Huntelaar geeft gezondheidsupdate: "Het gaat een stuk beter"

Klaas Jan Huntelaar
Klaas Jan Huntelaar Foto: © Pro Shots

Klaas-Jan Huntelaar maakt het steeds beter. De voormalig spits van SC Heerenveen kampte de nodige tijd met een burn-out. 

Huntelaar stopte eind 2023 als technisch manager bij Ajax vanwege gezondheidsklachten. Maandagavond verscheen de 42-jarige bij de Eredivisie Awards. "Het gaat een stuk beter", zo liet hij weten in de uitzending van ESPN. "Het gaat langzaam. Het is er ook langzaam ingeslopen, dus het gaat er ook langzaam uit. Maar het gaat de goede kant op."

De voormalig topschutter zat vooral veel thuis. "Als je thuis zit, moet je wel tot stilstand komen. Er is geen andere keuze. Je moet alles loslaten", legt hij uit. "Dicht bij jezelf komen en dan weer proberen de weg omhoog zien te vinden."

Doe mee aan het WK-spel van FeanOnline!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van FeanOnline op Scorito!

Lees meer:
0 reacties