Reza: ''Ik zit niet op tennis en ben ook afhankelijk van de ploeg''

22 oktober 2017 om 19:58 | Bron: FOX Sports Reza: ''Ik zit niet op tennis en ben ook afhankelijk van de ploeg''

Reza Goochannejhad kwam er zondagmiddag niet aan te pas tegen Vitesse. SC Heerenveen speelde een draak van een wedstrijd en Reza baalde enorm van het optreden van zijn team.

"Dit is heel zwaar. Verliezen is nooit leuk maar de manier waarop we dat vandaag doen kan echt niet", aldus Reza tegenover FOX Sports. "Het was een totale offday. Het voelt heel erg zuur. We speelden de eerste helft heel slecht, ver onder ons niveau."

"In de tweede helft probeer je er nog wat van te maken. Dan kom je met veel hoop de kleedkamer uit. Maar voor je het weet ligt de derde er in", baalt de spits. "We proberen altijd te domineren en wisten dat Vitesse twee zware uitwedtrijden achter de rug had. We wilden ze onder druk zetten. Dat plan is mislukt en kwam totaal niet uit."

Hoewel hij vorig seizoen negentien keer scoorde staat de aanvaller dit seizoen al even droog. "Ik maak me op dit moment meer zorgen om het spel. Als wij op ons niveau spelen dan komen de kansen en doelpunten vanzelf. Je moet weer terug naar het begin en niet forceren gaan. Ik zit niet op tennis en ben ook afhankelijk van de ploeg. Als de ploeg goed draait en ik kan mijn steentje bijdragen dan kunnen we mooie dingen doen. Op dit moment zit het tegen, ook met mij." 

Toch heeft Reza vertrouwen. "Gelukkig kan ik dingen goed relativeren. Je baalt maar ik ben blij dat we woensdag weer spelen. Dan kunnen we het weer recht zetten. Ik weet zeker dat het goed komt."

Overzicht

Reacties (13)

  • Avatar
    Naadloos - 22 oktober 2017 om 20:11

    Wie kopt hem er in? Iemand?

  • Avatar
    Naadloos - 22 oktober 2017 om 20:17
    zegt:

    Yesssss!!!! Dank je wel Stampotboerenkool!

  • Avatar
    breuertje - 22 oktober 2017 om 20:19

    Zeker vandaag weer 2 goeie kansen gehad voor deze nep spits

  • Avatar
    vries153 - 22 oktober 2017 om 20:20

    En weer dat we hebben wat goed te maken dit zei hij ook al na AJAX en Utrecht verloren te hebben "we moeten iets goed maken naar ons publiek vooral thuis" dat hebben we vandaag gezien

  • Avatar
    Mackan68 - 22 oktober 2017 om 20:23

    Maar dan ook die Hansen die al na een kwartier steeds de lange bal speelt. Zo volkomen kansloos! Reza scoorde vorig seizoen extreem veel voor zijn doen. Thorsby heeft met 4 goals zijn gemiddelde van 4 seizoenen in een paar wedstrijden behaald en Zeneli gaat óók niet als enige alle goals maken. We missen nog steeds, voor het zoveelste seizoen op rij, scorend vermogen. In alle linies.
    Jammer dat de dip dit seizoen nog eerder inzet dan vorig seizoen. Streppel weet wat hem te doen staat, maar doet ie het of doet ie het niet?

  • Avatar
    Mackan68 - 22 oktober 2017 om 20:25
    vries153 zegt:

    En weer dat we hebben wat goed te maken dit zei hij ook al na AJAX en Utrecht verloren te hebben "we moeten iets goed maken naar ons publiek vooral thuis" dat hebben we vandaag gezien

    En woensdag na een eventuele uitschakeling bij WillemII zal hij zeggen dat hij blij is om zondag al weer te spelen. Om dan van AZ te verliezen. Een repeterend verhaal. Net zoals dat van de kritische supporters en de eeuwige goedpraters.

  • Avatar
    Leeuwfean - 22 oktober 2017 om 21:24

    Een tweede keer winnen bij Willem2 is niet onmogelijk maar vorige keer was het al niet makkelijk en toen hadden we Zeneli er nog bij. Ik zou echt anders beginnen zodat het niet zo voorspelbaar wordt.
    En Willem2 gaat het spel niet maken, dat weet je.

  • Avatar
    vak17 - 22 oktober 2017 om 23:19

    Waarom staat Reza er nog steeds in? Voegt totaal niets toe, hangt wat in de kont, laat zich vallen en kijkt dan verontwaardigd naar de scheids.
    Waarom niet met van Amersfoort gestart , die sticht tenminste nog wel eens gevaar.
    Ik ben er goed ziek van.
    Het hele wisselen van Streppel bevalt me helemaal niet!!!

  • Avatar
    superfrysk - 22 oktober 2017 om 23:59
    vak17 zegt:

    Waarom staat Reza er nog steeds in? Voegt totaal niets toe, hangt wat in de kont, laat zich vallen en kijkt dan verontwaardigd naar de scheids.
    Waarom niet met van Amersfoort gestart , die sticht tenminste nog wel eens gevaar.
    Ik ben er goed ziek van.
    Het hele wisselen van Streppel bevalt me helemaal niet!!!

    Iedereen prijsde altijd Reza het vriendje van Streppel, en nu hoor ik Reza eruit APPLAUS.

  • Avatar
    Ninadj14 - 23 oktober 2017 om 00:13

    Misschien inderdaad iemand anders proberen in de spits zoals van Amersfoort of Vlap of Hornkamp desnoods. Reza speelt op het moment slecht en we hebben nu ook gezien dat Veerman ook geen potten kan breken. Al moet ik zeggen dat de vleugelaanvallers er ook weinig van bakken. Vandaag was het overal inspiratieloos en slap

  • Avatar
    FrisianX- - 23 oktober 2017 om 09:46
    Ninadj14 zegt:

    Misschien inderdaad iemand anders proberen in de spits zoals van Amersfoort of Vlap of Hornkamp desnoods. Reza speelt op het moment slecht en we hebben nu ook gezien dat Veerman ook geen potten kan breken. Al moet ik zeggen dat de vleugelaanvallers er ook weinig van bakken. Vandaag was het overal inspiratieloos en slap

    Veerman kwam er, zoals gewoonlijk pas na de 0-3 in..

  • Avatar
    Leeuwfean - 23 oktober 2017 om 10:43

    Na de 0-4 vertrokken er al heel wat mensen en deze keer kon ik het wel begrijpen.
    Was ook nog eens koud en van het spel werd je ook niet warm.
    Verder vond ik NN ook niet veel brengen deze keer.

  • Avatar
    sibbele - 23 oktober 2017 om 12:48

    Een goéde Spits is nodig! , dan ben je al een heel eind op de ( goede) weg !
    Met "lantaarnpaal" Veerman en "omvaller" Reza ga je het niet redden , op zeker niét.

    Heb in Kroatie de laatste weken een paar prima spitsen gezien , het is helemaal niet zó ingewikkeld als je maar goed oplet en naar de juiste wedstrijden/clubs gaat kijken.

    Ondanks de vleugels waar inderdaad ook wat van te zeggen valt, blijft probleem één een goede ( Heerenveen waardige) Spits ! En die is er écht wel.

Nieuwe media

-->