Dylan Vente baalt: "We hadden nu gewoon vierde moeten staan"

Dylan Vente
Dylan Vente Foto: © Pro Shots

Dylan Vente keert vanavond even terug bij zijn oude club PEC Zwolle. De spits van SC Heerenveen koestert warme gevoelens voor de Blauwvingers. 

Vente werd vorig jaar door Hibernian FC verhuurd aan PEC Zwolle en draaide een goed seizoen in de Eredivisie. "Ik zat daar niet lekker in mijn vel en wilde weer graag terug naar de Eredivisie. Bij PEC ben ik echt weer in mezelf gaan geloven, het is een hele warme club", vertelt de aanvaller aan ESPN. "Zij hebben mijn carrière een echte boost gegeven." Vrijdagavond is Vente echter van plan om zijn oude club pijn te doen. 

SC Heerenveen kan zich bij een overwinning in de subtop voegen. "We horen hoger te staan dan de negende plaats. We hebben te vaak in de laatste tien minuten doelpunten tegen gekregen en hadden nu gewoon vierde moeten staan", geeft Vente aan. "We gaan voor Europees voetbal, minimaal de play-offs. Alles daarboven is mooi meegenomen."

SC Heerenveen trapt vanavond om 20.00 uur af op bezoek bij PEC Zwolle. 

Zet in op Nederland tegen Japan!

Het Nederlands elftal begint zondagavond aan het WK met de poulewedstrijd tegen Japan. Zet € 10 in op de wedstrijd en krijg € 50 aan Free Bets bij BetMGM! (Bonus 24+)

Lees meer:
0 reacties