Archief December 2015
Maandag 21 december
- 'De Haan is zich er steeds meer van bewust dat er een camera op hem staat''
- SC Heerenveen in de middenmoot qua uitsupportersaantallen
- Heerenveen-speler in beste 'Elftal van de Eerste Seizoenshelft'
- ADO Den Haag geniet: ''Zelfs topclubs winnen hier niet met zulke cijfers''
- 'Als team hebben we een 3 of 4 gescoord, zwaar onvoldoende in elk geval''
- Larsson krijgt advies: ''Als hij dat wordt, dan wordt hij heel goed''
- 'Zou Lodeweges ook niet van de nummers 15, 16 en 17 gewonnen hebben?''
- Thorsby optimistisch: ''Toen haalden we uiteindelijk nog de play-offs''
- 'Sinterklaas is net weg, maar nu speelden we gewoon voor Kerstman''
- Heerenveen baalt: ''Met een ongelooflijk klotegevoel de feestdagen in''
- 'Dat maakt het extra frustrerend, dit is een enorme tegenslag''



