EINDSTAND | SC Heerenveen - Vitesse (0-4)

22 oktober 2017 om 15:41 | Bron: FeanOnline EINDSTAND | SC Heerenveen - Vitesse (0-4)

SC Heerenveen heeft zondagmiddag om 16:45 uur de laatste wedstrijd van dit Eredivisieweekend gespeeld tegen Vitesse. Beide ploegen staan in de subtop in de Eredivisie, het onderlinge verschil is één punt maar Vitesse was duidelijk de betere ploeg...

Lees hier het wedstrijdverslag of lees onze updates tijdens de wedstrijd terug via via Twitter.

Wedstrijdverloop;

17' - Foor: 0-1

36' - Linssen: 0-2

49' - Foor: 0-3

71' - Matavz: 0-4

Opstelling SC Heerenveen: Hansen, Dumfries, Hoegh, Pierie, Woudenberg; Thorsby, Schaars, Kobayashi; Odegaard, Reza en Rojas.

Opstelling Vitesse: Pasveer, Dabo, Kashia, Miazga, Büttner, Serero, Foor, Bruns, Rashica, Matavz, Linssen

Bank HEE: Van der Steen, Bekkema, Naes, Schmidt, Mihajlovic, Vlap, Van Amersfoort, Veerman, Bruijn

Overzicht

Reacties (64)

  • Avatar
    schsander - 22 oktober 2017 om 15:52

    Waardeloos. Heb geen zin om er weer woorden aan vuil te maken. Gewoon waardeloos.

  • Avatar
    wessel98 - 22 oktober 2017 om 15:56

    Gewoon de beste elf nu (behalve zeneli) niks mis mee

  • Avatar
    bosse - 22 oktober 2017 om 16:04
    schsander zegt:

    Waardeloos. Heb geen zin om er weer woorden aan vuil te maken. Gewoon waardeloos.

    Doel je daarmee op je eigen reactie?

  • Avatar
    schsander - 22 oktober 2017 om 16:07
    bosse zegt:

    Doel je daarmee op je eigen reactie?

    Vul het maar in zoals jij het wilt ;)

  • Avatar
    feaner - 22 oktober 2017 om 16:10

    vertrouwde opstelling,
    Op naar de 3 punten zou ik zeggen :D

  • Avatar
    Directrood - 22 oktober 2017 om 16:10

    Nr 17 in de basis ,

  • Avatar
    Naadloos - 22 oktober 2017 om 17:02

    Foutenberg

  • Avatar
    Ronald1993 - 22 oktober 2017 om 17:02

    Jezus wat slecht.

  • Avatar
    Ronald1993 - 22 oktober 2017 om 17:06

    Het lijkt wel of wij afgelopen week gespeeld hebben, er zit geen pit in die gasten...

  • Avatar
    drachten - 22 oktober 2017 om 17:09

    Wat ik vanmorgen al zei ...woudenberg gaat het moeilijk krijgen!..zeker zijn tegenstander...zie daar --0--1 Woudenberg sorry maar hij is het niet teveel gele kaarten noem maar op gaat de SC de kop kosten.

  • Avatar
    vries153 - 22 oktober 2017 om 17:15

    Valcounter Reza : 3

  • Avatar
    Ma Grootsma - 22 oktober 2017 om 17:16

    Woudenberg maar ook Reza is drama! Heb hem lang voordeel van de twijfel gegeven maar ben er nu klaar mee wat mij betreft is Reza out! hebben een nieuwe goeie spits nodig!

  • Avatar
    drachten - 22 oktober 2017 om 17:18

    Waardeloos!!..en dat mag gezegd worden onder de azijn zeikerds hier ...Bosse en Wouterd kijk maar uit wat je hier post!...jullie hebben groot gelijk het is weer niet om aan te zien!!.....kom er maar in azijnzeikerds hier ongelooflijk!

  • Avatar
    Ronald1993 - 22 oktober 2017 om 17:20
    vries153 zegt:

    Valcounter Reza : 3

    Ga je ze ook van elkaar afstrepen welke redelijk zijn en onredelijk?

  • Avatar
    bennieeee - 22 oktober 2017 om 17:21

    Zo de knetter hoe simpel alweer...

  • Avatar
    vries153 - 22 oktober 2017 om 17:21
    Ronald1993 zegt:

    Ga je ze ook van elkaar afstrepen welke redelijk zijn en onredelijk?

    Ja is al gebeurd

  • Avatar
    bennieeee - 22 oktober 2017 om 17:23

    Gewogen en toch weer te licht bevonden dit jaar. Beetje goeie tegenstanders en we zijn het bokje

  • Avatar
    drachten - 22 oktober 2017 om 17:25

    Veel plezier... DIEP triest!.............Amateur voetbal doet het nog beter Streppel opzouten!

  • Avatar
    schsander - 22 oktober 2017 om 17:27

    Gelukkig spelen we met de juiste 11! Go streppel!

  • Avatar
    Naadloos - 22 oktober 2017 om 17:27
    zegt:

    Ik moest pissen, hoeveel zijn het er nu?

Nieuwe media

-->