MATCHDAY | Doelpuntenmakers SC Heerenveen opnieuw in de basis

20 september 2017 om 18:44 | Bron: SC Heerenveen MATCHDAY | Doelpuntenmakers SC Heerenveen opnieuw in de basis

SC Heerenveen speelt vanavond voor de tweede keer in een week tijd tegen Excelsior. Jurgen Streppel heeft zijn opstelling wel op meerdere posities gewijzigd. Enkele spelers krijgen rust van de oefenmeester.

De vorige ontmoeting won de Friese club niet heel overtuigend. Het kwam al vroeg op achterstand in Rotterdam, maar won uiteindelijk dankzij doelpunten van Zeneli en Rojas met 1-2. Dat kan vanavond ook gebeuren, want beide doelpuntenmakers staan ook dit keer in de basis.

Overzicht

Reacties (100)

  • Avatar
    Fean1920 - 20 september 2017 om 18:51

    Al bekend of t ergens met beeld te volgen is? Waardeloos dat Fox het niet eens via Fox Go uitzend.

  • Avatar
    ForzaSCH - 20 september 2017 om 18:53

    Dit is toch wel een verrassende opstelling! Geen Hansen, geen Schaars en geen Reza. Als het goed uitpakt dan is het geweldig maar het is wel een risico natuurlijk.

  • Avatar
    Ninadj14 - 20 september 2017 om 18:54

    Op zich een prima opstelling. Alleen vind het wel een beetje riskant om zonder Schaars te starten. Maar hopelijk laten deze spelers zien dat ze het ook zonder Schaars kunnen!

  • Avatar
    Naadloos - 20 september 2017 om 18:57

    Ze hebben een extra wissel tijdens de beker. Dus alle mogelijkheid om bij te sturen.

  • Avatar
    Stampotboerenkool - 20 september 2017 om 19:00

    Prima opstelling is henkie eindelijk ook af van al die wissels

  • Avatar
    Ronald1993 - 20 september 2017 om 19:02
    Naadloos zegt:

    Ze hebben een extra wissel tijdens de beker. Dus alle mogelijkheid om bij te sturen.

    Die wissel mag volgens mij alleen in extra tijd worden toegepast

  • Avatar
    superfrysk - 20 september 2017 om 19:08

    Welkom in Kralingen 17c feanfans in stationnetje.

  • Avatar
    Jelmo - 20 september 2017 om 19:09
    Ronald1993 zegt:

    Die wissel mag volgens mij alleen in extra tijd worden toegepast

    Klopt

  • Avatar
    igor - 20 september 2017 om 19:12

    Prima dat het zo kan qua opstelling en voldoende mogelijkheden op de bank. Benieuwd hoe het uitpakt! Hoop dat we ook eens een overtuigende uitslag neerzetten!

  • Avatar
    Stampotboerenkool - 20 september 2017 om 19:13

    Is er een stream of moet ik om 19:45 elke minuut feanonline refreshen;)

  • Avatar
    Gootman - 20 september 2017 om 19:18

    https://livestream.com/showbizzlivechannel2/events/7727474

  • Avatar
    Grind17 - 20 september 2017 om 19:26

    Op de website van Excelsior wordt door hun mediapartner een stream uitgezonden. Gemiste kans van Fean wat mij betreft...

  • Avatar
    Stampotboerenkool - 20 september 2017 om 19:27
    Grind17 zegt:

    Op de website van Excelsior wordt door hun mediapartner een stream uitgezonden. Gemiste kans van Fean wat mij betreft...

    Dat is een liveverslag volgens mij geen echte stream

  • Avatar
    ForzaSCH - 20 september 2017 om 19:31

    Volgens mij is het wel degelijk een live uitzending van de wedstrijd op de site van Excelsior! Mooi dat ze dat zo even geregeld hebben, kunnen we de wedstrijd alsnog zien.

  • Avatar
    Stampotboerenkool - 20 september 2017 om 19:33

    Mijn fout dan sorry.

  • Avatar
    vries153 - 20 september 2017 om 19:34

    leeuwarder Courant stuurt ook een livestream uit beweren ze tot nu toe zie ik weinig beeld alleen verslag zoals Omrop Fryslan radio ook doet

  • Avatar
    ForzaSCH - 20 september 2017 om 19:40

    Jongens, wat er ook gebeurd vanavond: erger dan Vitesse kan het nooit worden!

  • Avatar
    arjan - 20 september 2017 om 19:40
    vries153 zegt:

    leeuwarder Courant stuurt ook een livestream uit beweren ze tot nu toe zie ik weinig beeld alleen verslag zoals Omrop Fryslan radio ook doet

    Wel verslag maar zonder beeld hier..

  • Avatar
    feanfan 2015 - 20 september 2017 om 19:40

    Vitesse is er alweer uit door een hoofdklasser :p

  • Avatar
    Grind17 - 20 september 2017 om 19:40

    Twijfel eerlijk gezegd nu ook of het wel een livestream is...Hoop zo wel beeld erbij te gaan krijgen!

Nieuwe media

-->