Henk de Jong nog altijd geliefd: "Of ik er ooit nog terugkeer?"

Henk de Jong in gesprek met ESPN
Henk de Jong in gesprek met ESPN Foto: © Pro Shots

Henk de Jong heeft nog altijd een warme band met De Graafschap. De voormalig SC Heerenvener was tussen 2017 en 2019 hoofdtrainer in Doetinchem.

De Jong is inmiddels meer een SC Cambuur-man, maar volgt De Graafschap nog nauw. "Of ik er ooit nog terugkeer? Zeg nooit nooit", vertelt hij in gesprek met de Gelderlander. "Het was in ieder geval een geweldige periode, zeker met die actie van de supporters met The Joker in 2018."

De liefde van de 61-jarige oefenmeester voor De Graafschap lijkt wederzijds. "Er is ook nog altijd contact met de aanhang. Brigata Tifosi stond zelfs voor de deur toen ik drie jaar geleden ziek was", vertelt De Jong. "Dat zal ik niet snel vergeten. Ik gun de club alles."

Lees meer:
0 reacties