'Willem II wil ver gaan voor Veerman en nadert vraagprijs'

23 augustus 2017 om 11:45 | Bron: AD 'Willem II wil ver gaan voor Veerman en nadert vraagprijs'

Henk Veerman staat hoog op het verlanglijstje bij Willem II en zaakwaarnemer Henk Timmer heeft dinsdag al een onderhoud gehad met Gerry Hamstra, de technisch directeur van SC Heerenveen. Dat weet het Algemeen Dagblad vandaag te melden. 

Willem II is, in tegenstelling tot FC Utrecht, wel bereid om diep in de buidel te tasten om de boomlange centrumspits los te weken uit Frielsand. Omrop Fryslan-verslaggever Arjen de Boer bevestigt die berichtgeving. "Willem II wil aan financiële voorwaarden voldoen", schrijft hij op Twitter. 

''Maar omdat SC Heerenveen nog geen opvolger heeft, is er vooralsnog geen akkoord", aldus De Boer. De Friezen stellen zich hetzelfde op als Willem II een jaar geleden. De club uit Tilburg wilde Jordens Peters pas laten gaan als er een opvolger klaarstond, maar dat lukte niet voor het verstrijken van de transferdeadline. 

Overzicht

Reacties (29)

  • Avatar
    feanfan_01 - 23 augustus 2017 om 12:00

    Prima actie! Gewoon zakelijk afhandelen. Wij geen vervanger, hun geen Veerman. Net zoals hun bij Peters deden. We gaan het zien. Hoop wel op een goede talentvolle spits!

  • Avatar
    Fean Che - 23 augustus 2017 om 12:05

    Prima positie die Hamsta hier inneemt. Wij hoeven Veerman niet te verkopen, zeker niet wanneer we geen vervanger hebben.

    Nou ben ik natuurlijk wel erg benieuwd naar een mogelijk opvolgen van Veerman. Iemand een idee?

  • Avatar
    OneLoveSCH - 23 augustus 2017 om 12:08

    Dus we mogen als het meezit nog 2/3 nieuwe spelers verwachten lijkt mij. Centrale verdediger (back-up), middenvelder en een vervanger van Henkie.

  • Avatar
    Geri - 23 augustus 2017 om 12:11

    Was hij gister aanwezig bij de training?

  • Avatar
    peter2 - 23 augustus 2017 om 12:14

    Henk heeft het hier goed gedaan in de functie van pinchhitter, wat dat betreft is hij ook erg waardevol geweest. Maar hij gaat bij Heerenveen niet meer groeien of verder komen. Twee seizoenen geleden mocht Henk met te vrede uitvechten wie dat seizoen eerste spits moest worden, en het is ze beide niet gelukt. Dus dat gaat 'm voor veerman ook niet meer worden hier. Als Willem II inderdaad een prima bedrag op tafel wil leggen, zou ik het doen. Ik denk dat de club Henk dat ook wel gunt. Wij vinden heus wel ergens een prima spitsje die in de luwte van Reza zich kan ontwikkelen dit seizoen. Die weet hamstra vast wel ergens vandaan te toveren ;)

  • Avatar
    Wimcsh - 23 augustus 2017 om 12:33

    Nadert vraagprijs? Nee hoor Heerenveen drukt er op het laatste moment nog twee ton bij op. Ze stellen zich hetzelfde op als Willem nee toch? Haha

  • Avatar
    Directrood - 23 augustus 2017 om 12:35
    zegt:

    Ik ook...

  • Avatar
    samaras20 - 23 augustus 2017 om 12:40

    Maar gaat Veerman, Frans Sol uit de basis spelen?

  • Avatar
    sibbele - 23 augustus 2017 om 12:45
    Fean Che zegt:

    Prima positie die Hamsta hier inneemt. Wij hoeven Veerman niet te verkopen, zeker niet wanneer we geen vervanger hebben.

    Nou ben ik natuurlijk wel erg benieuwd naar een mogelijk opvolgen van Veerman. Iemand een idee?

    Nikola Vlasic, Hajduk Split , kan prima als Spits uit de voeten.
    Prima speler! De (vraag) prijs kan dan mooi met de opbrengst van Larsson bekostigd worden?!

  • Avatar
    Meertje - 23 augustus 2017 om 12:48

    Peters ruil? Ff kijken of ze dan nog willen

  • Avatar
    samaras20 - 23 augustus 2017 om 12:53
    zegt:

    Die gaat hier niet op de bank zitten, als hij ook bij Feyenoord op de bank kan zitten

  • Avatar
    surhuizum - 23 augustus 2017 om 12:53

    Kramer was ook de eerste die bij mij naar boven kwam. Een gehate spits in Nl bij ons zie ik daarbij niet zitten

  • Avatar
    OneLoveSCH - 23 augustus 2017 om 12:54

    @Sibbele Is dat niet meer een middenvelder/buitenspeler? En zijn transferwaarde is 4M op transfermarkt. Hoe is het met Andras Sporar en Tomislav Kis, waren altijd twee mooie spitsentalenten.

  • Avatar
    superfrysk - 23 augustus 2017 om 13:14

    W2 liet verdediger Peters toch ook niet gaan,naar ons . Oog om oog, tand om tand.

  • Avatar
    sibbele - 23 augustus 2017 om 14:37
    OneLoveSCH zegt:

    @Sibbele Is dat niet meer een middenvelder/buitenspeler? En zijn transferwaarde is 4M op transfermarkt. Hoe is het met Andras Sporar en Tomislav Kis, waren altijd twee mooie spitsentalenten.

    Hij kan volgens mijn info uit Kro beter uit de voeten als Spits ! En die 4 miljoen is wel onderhandelbaar en anders mooi de centjes van opbrengst larsson gebruiken (-;

    Sporar, moeilijk verhaal zit pas bij Basel, maar nooit geschoten is altijd mis!
    Kis is weer een ander verhaal , een prima Spits en zit bij Shakhtjor zou haalbaar moeten zijn inderdaad, ik heb hem hier wel eens vaker genoemd.

  • Avatar
    MrFrankLegs - 23 augustus 2017 om 14:40
    sibbele zegt:

    Nikola Vlasic, Hajduk Split , kan prima als Spits uit de voeten.
    Prima speler! De (vraag) prijs kan dan mooi met de opbrengst van Larsson bekostigd worden?!

    Waar zijn Rojas, Hoegh, Mihajlovic, Hahn, Woudenberg en Dumfries van gehaald denk je.

  • Avatar
    sibbele - 23 augustus 2017 om 14:50
    MrFrankLegs zegt:

    Waar zijn Rojas, Hoegh, Mihajlovic, Hahn, Woudenberg en Dumfries van gehaald denk je.

    Je hebt gelijk Frank, maar er moet wat bij en de "vijver " is al zo leeg als je in die prijscategorieen gaat zoeken van een "paar rooie rotcenten" , dan moet je meer durven /kunnen investereren lijkt mij.

    En dan kom je al gauw uit op deze bedragen.

  • Avatar
    MrFrankLegs - 23 augustus 2017 om 15:01
    sibbele zegt:

    Je hebt gelijk Frank, maar er moet wat bij en de "vijver " is al zo leeg als je in die prijscategorieen gaat zoeken van een "paar rooie rotcenten" , dan moet je meer durven /kunnen investereren lijkt mij.

    En dan kom je al gauw uit op deze bedragen.

    Als je nu een spits haalt moet het een echte concurrent zijn voor Reza of beter.

  • Avatar
    Leeuwfean - 23 augustus 2017 om 15:56

    Vind maar een spits zo rond de 1 miljoen waar groeipotentie in zit. Had dan Dessers of Boere proberen te halen die waren zo duur niet. Wat dat betreft kijkt het bestuur niet vooruit en zijn andere clubs slagvaardiger. Je weet tenslotte dat Veerman ontevreden is op de bank.

  • Avatar
    MrFrankLegs - 23 augustus 2017 om 16:02
    Leeuwfean zegt:

    Vind maar een spits zo rond de 1 miljoen waar groeipotentie in zit. Had dan Dessers of Boere proberen te halen die waren zo duur niet. Wat dat betreft kijkt het bestuur niet vooruit en zijn andere clubs slagvaardiger. Je weet tenslotte dat Veerman ontevreden is op de bank.

    Hmm je moet dus vooruit kijken als je het contract van je tweede spits net hebt verlengd.. Reken er maar op dat er wel lijstjes klaar liggen. Het is gebleken dat Hamstra goede dingen doet binnen zijn mogelijkheden.

Nieuwe media

-->