Streppel bezig aan laatste maanden?: ''Heerenveen zou bij eerste vier moeten staan''

18 reacties
Streppel bezig aan laatste maanden?: ''Heerenveen zou bij eerste vier moeten staan''

SC Heerenveen begon aardig goed aan het nieuwe jaar maar met 'rampjaar' 2017 in het achterhoofd is het nog altijd de vraag of trainer Jurgen Streppel nog wel de juiste man is om de Friezen terug naar de subtop te leiden.

"Als je ziet wat voor materiaal hij heeft, dan moet er veel meer uit te halen zijn", stelt De Telegraaf-journalist Valentijn Driessen aan tafel bij Voetbal Inside. "Eén wedstrijdje goed en dan weer drie niet. Nee, ik denk ook dat hij aan zijn laatste maanden bezig is."

Ook Johan Derksen denkt dat de clubleiding van SC Heerenveen er verstandig aan doet om Streppels aflopende contract niet te verlengen. "Eigenlijk presteert hij dit jaar wel redelijk teleurstellend. Heerenveen zou in deze matige competitie bij de eerste vier moeten staan."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen kun dien je in te loggen of te registreer je, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Feb 2018 om 13:16
    • Quote van 14 Feb 2018 om 12:54
      Steijn bakte er niks van bij ADO, Groenendijk bakte er voor ADO ook niks van. Allemaal middelmaat trainers net als Faber, Van der Looi en Streppel.
    Precies, misschien is het te hoog gegrepen maar Erwin Koeman is ook nog vrij.
  • 14 Feb 2018 om 12:54
    • Quote van 13 Feb 2018 om 15:50
      Maurice Steijn, Alfons Groenendijk of van der Gaag zijn in mijn ogen prima trainers voor Heerenveen. kijk maar naar de resultaten bij hun huidige club.
    Steijn bakte er niks van bij ADO, Groenendijk bakte er voor ADO ook niks van. Allemaal middelmaat trainers net als Faber, Van der Looi en Streppel.
  • 13 Feb 2018 om 17:50
    Haha die poll van NN. Lijkt me duidelijk.
  • 13 Feb 2018 om 16:31
    • Quote van 13 Feb 2018 om 13:02
      Dan ben je pas zielig.
    Werd al wel genoemt. . . . Gelukkig heb ik zelf geen fb.
  • 13 Feb 2018 om 15:50
    • Quote van 13 Feb 2018 om 15:17
      Same here. Ik meende dat hij ook een goede trainer voor Heerenveen kon zijn. Ondanks dat er bij Willem II toen ook veel negatieve geluiden te horen waren over Streppel.

      Wellicht hebben we af en toe pech gehad maar over het geheel zit er gewoon meer in deze ploeg. Het heeft ook met een team smeden te maken, met vertrouwen het veld op gaan en zo spelen. Dat zit er niet in, in veel slotfases waar we miniem voorstaan is het elke keer weer billenknijpen. Dan zakt het hele team weg.

      Eigenlijk ga ik er vanuit dat de club niet met Streppel verder gaat. Dan was dat inmiddels wel duidelijk geweest. De vraag is meer wie er dan de nieuwe trainer moet worden??
    Maurice Steijn, Alfons Groenendijk of van der Gaag zijn in mijn ogen prima trainers voor Heerenveen. kijk maar naar de resultaten bij hun huidige club.
  • 13 Feb 2018 om 15:30
    • Quote van 13 Feb 2018 om 10:22
      Is het niet zo dat de spelers op het veld van Streppel een goeie of een slechte trainer maken ?
    Natuurlijk ben je altijd afhankelijk van het materiaal dat je tot je beschikking hebt. In mijn ogen hebben we een behoorlijke selectie waarmee we toch minimaal in de top 6 moeten kunnen staan.
  • 13 Feb 2018 om 15:17
    • Quote van 13 Feb 2018 om 14:38
      Ik heb streppel een jaar gegeven en het zelfs voor hem opgenomen toen een aantal hier aangaven dat Streppel moest oprotten , helaas moet ik toegeven dat ik er naast zat na het afgelopen half jaar ben ik helemaal klaar met Streppel je ziet nu echt aan alles dat hij gewoon geen trainer is voor Heerenveen.
    Same here. Ik meende dat hij ook een goede trainer voor Heerenveen kon zijn. Ondanks dat er bij Willem II toen ook veel negatieve geluiden te horen waren over Streppel.

    Wellicht hebben we af en toe pech gehad maar over het geheel zit er gewoon meer in deze ploeg. Het heeft ook met een team smeden te maken, met vertrouwen het veld op gaan en zo spelen. Dat zit er niet in, in veel slotfases waar we miniem voorstaan is het elke keer weer billenknijpen. Dan zakt het hele team weg.

    Eigenlijk ga ik er vanuit dat de club niet met Streppel verder gaat. Dan was dat inmiddels wel duidelijk geweest. De vraag is meer wie er dan de nieuwe trainer moet worden??
  • 13 Feb 2018 om 15:04
    • Quote van 13 Feb 2018 om 10:22
      Is het niet zo dat de spelers op het veld van Streppel een goeie of een slechte trainer maken ?
    Wellicht bewijzen een aantal daarvan dat ze eigenlijk niet horen te spelen of op een andere positie en Streppel in de basis dus al foute keuzes maakt. Hij ziet het na bijna 2 seizoenen nog niet en blijft hierin volharden. Supporters zagen het na 3/4 seizoen al. En er zit geen verbetering in.
  • 13 Feb 2018 om 14:38
    Ik heb streppel een jaar gegeven en het zelfs voor hem opgenomen toen een aantal hier aangaven dat Streppel moest oprotten , helaas moet ik toegeven dat ik er naast zat na het afgelopen half jaar ben ik helemaal klaar met Streppel je ziet nu echt aan alles dat hij gewoon geen trainer is voor Heerenveen.
  • 13 Feb 2018 om 13:49
    Nieuw Noord heeft een poll op facebook staan om te kijken hoe de fans tegenover de verlenging van Streppel staan.
  • 13 Feb 2018 om 13:02
    • Quote van 13 Feb 2018 om 10:56
      Begin eens een FB -actie Streppel Exit -> ->->
    Dan ben je pas zielig.
  • 13 Feb 2018 om 12:41
    Als strepen blijft dan komen er heel wat lege plekken in het stadion bij!!
  • 13 Feb 2018 om 10:56
    Begin eens een FB -actie Streppel Exit -> ->->
  • 13 Feb 2018 om 10:28
    Streppel als trainer zet de mannetjes daar neer. Net als de tactiek die hij wil spelen. Maar als er geen samenhang is na 2 jaar (sec!) waardoor ze slecht spelen. Dan is dat iets dat HEM aan te rekenen is.
  • 13 Feb 2018 om 10:22
    • Quote van 13 Feb 2018 om 09:25
      Het lijkt me toch dat Streppel zijn langste tijd gehad heeft. Uit de resultaten van het afgelopen jaar moet je concluderen dat hij het niet aan de praat krijgt. Daarnaast denk ik dat geen enkele speler onder hem beter is geworden.#streppelout
    Is het niet zo dat de spelers op het veld van Streppel een goeie of een slechte trainer maken ?
  • 13 Feb 2018 om 09:25
    Het lijkt me toch dat Streppel zijn langste tijd gehad heeft. Uit de resultaten van het afgelopen jaar moet je concluderen dat hij het niet aan de praat krijgt. Daarnaast denk ik dat geen enkele speler onder hem beter is geworden.#streppelout
  • 13 Feb 2018 om 09:24
    Mee eens
  • 13 Feb 2018 om 09:10
    Denk dat naast het mindere voetbal veel mensen ook klaar zijn met de persoon Streppel. Vind hem totaal niet sympathiek meer en de interviews zijn altijd hetzelfde. Hij lijkt hier gewoon niet te passen. Want toen het goed ging werd hij ook niet echt omarmd door de supporters. Hoop dat het bestuur zich nog bedenkt maar ik vrees dat we volgend jaar weer met Streppel opgescheept zitten. Misschien tijd voor actie om als supporters duidelijk te maken dat wij Streppel niet nog een jaar willen? Misschien beginnen met een FB pagina?