BREAKING | Hamstra tekent nieuw contract: ''Visie en opvatting vallen samen''

( 16 reacties)
Groenste stroom van Nederland
BREAKING | Hamstra tekent nieuw contract: ''Visie en opvatting vallen samen''

Gerry Hamstra heeft een nieuw contract getekend bij SC Heerenveen. De verbintenis van de technisch manager is opengebroken en verlengd tot de zomer van 2020. Hamstra, die sinds juni 2016 in dienst is bij SC Heerenveen, had nog een eenjarig contract.

"De visie en opvatting van Gerry en SC Heerenveen vallen samen", legt algemeen directeur Luuc Eisenga uit op de officiële website van SC Heerenveen. "Ons dna bestaat uit het opleiden van spelers. We willen met het team aanvallend en attractief voetbal spelen."

Eisenga hoopt dat het spel verbetert. "Onze supporters en sponsoren verdienen gewoon een mooie pot voetbal. We bouwen de komende jaren aan een prestatie gedreven topsportcultuur, waarin nog meer ruimte moet zijn voor innovatie en het creëren van een modern topsportklimaat, met de daarbij behorende faciliteiten", besluit hij.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Mar 2018 om 17:56
    • Quote van 13 Mar 2018 om 15:44
      Kan zomaar eens een gevalletje vertrouwen zijn. Net zoals met Namli nu bij PEC. Henk heeft dat hier nooit gehad. Onder Lodeweges niet, onder Foppe niet en nu met Streppel ook weer niet. Wij als supporters zien daar ook de reden wel van. Hij lijkt alleen sterk op te vallen wanneer hij invalt. Vergelijkbaar met Rajiv van la Parra in het verleden. Als basisspeler was hij ook vaak tegenvallend, maar als hij inviel liet hij regelmatig mooie dingen zien en leek hij ongrijpbaar.
    Toch als je het na ga rekenen is hij als basisspeler succesvoller. En inderdaad Henk heeft onder geen enkele trainer het volle vertrouwen gehad. Ik weet bijna zeker als je een team om Veerman heen bouwt dat hij dat topscorer van de eredivisie gaat worden. Tenminste in Jong Heerenveen laat hij dat prima zien.
  • 13 Mar 2018 om 17:55
    • Quote van 13 Mar 2018 om 17:42
      Schmidt heeft het niveau totaal niet, wel of geen Fries zal me een zorg zijn.
    Schmidt heeft als back up gewoon goed gespeeld.
  • 13 Mar 2018 om 17:42
    • Quote van 13 Mar 2018 om 16:02
      Schmidt is een superfries. Klaagt niet, niet te duur en staat altijd klaar wanneer het nodig is.
    Schmidt heeft het niveau totaal niet, wel of geen Fries zal me een zorg zijn.
  • 13 Mar 2018 om 16:02
    • Quote van 13 Mar 2018 om 13:04
      Op basis van welke prestaties vraag je je dan af... Verlenging Schmidt, Rojas, Michajlovic, geen goede spits, tevens te weinig scorend vermogen vanaf het middenveld. Met Dumfries als enige echte voltreffer gooit Hamstra alles behalve hoge ogen met de rest van de selectie volgens mij.
    Schmidt is een superfries. Klaagt niet, niet te duur en staat altijd klaar wanneer het nodig is.
  • 13 Mar 2018 om 15:44
    • Quote van 13 Mar 2018 om 14:27
      Op basis waarvan kan Henk dat? Ik zou het graag zien gebeuren. Maar op dit moment heb ik nog niet iets gezien wat op meer lijkt dan “Stormram voor oorlog in de 16” En het is niet dat ik het hem niet gun.
    Kan zomaar eens een gevalletje vertrouwen zijn. Net zoals met Namli nu bij PEC. Henk heeft dat hier nooit gehad. Onder Lodeweges niet, onder Foppe niet en nu met Streppel ook weer niet. Wij als supporters zien daar ook de reden wel van. Hij lijkt alleen sterk op te vallen wanneer hij invalt. Vergelijkbaar met Rajiv van la Parra in het verleden. Als basisspeler was hij ook vaak tegenvallend, maar als hij inviel liet hij regelmatig mooie dingen zien en leek hij ongrijpbaar.
  • 13 Mar 2018 om 15:34
    Vandaar dat hij zo'n lol had gistermiddag !? En Streppel ergens ( met capuchon op ) alleen ergens in een hoekje stond..tekenend!
  • 13 Mar 2018 om 15:15
    • Quote van 13 Mar 2018 om 13:27
      Nee per speler uiteraard. Reza heeft dat bijvoorbeeld vorig seizoen al laten zien en Henk is Henk hij kan dat gewoon.
    Dat heeft Reza 1 seizoen in zijn carrière gedaan en Veerman in geen 1 seizoen.
  • 13 Mar 2018 om 14:28
    • Quote van 13 Mar 2018 om 14:25
      Dat ben ik wel met je eens. Maar dan niet met constant naar binnentrekken buitenspelers. Dan heb je buitenspelers ala type nurmela, yildirim nodig
    of een buitenspeler die eigenlijk een centrale middenvelder is
  • 13 Mar 2018 om 14:27
    Op basis waarvan kan Henk dat? Ik zou het graag zien gebeuren. Maar op dit moment heb ik nog niet iets gezien wat op meer lijkt dan “Stormram voor oorlog in de 16” En het is niet dat ik het hem niet gun.
  • 13 Mar 2018 om 14:25
    • Quote van 13 Mar 2018 om 13:27
      Nee per speler uiteraard. Reza heeft dat bijvoorbeeld vorig seizoen al laten zien en Henk is Henk hij kan dat gewoon.
    Dat ben ik wel met je eens. Maar dan niet met constant naar binnentrekken buitenspelers. Dan heb je buitenspelers ala type nurmela, yildirim nodig
  • 13 Mar 2018 om 13:27
    • Quote van 13 Mar 2018 om 13:14
      Dan ben je over Reza en veerman iets te optimistisch denk ik. Of bedoel je bij elkaar opgeteld?
    Nee per speler uiteraard. Reza heeft dat bijvoorbeeld vorig seizoen al laten zien en Henk is Henk hij kan dat gewoon.
  • 13 Mar 2018 om 13:25
    • Quote van 13 Mar 2018 om 13:04
      Op basis van welke prestaties vraag je je dan af... Verlenging Schmidt, Rojas, Michajlovic, geen goede spits, tevens te weinig scorend vermogen vanaf het middenveld. Met Dumfries als enige echte voltreffer gooit Hamstra alles behalve hoge ogen met de rest van de selectie volgens mij.
    Rojas en Mihajlovic mag je nog niet over oordelen vind ik. Nog te weinig ingezet. Rojas heeft bijvoorbeeld tegen Willem 2 laten zien dat hij goed kan ballen en Mihajlovic heeft in de paar invalbeurten laten zien dat hij ook wel lekker kan spelen.
    Vlap 3, Yuki 1, Schaars 3, Thorsby 4, Pelle 3. Zijn bij elkaar 14 goals wat betekend 37% van het totaal. Is gewoon prima. En dat te bedenken dat het elftal totaal niet draait.

    Naast Dumfries vind ik Schaars en Hoegh ook wel voltreffers.
  • 13 Mar 2018 om 13:14
    • Quote van 13 Mar 2018 om 13:11
      Hoeft niet perse, we hebben 2 goede spitsen en een aantal talenten die er aan zitten te komen (Hornkamp, Wrzensniak en Iredale). Reza en Veerman zijn in potentie spitsen die er per seizoen 20 kunnen scoren.
    Dan ben je over Reza en veerman iets te optimistisch denk ik. Of bedoel je bij elkaar opgeteld?
  • 13 Mar 2018 om 13:11
    • Quote van 13 Mar 2018 om 13:04
      Mooi heeft het goed gedaan alleen een nieuwe spits zou wel fijn zijn
    Hoeft niet perse, we hebben 2 goede spitsen en een aantal talenten die er aan zitten te komen (Hornkamp, Wrzensniak en Iredale). Reza en Veerman zijn in potentie spitsen die er per seizoen 20 kunnen scoren.
  • 13 Mar 2018 om 13:04
    Op basis van welke prestaties vraag je je dan af... Verlenging Schmidt, Rojas, Michajlovic, geen goede spits, tevens te weinig scorend vermogen vanaf het middenveld. Met Dumfries als enige echte voltreffer gooit Hamstra alles behalve hoge ogen met de rest van de selectie volgens mij.
  • 13 Mar 2018 om 13:04
    Mooi heeft het goed gedaan alleen een nieuwe spits zou wel fijn zijn