Ausnutria blijft verbonden aan Heerenveen: "Richten ons op jonge fans"

Luuk Brouwers bedankt meegereisde de fans van SC Heerenveen
Luuk Brouwers bedankt meegereisde de fans van SC Heerenveen Foto: © Pro Shots

Ausnutria blijft verbonden aan SC Heerenveen. Het bedrijf, dat de afgelopen vier seizoenen de hoofdsponsor was van de Friese club, gaat zich vanaf dit seizoen vooral richting op de jongere doelgroep.

Ausnutria blijft bijvoorbeeld kidsclubpartner en naamgever van het Familievak in het Abe Lenstra Stadion. "SC Heerenveen is een club met een grote maatschappelijke betrokkenheid, en dat sluit perfect aan bij onze eigen waarden", zegt Ausnutria-directeur Bart van der Meer op de clubsite van SC Heerenveen. Zijn bedrijf blijft, ondanks het vertrek als hoofdsponsor, dus verbonden aan de club.

"Wij hebben aandachtig gekeken of we de samenwerking konden voortzetten. Dat is gelukt door als co-sponsor door te gaan, waarbij we ons richten op de jonge SC Heerenveenfans. Dat staat het dichtst bij ons bedrijf", aldus Bart van der Meer. 

Ook Martin Koopman, commercieel manager van SC Heerenveen is blij dat de samenwerking doorgaat. "We hebben elkaar de afgelopen jaren enorm versterkt, dus het is mooi dat we daar op deze manier een passend vervolg aan kunnen geven", aldus Koopman. 

Lees meer:
0 reacties
Agenda
zo
30/03
FC Utrecht
12:15
SC Heerenveen
vr
4/04
SC Heerenveen
20:00
Willem II
za
12/04
Sparta Rotterdam
18:45
SC Heerenveen
za
19/04
SC Heerenveen
20:00
Almere City
zo
27/04
SC Heerenveen
14:30
NEC Nijmegen
Bekijk de hele agenda
Stand
# Team GS DS P
7 Go Ahead Eagles 26 7 44
8 Fortuna Sittard 26 -11 32
9 FC Groningen 25 -9 31
10 SC Heerenveen 26 -14 31
11 NEC Nijmegen 26 0 29
12 NAC Breda 26 -16 29
13 Heracles Almelo 26 -14 28
Bekijk de hele stand