KiKa-actie doorslaand succes: alle beren binnen 24 uur uitverkocht
Alle 15.000 KiKa-beren die zaterdagavond op de tribune zaten bij de wedstrijd SC Heerenveen - FC Emmen zijn binnen 24 uur uitverkocht. Dat maakt SC Heerenveen zondagmiddag via de officiële kanalen bekend.
De lege tribunes van het Abe Lenstra Stadion werden zaterdagavond opgevuld met 15.000 SC Heerenveen-knuffelberen, die na afloop verkocht werden. De actie betreft een samenwerking tussen SC Heerenveen, geneesmiddelenbedrijf MSD en Stichting Kinderen Kankervrij (KiKA).
Met de verkoop van 15.000 knuffelberen is er 230.000 euro opgehaald voor onderzoek naar de genezing van kinderkanker. Dit bedrag kan nog oplopen, aangezien het voor mensen die net te laat werden nog steeds mogelijk is om een KiKa-beer te bestellen. Dit kan via deze link.
???????? ???????????? ???????????????????? ???????????????????? ???????????????? ???????????????? ????????.???????????? ????????????????-????????????????????!
— sc Heerenveen (@scHeerenveen) October 25, 2020
230.000 euro voor het goede doel! Namens @MSDNederland, @KiKa8118 en sc Heerenveen danken we iedereen voor de hartverwarmende steun ♥?#HEEEMM https://t.co/893hb4T78O