De Roon dolblij na geweldig WK-nieuws: "Superblij en verrast"

Marten de Roon juicht
Marten de Roon juicht Foto: © BSR Agency

Marten de Roon is dolblij mee te mogen naar het WK. De voormalig SC Heerenvener had niet verwacht terug te keren bij Oranje. 

De Roon was sinds begin 2024 niet meer opgeroepen voor Oranje, maar richting het WK gaf bondscoach Ronald Koeman toe dat de naam van de aanvoerder van Atalante Bergamo wel weer door zijn hoofd spookt. Woensdagmiddag werd bekend dat De Roon inderdaad in de 26-koppige selectie is opgenomen.

De routinier kan zijn geluk niet op. "Ik ben superblij. En ook verrast", reageert hij aan het Algemeen Dagblad. "Ik miste natuurlijk het EK 2024 door een last-minute blessure. Daarna gaat Oranje met andere jongens door, maar ik heb nooit bedankt. Oranje is een enorme eer. Dit voelt als revanche voor dat gemiste EK."

Doe mee aan het WK-spel van FeanOnline!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van FeanOnline op Scorito!

Lees meer:
0 reacties