Update: Aanklager KNVB schorst 'spugende' Locadia niet

14 september 2017 om 11:21 | Bron: KNVB Update: Aanklager KNVB schorst 'spugende' Locadia niet

De aanklager betaald voetbal gaat onderzoek doen naar PSV-aanvaller Jürgen Locadia, zo meldt FOX Sports maandagavond. De spits van PSV spuugde in de richting van Denzel Dumfries, al moet blijken of het voldoende is voor een vervolgonderzoek.

Dinsdagochtend wordt duidelijk of de aanklager ook daadwerkelijk stappen gaat ondernemen tegen Locadia. Eerder op maandag werd al bekend dat de aanklager van de KNVB Hirving Lozano voor twee duels wil schorsen. De Mexicaan kreeg een rode kaart voor een charge, eveneens jegens Dumfries.

UPDATE 12 september | 11:38 uur: De KNVB heeft op de eigen website bevestigt dat de aanklager betaald voetbal een vooronderzoek start naar Jürgen Locadia, die Denzel Dumfries zou hebben gespuugd. Locadia en PSV hebben tot woensdag 10.00 uur om hun verklaringen naar de aanklager te sturen.

UPDATE 14 september | 11:21 uur: PSV kan zondag in de topper tegen Feyenoord gewoon beschikken over Jürgen Locadia. De aanklager betaald voetbal is het vooronderzoek naar de 'spugende' spits van PSV gestopt, dat bevestigt de club uit Eindhoven aan Voetbal International. De zaak is daarmee geseponeerd.

Overzicht

Reacties (14)

  • Avatar
    Heer - 11 september 2017 om 23:25

    Zat eraan te komen.. misbaksel

  • Avatar
    Arjeen - 12 september 2017 om 11:52

    Dat was pas pure frustratie. Kansloos.

  • Avatar
    Gootman - 12 september 2017 om 12:15

    Tot de winterstop schorsen, wat een kansloos figuur

  • Avatar
    Erik Tammer - 12 september 2017 om 12:23

    Is een paar jaar geleden nog op de radar geweest bij ons.



    Misselijk mannetje

  • Avatar
    Massi - 12 september 2017 om 12:58
    Erik Tammer zegt:

    Is een paar jaar geleden nog op de radar geweest bij ons.



    Misselijk mannetje

    Bij ons op de radar geweest? Heb je daar een bron van? Ik weet dat fans zijn naam wel eens geopperd hebben maar interesse van de club is er zover ik weet nooit geweest.

    Locadia kan bij vlagen fantastisch voetballen maar lijkt het mentaal niet zo op orde te hebben allemaal.

  • Avatar
    wessel98 - 12 september 2017 om 13:06
    Massi zegt:

    Bij ons op de radar geweest? Heb je daar een bron van? Ik weet dat fans zijn naam wel eens geopperd hebben maar interesse van de club is er zover ik weet nooit geweest.

    Locadia kan bij vlagen fantastisch voetballen maar lijkt het mentaal niet zo op orde te hebben allemaal.

    Vgm was er interesse om hem te huren

  • Avatar
    Leeuwfean - 12 september 2017 om 13:12

    Hij stond zo te zien toch op redelijke afstand. Dat het op het shirt nog kwam van die afstand.

  • Avatar
    Massi - 12 september 2017 om 13:19
    Leeuwfean zegt:

    Hij stond zo te zien toch op redelijke afstand. Dat het op het shirt nog kwam van die afstand.

    Ah ja, je hebt gelijk! Twee jaar geleden volgens Tjerkstra toen

  • Avatar
    Leeuwfean - 12 september 2017 om 16:13
    Massi zegt:

    Ah ja, je hebt gelijk! Twee jaar geleden volgens Tjerkstra toen

    Wat bedoel je Massi?

  • Avatar
    Mackan68 - 13 september 2017 om 05:47
    Leeuwfean zegt:

    Wat bedoel je Massi?

    Volgens mij reageert Massi op Wessel.

  • Avatar
    Ninadj14 - 14 september 2017 om 11:54
    Leeuwfean zegt:

    Hij stond zo te zien toch op redelijke afstand. Dat het op het shirt nog kwam van die afstand.

    Hij heeft daarbij meer inzet getoond dan de rest van de wedstrijd. Maar blijkbaar mag dit gewoon want het heeft geen consquenties

  • Avatar
    ForzaSCH - 14 september 2017 om 12:41

    Ik denk dat het niet te bewijzen Is omdat de beelden niet duidelijk genoeg zijn.

  • Avatar
    Leeuwfean - 14 september 2017 om 13:20

    Als het wel zo is mag Locadia bij zichzelf te rade gaan. Er is behoorlijk veel shit over hem geschreven en laat dat dan een boodschap voor hem zijn.

  • Avatar
    mojo5040 - 14 september 2017 om 16:39

    Belachelijk. Als die werkelijk Dumfries heeft geraakt hoort hij gewoon geschorst te worden. De enige reden dat de zaak in mijn ogen semi rechtvaardig geseponeerd kan worden is als Locadia, Dumfries niet heeft geraakt. Maar dan als nog is hij er gemakkelijk vanaf gekomen. Echter lijkt het in het filmpje alsof Locadia wel daadwerkelijk Dumfries op zijn shirt had getuft. Onbegrijpelijk dus.

Nieuwe media

-->