FOTO | Zeneli krijgt beloning in uitzending Voetbal Inside

12 september 2017 om 10:03 | Bron: Voetbal Inside FOTO | Zeneli krijgt beloning in uitzending Voetbal Inside

Arber Zeneli heeft een speciale beloning gekregen voor zijn optreden bij SC Heerenveen in de thuiswedstrijd tegen PSV. De vleugelaanvaller van de Friezen is in de uitzending van Voetbal Inside verkozen tot Gillette Speler van de Week.

Zeneli speelde ijzersterk tegen PSV, maar de verwachting was niet dat hij de verkiezing zou winnen. De Kosovaar moest namelijk afrekenen met Abdenasser El Khayati (ADO Den Haag), Steven Berghuis (Feyenoord), Hakim Ziyech (Ajax) en ploeggenoot Morten Thorsby.

Met name supporters van Feyenoord stemmen normaal gesproken massaal op hun speler, maar toch kreeg Zeneli meer stemmen bij de verkiezing. Zeneli zal deze week een bezoekje krijgen van verslaggever Simon Zijlemans, die hem de Gouden Veter zal overhandigen.

Arber Zeneli is bij @voetbalinside verkozen tot Speler van de Week! Gefeliciteerd!! ????

Een bericht gedeeld door sc Heerenveen (@scheerenveenofficial) op 11 Sep 2017 om 1:12 PDT

Overzicht

Reacties (8)

  • Avatar
    Ma Grootsma - 12 september 2017 om 10:50

    Heel mooi!!!

  • Avatar
    Ma Grootsma - 12 september 2017 om 10:51

    Hoop dat ie zijn oude niveau weer helemaal terug krijgt en dit jaar kan behouden.

  • Avatar
    Leeuwfean - 12 september 2017 om 11:00

    Ik weet nog toen Larsson hem de 1e keer kreeg, kon geen lachje af, beetje arrogant zelfs.
    Ben benieuwd naar het filmpje met Zeneli, ik denk dat ie er blij mee is.

  • Avatar
    superfrysk - 12 september 2017 om 11:17
    zegt:

    Wie is dat?

  • Avatar
    superfrysk - 12 september 2017 om 11:17

    Feliciteerd Aber!!!

  • Avatar
    Ninadj14 - 12 september 2017 om 11:22
    Leeuwfean zegt:

    Ik weet nog toen Larsson hem de 1e keer kreeg, kon geen lachje af, beetje arrogant zelfs.
    Ben benieuwd naar het filmpje met Zeneli, ik denk dat ie er blij mee is.

    Zeneli is een en al blijheid volgens mij dus dat komt wel goed haha!

  • Avatar
    Leeuwfean - 12 september 2017 om 12:06
    Ninadj14 zegt:

    Zeneli is een en al blijheid volgens mij dus dat komt wel goed haha!

    Zit tenminste een goede kop op.

  • Avatar
    FeanYme - 12 september 2017 om 12:09

    Zeneli was al heel blij dat hij na 10 maanden heeft gescoord, dan zal hij hiermee ongetwijfeld ook blij mee zijn! Ik had op hem gestemd.

Nieuwe media

-->