een voetbalclub is vaak totaal niet interessant meer, dat heeft meer met gunnen te maken.
  • 13 Sep 2018 om 00:06
    • Quote van 13 Sep 2018 om 00:02
      Bij jou heeft ie dat niet zover is duidelijk. Bij genoeg anderen weer wel.
    Je kan ze op 10 vingers tellen zeker?
  • 13 Sep 2018 om 00:05
    • Quote van 12 Sep 2018 om 19:09
      Probeer het nog eens. Probeer eens uit te zoeken hoe de economie in Friesland in Riemer zijn tijd floreerde en hoe die nu is. En kom dan nog eens met een reactie. En vergeet je niet alle bestuurscrisissen?
    Je zegt het zelf al. In de tijd van Riemer floreerde de economie helemaal niet maar zaten we wel elke wedstrijd vol! Nu floreert de economie volop en zijn we leeg! Rara hoe kan dat?
  • 13 Sep 2018 om 00:02
    • Quote van 13 Sep 2018 om 00:00
      Hij heeft geen gun factor! Dan verlies je het toch sowieso? Of niet...
    Bij jou heeft ie dat niet zover is duidelijk. Bij genoeg anderen weer wel.
  • 13 Sep 2018 om 00:00
    • Quote van 12 Sep 2018 om 23:17
      Clifhangertje dit hoor :-)
    Hij heeft geen gun factor! Dan verlies je het toch sowieso? Of niet...
  • 12 Sep 2018 om 23:17
    • Quote van 12 Sep 2018 om 22:56
      Een voorzitter zijn van een voetbalclub is veel meer dan poppetjes op de juiste plaats zetten! Maar ik ga over een tijdje mijn gelijk wel krijgen...
    Clifhangertje dit hoor :-)
  • 12 Sep 2018 om 22:56
    • Quote van 12 Sep 2018 om 21:32
      Denk dat dat meer met de persoon te maken heeft waarop hij reageert. Nadat Rypster okse voor de zoveelste keer een onsamenhangend onzin verhaal uitbraakt dan kan ik me voorstellen dat de nuance het raam uit gaat.
    Een voorzitter zijn van een voetbalclub is veel meer dan poppetjes op de juiste plaats zetten! Maar ik ga over een tijdje mijn gelijk wel krijgen...
  • 12 Sep 2018 om 22:39
    • Quote van 12 Sep 2018 om 21:32
      Denk dat dat meer met de persoon te maken heeft waarop hij reageert. Nadat Rypster okse voor de zoveelste keer een onsamenhangend onzin verhaal uitbraakt dan kan ik me voorstellen dat de nuance het raam uit gaat.
    Ik snap wat je bedoeld Crash maar het is exact wat Jelmer zegt.
  • 12 Sep 2018 om 22:30
    Speeldagen en vakanties mogen geen excuus zijn voor minder seizoenskaarten, dat vind ik te makkelijk. Het publiek vermaken en wat extra’s bieden klinkt leuk, maar HOE? Vermaken door met 1 (huur)spits en 5 middenvelders op de counter te loeren? En extra’s als in wat? Hij praat veel maar zegt niks...
  • 12 Sep 2018 om 22:22
    Wat betreft het verhaal over de successupporters, daar kan ik me helemaal in vinden. In de polonaise lopen als het goed gaat en op momenten dat het iets minder gaat als een Sjaak Afhaak weer weg zijn. Volgens mij zit de club in je hart en blijf je komen ook al gaat het niet altijd naar je zin wat betreft spel. Afhakers zouden zelf in de spiegel moeten kijken. Zondag maar weer schreeuwen en zingen en hopelijk een overwinning
  • 12 Sep 2018 om 21:40
    • Quote van 12 Sep 2018 om 20:53
      Persoonlijk vindt ik dat bestuursperikelen geen invloed mogen hebben op de prestaties op het veld. Daarvoor worden/werden onze spelers veel te goed betaald. Deze leiding is gewoon niet uit het goede voetbalhout gesneden. Beter gezegd, ze hebben mijns inziens Geen verstand van zaken. Volgend seizoen maar op zoek naar echte voetbalmensen.
    Wat versta je onder echte "voetbalmensen"? "Renee van der Gijp op de bestuurdersstoel?" Heb geen idee hoe je dat precies voor je ziet. De huidige voorzitter is de beste van de laatste 5 die we gehad hebben (niet a.i.)
  • 12 Sep 2018 om 21:32
    • Quote van 12 Sep 2018 om 19:44
      Wat een naar pedant toontje sla je soms aan Frank. Zonde en niet nodig, want je bent verbaal sterk genoeg om je wat genuanceerder te uiten. En in het echt ben je ook nog best een aardige kerel. Niet meer doen, oké?
    Denk dat dat meer met de persoon te maken heeft waarop hij reageert. Nadat Rypster okse voor de zoveelste keer een onsamenhangend onzin verhaal uitbraakt dan kan ik me voorstellen dat de nuance het raam uit gaat.
  • 12 Sep 2018 om 20:53
    Persoonlijk vindt ik dat bestuursperikelen geen invloed mogen hebben op de prestaties op het veld. Daarvoor worden/werden onze spelers veel te goed betaald. Deze leiding is gewoon niet uit het goede voetbalhout gesneden. Beter gezegd, ze hebben mijns inziens Geen verstand van zaken. Volgend seizoen maar op zoek naar echte voetbalmensen.
  • 12 Sep 2018 om 20:34
    Misschien is een beetje beter voetballen ook wel belangrijk ,want de laatste jaren hebben wij thuis veel (netjes gezegd ) slechte wedstrijden gezien.
  • 12 Sep 2018 om 20:14
    • Quote van 12 Sep 2018 om 18:25
      En dan? Vertel verder
    Ik denk dat hij dan zichzelf ziet.
  • 12 Sep 2018 om 19:44
    • Quote van 12 Sep 2018 om 19:09
      Probeer het nog eens. Probeer eens uit te zoeken hoe de economie in Friesland in Riemer zijn tijd floreerde en hoe die nu is. En kom dan nog eens met een reactie. En vergeet je niet alle bestuurscrisissen?
    Wat een naar pedant toontje sla je soms aan Frank. Zonde en niet nodig, want je bent verbaal sterk genoeg om je wat genuanceerder te uiten. En in het echt ben je ook nog best een aardige kerel. Niet meer doen, oké?
  • 12 Sep 2018 om 19:40
    Eisinga heeft deels gelijk, echter ‘vergeet’ hij dat zeker de helft van het publiek ‘successupporter’ is. Deze term wordt vaak negatief gebruikt, maar zo bedoel ik het zeker niet. Successupporters willen graag juichen, erbij horen vanwege het succes (wat een voldaan en gelukkig gevoel geeft) en een prestatie aanschouwen (goed voetbal of in ieder geval meer treffers dan de tegenpartij). Als je je selectie in een paar jaar enorm in kwaliteit ziet afnemen is het vanuit bovengenoemd perspectief logisch dat er een groep van die mensen afvalt. Hoewel Eisinga gelijk heeft dat we tegenwoordig liever ‘on demand’ iets gaan beleven, geloof ik niet dat de Netflixgeneratie niet meer op een gezette tijd naar het stadion wenst te komen. Het voelt een beetje als een slap excuus voor eigen prestaties, zeker als het gaat om het niet al te florissante transferbeleid. De opmerking ‘in de spiegel kijken’ hieronder komt dus niet geheel ten onrechte uit de lucht vallen.
  • 12 Sep 2018 om 19:09
    • Quote van 12 Sep 2018 om 17:59
      Precies! In Dokkum kan het ook met de admiraliteitsdagen. Het is maar een klein voorbeeld maar daar zijn ze in 5 jaar van €5000 budget naar €500.000 gegaan omdat er een sterke club mensen achter zit waar iedereen bij wil horen. Dat “er bij horen horen” was ook met Riemer in die tijd! 1200 OSSH leden. Nu draait de economie volop en het stadion is leeg en de OSSH nog veel leger. Die Eisinga is dus, zo blijk nu, niet geschikt voor deze functie als voorzitter. Deze past gewoon niet bij onze club!
    Probeer het nog eens. Probeer eens uit te zoeken hoe de economie in Friesland in Riemer zijn tijd floreerde en hoe die nu is. En kom dan nog eens met een reactie. En vergeet je niet alle bestuurscrisissen?
  • 12 Sep 2018 om 18:32
    Dit is oud nieuws. Dit heeft Eisenga al ver voor de competitiestart benoemd. Nieuws op Feanonline?
  • 12 Sep 2018 om 18:25
    • Quote van 12 Sep 2018 om 17:30
      Misschien ook eens in de spiegel kijken Luuc?
    En dan? Vertel verder
  • 12 Sep 2018 om 17:59
    • Quote van 12 Sep 2018 om 17:30
      Misschien ook eens in de spiegel kijken Luuc?
    Precies! In Dokkum kan het ook met de admiraliteitsdagen. Het is maar een klein voorbeeld maar daar zijn ze in 5 jaar van €5000 budget naar €500.000 gegaan omdat er een sterke club mensen achter zit waar iedereen bij wil horen. Dat “er bij horen horen” was ook met Riemer in die tijd! 1200 OSSH leden. Nu draait de economie volop en het stadion is leeg en de OSSH nog veel leger. Die Eisinga is dus, zo blijk nu, niet geschikt voor deze functie als voorzitter. Deze past gewoon niet bij onze club!
  • 12 Sep 2018 om 17:30
    Misschien ook eens in de spiegel kijken Luuc?
zaterdag 24 november 2018
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›