Ausnutria blijft verbonden aan Heerenveen: "Richten ons op jonge fans"

Luuk Brouwers bedankt meegereisde de fans van SC Heerenveen
Luuk Brouwers bedankt meegereisde de fans van SC Heerenveen Foto: © Pro Shots

Ausnutria blijft verbonden aan SC Heerenveen. Het bedrijf, dat de afgelopen vier seizoenen de hoofdsponsor was van de Friese club, gaat zich vanaf dit seizoen vooral richting op de jongere doelgroep.

Ausnutria blijft bijvoorbeeld kidsclubpartner en naamgever van het Familievak in het Abe Lenstra Stadion. "SC Heerenveen is een club met een grote maatschappelijke betrokkenheid, en dat sluit perfect aan bij onze eigen waarden", zegt Ausnutria-directeur Bart van der Meer op de clubsite van SC Heerenveen. Zijn bedrijf blijft, ondanks het vertrek als hoofdsponsor, dus verbonden aan de club.

"Wij hebben aandachtig gekeken of we de samenwerking konden voortzetten. Dat is gelukt door als co-sponsor door te gaan, waarbij we ons richten op de jonge SC Heerenveenfans. Dat staat het dichtst bij ons bedrijf", aldus Bart van der Meer. 

Ook Martin Koopman, commercieel manager van SC Heerenveen is blij dat de samenwerking doorgaat. "We hebben elkaar de afgelopen jaren enorm versterkt, dus het is mooi dat we daar op deze manier een passend vervolg aan kunnen geven", aldus Koopman. 

Lees meer:
0 reacties
Agenda
za
9/08
SC Heerenveen
20:00
FC Volendam
za
16/08
FC Groningen
21:00
SC Heerenveen
zo
24/08
SC Heerenveen
12:15
FC Twente
za
30/08
SC Heerenveen
18:45
Go Ahead Eagles
za
13/09
Feyenoord
21:00
SC Heerenveen
Bekijk de hele agenda
Stand
# Team GS DS P
12 NAC Breda 0 0 0
13 NEC Nijmegen 0 0 0
14 PEC Zwolle 0 0 0
15 PSV 0 0 0
16 SC Heerenveen 0 0 0
17 Sparta Rotterdam 0 0 0
18 Telstar 0 0 0
Bekijk de hele stand