'Willem II troeft Ajax en PSV af in strijd om gewilde Veerman'

22 augustus 2017 om 10:54 | Bron: Omrop Fryslân 'Willem II troeft Ajax en PSV af in strijd om gewilde Veerman'

Henk Veerman heeft deze zomer over belangstelling niet te klagen. De boomlange spits van SC Heerenveen werd eerst lange tijd in verband gebracht met FC Utrecht, maar SC Heerenveen kwam niet tot een akkoord met de Domstedelingen.

Veerman lijkt zijn loopbaan te gaan vervolgen bij Willem II, maar ook de Nederlandse top had de aanvaller op de radar. Volgens Omrop Fryslân was Veerman in beeld bij zowel Ajax als PSV.

Ajax zou de lange spits als een optie zien bij een vertrek van Kasper Dolberg. Veerman zou in Amsterdam dan moeten concurreren met Klaas Jan Huntelaar. Bij PSV was Veerman in beeld bij een vertrek van Luuk de Jong, maar de spits speelt nog altijd in Eindhoven. Veerman heeft bij SC Heerenveen de concurrentiestrijd van Reza Ghoochannejhad voorlopig verloren. Eerder vroegen de Friezen acht ton voor de aanvaller.

Overzicht

Reacties (15)

  • Avatar
    Ninadj14 - 22 augustus 2017 om 10:56

    Haha is dit serieus? Lijkt me nou niet eerlijk gezegd

  • Avatar
    samaras20 - 22 augustus 2017 om 11:08

    Bij Willem 2 speelt ook ene Frans Sol. Lijkt mij ook nog geen uitgemaakte zaak dat Henk daar eerste spits wordt

  • Avatar
    FrisianX- - 22 augustus 2017 om 11:11

    Is het alweer 1 April?

  • Avatar
    Regtop - 22 augustus 2017 om 11:12

    Het schijnt dat Barcelona ook naar hem geïnformeerd heeft als vervanger voor Neymar.



    Wat een onzin zeg

  • Avatar
    Wimcsh - 22 augustus 2017 om 11:31

    Goede stap vooruit in zijn carrière hahaha

  • Avatar
    Stampotboerenkool - 22 augustus 2017 om 11:39

    Reza gaat ook niet weg hoor die heeft een dik huis met een dikke tuin daar in oranjewoud dus die gaat ook niet weg.

  • Avatar
    Treener - 22 augustus 2017 om 11:47

    Willem II de club die vorig jaar zo prettig was met de eventuele overgang van Peters. Hoofdprijs vragen lijkt me en als hij weggaat een goede 1e spits halen. Alleen gaat de tijd daarvoor wel dringen.

  • Avatar
    guusgeluk - 22 augustus 2017 om 11:50

    Ik hoor net dat bij een vertrek van Henk er wordt overwogen om als 2de spits een bod te doen op Messi

  • Avatar
    superfrysk - 22 augustus 2017 om 12:04

    Laat Veerman maar mooi blijven, als Reza geschorst of geblesseerd heb je nog een spits. Zonde als onze Henkie weg 'zou' gaan. Goede jongen, nette jongen.

  • Avatar
    Janjen - 22 augustus 2017 om 12:33
    Wimcsh zegt:

    Goede stap vooruit in zijn carrière hahaha

    De tijd zal t leren

  • Avatar
    Leeuwfean - 22 augustus 2017 om 12:36

    Toch zal er wel iets spelen ook omdat ie gisteravond niet mee deed. Ik geloof niet zo in die handblessure.

  • Avatar
    bosse - 22 augustus 2017 om 13:24

    Mocht hij vertrekken zou ik het wel jammer vinden. Hij is wel een breekijzer waardoor je het spel zo kan omgooien. Zo'n speler vind je niet snel.



    Maar mocht hij vertrekken, dan mag die Vito van Crooy wel komen. Vorig jaar speelde hij al leuk, maar laat nu zien de eredivisie wel aan te kunnen.

  • Avatar
    Directrood - 22 augustus 2017 om 13:58
    bosse zegt:

    Mocht hij vertrekken zou ik het wel jammer vinden. Hij is wel een breekijzer waardoor je het spel zo kan omgooien. Zo'n speler vind je niet snel.



    Maar mocht hij vertrekken, dan mag die Vito van Crooy wel komen. Vorig jaar speelde hij al leuk, maar laat nu zien de eredivisie wel aan te kunnen.

    Wanneer heeft hij als invaller voor de 3 punten gezord. ?

  • Avatar
    Directrood - 22 augustus 2017 om 14:13

    Ik hoop voor hem dat dit doorgaat en dat Heerenveen een goede spits haalt voor Veerman die Reza uit de basis kan spelen.

  • Avatar
    Mackan68 - 22 augustus 2017 om 17:54
    Leeuwfean zegt:

    Toch zal er wel iets spelen ook omdat ie gisteravond niet mee deed. Ik geloof niet zo in die handblessure.

    Die is er wel. Kon je ook zien in het interview met Henk, meteen na de wedstrijd tegen Heracles.
    Ik gun Henk best een transfer. Utrecht was voor hem een prachtclub geweest ondanks dat de kans groot was geweest dat hij daar ook gewoon op de bank was komen te zitten.

    Maar nu WillemII ineens bereid is 8 ton te betalen mogen ze wat mij betreft de prijs verhogen naar 1.2 miljoen. Henk zal toch zelf ook liever nog een seizoen bij ons blijven dan onder die druiloor van een van de Looi te gaan ballen. Kan het met niet voorstellen dat WII de nieuwe droomclub van ús Henk is.

Nieuwe media

-->