Mulder erkent belangen: ''We staan maar vier punten boven de streep''

SC Heerenveen verloor de eerste wedstrijd na de winterstop met 5-2 van PEC Zwolle. Zaterdag in eigen huis moeten er tegen Willem II drie punten gepakt worden.

"Een zure pil die we hebben moeten slikken. Er moest wel wat gezegd worden en dat is gebeurd. We hopen dat we het nu om kunnen draaien", begint doelman Erwin Mulder in gesprek met SC Heerenveen TV. "We staan maar vier punten boven de degradatiestreep. We moeten dus gewoon winnen, alzeker in eigen huis."

In de laatste vier competitiewedstrijden kreeg Heerenveen liefst 15 tegendoelpunten. "Tuurlijk frustreerd mij dat. Ik sta daar als laatste redmiddel om de bal tegen te houden, deze cijfers, dat verwijt ik mijzelf ook. We zijn er hard aan aan het werken om het defensief beter te krijgen."

Lees meer: