Joey Veerman haalt uit: "Hij hoeft mij niet meer te bellen"

Joey Veerman zit op het veld
Joey Veerman zit op het veld Foto: © Pro Shots

Joey Veerman liet zich zondag zeer kritisch uit over Ronald Koeman. De voormalig SC Heerenvener is al even geen onderdeel meer van het Nederlands elftal en stoort zich aan de uitleg van de bondscoach. 

Eerder werd namelijk bekend dat Veerman zélfs niet in de 55-koppige selectie van Koeman zit voor het WK. Wat deed dat met hem? "Ik denk dat ik de enige ben in Nederland die dat wel had verwacht", zegt Veerman op stugge wijze tegenover ESPN.

"Als je blijft herhalen op persconferenties dat mijn karakter niet goed is, dan ben ik er op een gegeven een beetje klaar mee", is de middenvelder eerlijk. "Het is zijn eigen keuze wie hij oproept. Maar zeg dan gewoon dat je andere keuzes maakt en kom niet met argumenten over mijn karakter."

Dat bondscoach Koeman zich zo gedraagt, begrijpt hij totaal niet. "Want ik heb tijdens het EK niks verkeerd gedaan en ik ben er daarna twee jaar niet bij geweest, dus ik begin me inmiddels wel lichtelijk te irriteren aan de persconferenties. Mij hoeft hij niet meer te bellen."

Doe mee aan het WK-spel van FeanOnline!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van FeanOnline op Scorito!

Lees meer:
0 reacties