Lodeweges baalt: ''Het is een ongelukkige situatie voor de club''

SC Heerenveen presteert op het veld ondermaats en de onrust in de bestuurskamer komt dan ook op een zeer slecht moment. Hoofdtrainer Dwight Lodeweges benadrukt in het Friesch Dagblad dat er snel het één en ander moet veranderen.

“Dit moet snel ophouden. Ik zie mensen door het stadion lopen die niet al te blij zijn. De commercieel manager (Joost Jetten, red.) is op non-actief gezet, maar de mensen van zijn afdeling moeten nog steeds op pad richting sponsoren. Welk verhaal moeten zij vertellen? Het is een ongelukkige situatie voor de club”, zo laat de oefenmeester weten.

Zondagmiddag staat de volgende competitiewedstrijd op het programma. De Friese formatie neemt het dan op tegen Feyenoord. Heerenveen wist dit seizoen slechts één wedstrijd te winnen, dat was voor eigen publiek tegen De Graafschap.

Lees meer: