Woudenberg: ''De vorm van voor Ajax willen we weer oppakken''

12 oktober 2017 om 17:17 | Bron: SC Heerenveen Woudenberg: ''De vorm van voor Ajax willen we weer oppakken''

SC Heerenveen gaat zaterdagavond om 20:45 uur op bezoek bij FC Utrecht. De Friezen hopen zich te revancheren na de ruime nederlaag tegen Ajax. Lucas Woudenberg kijkt uit naar de ontmoeting met FC Utrecht.

"FC Utrecht heeft een goede ploeg. Zeker thuis zijn ze sterk. Ik denk dat beide teams gelijkwaardig zijn, dus het kan nog wel eens een leuke wedstrijd worden", blikt Woudenberg vooruit op de officiële website van SC Heerenveen. "We zijn fris en willen de vorm die we voor de wedstrijd tegen Ajax hadden weer oppakken. Utrecht beheerst meerdere systemen, maar wij moeten van eigen kracht uitgaan."

De ruime 0-4 nederlaag tegen Ajax deed pijn bij SC Heerenveen. "We hebben de beelden teruggekeken en besproken. We moeten leren van de fouten die we toen gemaakt hebben en nu volledig de focus op de wedstrijd tegen FC Utrecht leggen", aldus Woudenberg.

Overzicht

Reacties (11)

  • Avatar
    Erik Tammer - 12 oktober 2017 om 17:59

    Jammer Woudenberg!



    Dat lukt niet meer zonder Zenelli in het team..

  • Avatar
    Brocoolie - 12 oktober 2017 om 18:10
    Erik Tammer zegt:

    Jammer Woudenberg!



    Dat lukt niet meer zonder Zenelli in het team..

    Grappig om te zien hoe hij eerst de grond wordt ingetrapt en wanneer hij er 1 wedstrijd niet bij is heel Heerenveen niet meer kan voetballen.

  • Avatar
    superfrysk - 12 oktober 2017 om 18:12

    Vorig jaar was het Schaars en NU opeens Zeneli ...????

  • Avatar
    Stampotboerenkool - 12 oktober 2017 om 18:15
    Erik Tammer zegt:

    Jammer Woudenberg!



    Dat lukt niet meer zonder Zenelli in het team..

    Als je dat gaat denken kan je maar beter ophouden met supporter van Sc Heerenveen!

  • Avatar
    Erik Tammer - 12 oktober 2017 om 18:25
    Stampotboerenkool zegt:

    Als je dat gaat denken kan je maar beter ophouden met supporter van Sc Heerenveen!

    Waarom?



    Je ziet toch tegen Ajax wat een gebrek we aan creativiteit en efficiëntie missen!



    Zenelli was, hoe dan ook, de bepalende speler waar het hele team vertrouwen op vond.



    Dit kunnen we vergeten en de oktober maand, wat Rocktober maand moest worden, op een deceptie afloopt..

  • Avatar
    Stampotboerenkool - 12 oktober 2017 om 18:42
    Erik Tammer zegt:

    Waarom?



    Je ziet toch tegen Ajax wat een gebrek we aan creativiteit en efficiëntie missen!



    Zenelli was, hoe dan ook, de bepalende speler waar het hele team vertrouwen op vond.



    Dit kunnen we vergeten en de oktober maand, wat Rocktober maand moest worden, op een deceptie afloopt..

    Heb je wel opgelet? Mihajlovic is even goed als Zeneli en heeft een potentie om hoger te komen met zo een negatief gevoel over de club die je "support" ben je niet een ECHTE supporter. De ene keer doet Heerenveen het goed en we verliezen 1 wedstrijd en dan kunnen de negatieve supporters eindelijk weer komen hoor. Hou eens op met zeiken jongen en geniet eens van je "favoriete" club!!

  • Avatar
    spitsvogel - 12 oktober 2017 om 19:23

    Is de wedstrijd nu ineens op zondag?????

  • Avatar
    Directrood - 12 oktober 2017 om 20:04
    Stampotboerenkool zegt:

    Heb je wel opgelet? Mihajlovic is even goed als Zeneli en heeft een potentie om hoger te komen met zo een negatief gevoel over de club die je "support" ben je niet een ECHTE supporter. De ene keer doet Heerenveen het goed en we verliezen 1 wedstrijd en dan kunnen de negatieve supporters eindelijk weer komen hoor. Hou eens op met zeiken jongen en geniet eens van je "favoriete" club!!

    Moet Streppel wel Mihajlovic en Rojas op de vleugels zetten en Odegaard op 10 achter Reza.

  • Avatar
    Leeuwfean - 12 oktober 2017 om 20:30

    Ik kan Erik Tammer wel enigszins begrijpen want hij was on fire zoals Streppel dit zo mooi zei.
    Hij was zeker tegen Ajax van waarde geweeest met zijn snelheid en ik heb hem zeker gemist.
    Hopelijk gaat het herstel voorspoedig en gaat ie weer verder met zijn betere spel, tenslotte moet ie na dit seizoen geld opleveren voor de club.


  • Avatar
    nn16 - 12 oktober 2017 om 20:32

    Dit is waar we altijd moeite mee (gehad) hebben, eerst een goeie serie neerzetten en dan zodra er een week of wat langer tussen de wedstrijden zit het laten liggen bij de mindere clubs. Gewoon een feit

  • Avatar
    buly - 12 oktober 2017 om 20:49

    Pierie linksback. Naess centrum.

Nieuwe media

-->