SC Heerenveen-fans massaal naar Willem II: ''50 extra buskaarten''

13 oktober 2017 om 11:45 | Bron: SC Heerenveen SC Heerenveen-fans massaal naar Willem II: ''50 extra buskaarten''

SC Heerenveen neemt het woensdag 25 oktober in de strijd om de KNVB Beker op tegen Willem II en de Friezen zijn een ludieke actie begonnen om het uitvak in Tilburg vol te krijgen. "Voor 1,- mee naar Willem II!" 

"Onder het motto ‘als één man achter sc Heerenveen’ bieden we de kaarten voor deze bekerkraker voor het symbolische bedrag van 1 euro aan", legt men uit via de officiële kanalen. "De aftrap is om 19.45 uur en de wedstrijd is niet live op tv te volgen. Uiteraard hopen we dat veel supporters de reis naar Tilburg zullen maken om sc Heerenveen te steunen", aldus SC Heerenveen. 

"De support in Rotterdam tijdens de vorige ronde heeft de ploeg van Jurgen Streppel goed gedaan", blikt men terug. "Supporters van sc Heerenveen kunnen met eigen vervoer naar Tilburg reizen. De enige beperking die vanuit Tilburg is opgelegd, is dat je uitsluitend per auto of per bus mag afreizen naar Tilburg", besluit SC Heerenveen. Klik hier om kaarten te kopen. 

Update: SC Heerenveen laat weten dat er inmiddels al 450 kaarten verkocht zijn. ''De laatste 150 tickets nu in de verkoop.'' 

Update II: SC Heerenveen laat weten dat er 50 extra buskaarten te koop zijn. Wees er snel bij en klik hier om kaarten te halen. 

Overzicht

Reacties (28)

  • Avatar
    Grind17 - 3 oktober 2017 om 10:57

    Mooie actie! Dat uitvak moet nu toch wel vol gaan!

  • Avatar
    superfrysk - 3 oktober 2017 om 12:38

    Fantastisch actie, er zijn dacht ik 600 plaatsen in het uitvak

  • Avatar
    oliebol - 3 oktober 2017 om 15:43

    En er is nog een voordeel, de wedstrijd is in de herfstvakantie. Dus ook de studenten kunnen mee naar Tilburg!

  • Avatar
    Samir Fazli - 4 oktober 2017 om 13:45
    oliebol zegt:

    En er is nog een voordeel, de wedstrijd is in de herfstvakantie. Dus ook de studenten kunnen mee naar Tilburg!

    Op de uni hebben we helaas geen herfstvakantie...

  • Avatar
    japjan - 12 oktober 2017 om 10:45

    Ik zie dat er geen kaarten meer zijn

    Klopt dit?

  • Avatar
    superfrysk - 12 oktober 2017 om 10:45

    Ik heb FS gemailt over dat het niet live is. Hun antwoord er is alleen live wedstrijden van 18.30u en 20.45u .ik zei wrm altijd ax -psv en F wel altijd live, omdat zei op die tijdstippen spelen. Maar ja 3 dgn 18.30 en 20.45 u dan kun je toch ook andere leuke potjes uitzenden ...

    Daar kreeg ik geen antwoord op ....

  • Avatar
    superfrysk - 12 oktober 2017 om 10:49
    japjan zegt:

    Ik zie dat er geen kaarten meer zijn

    Klopt dit?

    Volgens SC H waren er 2 uur geleden nog 150 kaarten

  • Avatar
    Regtop - 12 oktober 2017 om 11:36

    Ik ga voor het eerst naar een uitwedstrijd. Zin in!

  • Avatar
    japjan - 12 oktober 2017 om 12:03
    superfrysk zegt:

    Volgens SC H waren er 2 uur geleden nog 150 kaarten

    Kaarten voor eigen vervoer geeft aan uitverkocht????

  • Avatar
    guusboel99 - 12 oktober 2017 om 12:43

    In het bericht staat dat vanuit Tilburg opgelegd is dat er alleen gebruik gemaakt mag worden van de bus en de auto? Maar wat voor Heerenveen supporters uit het zuiden die gewoon op de fiets willen komen??

  • Avatar
    ArjenRiedstra11 - 12 oktober 2017 om 13:01
    guusboel99 zegt:

    In het bericht staat dat vanuit Tilburg opgelegd is dat er alleen gebruik gemaakt mag worden van de bus en de auto? Maar wat voor Heerenveen supporters uit het zuiden die gewoon op de fiets willen komen??

    Doen ze moeilijk als je met het OV gaat?

  • Avatar
    Leeuwfean - 12 oktober 2017 om 13:12
    guusboel99 zegt:

    In het bericht staat dat vanuit Tilburg opgelegd is dat er alleen gebruik gemaakt mag worden van de bus en de auto? Maar wat voor Heerenveen supporters uit het zuiden die gewoon op de fiets willen komen??

    Ik zou gewoon de club bellen wat er mogelijk is, kortste klap.
    Het valt natuurlijk onder eigen vervoer voor 1 euro, misschien ben je al te laat.

  • Avatar
    Leeuwfean - 12 oktober 2017 om 13:22
    japjan zegt:

    Kaarten voor eigen vervoer geeft aan uitverkocht????

    Ik heb het zonet ook even gecheckt, je kunt alleen nog maar met bus 4 zag ik en idd eigen vervoer uitverkocht.

  • Avatar
    Leeuwfean - 12 oktober 2017 om 13:26
    superfrysk zegt:

    Volgens SC H waren er 2 uur geleden nog 150 kaarten

    Ja voor de bus neem ik aan.

  • Avatar
    superfrysk - 12 oktober 2017 om 15:06
    Leeuwfean zegt:

    Ja voor de bus neem ik aan.

    EV uitverkocht, bus nog 40 krt

  • Avatar
    Bluewithevooraltijd - 12 oktober 2017 om 17:31

    Alle bussen zijn nu uitverkocht?

  • Avatar
    GestrektBeen - 12 oktober 2017 om 20:20

    Totaal uitverkocht!

  • Avatar
    GestrektBeen - 13 oktober 2017 om 12:03

    Update vrijdag 13-10 om 12 uur: vanaf NU 50 extra buskaarten beschikbaar!! OP=OP, dus wees er NU bij!

  • Avatar
    superfrysk - 13 oktober 2017 om 12:24
    Bluewithevooraltijd zegt:

    Alle bussen zijn nu uitverkocht?

    Ja 5 of 6 bussen en nu worden het dubbeldeckers

  • Avatar
    japjan - 13 oktober 2017 om 12:38

    Waarom geen eigen vervoer kaarten?

Nieuwe media

-->