Streppel vol ongeloof: ''Ik dacht we gaan er even goed voor zitten''

22 oktober 2017 om 19:27 | Bron: FOX Sports Streppel vol ongeloof: ''Ik dacht we gaan er even goed voor zitten''

Jurgen Streppel had vooraf veel vertrouwen in het duel tegen Vitesse. De trainer van Heerenveen ging echter met 0-4 onderuit in het Abe Lenstra Stadion. Een oorzaak voor het slechte resultaat kon de oefenmeester niet vinden. 

"We waren totaal niet ons zelf. Ik heb geen idee wat er mis ging", zo geeft Streppel aan bij FOX Sports. "We waren echt overal te laat. Dat was een groot verschil met andere wedstrijden." Het vertrouwen leek weg bij de Friezen. "Dat weet ik niet. Dat zal ik ze morgen vragen."

"Aan de bal waren we zo traag en slordig. Normaal is dat een kwaliteit van ons. Dat hebben we vandaag niet gezien. Vooraf dacht ik 'we gaan er even goed voor zitten', na wat ik de afgelopen week op de training had gezien. Maar we konden er totaal een druk op krijgen. Als we ons zelf werden dan hadden we er nog wel geloof in.

"Na rust begonnen we aardig. Maar de eerste de beste counter ligt er in. Dan is het lastig om de rug te rechten. Bij Willem II kunnen we het weer omdraaien," is Streppel hoopvol. "We moeten er ook niet te veel over nadenken. Het is een kwestie van doen en dat heb ik vandaag gemist."

Overzicht

Reacties (12)

  • Avatar
    Ooit kampioen - 22 oktober 2017 om 19:38

    Next! Verbeek, Rutten of ????

  • Avatar
    Mackan68 - 22 oktober 2017 om 19:59

    Wat een verrassing, hij weet het niet. Maar dat doet hij al een paar weken niet. Jammer voor hem dat hij met zijn geweldige basis en bizarre wissels weer een gigantische draai om de oren krijgt. Nu al zin in woensdag. Ik wil geen wedstrijd missen van de afscheidstournee van deze topper!!

    Toch nog een goedbedoeld advies voor woensdag van mijn kant waar naar ik zo inschat het merendeel van de meereizende supporters wel vrede mee kan hebben:

    Van der Steen
    Dumfries, Hoegh, Naes, Pierie
    Schaars
    Ødegaard/Thorsby, Kobayashi
    Rojas, Veerman, Mihajlovic

  • Avatar
    superfrysk - 22 oktober 2017 om 19:59

    Reza een spits??? heer Streppel geloof je er NOG steeds in??? maar ja vandaag niemand goed, enne wouter vd Steen come on wouter vd Steen

  • Avatar
    Ooit kampioen - 22 oktober 2017 om 20:03

    Goede opstelling Mackan. Yuki eruit en Odegaard op 10. Bel jij Streppel even?

  • Avatar
    4free - 22 oktober 2017 om 20:20

    Streppel moet echt weg. We gaan weer hetzelfde meemaken als vorig seizoen. Daarnaast heeft hij verkeerd wisselbeleid.

  • Avatar
    Mackan68 - 22 oktober 2017 om 20:38
    Ooit kampioen zegt:

    Goede opstelling Mackan. Yuki eruit en Odegaard op 10. Bel jij Streppel even?

    Ik zeg Schaars op 6 als extra zekerheid voor onze zwakke verdediging. En daarvoor Thorsby met Yuki of Martin. Wie van die 2 maakt eigenlijk niet veel uit omdat ze beide nagenoeg nooit beslissend zijn. Dus zonder 10. En dan ga ik liever voor de werklust van Yuki. Daarnaast is hij een eigen speler en zijn we geen liefdadigheidsinstelling om Ødegaard aan het voetballen te krijgen. Ik zal waarschijnlijk één van de eerste afhakers zijn, maar het ophemelen heeft mij nu wel lang genoeg geduurd. Een magnifieke speler bij tijden, maar niet scorend en geen assists gevend is hij nog flegmatieker dan spelers als Djuricic en Jenssen. Het moet allemaal maar eens wat efficiënter. Wij hoeven in Tilburg niet het spel te maken. We moeten gewoon winnen en door in de beker. Het spel maken en winnen lijkt momenteel een veel te lastige opgave voor de huidige spelers.

  • Avatar
    abelenstra - 22 oktober 2017 om 21:19
    Mackan68 zegt:

    Wat een verrassing, hij weet het niet. Maar dat doet hij al een paar weken niet. Jammer voor hem dat hij met zijn geweldige basis en bizarre wissels weer een gigantische draai om de oren krijgt. Nu al zin in woensdag. Ik wil geen wedstrijd missen van de afscheidstournee van deze topper!!

    Toch nog een goedbedoeld advies voor woensdag van mijn kant waar naar ik zo inschat het merendeel van de meereizende supporters wel vrede mee kan hebben:

    Van der Steen
    Dumfries, Hoegh, Naes, Pierie
    Schaars
    Ødegaard/Thorsby, Kobayashi
    Rojas, Veerman, Mihajlovic

    Beste mackan was jij vorig seizoen die betweter die vond dat onder andere ik geen kritische reacties mocht geven op streppel. Nu ga je zelf volop het orgel. Zwak hoor. juist nu moet je streppel steunen.

  • Avatar
    vak17 - 22 oktober 2017 om 23:25

    Witte zakdoekjes, Abelenstra!!!! Streppel is niet meer te begrijpen met dit wisselbeleid.

  • Avatar
    Bauke - 23 oktober 2017 om 00:51

    Wat een opportunistische reacties weer. Dit was pas de eerste slechte wedstrijd van het seizoen en iedereen roept om het vertrek van Streppel. Hij is de eerste trainer in tien jaar die Heerenveen weer leuk laat spelen. Soms krijg je dan het deksel op de neus. Liever dit dan de bus parkeren en misschien met 1-0 winnen.

    De roep om Verbeek is al even opportunistisch. Pas het laatste seizoen onder hem was echt leuk. En vergeet niet wat voor selectie hij toen had.

    Het is de negativiteit van supporters die mij het meest stoort de laatste jaren. Vergeet niet dat we Heerenveen zijn, een club die nou eenmaal vaak kan verliezen. Laten we blij zijn met iedere leuke pot die we zien, waarbij de intentie is om aan te vallen en te vermaken. Streppel is de man die hier voor een behoorlijk deel verantwoordelijk voor is.

  • Avatar
    Mackan68 - 23 oktober 2017 om 06:16
    abelenstra zegt:

    Beste mackan was jij vorig seizoen die betweter die vond dat onder andere ik geen kritische reacties mocht geven op streppel. Nu ga je zelf volop het orgel. Zwak hoor. juist nu moet je streppel steunen.

    Nee dat denk ik niet want toen vond ik het ook al onbegrijpelijk dat hij nooit eens iets probeerde om de situatie te laten veranderen. Ik vrees dat dat nu weer gaat gebeuren. Iets waar niemand op zit te wachten.

  • Avatar
    Ooit kampioen - 23 oktober 2017 om 07:32

    Laat me niet lachen Bauke. Streppel laat ons helemaal niet mooi voetballen. Zakten gisteren in en lieten Vitesse de bal. En dat in een thuiswedstrijd. Neem het initiatief en zet druk. En Streppel stelt maar de verkeerde mensen op.....

    Dus niks achter Streppel staan....

  • Avatar
    Massi - 23 oktober 2017 om 09:34

    We waren in de eerste wedstrijden enorm afhankelijk van de oplevingen van Zeneli - die er helaas nog even uit ligt... Verdedigend leek het toen ook beter te staan, maar toen waren tegenstanders ook voorzichtiger met ons met Zeneli in de counter. Nu is er gewoon veel te weinig diepgang voorin.

    Gister kreeg Streppel een fluitconcert omdat hij Odegaard wisselde, maar die speelde toch ook erg matig? Wat mij betreft mag Rojas wel vanaf rechts beginnen en Mihajlovic op links. Die jongen probeerde gister van alles en had veel pech, hij wilde zich te duidelijk bewijzen.

Nieuwe media

-->