VIDEO | Samenvatting: Jong SC Heerenveen walst over ADO Den Haag

15 september 2017 om 15:27 | Bron: FeanOnline VIDEO | Samenvatting: Jong SC Heerenveen walst over ADO Den Haag

De beloften van SC Heerenveen hebben vanavond een uitstekende overwinning geboekt op de leeftijdsgenoten van ADO Den Haag. In eigen huis werden de Hagenezen met een 4-1 nederlaag huiswaarts gestuurd.

Al binnen een kwartier stonden de Friezen op een comfortabele 2-0 voorsprong. De doelpunten werden gemaakt door Jizz Hornkamp en Marco Rojas. Dankzij een prachtig doelpunt van Nemanja Mihajlovic en een tweede treffer van Hornkamp liep SC Heerenveen zelfs binnen twintig minuten uit naar een 4-0 voorsprong.

Na de 4-0 was de overwinning binnen en deed de thuisclub het een stuk rustiger aan. Alleen de bezoekers zouden nog één doelpunt maken, deze kwam op naam van Robin Polley. Opvallende afwezige was Henk Veerman, die zondag wel op de bank zat maar niet in actie kwam tegen PSV.

Opstelling Jong Heerenveen: Bekkema, Schmidt, Magnusson, Naess (61' Sanchez), Borges, De Bruijn, Van Amersfoort, Vlap, Mihajlovic (73' Rako), Hornkamp (46' Amofa), Rojas

Overzicht

Reacties (16)

  • Avatar
    Mackan68 - 11 september 2017 om 21:22

    Een leuke 1e helft waarin Heerenveen voor de wind speelde. Stuk voor stuk prima goals. Ik vond vooral de pegel van Mihajlovic in de kruising vanaf de linkerkant prachtig. Maar de 2e van Hornkamp was ook een schoonheid. Vanaf rechts met buitenkant rechts, als ik het goed gezien heb, in de verre hoek.

    In de 2e helft werd het allemaal wat slapper en slordiger. Er waren nog een paar kansen, maar die waren helaas niet besteed aan Vlap en van Amersfoort.

  • Avatar
    Stampotboerenkool - 11 september 2017 om 21:45
    Mackan68 zegt:

    Een leuke 1e helft waarin Heerenveen voor de wind speelde. Stuk voor stuk prima goals. Ik vond vooral de pegel van Mihajlovic in de kruising vanaf de linkerkant prachtig. Maar de 2e van Hornkamp was ook een schoonheid. Vanaf rechts met buitenkant rechts, als ik het goed gezien heb, in de verre hoek.

    In de 2e helft werd het allemaal wat slapper en slordiger. Er waren nog een paar kansen, maar die waren helaas niet besteed aan Vlap en van Amersfoort.

    Hoe kijk jij die wedstrijden als ik vragen mag?

  • Avatar
    bosse - 11 september 2017 om 22:10
    Stampotboerenkool zegt:

    Hoe kijk jij die wedstrijden als ik vragen mag?

    Langs gaan, neem ik aan

  • Avatar
    Stampotboerenkool - 11 september 2017 om 22:14
    bosse zegt:

    Langs gaan, neem ik aan

    Ja weet ik veel dat die jongen naar ADO gaat om de wissels van sch te bekijken

  • Avatar
    gebruikersnaam - 11 september 2017 om 22:18

    Was op skoatterwald dacht ik?

  • Avatar
    Mackan68 - 11 september 2017 om 22:24

    Het was inderdaad een thuiswedstrijd. Heb je het artikel sowieso wel gelezen voordat je reageerde Stampotboerenkool?

  • Avatar
    FrisianX- - 11 september 2017 om 22:42
    Stampotboerenkool zegt:

    Ja weet ik veel dat die jongen naar ADO gaat om de wissels van sch te bekijken

    Ja we hebben ook supporters die niet alleen thuis van de bank wedstrijden kijken.

  • Avatar
    Leeuwfean - 11 september 2017 om 22:53
    Mackan68 zegt:

    Het was inderdaad een thuiswedstrijd. Heb je het artikel sowieso wel gelezen voordat je reageerde Stampotboerenkool?

    Ben je nog een jongen Mackan? Haha ;)

  • Avatar
    Leeuwfean - 11 september 2017 om 22:57
    Stampotboerenkool zegt:

    Ja weet ik veel dat die jongen naar ADO gaat om de wissels van sch te bekijken

    Waarom zou hij alleen de wissels bekijken? Lach me rot.
    Ik neem aan dat ie voor de hele wedstrijd komt ;)

  • Avatar
    Stampotboerenkool - 12 september 2017 om 00:07

    Sorry had het artikel niet goed gelezen mijn fout

  • Avatar
    ForzaSCH - 12 september 2017 om 01:09

    Uit het artikel had ik eerlijk gezegd ook in eerste instantie begrepen dat het om een uitwedstrijd ging.

  • Avatar
    Gootman - 12 september 2017 om 08:04

    Wie stond er linksback?

  • Avatar
    Massi - 12 september 2017 om 08:07
    Gootman zegt:

    Wie stond er linksback?

    Op basis van de rugnummers was dat Borges (5), maar misschien dat Mackan68 dat kan bevestigen?

  • Avatar
    Mackan68 - 12 september 2017 om 10:11
    Leeuwfean zegt:

    Ben je nog een jongen Mackan? Haha ;)

    De laatste keer toen ik naar de wc ging nog wel in ieder geval :-) Oudere jongen....

  • Avatar
    Mackan68 - 12 september 2017 om 10:14
    Massi zegt:

    Op basis van de rugnummers was dat Borges (5), maar misschien dat Mackan68 dat kan bevestigen?

    Dat klopt helemaal Massi. En in de 2e helft kwam Amofa daar te spelen. Toen Naess er uit ging ging Doke centraal spelen en de aanvallend ingestelde Sanches op de rechtsback.

  • Avatar
    Mackan68 - 12 september 2017 om 10:18
    ForzaSCH zegt:

    Uit het artikel had ik eerlijk gezegd ook in eerste instantie begrepen dat het om een uitwedstrijd ging.

    Er staan toch wel een heel aantal aanwijzingen in dat het om een thuiswedstrijd ging.
    - In eigen huis
    - De (tussen)stand in de wedstrijd
    - De thuisclub
    - De bezoekers.
    ;-)

Nieuwe media

-->